Voiko joku mulle opettaa meediovoimia?

kalkaros-fani

Olen 17v tyttö ja haluaisin oppimaan selvännäköisyyttä ja haluan nähdä, kuulla, tuntea, ja koskea henkiä, kuten enkeleitä. Tiedän että tämä on mahdollista koska monet selvännäkijät kokee niin... Voiko joku mulle opettaa?

25

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HerranSana

      Ole erittäin varovainen näitten kanssa, et tiedä millaisten voimien kanssa olet tekemissä. Kaikkien näitten, meedioittein, ennustajien, joogaajien, akupunktioiden jne. takana vaikuttaa pahat henkivallat s*aatanan ohjaamina.

      Suosittelen, että katsot http://www.youtube.com/watch?v=kxgmREHO5MU

      Nämä asiat ovat syntiä Jumalan silmissä ja niistä tulee sanoutua irti Jeesuksen nimessä. Ota 'tyttö' hyvä tämä varoitus vakavissasi.

      • Eilen soitin kyllä Kristinuskoiselle selvännäkijälle.


      • fgfbtb
        kalkaros-fani kirjoitti:

        Eilen soitin kyllä Kristinuskoiselle selvännäkijälle.

        Lue kirjapari Johannes Greber: Yhteydessä henkimaailman kanssa 1-2, molemmat, mutta erityisesti kirja 2.


    • HerranSana

      Oikea uudestisyntynyt uskovainen kuka seuraa Herraa Jeesusta ei toimi näin.

      Tosiasia on se, että joko tämä 'Kristinuskoinen' selvännäkijäsi on huijari tai tietäjähenki vaikuttaa tässä henkilössä mikä on noituutta raamatun valossa.

      Mitä olet hakemassa ja mihin? Suosittelen, että otat Jeesuksen vastaan ja turvaat häneen.

      Lukaseppa http://koti.phnet.fi/petripaavola/spiritismi.html

      • nanna......

        Suosittelen, että HerranSana siirtyy nyt ihan vain sinne kaltaistensa joukkoon täältä riekkumasta ja häiritsemästä :)


      • markiisi

        Älä jaksa höpöttää,mistä sinäkään tiedät mikä on loppujen lopuksi totta.miksi olette ensimmäisinä tuomitsemassa huijariksi ym.ym.muistatko missä sanotaan että,ÄLKÄÄ TUOMITKO ETTEI TEITÄ TUOMITTAISI...lue raamattu uusiksi,ja MUISTA myös opetukset.Monet ns uskovaiset ovat todella ahdasmielisiä,tuomitsevia.


      • HerranSana
        markiisi kirjoitti:

        Älä jaksa höpöttää,mistä sinäkään tiedät mikä on loppujen lopuksi totta.miksi olette ensimmäisinä tuomitsemassa huijariksi ym.ym.muistatko missä sanotaan että,ÄLKÄÄ TUOMITKO ETTEI TEITÄ TUOMITTAISI...lue raamattu uusiksi,ja MUISTA myös opetukset.Monet ns uskovaiset ovat todella ahdasmielisiä,tuomitsevia.

        Sen tuntee hengessä, että meillä on elävä Jeesus Kristus. Siitä ei kertakaikkiaan voi erehtyä.

        Suosittelen markiisi, että tutustut paremmin siihen raamattuun. Lähdeteenpä selvittämään tätä tuomitsemista raamatun valossa:

        Luukkaan evankeliumi:
        6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.

        En ole lausunut kenellekkään kadotustuomiota; sen tekee Jumala mutta on sanomattakin selvää että vainaja/tietäjä henkien takana vaikuttaa sielunvihollinen ja tämä tie johtaa kadotukseen mikäli ei tee parannusta ja käänny Herran Jeesuksen puoleen.

        Roomalaiskirje:
        2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.

        Jos siis itse palvoisin sielunvihollista (yhteyksissä pimeisiin henkivaltoihin, tietäjä/vainahenget jne.), luuletko, että olisin saarnaamassa täällä pelastuksesta? Olisihan se erittäin tekopyhää tuomita tai nuhdella ihmisiä sellaisista synneistä mitä itse tekee! Pois se!

        Jumalan Sana sanoo selvästi miten käy näille ketkä ottavat yhteyksiä henkivaltoihin mihin kuuluu nämä meediot ja muut vastaavat 'tietäjät'

        Ilmestyskirja:
        22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

        Kukin voi itse miettiä kun kannustatte nuoria lapsia saatananpalvontaan ja tätä kautta johdatte heitä kadotukseen millaisen palkan siitä saatte. Tehkää nyt hyvät ihmiset tästäkin parannus!

        22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
        22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
        22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

        Raamatussa on muitakin kohtia tästä asiasta mutta velhous tarkoittaa tässä myös noituutta. Valitettava tosiasia on se, että nämä meediot ovat pahojen henkivaltojen eksyttämiä ja se tieto mitä he antavat tulee pimeältä puolelta ja kun olet ulkona Jumalan valtakunnasta niin se toinen valtakunta on kadotus.

        Sana on saarnattava siten kuin se on kirjoitettu eikä mielistellä ihmisiä. En ole ikinä ollut tässä asiassa hyvä, en foorumilla enkä livenä.

        Nämä ovat sellaisia asioita, ettei näiden kanssa tule leikkiä puhutamattakaan siitä että kannustatte täysin vastuuttomasti lapsia saatanan palvontaan.

        Efesolaiskirje:
        6:11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
        6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

        Otattehen te täällä yhteyksiä henkivaltoihin minkä takana vaikuttaa sielunvihollinen niin kerran kun pahakin on olemassa niin eikö hyväkin?

        Jumalan siunausta teille kaikille ja toivon, että teidänkin silmänne avautuvat näkemään totuuden.


      • markiisi
        HerranSana kirjoitti:

        Sen tuntee hengessä, että meillä on elävä Jeesus Kristus. Siitä ei kertakaikkiaan voi erehtyä.

        Suosittelen markiisi, että tutustut paremmin siihen raamattuun. Lähdeteenpä selvittämään tätä tuomitsemista raamatun valossa:

        Luukkaan evankeliumi:
        6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.

        En ole lausunut kenellekkään kadotustuomiota; sen tekee Jumala mutta on sanomattakin selvää että vainaja/tietäjä henkien takana vaikuttaa sielunvihollinen ja tämä tie johtaa kadotukseen mikäli ei tee parannusta ja käänny Herran Jeesuksen puoleen.

        Roomalaiskirje:
        2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.

        Jos siis itse palvoisin sielunvihollista (yhteyksissä pimeisiin henkivaltoihin, tietäjä/vainahenget jne.), luuletko, että olisin saarnaamassa täällä pelastuksesta? Olisihan se erittäin tekopyhää tuomita tai nuhdella ihmisiä sellaisista synneistä mitä itse tekee! Pois se!

        Jumalan Sana sanoo selvästi miten käy näille ketkä ottavat yhteyksiä henkivaltoihin mihin kuuluu nämä meediot ja muut vastaavat 'tietäjät'

        Ilmestyskirja:
        22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

        Kukin voi itse miettiä kun kannustatte nuoria lapsia saatananpalvontaan ja tätä kautta johdatte heitä kadotukseen millaisen palkan siitä saatte. Tehkää nyt hyvät ihmiset tästäkin parannus!

        22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
        22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
        22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

        Raamatussa on muitakin kohtia tästä asiasta mutta velhous tarkoittaa tässä myös noituutta. Valitettava tosiasia on se, että nämä meediot ovat pahojen henkivaltojen eksyttämiä ja se tieto mitä he antavat tulee pimeältä puolelta ja kun olet ulkona Jumalan valtakunnasta niin se toinen valtakunta on kadotus.

        Sana on saarnattava siten kuin se on kirjoitettu eikä mielistellä ihmisiä. En ole ikinä ollut tässä asiassa hyvä, en foorumilla enkä livenä.

        Nämä ovat sellaisia asioita, ettei näiden kanssa tule leikkiä puhutamattakaan siitä että kannustatte täysin vastuuttomasti lapsia saatanan palvontaan.

        Efesolaiskirje:
        6:11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
        6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

        Otattehen te täällä yhteyksiä henkivaltoihin minkä takana vaikuttaa sielunvihollinen niin kerran kun pahakin on olemassa niin eikö hyväkin?

        Jumalan siunausta teille kaikille ja toivon, että teidänkin silmänne avautuvat näkemään totuuden.

        Siunausta vaan sullekin.Kyllä minä ja koirulini päästään taivaaseen,voit olla varma,ENKÄ ole nk. saatananpalvoja,älä sekoita asiota hyvä ihminen keskenään.En lähde enenpää kinailemaan asioista,se ei johda mihinkään.Minä en toimi minkään kuvitellun pahan palveluksessa,kehottaisin SINUA avaamaan ne silmäsi,sokeita on monenlaisia,sinä saarnaat kadotusta,syytät saatananpalvonnasta,siihen houkuttelemisesta,mitkä henkivallat ym.mistä puhut,et VOI todellakaan tietää totuutta,vai oletko käynyt katsomassa. Jumala on rakkauden jumala ja jos minä näen asiat eri tavalla ei voi mitään.osaltani keskustelu päättyy tähän. ps.olen lukenut koko raamatun,en vain poiminut itselle sopivia jakeita.


      • HerranSana
        markiisi kirjoitti:

        Siunausta vaan sullekin.Kyllä minä ja koirulini päästään taivaaseen,voit olla varma,ENKÄ ole nk. saatananpalvoja,älä sekoita asiota hyvä ihminen keskenään.En lähde enenpää kinailemaan asioista,se ei johda mihinkään.Minä en toimi minkään kuvitellun pahan palveluksessa,kehottaisin SINUA avaamaan ne silmäsi,sokeita on monenlaisia,sinä saarnaat kadotusta,syytät saatananpalvonnasta,siihen houkuttelemisesta,mitkä henkivallat ym.mistä puhut,et VOI todellakaan tietää totuutta,vai oletko käynyt katsomassa. Jumala on rakkauden jumala ja jos minä näen asiat eri tavalla ei voi mitään.osaltani keskustelu päättyy tähän. ps.olen lukenut koko raamatun,en vain poiminut itselle sopivia jakeita.

        Täytyy todeta hyökkäyksestäsi päätellen missä kyseenalaistit Raamatun totuuden sanan, ettet yksinkertaisesti voi olla elävässä uskossa Jeesukseen.

        Suosittelen markiisi sinulle ja muillekin, että katsotte tämän Pirkko Vesavaaran opetuksen: http://www.tv7.fi/vod/player/?program=21382

        Siinä käy lopulta niin, että ihminen joutuu salakavalasti riivaajien valtaan kun on yhteyksissä henkivaltoihin mihin kuuluu nämä meediot eli nk. selvän-näkijät missä aivan varmasti vaikuttaa tietäjähenki. Ymmärrä siis, että sielunvihollinen johtaa näitä henkivaltoja; silloin tälläinen henkilö on tekemissä joko tietämättään tai tietäen pahojen henkivaltojen kanssa koska se tieto tulee pimeältä puolelta ja näistä tulee sanoutua irti Jeesuksen nimessä.

        Ne eivät lähdeä itsekseen mihinkään. Annat tuumaan pirulle niin se ottaa sen heti. Sen päämäärä on viedä jokainen meedio ja ihminen kadotukseen armotta. Muistakaa se.

        Mun vastaus oli yleisvastaus kaikille näille ketkä ovat näissä väärissä asioissa kiinni. Kuten yllä opetin, raamattu sanoo hyvin selvästi ettei noituuden harjoittajilla tai velhoilla ole osaa Jumalan valtakunnassa ellei ota Jeesusta vastaan henkilökohtaisena pelastajaan.

        Ymmärrä nyt ystävä hyvä, että se on jo suurta Jumalan rakkautta, että mä kerron teille näistä asioista. Nämä kirjoitukset ei tule multa iteltä vaan Herralta Jeesukselta.


      • muumi8
        HerranSana kirjoitti:

        Sen tuntee hengessä, että meillä on elävä Jeesus Kristus. Siitä ei kertakaikkiaan voi erehtyä.

        Suosittelen markiisi, että tutustut paremmin siihen raamattuun. Lähdeteenpä selvittämään tätä tuomitsemista raamatun valossa:

        Luukkaan evankeliumi:
        6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.

        En ole lausunut kenellekkään kadotustuomiota; sen tekee Jumala mutta on sanomattakin selvää että vainaja/tietäjä henkien takana vaikuttaa sielunvihollinen ja tämä tie johtaa kadotukseen mikäli ei tee parannusta ja käänny Herran Jeesuksen puoleen.

        Roomalaiskirje:
        2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.

        Jos siis itse palvoisin sielunvihollista (yhteyksissä pimeisiin henkivaltoihin, tietäjä/vainahenget jne.), luuletko, että olisin saarnaamassa täällä pelastuksesta? Olisihan se erittäin tekopyhää tuomita tai nuhdella ihmisiä sellaisista synneistä mitä itse tekee! Pois se!

        Jumalan Sana sanoo selvästi miten käy näille ketkä ottavat yhteyksiä henkivaltoihin mihin kuuluu nämä meediot ja muut vastaavat 'tietäjät'

        Ilmestyskirja:
        22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

        Kukin voi itse miettiä kun kannustatte nuoria lapsia saatananpalvontaan ja tätä kautta johdatte heitä kadotukseen millaisen palkan siitä saatte. Tehkää nyt hyvät ihmiset tästäkin parannus!

