minisauna tai saunadusch

hennuli

Paljonko maksaa tuollaset noin suurinpiirtein? Kyseessä olisi siis alta 2 neliön sauna.Onko toimivia?

5

7464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höyrysauna

      Mulla olisi joutilas höyrysauna, käyttämätön, tehtaan paketissa vielä. Koko lev 153, syvyys 97 , korkeus n 2200 cm. Höyrysauna , poreamme, suihku samassa , 1-2 hengen maattava malli ( "kylpyamme )Kysele lisää

      • jykä hoo

        mitä maksaa höyrysauna? jos on vielä tallella..?

        mun nro 0400-754457.j. heinola


    • samaa miettivä

      Netistä löytyy ainakin 5 valmistajaa. Googleta sanalla kerrostalosauna ja ota yhteyttä suoraan valmistajaan. Jotkut lupaa jopa suunnitteluapua ilmaseksi kun annat pesuhuoneen pohjapiirustuksen liitäntöneen. Itse hankkimassa myös..hintahaitari lnee 1500-5000e

      • myönteinen kokemus

        "samaa miettivä" ehdotti googlaamaan kerrostalosaunaa. Kannattaa kokeilla kumminkin kylpyhuonesauna tai elementtisauna -hakusanoilla, esim saunastore.fi:llä on vaikka kuinka monta mallia.


    • Suunoja

      http://www.compactsauna.com/compact/
      Kokeile tuosta osoitteesta, olen teettänyt 3:n asuntoon ja toimii.
      Ei tarvita rakennuslupaa,siihen saa sekä höyry eli(Turkkilaisen), että tavallisen saunan, normaali kylpyhuoneen tuuletus ja kylppärin pistorasija riittää, pienin sauna mahtuu kylpyammeen paikalle mutta niitä saa ihan mittatilaustyönä ihan sellaisen kun sopii.
      Kateelliset sanoo höyrykopiksi mutta on monesti parempi kuin monella jälkeenpäin rakennettu sauna.
      Jos sauna on tehty alunperin asuntoon ja kunnolla niin onhan se parempi, mutta kyllä tälläkin saunan tuskasta pääsee, SUOSITTELEN !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe