onko kellään simsin alaston koodia...????jos on nii voiko vastata..!!!
sims 2 yöelämää..??
17
6324
Vastaukset
- Mauno91
Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Juhlapäivät > Uusivuosi
- pikkupeikko
mene suomi24 -> keskustelu -> pelit -> simulaatiopelit -> sims
- eskopenarauno92
mulla onse koodi xx5332982hfbsdk. siinä oletko nyt tytyväinen minä ainakin olisisn?
- Voi lol
Nimimerkissä vuosi 95 ja kyselee alastonkoodia? repesin. Leiki sinä vaan barbeilla.
- Voe jeesus...
Jos se alastomuus kiinnostaa niin ota vaatteet pois ja mee peilin eteen.Suosittelen kyllä myös tota barbeilla leikkimistä,niiltäkin saa vaatteet pois halutessaan.
Etkä tarvitse edes mitään koodeja!:D
Juntti ysivitonen...
- -jaska-
joo on mul!!! se on alastebus...=)Ole hyvä vaan
- Lolaäö
Se ei ole tuo tidellakaan! Ja kaikkea kanssa! >;;(
- apina
apina
- sims 2
on mutta mä en muista
- kikdyss
moi! minulla on sinulle se koodi jolla simssit on alasti.. koodi on: Intprop censorgridsze 0. t.kikdyss
- lolaäö
Hm! Alastonkoodit ovat ihan olematon juttu! Jos joku 95 muka haluu alastonkoodia.. tuski! Varmaan joku 99 ?? :D
- 20+
mitä iloa on jonku pelihahmon alastomuudessa?? ei sitä kuitenkaa pääse hässimään XD
- fsedfgsf
VOIKO SIMS "2"- HAHMO OLLA LESBO??? VASTAA NOPEESTI!
- Lolaäö
fsedfgsf kirjoitti:
VOIKO SIMS "2"- HAHMO OLLA LESBO??? VASTAA NOPEESTI!
Voi O.o
- taskuvaras :D
minäkin haluan tietää sen alaston koodin :D oikeasti sanokaa se jooo!
- tässä567
Intprop censorgridsze 0, ei käy yöelämässä.
- plääää6789o0
siis ei sze vaan size
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172