Joku vois kertoo mulle tietoo borderterrieristä, (jos toi nyt on oikein kirjotettu) kun mun on pakko kertoo siitä jotai äidille et saan semmosen. Kun äiskäki sai 13w lahjax koiran, mut se oli mäyris, niin mä aijon kinuta siltä koiraa.. Ja mä rakastan terriereitä ja niin äitikin, niin nyt tarttisin vähä tietoo borderterriksestä..
Borderterrieristä MuLLe TieToa!!
BoRDeR
6552
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 6
Vanhimmat
http://www.koirat.com/rotu.phtml?id=99
http://www.btkerho.net/index.html
. . . tietoo. . . se ei todellakaan riitä. Tietoa pitää olla paljon ja vielä enemmän ennen kuin hankkii koiran. Et kai yksin joudu hoitamaan. Kinuaminen huono valinta. . . Näytä äidillesi että tiedät paljon koiran hoidosta ja itse rodusta, terveydestä, ruokinnasta yms. . .
Siis tottakai mä luen 100 kirjaa ennenkun hankin koiran..! Haluisin vaa tietää joitakin tärkeitä asioita..!
mukava kiltti koira mut niin pirun jääräpäinen. ei kyllä hauku. vaatii hirveesti liikuntaa ja aktiviteetteja, sopii hyvin agilityyn. jos saat sellasen niin muista sit kouluttaa se muuten olet kusessa kaulaas myöten.
borderterrieri on tosi mukava koira reipas ja iloinen koira ja haluaa aina miellyttää omistajaa kehotan hankkimaan borderterrierin.Meillä itsellämme on 12 viikkoa vanha borderterrieri.Ja olen hyvin iloinen siitä. Borderterrieri on koira joka haluaa paljon seuraa ja liikuntaa voit lukea lisää siitä Wikipediasta:)
Oon eri mieltä tosta "haluaa aina miellyttää omistajaa" kohdasta :D Ainaki meiän 4v. borderiuros ei omaa kyllä pätkääkään miellyttämisen halua, vaan tekee just niin ku ite haluu! Mut silti paras koira ikinä!