Borderterrieristä MuLLe TieToa!!

BoRDeR

Joku vois kertoo mulle tietoo borderterrieristä, (jos toi nyt on oikein kirjotettu) kun mun on pakko kertoo siitä jotai äidille et saan semmosen. Kun äiskäki sai 13w lahjax koiran, mut se oli mäyris, niin mä aijon kinuta siltä koiraa.. Ja mä rakastan terriereitä ja niin äitikin, niin nyt tarttisin vähä tietoo borderterriksestä..

6

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • klsdg

        . . . tietoo. . . se ei todellakaan riitä. Tietoa pitää olla paljon ja vielä enemmän ennen kuin hankkii koiran. Et kai yksin joudu hoitamaan. Kinuaminen huono valinta. . . Näytä äidillesi että tiedät paljon koiran hoidosta ja itse rodusta, terveydestä, ruokinnasta yms. . .


      • ..?
        klsdg kirjoitti:

        . . . tietoo. . . se ei todellakaan riitä. Tietoa pitää olla paljon ja vielä enemmän ennen kuin hankkii koiran. Et kai yksin joudu hoitamaan. Kinuaminen huono valinta. . . Näytä äidillesi että tiedät paljon koiran hoidosta ja itse rodusta, terveydestä, ruokinnasta yms. . .

        Siis tottakai mä luen 100 kirjaa ennenkun hankin koiran..! Haluisin vaa tietää joitakin tärkeitä asioita..!


    • bortsu

      mukava kiltti koira mut niin pirun jääräpäinen. ei kyllä hauku. vaatii hirveesti liikuntaa ja aktiviteetteja, sopii hyvin agilityyn. jos saat sellasen niin muista sit kouluttaa se muuten olet kusessa kaulaas myöten.

    • 12 viikkoinen border

      borderterrieri on tosi mukava koira reipas ja iloinen koira ja haluaa aina miellyttää omistajaa kehotan hankkimaan borderterrierin.Meillä itsellämme on 12 viikkoa vanha borderterrieri.Ja olen hyvin iloinen siitä. Borderterrieri on koira joka haluaa paljon seuraa ja liikuntaa voit lukea lisää siitä Wikipediasta:)

      • ergfnvtb,km

        Oon eri mieltä tosta "haluaa aina miellyttää omistajaa" kohdasta :D Ainaki meiän 4v. borderiuros ei omaa kyllä pätkääkään miellyttämisen halua, vaan tekee just niin ku ite haluu! Mut silti paras koira ikinä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe