Onko Olympus Camedia C-3040Zoom -digikamera jo vanha paska, kandeeko hommata uudempaa tekniikkaa vai pärjäänkö tuolla vielä?
Mikä on teidän mielipiteenne?
KIITOS!
Kyselee: kristiina
Olympus Camedia C-3040
1
303
Vastaukset
- Mika...
...uutena erittäin laadukas ja pätevä vehje omakin unelmani, joka ei kylläkään toteutunut. Jos kamera tarpeesi täyttää ei ole mielestäni mitään mieltä alkaa uutta ostamaan. Toki tekniikka on hiukan hioutunut tällä välillä, mutta oleellisin mitä uudessa kamerassa saavutat, on enempi pikseleitä ja niillä on merkitystä ainoastaan jos vedostat isompia kuvia. Eli jos on tarvetta A-4 kokoluokan kuville niin lisä pikseleistä on hyötyä. Tuon kameran valovoima oli muistaakseni F:1,8 johon ei monikaan (jos nyt yksikään) tämän päivän pokkari pysty. Muistikorttina kamerasi käyttää muistaakseni smartmediaa, jota ei nykyisin enää ole juuri saatavana ja isoja kortteja ei ainakaan ole tehty eli korttitekniikassa on tapahtunut muutosta. Tutki siis sisintäsi ja jos haluat uuden kameran, niin mikäs siinä, mutta jos ei intoa ole, niin kamerasi on eräs parhaista koskaan tehdyistä pokkareista. Tämä siis henkilökohtainen mielipiteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899