onko kellään simsin alaston koodia...????jos on nii voiko vastata..!!!
sims 2 yöelämää..??
17
6274
Vastaukset
- Mauno91
Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Juhlapäivät > Uusivuosi
- pikkupeikko
mene suomi24 -> keskustelu -> pelit -> simulaatiopelit -> sims
- eskopenarauno92
mulla onse koodi xx5332982hfbsdk. siinä oletko nyt tytyväinen minä ainakin olisisn?
- Voi lol
Nimimerkissä vuosi 95 ja kyselee alastonkoodia? repesin. Leiki sinä vaan barbeilla.
- Voe jeesus...
Jos se alastomuus kiinnostaa niin ota vaatteet pois ja mee peilin eteen.Suosittelen kyllä myös tota barbeilla leikkimistä,niiltäkin saa vaatteet pois halutessaan.
Etkä tarvitse edes mitään koodeja!:D
Juntti ysivitonen...
- -jaska-
joo on mul!!! se on alastebus...=)Ole hyvä vaan
- Lolaäö
Se ei ole tuo tidellakaan! Ja kaikkea kanssa! >;;(
- apina
apina
- sims 2
on mutta mä en muista
- kikdyss
moi! minulla on sinulle se koodi jolla simssit on alasti.. koodi on: Intprop censorgridsze 0. t.kikdyss
- lolaäö
Hm! Alastonkoodit ovat ihan olematon juttu! Jos joku 95 muka haluu alastonkoodia.. tuski! Varmaan joku 99 ?? :D
- 20+
mitä iloa on jonku pelihahmon alastomuudessa?? ei sitä kuitenkaa pääse hässimään XD
- fsedfgsf
VOIKO SIMS "2"- HAHMO OLLA LESBO??? VASTAA NOPEESTI!
- Lolaäö
fsedfgsf kirjoitti:
VOIKO SIMS "2"- HAHMO OLLA LESBO??? VASTAA NOPEESTI!
Voi O.o
- taskuvaras :D
minäkin haluan tietää sen alaston koodin :D oikeasti sanokaa se jooo!
- tässä567
Intprop censorgridsze 0, ei käy yöelämässä.
- plääää6789o0
siis ei sze vaan size
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992