        22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
        22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
        22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

        Raamatussa on muitakin kohtia tästä asiasta mutta velhous tarkoittaa tässä myös noituutta. Valitettava tosiasia on se, että nämä meediot ovat pahojen henkivaltojen eksyttämiä ja se tieto mitä he antavat tulee pimeältä puolelta ja kun olet ulkona Jumalan valtakunnasta niin se toinen valtakunta on kadotus.

        Sana on saarnattava siten kuin se on kirjoitettu eikä mielistellä ihmisiä. En ole ikinä ollut tässä asiassa hyvä, en foorumilla enkä livenä.

        Nämä ovat sellaisia asioita, ettei näiden kanssa tule leikkiä puhutamattakaan siitä että kannustatte täysin vastuuttomasti lapsia saatanan palvontaan.

        Efesolaiskirje:
        6:11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
        6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

        Otattehen te täällä yhteyksiä henkivaltoihin minkä takana vaikuttaa sielunvihollinen niin kerran kun pahakin on olemassa niin eikö hyväkin?

        Jumalan siunausta teille kaikille ja toivon, että teidänkin silmänne avautuvat näkemään totuuden.

        Oletko sinä joku valvoja täällä,me nukkuu ja rauhotu.Markiisi on sitäpaitsi oikeassa,mitä hallituksia vastaan taistellaan,kiinnostaa.oot joku kiihkouskovainen,ei o varmaan helppoo sullakaan.Mihin v.henkivaltoihin,mikä vihollinen,ootko käänynnä kahtomassa,HÄH.


    • ^^^^^^^^

      Meedioksi synnytään, se ei oo valinta. Kysy ensin itseltäs, kuka / mikä sussa haluaa selvänäköisyyttä ym. , miksi ja ketä varten?

      Mulla selvänäkö ja -kuulo on ollu olemassa ihan itsestään. Mut ne taidot on egosta. Ei sellasilla taidoilla mitään tee,eikä ne kerro mitään henkisestä edistymisestä. En kuiteskaa paheksu,jos tuolle tielle lähdet,mut tiestä tulee mutkikkaampi ja pidempi. Ehkä sun vaan pitää käydä toi tie ja sen käytyäs, jätät sen ,ku luotat enempi Häneen. Ku luovuin tollasesta ja lähdin seuraamaan Jeesuksen opetusta, olen onnellisempi ja vapaampi kuin koskaan. Enää ei tarvii etsiä mitään.

    • Jari_69
    • kaikki on yhtä

      Kaikki voimat ovat jo sinussa ja jos todella haluat avata kanavia ja kehittyä niin rukoile ja pyydä suojelusta ja opastusta.

      Henkimaailma on todellinen, avaruusollennot ovat todellisia jne. Pikku askelia ja kärsivällisyyttä niin hyvä tulee 3)

    • Severus Kalkaros

      Kaiken oppii kun katsoo Harry Potter -elokuvat putkeen 100 kertaa.

    • muumi8

      Tervehdys sinulle 17v neitokainen.Jatka asioiden tutkimista,lue paljon alaa käsittelevää kirjallisuutta ja poimi sieltä ne asiat jotka ovat sinusta oikein,siis mitä sydämesi sanoo.Olen itse jo 30v ollut selvänäköinen,puskaradiona on sana levinnyt,koskaan en ole sillä rahastanut.älä anna näiden nk.uskovaisten pelotella sinua,sillä tulevalla kyvylläsi tulet auttamaan monia ihmisiä,siinä ei ole mitään pahaa,sillä RAKKAUS on se ainoa asia mitä meidän tulee oppia jälleensyntymien aikana.Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi sanotaan myös raamatussa,se onkin vaikein läksy opittavaksi,älä koskaan tuomise ketään,voi olla,että seuraavassa elämässä olet samassa tilanteessa.Ja te jotka pelottelette helvetillä yms.tiedoksi,jumala on rakkauden jumala,HERÄTKÄÄ.Minuun saa myös yhteyden jos joskus haluat jutella.

    • Kid Curry

      Ryhdy polttelemaan urakalla kannabista. Pian näet yhtä sun toista.

      • muumi8

        sinä olet ihan omaa luokkaasi,kommenttisi on niin ala-arvoinen,ettei sitä voi ottaa tosissaan,mutta jos tykkää tommosesta,ei siin sitten mittään,jatka toki,jos se sinut yekee onnelliseksi.


      • muumi8
        muumi8 kirjoitti:

        sinä olet ihan omaa luokkaasi,kommenttisi on niin ala-arvoinen,ettei sitä voi ottaa tosissaan,mutta jos tykkää tommosesta,ei siin sitten mittään,jatka toki,jos se sinut yekee onnelliseksi.

        siis tekee onneliseksi...virhe sorry


      • elämä 21
        muumi8 kirjoitti:

        sinä olet ihan omaa luokkaasi,kommenttisi on niin ala-arvoinen,ettei sitä voi ottaa tosissaan,mutta jos tykkää tommosesta,ei siin sitten mittään,jatka toki,jos se sinut yekee onnelliseksi.

        Hei muumi8
        Olen kiinnostunut selvänäkemisestä ja jonkin verran lueskellut. Kiinnostus on kova mutta tiedon löytäminen hankalaa.


      • screech
        muumi8 kirjoitti:

        sinä olet ihan omaa luokkaasi,kommenttisi on niin ala-arvoinen,ettei sitä voi ottaa tosissaan,mutta jos tykkää tommosesta,ei siin sitten mittään,jatka toki,jos se sinut yekee onnelliseksi.

        Miksi se on ala-arvoinen?


    • Spiritualvampire

      Voi jumalauta, mikä nimimerkki '' Kalkaros fani '' Ja muka vielä oikeasti 17-vuotias... TV- sarjat kautta elokuvat eivät liity mitenkään realistisesti noihin ilmiöihin, myötähäpeää. ;__;

    • AHHAAHAHHAHA

      HAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ai helvetti, mahaan sattuu.. :'D

      Tältä palstalta saa aina niin taatut naurut!

      Jatkakaa :)

    • reijo7

      Kalkkaros-fani.

      Enpä usko että noita asioita voidaan opettaa, kellekkään. Pidän kuitenkin näitten ihmisten erikois lunteen laatua, erikoisen herkkinä ja tunteellisina ihmisinä, Rakkaus on myös se ominaisuus joka auttaa näissä asioissa. Ennalta näkiöitä on paljon maailmassa. Luonnon kansat tiesivät aina jos jotain tapahtui heidän läheisilleen. Tämän asian olen ymmärtänyt siten, että lapset on kuitenkin osa vanhempiaan jo fyysisesti ja psyykkisesti ja nämä ominaisuudet löytävät toisensa. Meille tuntemattomalla tavalla vaikka toiselta puolen maapalloa. Samaten telepatia on tosi asia ihmisten keskuudessa ja se toimii paremmin luonnon kasojen keskuudessa. Uskon moniin niihin asioihin jota skeptikot pitävät humpuukkina. Minun isän isäni mm oli pystynyt käskemään verta hän oli ns veren seisauttaja. Vaikka oli tullut kuinka syvä haava niin hän pystyi pysäyttämään veren tulon haavasta.
      Vielä siitä rakkaudesta josta alussa mainitsin. Se on lähdettävä sinusta itsestäsi, eikä sille rakkaudelle ole jotain tiettyä kohdetta. Kysy joltakin uskovalta mikä on agape rakkaus, sillä se on oikea alku voima, esm jos haluaisit olla parantaja, jostakin sairaudesta. Mutta tämä rakkaus pitäisi olla ihan ihmisen perus ominaisuus, ennen kuin hän pystyisi tekemään ns ihmeitä.

    • screech

      Ei vittu että ihmisiä on monenlaisia. Noh, yks kiinalainen on jo asunut 20 vuotta luolassa, psykoosissa. Itse luulin omaavani maagisia voimia, kun olin 7-11 vuotias. Pettymys oli suuri, kun niitä ei ilmennyt.

      Toivon, että heräät todellisuuteen, ennen kuin poraudut liian syvälle tähän magia hommaan. Lue vaikka vähän, mitä skeptikot sanovat taikatempuista ja meedioista, niin saatat saada vähän paremman kuvan maailmasta ja elämästä :) Mikäli pelkkä ajatus skeptikoiden tekstien lukemisesta kuvottaa, niin uskon että et ole edes kiinnostunut muusta, kuin omassa satumaisessa mielikuvituksessasi elämisestä. Älä tässä tapauksessa esittäydy totuuden asianajajana, vaan pidä mielessä, että mielikuvituksesi on sinulle tärkeämpää kuin objektiivinen maailma ympärilläsi.

      Kaikkea hyvää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe