Kruunutsakra aukeaa

mystinen metsätyömies

Onko muilla kokemuksia kruunusakran avautumisesta?
Koettuani sen tuntemus oli niin vahva, että ajattelin että tämän vuoksi on kannattanut elää.
Ensin tunsin "raksetta" päälaessa ,pelästyin hieman. Sitten alkoi tuntua sakran pyörintä, pääni ei kylläkään ollut pyörällä, päinvästoin selkeämpi kuin koskaan. Valtava Energia alkoi liikkua alimman ja ylimmän sakran väliä ,tuntemus oli että toista puolta ylös toista alas. En nähnyt värejä.
Tätä jatkui kai viisi minuuttia. Koin sen jälkeen ja sitä ennenkin valtavaa autuutta. En ole tavoitellut kyseistä tapahtumaa ,vaikkakin jonkinverran meditaatiota harrastan. Myöskin esim.kurkkusakran aukeaminen oli tuntuva. Ja monta muutakin mielenkiintoista juttua, mutta tämä nyt.

38

18361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avautumaan

      Miten nuo chakrat saa avautumaan? Ei kai ne itsestään ala availla? Itselläni on paljon kokemuksia muitten ajatuksista.Mikä chakra silloin on "käytössä"?

      • jooga

        Kyseessä lienee kuudes sakra,ns.kolmassilmä, keskellä otsaa. Itse tunnen nämä seitsämän. Niitähän on ties kuinkamonta.


      • mystinen metsätyömies

        No kokemusta minulla on joogasta,meditaatiosta ,en ole kovinkaan säännöllinen harrastaja ,mutta 5 vuotta kumminkin jollain tavoin. Kannattaa lueskella kirjoista .En itse oikeastaan edes uskonut että sakrat tosiaan voi tuntea,(paitsi joku guru) mutta pikku hiljaa aloinhuomaamaan ne.
        Viimeinen sysäys oli henkioppaan ilmestyminen, hän kai aukaisi kruunusakran. Huomautan vielä että kannattaa maadoittaa itsensä eritttäin hyvin, ettei "lähde lentoon" .Pari kuukautta sitten päälaki oli auki noin kolme viikkoa, kokemus oli loistava ,tosin korostan edelleen jalat maassa pitämistä. Heikompaa saattaa huimata :)) .En ole sen jälkeen meditoinut kertaakaan, sillä sulatettavaa tässä on . Tosin suunnittelen taas aloittavani sillä henget kutsuvat.
        Rakkaus avaa kaikki!!!!!!!!!!


      • Noita-Nainen
        mystinen metsätyömies kirjoitti:

        No kokemusta minulla on joogasta,meditaatiosta ,en ole kovinkaan säännöllinen harrastaja ,mutta 5 vuotta kumminkin jollain tavoin. Kannattaa lueskella kirjoista .En itse oikeastaan edes uskonut että sakrat tosiaan voi tuntea,(paitsi joku guru) mutta pikku hiljaa aloinhuomaamaan ne.
        Viimeinen sysäys oli henkioppaan ilmestyminen, hän kai aukaisi kruunusakran. Huomautan vielä että kannattaa maadoittaa itsensä eritttäin hyvin, ettei "lähde lentoon" .Pari kuukautta sitten päälaki oli auki noin kolme viikkoa, kokemus oli loistava ,tosin korostan edelleen jalat maassa pitämistä. Heikompaa saattaa huimata :)) .En ole sen jälkeen meditoinut kertaakaan, sillä sulatettavaa tässä on . Tosin suunnittelen taas aloittavani sillä henget kutsuvat.
        Rakkaus avaa kaikki!!!!!!!!!!

        Kerro ihmeessa lisaa varsinkin siita "henkioppaan kohtaamisesta"...minulla itsellani on vahva AUDIO-yhteys (eli pystyn kuulemaan heita) heihin, enta sinulla...?


      • mystinen metsätyömies
        Noita-Nainen kirjoitti:

        Kerro ihmeessa lisaa varsinkin siita "henkioppaan kohtaamisesta"...minulla itsellani on vahva AUDIO-yhteys (eli pystyn kuulemaan heita) heihin, enta sinulla...?

        Hieno juttu tuo audio, se oli erityisen vahva minullakin. Alussa piti olla tarkkana ettei ihan mitä tahansa paskaa uskonut. Välillä oli kovakin ruuhka "linjoilla",välillä kuuluvuus heikkeni.
        Testasin myös luotettavuutta ja se vakuutti. Tosin tässäkin pitää olla erityisen tarkka, sillä oma ego yrittää helposti harhauttaa.
        Parina iltana olen taas pitkästä aikaa availla yhteyksiä.(sillä tämä on aika uutta ja outoa minulle,niin olen varovainen) Heikko kuuluvuus ,mutta se on vielä.
        Henkioppaan (erään) olen myös tavannut, (siis nähnyt)meditaatiossa, Hän johdatti minut menneisyyteen, en tiedä oliko se omani. Jokatapauksessa toimin tänään hänen neuvojensa pohjalta, tai paremmin sanottuna tutkin.


      • Kunhan ihmettelen
        mystinen metsätyömies kirjoitti:

        No kokemusta minulla on joogasta,meditaatiosta ,en ole kovinkaan säännöllinen harrastaja ,mutta 5 vuotta kumminkin jollain tavoin. Kannattaa lueskella kirjoista .En itse oikeastaan edes uskonut että sakrat tosiaan voi tuntea,(paitsi joku guru) mutta pikku hiljaa aloinhuomaamaan ne.
        Viimeinen sysäys oli henkioppaan ilmestyminen, hän kai aukaisi kruunusakran. Huomautan vielä että kannattaa maadoittaa itsensä eritttäin hyvin, ettei "lähde lentoon" .Pari kuukautta sitten päälaki oli auki noin kolme viikkoa, kokemus oli loistava ,tosin korostan edelleen jalat maassa pitämistä. Heikompaa saattaa huimata :)) .En ole sen jälkeen meditoinut kertaakaan, sillä sulatettavaa tässä on . Tosin suunnittelen taas aloittavani sillä henget kutsuvat.
        Rakkaus avaa kaikki!!!!!!!!!!

        terve? Siis ettet käytä mitään psyykenlääkkeitä etkä tajuntaa laajentavia aineita etkä sairasta mitään mielenterveyden häiriötä? Tarkoitukseni ei ole loukata mutta kuulostaa niin kummalliselta ja suorastaan pelottavalta että siitä tämä kysymys. Eikä suvussasikaan ole skitsofreniaa ym.?


      • jambez
        jooga kirjoitti:

        Kyseessä lienee kuudes sakra,ns.kolmassilmä, keskellä otsaa. Itse tunnen nämä seitsämän. Niitähän on ties kuinkamonta.

        sanotaanko että et tiedä sakroista mitään!jos tunnet 7 sakran!silloin on kaiki tietoisuus!
        jos tiedät mikä se on edes!
        harjoitusta kauan


    • valontyttö

      kiitos kun kirjoitit tuntemuksistasi - on tosi mielenkiintoista kuulla aina muiden kokemuksia chakroista. Itselläni ei ole ollut noin voimakasta tunnetta kruunuchakran avautumisesta. Mulla tunne on lähinnä sellainen jännä paineentunne päälaella, mutta en kyllä ole ihan varma, onko chakra vielä täysin auki, vai aukeileeko se tässä vähitellen... Voimakkaimmat tuntemukset mulla on ollut sydänchakrassa ja 3. silmässä, joissa siis on ollut välillä aika voimakasta fyysistä kipua. Erityisesti 3. chakraan liittyi pään ympärillä (kehämäisesti, ohimoilla ja takaraivossa, silmien takana jne.) olleet voimakkaat päänsäryt. Olin jo melkein varaamassa aikaa silmälääkäriltä, kun silmissä oli niin outo tunne pari päivää. Mut sit tajusin, että sen on täytynyt liittyä yhteen chakraharjoitukseen jonka olin tehnyt muutamaa päivää aikaisemmin. Ja onneks kaikki oireet katosivatkin sitten taas parin päivän päästä.

      Itselläni chakraprosessin on avannut niiden tietoinen puhdistaminen, menneiden elämien käsittely ja meditointi. Universaalin rakkauden "hengittäminen" sisään päälaelta esim. aktivoi kruunuchakran. Olen samaa mieltä kuin sinäkin siinä, että maadoitus on tosi tärkeää ja ylipäätänsä että tietää mitä tekee. Rakkaus mukana kaikessa.

      Mitä olet mieltä siitä, kun jotkut sanovat että chakrat aukeavat aina tietyssä iässä? Järjestyksessä alhaalta ylöspäin. En muista avautuiko ne 8 vuoden välein vai mitä, mutta itse koen tuon tiedon vähän ristiriitaiseksi omien kokemusteni kanssa.

      • mystinen metsätyömies

        Seitsämän vuoden jaksoissa mainitaan joissain kirjoissa kehitysjaksot tai suuremmat muutokset. En tosin muista oliko mainittu sakrat. Olisin kai viidennessä. Jälkeenpäin ajateltuna, aika hyvin pitää paikkansa. Meinaan elämän tapahtumia.
        Voimakasta painetta ja kihelmöintiä tunsin päälaella, ei kipua.
        Kurkkusakran tunsin, ensin pistoksena kurkussa, ei kuitenkaan sietämätön.Pari päivää kesti. En aluksi tiennyt mistä on kysymys. Syystä tai toisesta aloin kuitenkin lauleskella, lauloin koko päivän.(en ollut sitä ennen laulanut koskaan) Kuulostaa hullulta ja sitä se varmasti olikin. :)
        Joka tapauksessa se oli hauskin päivä mitä muistan.
        Ääneni voimistui. Kuuloni tuli hyvin herkäksi ,esim.känny vihloi korviani. Näkökenttä muuttui ,aivan kuin terävöityi, horisontti laajeni. En tiedä olenko palannut takaisin tavanomaiseen ,vai olenko tottunut.
        Äärimmäisen mielenkiintoista jokatapauksessa.


      • Hartsa

        Olisi mielenkiintoista kuulla lisääkin kruunuchakran aukausseen kokemuksia.. Miten muitten chakrojen kanssa? Tuosta maadoittamisesta mainitsit, niin se kyllä on hyvinkin totta, itse ei tarvitse kun vähän aktivoida 3-silmä/kruunu -chakraa niin ei oikein ole maan päällä enää.

        Itse en usko tuohon vuosittaisaukeamis järjestelemään, koska chakrojen avautumiseen liittyy kuitenkin jonkinlainen henkinen kasvu väistämättä, ja onhan sitä tullut tavattua hyvinkin.. *khömm* no ajattelemattomia vanhojakin ihmisiä. Jos heillä olisi kaikki chakrat jo auenneet niin kuvittelisin että ero olisi aikamoinen. Chakran auontatekniikoita löytyy varmasti netistä moniakin. Itsekin olen enemmän tai vähemmän säntillisesti harjoitellut chakrojen auontaa monien vuosien ajan. Yleisesti ottaen kannattaa kaikkia chakroja availla tasaisesti, kova panostaminen johonkin ylempään chakraan voi tuoda ikäviä sivuvaikutuksia, joihin ei ole vielä valmis.

        Itselläkin on kerran ollut tuommoinen autuusfiilis, joka kesti sen 5-10min, mutta en tiedä oliko sillä mitään tekemistä chakrojen kanssa, jokatapauksessa kokemus oli aika unohtumaton.

        Niin ja vielä meinasi unohtua, että käsittääkseni ne chakrat aukeavat itsestäänkin jos on tietyllä tasolla henkisesti. Eli tavallaan valmis siihen, mieleltään ja keholtaan.

        -Hartsa


      • mystis
        Hartsa kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista kuulla lisääkin kruunuchakran aukausseen kokemuksia.. Miten muitten chakrojen kanssa? Tuosta maadoittamisesta mainitsit, niin se kyllä on hyvinkin totta, itse ei tarvitse kun vähän aktivoida 3-silmä/kruunu -chakraa niin ei oikein ole maan päällä enää.

        Itse en usko tuohon vuosittaisaukeamis järjestelemään, koska chakrojen avautumiseen liittyy kuitenkin jonkinlainen henkinen kasvu väistämättä, ja onhan sitä tullut tavattua hyvinkin.. *khömm* no ajattelemattomia vanhojakin ihmisiä. Jos heillä olisi kaikki chakrat jo auenneet niin kuvittelisin että ero olisi aikamoinen. Chakran auontatekniikoita löytyy varmasti netistä moniakin. Itsekin olen enemmän tai vähemmän säntillisesti harjoitellut chakrojen auontaa monien vuosien ajan. Yleisesti ottaen kannattaa kaikkia chakroja availla tasaisesti, kova panostaminen johonkin ylempään chakraan voi tuoda ikäviä sivuvaikutuksia, joihin ei ole vielä valmis.

        Itselläkin on kerran ollut tuommoinen autuusfiilis, joka kesti sen 5-10min, mutta en tiedä oliko sillä mitään tekemistä chakrojen kanssa, jokatapauksessa kokemus oli aika unohtumaton.

        Niin ja vielä meinasi unohtua, että käsittääkseni ne chakrat aukeavat itsestäänkin jos on tietyllä tasolla henkisesti. Eli tavallaan valmis siihen, mieleltään ja keholtaan.

        -Hartsa

        Jälkikäteen tajuan että,vuosi pari sitten olin juuttunut sydämen kohdalle. Mietin onko jo sydänkohtaus tulossa, maatessani selällään pompotteli. Jouduttuani tavallaan seinää vasten ja antautumisen ja anteeksiannon kautta kehitys kai hyppäsi ylempiin sakroihin, mutta kyllä ne on ihan järjestyksessä avautuneet.
        Kyllä se on uskottava ,että nuo sakrat on. Pystyn tuntemaan seitsämän. Paine, tykytys, pistely ja selkärangassa tavallaan kylmyys, aina kulloisenkin sakran kohdalla. En kyllä voi sanoa näkeväni niitä väreissä,kylläkin jos mielikuvituksessa luonvärit.
        En osaa myöskään sanoa ovatko ne kunnossa vai ei?
        Pikkuhiljaa.


    • matero

      Onko kenelläkään ollut voimakkaita tuntemksa krkku chakran alueella. Minulla tuntemukset ovat kestänet jo ainakin vuodenpäivät. Alkoivat pienenä kutinana, ja nyt ovat voimakkaita väristyksiä ja äänenmuutoksia. Koko rintakehä ja hartianseutu tuntuu avautuvan aivan uskomattomalla tavalla. Vähän tuntuu, että kurkkuchaka on väylä, jonka kautta puhdistuu koko keho. Minulla ainakin meditaatiossa krkunalue aktivoituu ja alkaa ikäänkin sykkiä, samaa tapahtuu välillä päälaella ja otsikossa.

      Kuinkahan kauan näitä tuntemuksia oikein kestää? Onko jollain kokemusta tällaisesta "kokonaisvaltaisesta" kurkun kautta puhdistumisesta. Kaikki tuntet joita vaan voi kuvitella on noussut kurkunalueeelle ja siitä sitten ylös ja ulos. Väliin on joutnut itkemään väliin nauramaan, toisinaan taas huutamaan. Saakelinmoista rumbaa.. Mutta jännää on, että en samaistu siihen tunteeseen joka nouse tietoisuuteen. Vaikka saatankin itkeä kesken työpäivän, tunne ei saa minusta otetta vaan pystyn ihan hyvin tekemään hommiani ja vollottamaan samanaikaisesti.

      • Aivo2x

        Satuttiin kaverin kanssa sattumalta tälle sivulle. Pakko kysellä vähän.Toivottavasti ette kovin suutu;)

        Elikkäs mikä tuo maadottamis hommeli on? Miten se tapahtuu? Miten meditoitte ja miten sakroja auotaan? Ja miksi niitä pitää aukoa?

        matero: oletko varma ettei kyseessä ole äänenmurros;)

        Kertokaas linkkejä hyville sivuille. Ollaan seikkailtu jo ties missä (ortodoksien, hihhuleiden, noidiksi itseään luulevien ja ruusu ristin sivuilla). aivan käsittämätöntä paskaa suurin osa.

        Uskotteko johonkin henkihommeleihin, jos niin mihin? Ja onko teillä ollu jotaki hengellisiä kokemuksia ja kuulutteko johonki uskontokuntaan??

        t: Kurkku ja Rinta *virn*


    • Joogini

      En paljoa tiedä chakroista ja niiden avaamisesta. Eikö tuo ole vaarallista?

    • Joogini

      Kun olin lapsi muistan olleeni kiinnostunut ufoista, eikö kruunuchakran aukeamiseen liity kiinnostuminen yliluonnollisista ja mystisistä asiosta.

    • pääni

      Sen piti olla tavallinen magnettihieronta! En yleensäkään tee mitään kroppani eteen. Kerroin oudosta tuntemuksestani Koivukylässä olevan hoitolan terapeutille. Hän uskoi (!) KRUUNUSAKRANI auenneen.
      En ymmärrä tätä asiaa, koska koko sakara asia on minulle outo.

      Jotain kai tapahtui. Koko päälakeni meni tunnottomaksi jossain vaiheessa magneettihierontaa. Tunto palasi pian hieronnan jälkeen.

      Koko seuraavan viikon olen ollut tavattoman energinen ja uusia ideoita on syntynyt kuin tyhjää vain.

      Kertokaa minulle mikä on sakra ja mitä tapahtui?

      • Minervä Mystery

        Kuinka sitä hoidetaan, yleensä lenkkeilemällä? Vaihtoehtohoidoissa on sellainen mua itseä kiinnostava puoli, että siitä löytyy sellainen kunnossa kaiken ikään-motto. Eli on ihanaa, kun ihminen huolehtii itsestään ja muista niin hyvin, että se näkyy myös ulkonäössä, joihin monilla vaihtoehtohoidoilla voi lisäksi vaikuttaa. Mulle teki yks ihminen katalan tempun ja lihoin 15 kg. En voi mielestäni normaalisti osallistua vaihtoehtohoitoihin. Saati sitten, että saisin tavoiteltua kruunusakraa. Yksi vaihtoehto voisi olla ostaa akvaario ja sisustaa se sinisellä tai joku muu lemmikkieläin. En saa millään rohkeutta kävellä tällaisen vaihtoehtoisen tilan kanssa myöskään ihmisjoukossa, se on huumeidenkäyttäjien syy.


    • KummaTumma

      niin... hassu aihe... itsekin monta vuotta sitten aloin näitä chakroja tutkimaan. Jos jonkun näköstä kuuntelu harjoitusta tuli tehtyä ja näin aika nopeastikin aloin tuntemaan nämä energia pyörteet. Herkistyin aikalailla emonationaalisesti vai miten tuo nyt kirjoitettaan :) Harva se ohjelma missä en olisi tunteellisesti käsittelyt asioita ja kyyneleet ei olisi virranneet. Hyvinki puhdistava kokemus tuo aikakausi pääsin tirauttamaan ilosta, surusta, rakkaudesta ja niin edespäin. Opin että miehenkin pitää uskaltaa tuntee!!! Fyysisesti tunsin monta kertaa miten ikään kuin polaarisuudet olisi kääntynyt. Aloin myös tutkimaan ajatuksen voimalla esineitten liikuttamista josta vakuutuinkin aika nopeasti ja nyttemin olen taas ruvennut kiinnostumaan aiheesta uudelleen. Myös ruumista irtaantumista tuli yritettyä joka ilta. Tässä en ole onnistunut kuin vahingossa aikaisemmin kun aiheesta mitään en tiennyt.

      Kurkku chakra mullakin hieman tukossa ollut mutta ei niin paljon kuin joskus. Ikään kuin ei ole uskaltanut toteuttaa itseään niin vapaasti kuin haluasi. Jopa olla omaitsensä. Kruunu chakraa tunnen silloin tällöin esimerkiksi nyt. Yleensä paine ja ehkä pientä viileyttä. Sydän chakran avautumisen tunsin jo aika alku vaiheissa ja se oli voimaa antava kokemus. Tunsin valtavan rakkauden kaikkea kohtaan. Ymmärsin että olemme kaikki yhtä, rakkaudessa. Noniin ja sitten hieman kinkkisempään chakraan eli kolmanteen silmään. Kun joskus ystäväni kanssa keskustelimme näistä henkisistä asioista aloin yhtä äkkiä tuntemaan painetta silmien välissä ja samalla vasemmassa kädessä ikään kuin sähköä tai kutinaa. Kun kerran tästä kolmannesta silmästä sain tuntuman en aikonut päästä siitä irti :D Saankin tuntuman siihen sekunnissa ja vasempaan käteeni myös. Aloin joka ilta pyörittelemään ja leikkimään tämän paineen kanssa otsassa. kasvatin painetta joskus aiavan valtavaksi. En oikein tiedä mitä tein mutta tästä tuli tapa. Sittenpä jossain vaiheessa tajusin että joka kerta nukkumaan mennessä alan tuntemaan painetta halusin tai en. Eipä ollut enää kivaa. Yrität nukkua mutta paine otsassa vaan kasvaa. Mitä enemmän yritit olla ajattelematta sitä niin sitä isommaksi paine kasvoi. Joskus valvoin koko yön tämän paineen takia. Hyvinkin rasittaavaa kun ajatuksesi sattuu käymään aiheessa otsa reakoi heti ja sitten kun olin todella huonosti maadoittunut eli elämäntavat todella sekavat. Oli kiva lähteä bussiin aamulla kun tuntui että kaikki energiat sinkoili minne sattuu ja ei erottanut omia energioita muitten energiaoista. Kumminkin hyvin sekavaa meininkiä. Ei mukavaa. Älkää siis pakottako... Nyttemin vieläkin "kärsin" tästä paineesta joskin ei enää niin automaatio mutta kumminkin. Olenkin lopettanut tarkoituksen mukaiset meditaatiot ennen kuin osaan vihkiytyä aiheeseen kunnolla ja joku tavoitehan tälläisessä täytyy olla.
      Sellaista latausta harrastan vielä ajoittain kun on väsy olo. Lepää vaan silmät kiinni ja tunnen kroppaani. Tuntuu että koko huone varautuu jollain tavalla nimittäin sähkölaitteet aloittaa poksahtelun. Tuossa tilassa vähän aikaa ja olo on virkeä vaikka olisi valvonut kuinka kauan. Jännä ilmiö sinällään.
      Juuri chakrasta on kaksi kertaa lähtenyt valtava enerkia nousemaan ylös päin. Noustessa onko se nyt solar plexiin olo oli hyvin hyvin seksuaalisesti miellyttävä? Kokemuksia?Mistä noin valtava energia kumpuaa tai miksi?Tuossa navasta ylös päin se on sitten tyssänyt kun olen sitä yrittänyt ohjailla. Nämäkin aika vanhoja kokemuksia kun ei ole tullut harrasteltua lähiaikoina mutta varmasti ei viimeisiä. Olisinkin mielenkiintoista kun ihmiset juttelis täälläkin näistä enemmänkin ihan kokemus lähtösesti tyylin siltä ja tältä tuntu mitä tää on? Ja tietysti vielä parempi kun joku osaisi vähän valottaa aihetta maalaistajärjellisellä kielellä :D
      Anteeksi sekava kirjoittelu tapani...

      • sivusta seuraaja

        Täytyy sanoa että noista sakroista ei tietoa ole mutta jälkikäteen luettuna luulen kokeneeni jotain vastaavaa. Koko ikäni olen ollut tietoinen jostain toisesta maailmasta ympärillä. Sitä ei huomaa jos ei osaa kuunnella koko mielellä. Lapsesta lähtien olen kokenut aika outoja juttuja, kuten ennustamiskokemuksia.
        Lapsena luulen nähneeni unta, jossa 3 tai 4 varjomaista pitkää hahmoa tulee vuoteeni viereen. Yksi hahmoista laittaa jonkilaiset "lasit" päähäni ja sanoo että näiden avulla näen tulevaisuuteni ja päätköseni seuraukset. Vaikka lapsena tämä olikin painajainen en osannut pelätä sitä. Sain jopa valita oman tulevaisuuteni. Eräs toinen tapahtuma sai todellakin mielen avautumaan. Katsoinn telkkarista bingolotto-ohjelmaa ensilähetyksenä. Olin väsyneehkö, ehkäpä jopa jonkin sortin transsissa. Siinä sitten kun arvonta alkoi pystyin luettelmaan seuraavan numeron vähän ennenkuin pallo pömpelistä tippui. Kierroksia arvottiin useita ja sama toistui joka kerta.
        Paras kokemus oli kuitenkin jotakin aivan muuta. Yhtenä sunnuntaiaamuna heräsin erittäin rentoutuneena ja hyvin nukkuneena. Kävelin olohuoneeseen ja istuin ikkunan eteen katselemaan aamuaurinkoa. Mietin mielessäni syntyjä syviä aina elämän tarkoituksesta muihin onnellisiin asioihin kun tapahtui jotain mielenkiintoista. Silmät auki ollessani sininen taivas näytti avautuvan. Olon valtasi äärimmäisen hyvä, huoleton ja rentoutunut olo. Sen ajan kuin kokemusta kesti tunsin näkeväni menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden kokonaisuutena, jonka pieniä palasia me olemme. Ääni kertoi että älä huoli, kaikki kääntyy vielä hyväksi ja jokainen pelaa osansa kaikkeudessa. Silloin tunsi ensimmäistä kertaa ihmisen ajattoman olemuksen ja sen, että tämä näkyvä maailma on vain pelkkä verho todellisuuden edessä. Kokemusta ei valitettavasti kauaa kestänyt mutta sen jälkeen olen halunnut kokea sen uudestaan. Vieläkin joskus transsinomaisessa väsyneessä tilassa tapahtuu outoja asioita. Joskus havahdun siihen että joku kuiskaa nimeni korvaani ja koen selittämättömiä ennalta aavistamisia. Tiedän myös jotekin pystyväni vaikuttamaan asioihin pelkillä ajatuksillani, olen pystynyt siihen koko ikäni. Vaisto kertoo, että maailma on hyvin pian muuttumassa aivan täysin ja ihmiset sen mukana. Ja hyvä näin. On aika palata henkisille juurille.

        Olin hullu tai en, en ole tyhmä. Ehkä halu uskoa altistaa tämmöisille kokemuksille mutta sisimmässäni tiedän että muutakin tästä maailmasta löytyy kuin mitä näkee.


      • hierojatyttö
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Täytyy sanoa että noista sakroista ei tietoa ole mutta jälkikäteen luettuna luulen kokeneeni jotain vastaavaa. Koko ikäni olen ollut tietoinen jostain toisesta maailmasta ympärillä. Sitä ei huomaa jos ei osaa kuunnella koko mielellä. Lapsesta lähtien olen kokenut aika outoja juttuja, kuten ennustamiskokemuksia.
        Lapsena luulen nähneeni unta, jossa 3 tai 4 varjomaista pitkää hahmoa tulee vuoteeni viereen. Yksi hahmoista laittaa jonkilaiset "lasit" päähäni ja sanoo että näiden avulla näen tulevaisuuteni ja päätköseni seuraukset. Vaikka lapsena tämä olikin painajainen en osannut pelätä sitä. Sain jopa valita oman tulevaisuuteni. Eräs toinen tapahtuma sai todellakin mielen avautumaan. Katsoinn telkkarista bingolotto-ohjelmaa ensilähetyksenä. Olin väsyneehkö, ehkäpä jopa jonkin sortin transsissa. Siinä sitten kun arvonta alkoi pystyin luettelmaan seuraavan numeron vähän ennenkuin pallo pömpelistä tippui. Kierroksia arvottiin useita ja sama toistui joka kerta.
        Paras kokemus oli kuitenkin jotakin aivan muuta. Yhtenä sunnuntaiaamuna heräsin erittäin rentoutuneena ja hyvin nukkuneena. Kävelin olohuoneeseen ja istuin ikkunan eteen katselemaan aamuaurinkoa. Mietin mielessäni syntyjä syviä aina elämän tarkoituksesta muihin onnellisiin asioihin kun tapahtui jotain mielenkiintoista. Silmät auki ollessani sininen taivas näytti avautuvan. Olon valtasi äärimmäisen hyvä, huoleton ja rentoutunut olo. Sen ajan kuin kokemusta kesti tunsin näkeväni menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden kokonaisuutena, jonka pieniä palasia me olemme. Ääni kertoi että älä huoli, kaikki kääntyy vielä hyväksi ja jokainen pelaa osansa kaikkeudessa. Silloin tunsi ensimmäistä kertaa ihmisen ajattoman olemuksen ja sen, että tämä näkyvä maailma on vain pelkkä verho todellisuuden edessä. Kokemusta ei valitettavasti kauaa kestänyt mutta sen jälkeen olen halunnut kokea sen uudestaan. Vieläkin joskus transsinomaisessa väsyneessä tilassa tapahtuu outoja asioita. Joskus havahdun siihen että joku kuiskaa nimeni korvaani ja koen selittämättömiä ennalta aavistamisia. Tiedän myös jotekin pystyväni vaikuttamaan asioihin pelkillä ajatuksillani, olen pystynyt siihen koko ikäni. Vaisto kertoo, että maailma on hyvin pian muuttumassa aivan täysin ja ihmiset sen mukana. Ja hyvä näin. On aika palata henkisille juurille.

        Olin hullu tai en, en ole tyhmä. Ehkä halu uskoa altistaa tämmöisille kokemuksille mutta sisimmässäni tiedän että muutakin tästä maailmasta löytyy kuin mitä näkee.

        Olen hieroja ja teen työkseni pääasiallisesti klassista hierontaa.Hieron asiakkaaltani aina lopuksi rintalihakset, niskan ja pään. Viime aikoina muutamat asiakkaat ovat kertoneet nähneensä värejä hieronnan loppuvaiheessa heidän maatessaan silmät kiinni. Värikokemukset ovat olleet heille uusia ja värit ovat olleet sininen ja vihreä. He näkevät värit joko palloina tai pehmeinä aaltomaisina kuvioina, jotka luikerrellen muuttavat muotoaan. Mitä tämä tarkoittaa?


      • KummaTumma
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Täytyy sanoa että noista sakroista ei tietoa ole mutta jälkikäteen luettuna luulen kokeneeni jotain vastaavaa. Koko ikäni olen ollut tietoinen jostain toisesta maailmasta ympärillä. Sitä ei huomaa jos ei osaa kuunnella koko mielellä. Lapsesta lähtien olen kokenut aika outoja juttuja, kuten ennustamiskokemuksia.
        Lapsena luulen nähneeni unta, jossa 3 tai 4 varjomaista pitkää hahmoa tulee vuoteeni viereen. Yksi hahmoista laittaa jonkilaiset "lasit" päähäni ja sanoo että näiden avulla näen tulevaisuuteni ja päätköseni seuraukset. Vaikka lapsena tämä olikin painajainen en osannut pelätä sitä. Sain jopa valita oman tulevaisuuteni. Eräs toinen tapahtuma sai todellakin mielen avautumaan. Katsoinn telkkarista bingolotto-ohjelmaa ensilähetyksenä. Olin väsyneehkö, ehkäpä jopa jonkin sortin transsissa. Siinä sitten kun arvonta alkoi pystyin luettelmaan seuraavan numeron vähän ennenkuin pallo pömpelistä tippui. Kierroksia arvottiin useita ja sama toistui joka kerta.
        Paras kokemus oli kuitenkin jotakin aivan muuta. Yhtenä sunnuntaiaamuna heräsin erittäin rentoutuneena ja hyvin nukkuneena. Kävelin olohuoneeseen ja istuin ikkunan eteen katselemaan aamuaurinkoa. Mietin mielessäni syntyjä syviä aina elämän tarkoituksesta muihin onnellisiin asioihin kun tapahtui jotain mielenkiintoista. Silmät auki ollessani sininen taivas näytti avautuvan. Olon valtasi äärimmäisen hyvä, huoleton ja rentoutunut olo. Sen ajan kuin kokemusta kesti tunsin näkeväni menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden kokonaisuutena, jonka pieniä palasia me olemme. Ääni kertoi että älä huoli, kaikki kääntyy vielä hyväksi ja jokainen pelaa osansa kaikkeudessa. Silloin tunsi ensimmäistä kertaa ihmisen ajattoman olemuksen ja sen, että tämä näkyvä maailma on vain pelkkä verho todellisuuden edessä. Kokemusta ei valitettavasti kauaa kestänyt mutta sen jälkeen olen halunnut kokea sen uudestaan. Vieläkin joskus transsinomaisessa väsyneessä tilassa tapahtuu outoja asioita. Joskus havahdun siihen että joku kuiskaa nimeni korvaani ja koen selittämättömiä ennalta aavistamisia. Tiedän myös jotekin pystyväni vaikuttamaan asioihin pelkillä ajatuksillani, olen pystynyt siihen koko ikäni. Vaisto kertoo, että maailma on hyvin pian muuttumassa aivan täysin ja ihmiset sen mukana. Ja hyvä näin. On aika palata henkisille juurille.

        Olin hullu tai en, en ole tyhmä. Ehkä halu uskoa altistaa tämmöisille kokemuksille mutta sisimmässäni tiedän että muutakin tästä maailmasta löytyy kuin mitä näkee.

        Hei kiitos viestistäsi :) On mukava lukea kokemuksia ja ajatuksia. Olempa itsekkin useasti nuita bingo numeroita yrittänyt arvailla. Tosin tieto on puuttunut :P Väsyneenä olen huomannut että alitajunta pääse helpommin pintaan.Loputon sisäinen dialogi alkaa pikku hiljaa väistymään mitä pitempää valvoo. Asioiden kulkua on usein helpompi ennustaa tai tietää kun mieli on hiljainen. Tarkkailua ,kuuntelua, ja intuiitioon luottamista. Tuommoisen 4 päivän rupeaman jälkeen olen huomannut monia mielenkiintoisia asioita mielestäni. Tosin tuossa vaiheessa olo on aika puulla päähän lyöty ja mieli vaati paljon virikkeita että kone pysyy käynnissä ::D Luonossa joskus tuntuu että sitä jaksaisi porskuttaa vaikka kuinka pitkään. Olenkin kuullut että intiaanit olisivat harjoittaneet jotain tämän suuntaista valvomista jonka seurauksena heidän oli helpompi ottaa yhteys esim luonnon henkiin. Mielenkiintoinen juttu joka tapaksessa :)

        .... aikainen herätys, naputtelempa myöhemin lisää nyt tarvittaisiin kauniita unia.


      • Migreeni_*_
        hierojatyttö kirjoitti:

        Olen hieroja ja teen työkseni pääasiallisesti klassista hierontaa.Hieron asiakkaaltani aina lopuksi rintalihakset, niskan ja pään. Viime aikoina muutamat asiakkaat ovat kertoneet nähneensä värejä hieronnan loppuvaiheessa heidän maatessaan silmät kiinni. Värikokemukset ovat olleet heille uusia ja värit ovat olleet sininen ja vihreä. He näkevät värit joko palloina tai pehmeinä aaltomaisina kuvioina, jotka luikerrellen muuttavat muotoaan. Mitä tämä tarkoittaa?

        rajusti että ne näkee tähtiä:))) Näen mäkin kullan- hopean, sinisen ja magentan väriä migreeniaurassani joka kieppuu sahalaitaisena silmissäni sekä silmät kiinni että silmä auki silloin kun mulla on migreenikohtaus tulossa joka alkaa tuolla auralla. Monesti ei tule särkyä lainkaan vaan vain n. 15 min. tätä "ilotulitusta".
        luuleekohan ihmiset migreenivälkkeitä joksikin ylimaalliseksi chakravärikokemukseksi?


      • Anonyymi
        hierojatyttö kirjoitti:

        Olen hieroja ja teen työkseni pääasiallisesti klassista hierontaa.Hieron asiakkaaltani aina lopuksi rintalihakset, niskan ja pään. Viime aikoina muutamat asiakkaat ovat kertoneet nähneensä värejä hieronnan loppuvaiheessa heidän maatessaan silmät kiinni. Värikokemukset ovat olleet heille uusia ja värit ovat olleet sininen ja vihreä. He näkevät värit joko palloina tai pehmeinä aaltomaisina kuvioina, jotka luikerrellen muuttavat muotoaan. Mitä tämä tarkoittaa?

        Minusta kuulostaa kolmannen silmän aukeamiselta, itsellä ne liikkuu aikalailla kuten kuvasit, pallot jotka laajenee ja edellisen sisältä tulee uusi pallo. Revontulet liikkuu vähän samalla tavalla.


    • Jokujokaeitiedä

      Mä olen jo pikkulapsesta asti tuntenut välillä todella kovaa painetta otsassa. Se alkaa aina silloin jos pidän silmiä kiinni ja joku liikkuu lähelläni, ikäänkuin aistin henkilön liikkeet. Ei hajuakaan onko kyseessä otsachakra vai jokin. Ihmettelin kun kukaan kavereistani ei tunne samanlaista painetta.

    • HerranSana
    • Terve Teppo

      Saman tilan saa kun ottaa alkomahoolia ja reippaasti. Silloin virtaa energia ja niin lujaa, ettei pysytssä tahdo pysyä ;)

    • 3333

      No perskeles :D Itellä aukes toi kruunu niin rajusti että veti psykoosiin 6 kuukautta sitten :D , taisin kyllä auketa koko jätkä sillon :D ja nyt vasta rupeen olemaan balanssissa :D savua tulee polteltua noin 2 kertaa kuukaudessa , se jotenkin buustaa tän KAIKEN ymmärtämisen...asioita esimerkiksi siitä että lopunkaiken me kaikki olemme sukupuolettomia olentoja ...sitä en tiedä miten se eläimillä menee...eipä niitä hirveesti täällä näekkään....:/ Pitäs varmaan?
      Miten tää maailma onkin näin sekasin? Siis osaan ottaa sen Huumorilla ...mutta miten tää voi olla näin sekasin ? Ihmisethän on ihan Robotteja :D siis" normi" kansa...
      sitten kun aletaan miettiä....kuinka kauan me ollaan kerätty tätä "sekasin" karmaa alle? ja kuinkas se sitten kostautuu? Heh ...On ihan sellasen olo että jotain isoa on tulossa tänne sanotaanko vaikka n. 10 vuoden sisään...en varmaksi sano mutta se on lähempänä kuin koskaan aiemmin ...:) jokin odotettu ;)

      Tosiaan pään päällä tuntuu erittäin vahva tunne ...ollut nyt varmaan 3kk ja ohimot heiluu suorastaan ....korvat menee lukkoot aika ajoin ...:D Tuntuu...luonnolliselta....varmalta.....vittu....jotenkin kadotin ajan jokin aikaa sitten :)
      parhaat eli ystävällisimmät piirteeni tulivat esille :D olo on kuin Buddhan opeista tai kuin olisi kulkenut Jeesuksen kertoman tien, onhan näitä monia eri tarinoita tän tilan saavuttamiseen...:)
      ehkä kirjoitin hiukan ylimielisesti.... mutta siltä se vaan vittu tuntuu :D !!!!
      olen kokenut hitonmoista johdattelua ...on viety ihan fyysisesti melkeinpä:D joo ja ihan selvinpäinkin....en paljoa juo....kerran kahteen viikkoon.....se ei kai paljoa pitäisi olla ?
      joo tietty ne savut päälle....ei pitäs olla paha?

      on ollut myöskin ihan vitun pahoja "testejä" ...hengellisiä...ei fyysisiä.... kerran kokeiltiin tosissaan maapallosta vastuun ottamista.....kestin yllätän pitkäänkin sitä "painoa" mielessäni kun istuin rauhallisesti bussissa....2 tuntia taisi olla noin :) mut hitto että meinas kyllä tulla ihan suomeksi paskat housuun !!! :D

      OLO ON KUIN OLISIN SAANUT KAIKEN ANTEEKSI( voi olla siis harhaa mutta mahtavaa silti! ) MUTTA ITSE KYLLÄ OLEN ANTANUT KAIKILLE ANTEEKSI , sen voin sanoa varmaksi :)

      Olo on välillä kuin paremmassakin Nirvanassa :) huippu lähestulkoon aina:)

      käynyt olen sellaisessa mestassa missä piti valita ..... tuntemattomaan hyppääminen tai tänne jääminen....pelotti ...ei pystynyt:D oli toinenkin kerta enkä sillonkaan uskaltanut.....veikkaan että sillon ois tapahtunut jotain ihan hiton makeeta mutten pystynyt koska en halunnut jättää Rakastani taikka Läheisiäni.....veikkaan että Fyysisyys olisi silloin jätetty....eli siis tämä tapahtuma käytiin pääni sisällä.....en siis meinannut hypätä fyysisesti mihinkään tuntemattomaan....tänne jääminen ei myöskään ole tänne palstalle jäämistä :D :D

      mutta tänne jäin anyway .....kolmas kerta kun tulee niin hyppään varmasti :D pidän kyllä kiinni Fyysisyydestäni loppuun asti mutta jos ei niin ei voi mitään :D

      alussa menin vahingossa turvautumaan Lääkärin apuun joten hulluksihan minut leimattiin ....jopa Ystävieni keskuudessa.....mutta....minä olen HULLU ....en ole koskaan voinut näin hyvin:) nojoo ...kropalle sais jotain tehdä mutta päästäni ...sieltä syvältä sisältä:) Olen parhaimmassa kunnossa ikinä :) itsevarma,sosiaalinen,ystävällinen,oikeudenmukainen ja moraali on vailla vertaa :D

      joo....tätä kannatti odottaa :D jos tämä on elämän tarkoitus tai ehkä jopa Lahja joltakulta niin ISO KIITOS!
      Nimittäin olen vaan pelännyt aikaisemmin elämässäni,ollut mukava jos suinkin mahdollista.....saako siitäkin palkinnon? No mutta KIITOS kenen nimeä en tiedä !! :)

      tai jos tämän tilan vain opiskelemalla...monia asioita ...niin ....sitä en usko että pelkästään sillä :)

      tähän tilanteeseen haluan heittää että "Hallelujah!" :D onhan näitäkin kaikenlaisia erilaisia :D

      Valaistunut Hullu :)

      kun ymmärtää Maailmaa , tietää että Harmonia on Kaikkeuden kieli....Rauha,Vapaus ja vaikka Ikuinen Elämä jos niinkin High Levelisti haluaa asian ilmaista mutta ....niin....Harmonia kaiken kanssa.....käytös,mieli,puhe....tällä tavoin keskustellaan myös monien muiden lajien kanssa ....olen huomannut eläinten kanssa....en paljoa mutta olen huomannut....:)

      Valoa,Rakkautta ja Mielenrauhaa kaikille :) vaikka jännät paikat täällä on alkamassa ja alkanutkin jo kauan sitten mutta huipentuma näyttäisi olevan ihan tässä lähellä :/ se on paska homma mutta otetaan iisisti :)

      Mut joo ....nyt röökille....

      Ja takas......

      vielä sen verran että omasta mielestäni Buddhalaisuudessa opastetaan tähän varsin hyvin....Raamattu on sellaista sekamelskaa mutta pääpointti onkin Jeesuksen Opetukset.....Jeesushan oli ns. "Rikollinen" ....Robin Hood meiningillä....tai ainakin näin minä näen asian :)

      Välillä tuntuu että ei olisi edes muita numeroita kuin 3 ....jännää...:D
      Sitten pitäisi päästä käymään äkkiä monissa paikoissa...pyramidit kaikki kaikkialta ja Goa...siellä naimisiin.

    • 3333

      Intiassa monissa temppeleissä....sellanen olo kuin pystyisi ratkomaan kaikki salaisuuden :D intia muutenkin ihan härö mesta temppeleidensä kanssa :D

      Jeesuksen mestat sekä kiinat japanit sun muut :)

      Paska homma kun ei pääse kaikkiin paikkoihin kun on itsekkin sellanen Hood ....eikä rahaakaan oo mutta ei sillä välii kun ei anna sille välii :D :D :D

      Mielessä pääsee minne vaan jos haluaa:)

      Mut nyt Mami rupee olemaan niin yksinäinen että pakko lopettaa :D

      PEACE :)

    • 3333

      Eiku....vielä se että Lapset tietää totuuden ja ihmettelee meidän hullujen käytöstä....kuten eläimetkin .....lapsenmieliset aikuiset jotenkuten ymmärtää ....
      totuus saattaa tulla vastaan vasta kuolinvuoteella jollon veikkaan että saattaa hetken potuttaa...ei kauaa mutta hetken :)

      suositellaan perustavan laatuista itsetutkiskelua ihan jokaiselle yksilölle....hyvä lähtee vaikka siitä :) :D

      terv. Valaistuneet Hullut, Henja

    • meditaatiolla

      Sitä sanotaan aivo-orgasmiksi, kun autuus virtaa juurichakrasta kruunuun. Tuttu homma, tie valaistukseen meditaation kautta.

    • 3333

      mutkun se on kokoajan päällä :D vanha elämä jäi ja tämä alkoi....uudesti syntyminen:)

      Eli olenko valaistunut?

      Koska jos päästän näistä kaikista uskomuksista irti ja sekä olemalla minä tulen taas siihen valinnan paikkaan ....

      Mitä tämä on ....aivo-orgasmi ei mielestäni palvele tätä olotilaa... :D sorry :D

    • 3333

      ja sitten vielä samoihin aikoihin Rakkaani kanssa <3

    • 3333

      "Laseja" on erilaisia ....monen muotosia...tuntuisia....jing jang on hyvä työkalu nähdäkseen totuuden osasen ...riisu muut ja pue silmillesi JJ :) karu maailma :D

    • 3333

      siis jalat lähti maasta...kauas maasta ...ei ollu maadotuksia :D hahha :D

    • KiitosPaljon

      Miten harjoittelette chakrojen avaamista ja miksi haluatte avata chakranne?

    • Chakroista

      Kruunuchakra, eli 7. chakra
      MIKÄ: Kehon seitsemäs energiakeskus, kruunuchakra, sijaitsee päälaella. Se yhdistää kaikkien chakrojen energiat. Ylin chakra on väriltään violetti, ja siinä liekehtii myös kullan ja valkoisen valon sävyjä. Kruunuchakraa voisi kutsua kanavaksi kaikkeuteen. Sen kautta luodaan yhteys universaaliin, jumalalliseen elämänenergiaan. Yhteys on avain elämän ymmärtämiseen, pysyvään onneen ja valaistuneeseen rauhaan.

      TEHTÄVÄ: Kruunuchakra on portti kosmiseen energiaan. Se auttaa päästämään irti kipua tuottavasta erillisyyden tunteesta ja ymmärtämään, että kaikki oleva on yhtä. Kun kruunuchakra aukeaa, alkavat muutkin chakrat värähdellä korkeimmalla tasolla. Tukokset niissä katoavat. Pyhimysten ja enkelien kuvissa chakra kuvaillaan usein sädekehänä pään päällä. Sanotaan, että vahvan seitsemännen chakran ihmiset ovat toimineet inspiraationa myös kuninkaallisten kultaisille kruunuille.

      TASAPAINOINEN CHAKRA: Kuutta muuta chakraa voi aktivoida ja tasapainottaa itse, mutta seitsemäs chakra on antautumisen ja jumalallisen voiman kanavaksi asettumisen chakra. Kruunuchakran avautuminen tuntuu tyynenä, pelottomana tietoisuutena omasta todellisesta olemuksesta. Täysin avoimen kruunuchakran kantaja elää eheydessä, ykseydessä ja ehdottoman rakastamisen tilassa.

      ONGELMAT CHAKRASSA: Kun kruunuchakra on kiinni, ihminen elää pelkojensa kanssa. Hän saattaa keskittyä liikaa ulkoisiin keinoihin etsiä turvallisuutta. Silloin luovuuden, henkisyyden ja vahvan elämänvoiman kokemisesta tulee vaikeaa. Yleensä kruunuchakran avaamiseen tarvitaan vuosien harjoittelua, mutta chakra voi avautua hetkeksi yllättäenkin, esimerkiksi meditoidessa.

      CHAKRAN AUKEAMISTA EDISTÄVÄT: Auennut lootuksenkukka on kruunuchakran ja avoimen tietoisuuden symboli. Lootusta voi käyttää apuna niin, että laittaa meditaation yhteydessä tipan lootusöljyä päälaelle, polttaa kukan suitsuketuoksua tai meditoi lootuksen kuvan edessä. Kukista orvokit, kivistä ametistit, ruoista kevyt kasvisruoka ja joogaliikkeistä päälläseisonta edistävät chakran aukeamista. Luonnossa käveleminen, avarilla paikoilla, kuten kukkulan laella meditoiminen ja rakkaudellisen elämänasenteen kylväminen ovat nekin keinoja avata kruunuchakraa.

      VAHVISTAVA HARJOITUS: Istu mukavassa asennossa ja varaa 10 minuuttia valomeditaatiohetkelle. Valitse visualisaation kohteeksi joku, jonka tiedät tarvitsevan apua elämässään. Kuvittele henkilön, eläimen tai paikan ympärille kirkkain ja puhtain mahdollinen valopeitto. Kylvetä tuota henkilöä valossa ja lähetä hänelle myönteisiä ajatuksia koko meditaatiohetken ajan.


      Mitä chakrat ovat? Lue lisää:

      http://www.voihyvin.fi/artikkeli/chakraopas-mita-chakrat-ovat

    • Ruskean_reijän_ritari

      Minulla aukesi äsken se perschakra. Kova pöräys vaan kuului ja mädän kananmunan haju levisi huoneeseen. Olen valaistunut ja kalsareissani on sen merkiksi pyhä ruskea tahra.

    • terveesiäpseeeestä

      Kalle-Kundalini se paras chakra on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe