Härkä + Härkä

Härkä (n)

Onko kenelläkään kommenttia Härkä(m) härkä (n) ?

Olen ajatellut että voisin yrittää tutustua härkämieheen koska luulen että härkämies voisi tietää/ymmärtää näitä härkänaisen piirteitä ?
(esim. hellyys, seksi, omistushalu, arjen tasaisuutta ja varovaisuutta ihmissuhteissa)
Minun paras ystäväni on härkä(n) ja olemme olleet parhaimpia ystävyksiä yli 30 vuotta.

Mitenkähän olisi romanssin kanssa ?

20

11150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zodiac

      Härkämies kokemuksia

      Jouduin suuriin emotionaalisiin vaikeuksiin tutustuttuani lähemmin erääseen härkämieheen. Ikävä kyllä hän liimautui minuun kuin purukumi eikä lopulta antanut minun edes ystäviäni tapailla joten olin kuin vanki vanginvartijan huostassa. Kun lopulta erosin ei hän jättänyt minua rauhaan vaikka hankin lähestymiskiellon, vaan tuli elämääni joka tavalla, puhelimitse, kirjeitse ja postiluukusta huutelemalla. Olen tarvinnut sielunhoitajia, poliiseja, ystävien apua ja vasta 4: vuoden tarpomisen ja sekoilun jälkeen tunnen olevani jälleen vapaa.

      JOUSIMIESNAINEN

      • ykshärkä

        Siinä nähdään mitä käy kun ei ota asioista selvää! Yhteiskunnan varoja joudutaan tuhlaamaan tällaisiin asioihin jotka voitaisi ennaltaehkäistä! Mutta kun ei! Eihän horoskooppeja ole tieteellisesti todistettu niin ei "vaan" voi mitään! Avuttomat sählärit!


    • ...

      Olen itse härkänainen ja olen seurustellut härkämiehen kanssa noin 2 vuotta. Ystävyys on aivan eri asia kuin toisen kanssa eläminen.Kaksi härkää yhdessä aluksi on unelma pari, kumpikin on aivan samanlaisia mutta hetken ajan päästä kumpikaan ei anna periksi, kumpikin ärsyttää härkäpäisyydellään toisensa ja lopulta kun kumpikin on laiskoja ja kotiihmisiä loppuu tekeminen. Tämä on minun tarinani eikä se näytä päätyvän hyvin, mutta aina kannattaa kokeilla, mutta pieni vinkki kannattaa ensin katsoa ennen kuin heti ryntää suinpäin rakastuneena mihinkään vakavampaan.

      • ykshärkä

        Täällä kans 2 härkää ja ollaan hippasen kusessa sossujen takia jotka ei tajua meitä ollenkaan eikä halua tajuta! Kaikenlisäks se toinen sossu on leijona!


    • härkänais

      niin, kokemukseni mukaan suhteemme alku oli huumaavaa....Veimme toisiltamme jalat alta!!!!Nyt liki vuosi tunnettu, ja tapaamiset ovat kovasti harvenneet. Epäilen, etten minä enää riitä härkämiehelle. Olen elintavoiltani kuitenkin "arkisempi"...Hän on tottunut elämässään luksukseen ja erikoisiin nautintoihin. Mutta aina kun tavataan.....nautitaan ruoasta ja yhdessäolosta. Erilaisia olemme monissa asioissa....ja minusta alkaa tuntua, että ehkäpä tästä ei pitemmän päälle mitään tule ;( maailmamme ovat kuitenkin niin erilaisia vaikka härkiä olemmekin.

    • onnellinen

      Minulla on 16 vuoden kokemus härkä härkä suhteesta. 3 lasta ja naimisissa ollaan. Elämä on tasoittunut mitä kauemmin ollaan yhdessä oltu. Alku oli railakasta yhteiseloa ja nyt 3 lapsen jälkeen ollaan koti ihmisiä molemmat. Ainut asia mistä saadaan riitaa on seksi.Mies on hellyyydenkipeä ja häntä täytyy huomioida ja paijata. Työpäivän jälkeen kun on lapsia paijannut ja tehnyt kotityöt on takki yleensä tyhjä eikä jää miehelle aikaa. Jos taas haluaa saada jotain, mihin mies on ensin sanonut ei vastauksen, saa hänen pään käännettyä naisellisilla konsteilla. Itse näytän tunteeni tekemisen ja passaamisen kautta. Monet horoskooppi ihmiset ovat sanoneet että härkä ja härkä sopivat yhteen.

      • ykshärkä

        Härkä ja härkä ei sovi yhteen periaatteessa. Paljon kuitenkin riippuu nousevasta luonteesta ja vuosiluonteesta.


    • härkän

      No joo. Olen härkä ja mieheni on härkä. Ompas yhdistelmä. Sarvet kolisee yhteen yhtenään. Mies ei ymmärrä naista eikä toisinpäin oli horoskooppi mikä tahansa. Härkä on itsepäinen eikä anna tuumaakaan periksi. Joten kumpi antaa periksi nainen. Näin se vaan on. Toisaalta härkä mies on kyllä romanttinen ja näyttää tunteensa. Joten kannattaa kyllä kokeilla.

      • härkä & härkä

        Kyllä vaan. Paras suhde mitä on minulla ollut ja nyt puhuu kokemuksen ääni.Molemmat ollaan härkiä ja muuta nekatiivistä sanomista ei ole kuin härkä mies on hidas! Muuten hän on kympin arvoinen teki hän mitä vaan! Hänellä on myöskin mahtavat selitykset asiasta kuin asiasta ? silti uskon aina häntä.


    • Noora

      Meillä on sellainen viha rakkaus suhde. Eli tullaan hyvin juttuun, mutta sitten kun riidellään niin riidellään lujaa. Toisin sanoen on se aikamoista härkien "mylvintää". Meillä on kaksi lasta ja kissa. Välillä tulee aikoja, että voi pyhä pyssy, että miten sitä oikein toista jaksaa, mutta toisaalta ei varmempaa elämänkumppania ole kuin härkä. Meinaan, että aito härkä seisoo aina jalat maassa, kun suunnitellaan elämää eteenpäin. Kumpikin ollaan itsepäisyyden huippuja, mutta vuorotellen joustetaan, pakkohan se on, oli suhde minkä tahansa horoskooppikaverin kanssa.

      • ykshärkä

        Kuulostaapa typerältä puhua horoskooppikaverista ku asia ois jotain kulttujuttua ja uskomuksia. Oisko "ihmisluonteen ajan seuranta" parempi?! Koska sitä se on!


    • mä vaan

      minä olen härkä ja mieheni on härkä ja olemme vielä saman ikäisiä.meillä räiskyy viikon välein oikein kunnolla.härkämies on vaativa esim.meillä minä joudun olla aina lapsen kanssa kotona,hoitaa kotityöt ym.mies vaan seilaa kavereidensa kanssa.

      • juu-u

        Mekin ollaan molemmat härkiä. Vasta vajaa kaksi kuukautta sitten ollaan tutustuttu ja rakastuttu. Härkämies on kyllä jämpti ja tarkka asiassa kuin asiassa.Mies on myös aika hidas tekemään askareita, ja tuntuu että aina saa toista odottaa. Itse olen vähän laiskemman sortin härkä, enkä niin tarkkakaan kaikissa kotitöissä.
        Riitoja on jo ollut, kun ei kumpikaan meinaa periksi antaa.

        Muuten on kyllä rehellisen ja luotettavan oloinen, ja täysillä suunnittelee yhteistä tulevaisuutta. Ehkä tästä kehkeytyy vuosisadan rakkaustarina. :)


      • Tanner tömisöö..
        juu-u kirjoitti:

        Mekin ollaan molemmat härkiä. Vasta vajaa kaksi kuukautta sitten ollaan tutustuttu ja rakastuttu. Härkämies on kyllä jämpti ja tarkka asiassa kuin asiassa.Mies on myös aika hidas tekemään askareita, ja tuntuu että aina saa toista odottaa. Itse olen vähän laiskemman sortin härkä, enkä niin tarkkakaan kaikissa kotitöissä.
        Riitoja on jo ollut, kun ei kumpikaan meinaa periksi antaa.

        Muuten on kyllä rehellisen ja luotettavan oloinen, ja täysillä suunnittelee yhteistä tulevaisuutta. Ehkä tästä kehkeytyy vuosisadan rakkaustarina. :)

        Täälläkin on härkä pariskunta oltu yhdessä jo 21 vuotta ja kolme muksua.Kylläpä ne riidat ovat aika meluisia ja tuntuu ettei periksi anneta puolin eikä toisin,mutta se varmuus että tää liitto kestää niin se on niin suuri paino tässä asiassa.Molemmille on tärkeitä perhe,uskollisuus,luonto ja harmoonia ja muutkin mitä nyt vaan härälle on tärkeitä vie läpi vaikka harmaan kiven.


      • härkiä
        Tanner tömisöö.. kirjoitti:

        Täälläkin on härkä pariskunta oltu yhdessä jo 21 vuotta ja kolme muksua.Kylläpä ne riidat ovat aika meluisia ja tuntuu ettei periksi anneta puolin eikä toisin,mutta se varmuus että tää liitto kestää niin se on niin suuri paino tässä asiassa.Molemmille on tärkeitä perhe,uskollisuus,luonto ja harmoonia ja muutkin mitä nyt vaan härälle on tärkeitä vie läpi vaikka harmaan kiven.

        täytyy sanoa, että olenkin kaivannut miestä, joka antaa samalla mitalla sanallisesti takaisin :)(suhde kalamieheen monta vuotta..) ei ala mököttään, vaan huutaa, kun siltä tuntuu. itse olen samanlainen.. mutta kuulkaas, kun huudot on huudeltu, on rakentavan keskustelun aika.. ja oivoi sitä härkämiehen halua näyttää, että juuri minä olen hänelle se tärkein ihminen!

        ja tiedän, että hänelle se perhe menee kaiken muun edelle, kuten minullekin :) ystäviä on, vaikka toisille jakaisi, olemme kumpikin hyvin sosiaalisia, mutta se ystävien luona juoksu ym. on rauhoittunut sitoutumisen jälkeen.. koti-illoistakin voi nauttia :)


      • mie vua
        härkiä kirjoitti:

        täytyy sanoa, että olenkin kaivannut miestä, joka antaa samalla mitalla sanallisesti takaisin :)(suhde kalamieheen monta vuotta..) ei ala mököttään, vaan huutaa, kun siltä tuntuu. itse olen samanlainen.. mutta kuulkaas, kun huudot on huudeltu, on rakentavan keskustelun aika.. ja oivoi sitä härkämiehen halua näyttää, että juuri minä olen hänelle se tärkein ihminen!

        ja tiedän, että hänelle se perhe menee kaiken muun edelle, kuten minullekin :) ystäviä on, vaikka toisille jakaisi, olemme kumpikin hyvin sosiaalisia, mutta se ystävien luona juoksu ym. on rauhoittunut sitoutumisen jälkeen.. koti-illoistakin voi nauttia :)

        Älkää unohtako ettei ihminen ole syntynyt vain jonain kuukautena vaan myös vuotena. Tarkoitan kiinalaista horoskooppia. Arvelen että ellei siinä olla sopiva pari niin minusta ei kannata väittää että härkä ja härkä ei sovi yhteen. Ihmisissä vallitsee itseasiassa 3 luonnetta: länsimaalainen, kiinalainen ja ki.


      • ykshärkä
        mie vua kirjoitti:

        Älkää unohtako ettei ihminen ole syntynyt vain jonain kuukautena vaan myös vuotena. Tarkoitan kiinalaista horoskooppia. Arvelen että ellei siinä olla sopiva pari niin minusta ei kannata väittää että härkä ja härkä ei sovi yhteen. Ihmisissä vallitsee itseasiassa 3 luonnetta: länsimaalainen, kiinalainen ja ki.

        Noniin. Täytyy vähän oikaista. Ihmisessä vallitsee kuukausiluonne, sekä nouseva kuukausiuonne, vuosiluonne, sekä nouseva vuosiluonne ja lisäksi tuo kiinalainen ki. Ylipäätään en todellakaan suosittele kahden härän yhteiseloa! Mutta niitä tulee niin pitkään kun ihmislapset kuvittelee että kunhan on kaunis tapaus niin kimppuun ku sika limppuun! Ja lapset saa sitten kantaa taakan... Haluatteko lapsillenne kannettavaksi avioriitojen taakan? Jos ette, niin tehkääpä tietoisuudellenne jotain!


    • lojgozseä

      Olen tavannut loppujakson härkä-naisen. Vaikea, omanlaatuinen ja erittäin persoonallinen ihminen, mutten koskaan vaihtaisi naistani pois. Hän on unelmieni täyttymys kaikessa suhteessa!

      T. Rapumies

      • ykshärkä

        Jos kertoisit vielä vuosiluonteenne...


    • Anonyymi

      Olen 21v vuotta härkänaisena ollut härkämiehen kanssa. Riidelleet olemme muistaakseni tasan 2 kertaa, vuonna 2001 ja 2002 ja nämä johtuivat siitä että sain rajut mustasukkaisuuskohtaukset koska mies tapaili kaverinaisia. Olen siis hyvin mustasukkainen mutta siihen ei ole ollut aihetta näitä kahta riitaa lukuunottamatta. En toki ikinä ole aiheetta mustasukkainen.
      Ehkä olemme vain rauhaa rakastavia ja kommunikointimme ollut siis helppoa ja toista tukevaa nyt 21 vuoden ajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe