Ensiksi: ostin kalan akvaarioliikkeestä jossa myyjäkään (harjoittelija) ei ollut aivan varma monnin(?) lajista. Kuvailen kaverini siis mahdollisimman tarkkaan:
Ottakaa kampela ja läimäiskää sen päälle pantteritakki, sellainen vaaleanruskeapohjainen tummantuskeilla pilkuilla. Takapuoleen liimatkaa vielä partaimumonnin pyrstö = siinä se. Vilkas veikkonen ja ainakin vielä pituutta on vain nelisen senttiä. Mikä pohjakala on kyseessä?
Mikä monni?
kutkut
2
911
Vastaukset 2
- Ainomieli1981
Olisiko joku imunuoliainen, esim. tällainen: http://www2.2cah.com/coppermine/albums/userpics/10008/B7.JPG
Mikäli kyseessä on joku imunuoliainen, niin tästä keskustelusta voisi löytyä vastaus tarkempaan lajinmääritykseen:
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=17934&highlight=*imunuoliainen- kutkut
Kuvan veikkonen on juuri akvani uusimman asukin näköinen heppu! Kiva pikkuveikko, mutta mahtaako yksinäisyys haitata eli hankinko kamun vai riittääkö partisparista kavereiksi? Akvan koko on noin 170 litraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1091461Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja141680Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37581Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40551Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551- 61540
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536