viritetyt raketit

ou jees

minä aina tykkään viritellä raketteja ja muitakin uudenvuoden räjähteitä :D ne räjähtää ja lujaa

11

3556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi 30v

      Itsekin väsäsin jos jonkinmoisia pommeja ja raketteja nuorempana. Nyt vanhempana olen miettinyt miten hullua touhua se oli. Pelkästään hyvällä tuurilla selvisin hengissä virittelyistäni. Lieviä palovammoja sain melkein joka vuosi ja ihoon tarttuneita metallinkappaleita piti joskus repiä urakalla irti. Näön menetyskin oli milleistä kiinni, kun suutariksi luulemani viritelmä leimahti käsiin ja tulisuihku osui silmään. Vieläkin on jälki silmämunassa sillä kohtaa. En suosittele ilotulitteiden virittelyä tai kotitekoisten pommien rakentelua kenellekään.

      • Edellisen kanssa

        Itsekin tuli juniorina (ja vähän vanhempanakin) tehtyä noita oma tekoisia pommeja ja nyt vähän vanhempana (23) hieman hirvittää kun ajattelee että mitenkä monta läheltä piti tilannetta niissä touhuissa tulikaan. Pari kertaa kanssa leimahti omatekoinen pommi "käsiin" kun luuli ettei se enään edes kyde, mutta toisin oli...

        Mutta toisaalta ymmärrän myös näitä "pommin tekijöitä" siitä syystä että nykyään ei kunnon ilotulitteita ole enään myynnissä, eli siis tarjolla ei ole enään näitä vanhoja kunnon tykäreitä, kiinalaisia sekä Thunderkingejä, ainoastaan näitä täysin onnettomia viheltää ja rätisee virityksiä.

        Mutta joka tapauksessa, hauskaa ja ennenkaikkea turvallista uuttavuotta sekä itse virittelijöille sekä kaupasta hakijoille!


      • että...
        Edellisen kanssa kirjoitti:

        Itsekin tuli juniorina (ja vähän vanhempanakin) tehtyä noita oma tekoisia pommeja ja nyt vähän vanhempana (23) hieman hirvittää kun ajattelee että mitenkä monta läheltä piti tilannetta niissä touhuissa tulikaan. Pari kertaa kanssa leimahti omatekoinen pommi "käsiin" kun luuli ettei se enään edes kyde, mutta toisin oli...

        Mutta toisaalta ymmärrän myös näitä "pommin tekijöitä" siitä syystä että nykyään ei kunnon ilotulitteita ole enään myynnissä, eli siis tarjolla ei ole enään näitä vanhoja kunnon tykäreitä, kiinalaisia sekä Thunderkingejä, ainoastaan näitä täysin onnettomia viheltää ja rätisee virityksiä.

        Mutta joka tapauksessa, hauskaa ja ennenkaikkea turvallista uuttavuotta sekä itse virittelijöille sekä kaupasta hakijoille!

        paha saa aina palkkansa!


      • Jussi
        että... kirjoitti:

        paha saa aina palkkansa!

        Ei tuossa virittelyssä sentään mistään pahuudesta ole kysymys. Kokeilunhalusta ja luovuudesta lähinnä.


      • ilotulittaja
        Edellisen kanssa kirjoitti:

        Itsekin tuli juniorina (ja vähän vanhempanakin) tehtyä noita oma tekoisia pommeja ja nyt vähän vanhempana (23) hieman hirvittää kun ajattelee että mitenkä monta läheltä piti tilannetta niissä touhuissa tulikaan. Pari kertaa kanssa leimahti omatekoinen pommi "käsiin" kun luuli ettei se enään edes kyde, mutta toisin oli...

        Mutta toisaalta ymmärrän myös näitä "pommin tekijöitä" siitä syystä että nykyään ei kunnon ilotulitteita ole enään myynnissä, eli siis tarjolla ei ole enään näitä vanhoja kunnon tykäreitä, kiinalaisia sekä Thunderkingejä, ainoastaan näitä täysin onnettomia viheltää ja rätisee virityksiä.

        Mutta joka tapauksessa, hauskaa ja ennenkaikkea turvallista uuttavuotta sekä itse virittelijöille sekä kaupasta hakijoille!

        Ota ilotulitefirmoihin yhteyttä-järjestävät ampujakoulutusta ja pääset oikeiden ammattilaisille tarkoitettujen pommien kanssa tekemisiin.


    • A.t.,

      Niin, melkeenpä toivoo, että jotain sattuisi!
      Ei tarvitse sitten ainakaan muiden syyttää itseään, jos itse on noin tyhmä! Jatka samaa rataa pelle!

      • jokuvaanniin

      • Ex-virittelijä

        Rakettien onnistunut virittely vaatii kohtalaista tietämystä ja osaamista. Ei se ihan tyhmältä onnistu. Tai kyllähän kuka tahansa jotain saa aikaiseksi, mutta tuloksena on lähinnä raketin pilaaminen tai irronnut käsi tms.


      • Bomber
        Ex-virittelijä kirjoitti:

        Rakettien onnistunut virittely vaatii kohtalaista tietämystä ja osaamista. Ei se ihan tyhmältä onnistu. Tai kyllähän kuka tahansa jotain saa aikaiseksi, mutta tuloksena on lähinnä raketin pilaaminen tai irronnut käsi tms.

        Kaverin kans tuunailimme tos yks uusvuos thunderkingeistä aika kovia pommeja, yhdistimme yhteen thunderiin kahden tai kolmen panokset ja hyvinhän ne pamahti. Tietenki nois hommissa vastuu on ainoastaan itsellä et siin jos jotain sattuu ni o turha alkaa muit syytteleen..


    • Hannu

      Itse virittelen joskus raketteja.Ongelmana on saada lisääntynyt pyromassa laajemmalle alueelle.Mitenkähän onnistuisi avauspanoksen teko?

    • Pommimies

      Purkaa esim 5 tuhunder kingeistä kaikki ruuti ja sitte leikkaat noin 30 cm pitkän putken, Toinen pää umpeen ja sitten alat ripottelemaan ruutia toisesta päästä putkeen. paina ruuti tiukasti putkeen. sitten pitkä sytytyslanka joka menee koko ruuti kerroksen läpi . Leikkaa putkesta ylimääräinen piiska pois ja laita putken pää tiiviisti kiinni. JA SITTEN EIKUN KABOOOOM!!! Hyvä tulee :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe