Heips!
Olen aina halunnut lapsillemme J-alkuiset nimet, koska mieheni ja minun nimet alkavat samalla kirjaimella. En halua LIIAN erikoisia nimiä.
Poikien nimiä tuntuu olevan paljon enemmän minun mieleeni - mutta eihän sitä tiedä vaikka tyttö tulee! :) Ehdotuksia?!
J-alkuisia nimiä
8
2579
Vastaukset
- sarkku
Jarto, Jetro, Joona/s, Joakim, Jyri,Jonne
Jarna, Jasna, Jade, Jane, Jessi, Jenna, Janni,- neitonen_81
Ainakin Joonasta ja Joonaksesta tykkään kovasti. Tyttöjen nimistä en niinkään - mitä tuossa listassa oli. Keksittekö Jo, Ju, Je-alkuisia enemmän? :)
- sarkku
neitonen_81 kirjoitti:
Ainakin Joonasta ja Joonaksesta tykkään kovasti. Tyttöjen nimistä en niinkään - mitä tuossa listassa oli. Keksittekö Jo, Ju, Je-alkuisia enemmän? :)
Jere, Jeremias,Jesse,
Jonni,Jouni, Jousia,Juho, Julius,Juuso,Justus
Janus, Johan, Jasper, Jesper,
Johanna,Josefiina,Jutta
Janna,Jatta,Julia,Jasmin,Joanna,Joella,Jolanda
Julietta
- miisu
pojalle:
Jaakko
Jarkko
Jani
Joni
Joel
Juho
Juha
Joonas
Joona
Joonatan
Julius
Juuso
Jussi
Justus
Johannes
Tytölle:
Jaana
Janita
Janika
Jasmin(e)
Jemina
Jessica/Jessika
Johanna
Joanna
Jenni
Jenna
Julia
Jutta
Jonna
???- .....
jori tai jarna
- Lottis
Julia, Juuli, June, Joselina, Josefina, Joanna, Juli, Josella...
- Liisa-Maria
Pojalle: Jaakko, Jaason, Jalmari, Jani, Janne, Jari, Jarkko, Jarmo, Jarno, Jaso, Jehki, Jehri, Jelisei, Jere, Jeremia, Jermi, Jermolai, Jero, Jesaja, Jesse, Jiri, Joakim, Job, Joel, Johannes, Jonne, Joosua, Joosef, Jooseppi, Joose, Jorma, Jouko, Joutsi, Juhana, Juhani, Juha, Juho, Jukka, Junu, Juuso, Julian, Julius, Junias, Justus, Juri, Jyri ja Jyrki.
Tytölle: Jaana, Jaani, Jael, Janna, Janina, Jarmila, Jarna, Jefimia, Jelena, Jenna, Jenni, Jessi, Jessika, Jevgenia, Johanna, Jonna, Joukenia, Jouki, Julia, Juliana, Juljaana, Julitta, Justiina, Jutta, Juudit, Juulia ja Juuli. - aada
tytölle
Jonna, Joana, Joanna, Jolanda,
Judy, Juuli, Julia, Juulia,
Jenina, Jenita, Jeniina, Jemina, Jemiina, Jerita, Jerika, Jenika, Jemila, Jenni, Jenna,
pojalle
Joona, Joonas, Josua, Joosua, Jori, Johannes, Jonni, Jonne,
Juuso, Justus, Julius, Jussi,
Jetro, Jere,
Miellyttääkö jotkut nimet?!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594462Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 60948
- 80947