Impola........

Mie80......

Impola on kyl aika kamala paikka asua!!! Ihmettelen suuresti onko niillä vanhemmilla lainkaan järkeä päässään kun asuvat siellä lapsineen!!?? Kaikenlaista pommia ja poliisia on vähänväliä!!! Ja se kamala Filpuntie juoppoineen!!! Eikä se Rajalantie5 kään mikään unelmien linna ole niinkuin ei niistä mitkään muutkaan!! En yhtään ihmettelisi vaikka sieltä lasten leikki paikalta löytyisi pullon siruja tai neuloja!! Koiriakin pidetään vapaana yms... olen lukenut monta juttua Impolasta enkä ymmärrä niitä ihmisiä ketkä sitä puolustavat!!!

26

2097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • impolalainen

EI PIDÄ USKOA KAIKKEA MITÄ LUKEE....
      ETHÄ USKO AKU ANKKAAKAAN, EI AINAKAAN PITÄISI....
      EPÄILEN ETTÄ SE ON AINUT LEHTI MITÄ LUET........
      TERVE TULOA TUTUSTUMAAN IMPOLAAN............

• H.L

>EPÄILEN ETTÄ SE ON AINUT LEHTI MITÄ LUET........

On tainnut sinultakin jäädä lukemiset vähiin; tervetuloa on kohtuu helppo yhdyssana.

• voi niitä aikoja..

Olen samaa mieltä tuosta itäpuolen porista.. impola ja niinkuin sampolakin ovat täynnä mustalaisia jotka eivät ole niitä suomen mallikansalaisia tai ainakaan mallikkaimmasta päästä. En silti väitä, onhan porkkakin täynnä venäläisiä ja niitä afgaaneita, ei sekään varmaan niitä rauhallisimpia paikkoja oo..
      paras keino olis kun impola,sampola ja porkka liitettäis yhteen ja aidattais omaks kommuuniks!

• Kipa122

Niinpäx olis tosi hyvä idea et Impola, Sampola, Ja Porkka (Ei kylläkään enää niin kamala paikka) Aidattais täysin omaksi alueeksi!! Ja kaikki kahjot samaan paikkaan asumaan!! Siellä saisivat sitten rypeä pois ns... kunnon ihmisten silmistä!!! Edellyttäen kyl ettei sinne laitettas lapsia asumaan!! Otettas lapset parempiin koteihin!

• että impolas ei

ole kun 3 perhettä mustalaisia ja muut on suomalaisia tai venäläisiä.yks niistä perheistä on uskovainen perhe ja yks vanhempi pariskunta ja nuorempi perhe mutta kai siellä käy muita mustalaisia.Mä olen asunut impolas mutta ei mulla ollu mitään ongelmia mutta kai joka ainualla on erilaisia kokemuksia ja eikä semmosta paikkaa ole etteikö häiriköitä löydy

• bilehile

et taas sitten turhempaa avausta keksinyt??
      Itse olen kokenut väkivaltaa porissa ainoastaan keskustassa, torilla ja yrjönkadulla jolloin ryhmä reippaita humalaisia kävi päälle yritti viedä rahani. Avuton yritys jossa yrittäjille kävi huonosti ;D

Niin ja asun Isosannassa

• että..

onko vuokrasuhteen edelletys että hakija on työtön, narkkari tai linnasta juuri vapautunut. Lisäksi pitää käyttää runsaasti alkoholia kaikkine lisukkeineen.

• mikkis67

joo... olen samaa mieltä, ei impolaan varmaan muuten asumaan pääsekkään ellei omista rauhottavaa tms.. reseptilääkettä ja varmaan viel vahvuudeksi koetaan et on rikostausta ja mielellään vielä olis istunu ainaki12 vuotta linnassa!!! Samaan kastiin kuuluu kyllä Sampolakin!!!

• mä112
        mikkis67 kirjoitti:

joo... olen samaa mieltä, ei impolaan varmaan muuten asumaan pääsekkään ellei omista rauhottavaa tms.. reseptilääkettä ja varmaan viel vahvuudeksi koetaan et on rikostausta ja mielellään vielä olis istunu ainaki12 vuotta linnassa!!! Samaan kastiin kuuluu kyllä Sampolakin!!!

Miks aina nää Impolalaiset... Kun otetaan heidän asuin paikkansa puheeksi.... ns hyökkäävät kirjoittajaa vastaan!! Haukkuvat yms.... esm:Tuu tänne vaan... Sun lehtes on varmaa Aku Ankka ja uskot varmaan siihen... (Hyvä lehti) Ja kyl me kato sul näytetää mikä Impola on.... Jos mun asuin paikkaa ruvettais ruotimaan voisin ihan nätisti ja etenkin ASIALLISESTI ottaa kantaa siihen ja saada ääneni kuuluville sillä tavalla, ettei se ketään loukkais tai ainakaan se EI saisi kuulostaa uhkaukselta!!! Niinkun näistä moni on kuulostanut!! Nyt voisivat kyseiset Impola Sampola tms alueiden puolustajat mennä itseensä ja miettiä miksi heidän asuin aluettaan pidetään vastenmielisenä!!! Olisko paikka sellanen kun on asukkaatkin?????

• eräs vaan
        mikkis67 kirjoitti:

kyl täs pian jotain rauhottavaa tarviiki,ku ei tääl palstal enää muuta oo ku impolaa...hemmetin nyhveröt!!

• leppäkorpi
        mä112 kirjoitti:

Miks aina nää Impolalaiset... Kun otetaan heidän asuin paikkansa puheeksi.... ns hyökkäävät kirjoittajaa vastaan!! Haukkuvat yms.... esm:Tuu tänne vaan... Sun lehtes on varmaa Aku Ankka ja uskot varmaan siihen... (Hyvä lehti) Ja kyl me kato sul näytetää mikä Impola on.... Jos mun asuin paikkaa ruvettais ruotimaan voisin ihan nätisti ja etenkin ASIALLISESTI ottaa kantaa siihen ja saada ääneni kuuluville sillä tavalla, ettei se ketään loukkais tai ainakaan se EI saisi kuulostaa uhkaukselta!!! Niinkun näistä moni on kuulostanut!! Nyt voisivat kyseiset Impola Sampola tms alueiden puolustajat mennä itseensä ja miettiä miksi heidän asuin aluettaan pidetään vastenmielisenä!!! Olisko paikka sellanen kun on asukkaatkin?????

mun mielestä tossa ei oo mitään uhkailua,vaan asiallisesti pyydettiin tulla tutustumaan impolaan.poikani lapset asuvat impolassa,eikä heissä mitään vikaa ole,niinkuin kirjoituksesta ymmärsin.ja mitä olen heillä kylässä käynyt,niin en ole koskaan nähnyt siellä mitään outoa.aivan tavallinen lähiö!!itse en impolaan muuttaisi koska siellä on niin paljon teollisuus halleja.

• totta!!!
        mä112 kirjoitti:

oikeessa oot että ihmiset sen asuinympäristön sinne on luonut. minkälaista seutua niin sellaista on asukaskuntakin.. eli nyt vaan impolalaiset töihin siitä ja pankista lainaa hakemaan niin saatte ehkä ostettuu jonkun pienen pirtin paratiisinmäestä!!

• nyt!!
        mä112 kirjoitti:

millain ne siel impolas netin kautta hyökkäävät kirjoittajaa vastaan?kun olen tätä palstaa seurannu,ni olen saanut sellaisen kuvan et siel impolas asuu juoppoja,narkkareita,huonoja äitejä,kamalia kakaroita,rikollisia ja vankila tyyppejä..ei kai sellaset tän kirjoittele.eihä sellasil tietokoneita voi olla.tai ainakaan ne ei varmaan saa nettiyhteyksiä,kun on sit varmaa luottotiedotkin menneet..mut hyvä juttu,et ne kaikki on siel impolassa,saa muu kaupunki olla rauhassa..

• mika691

paikka,ja kaikki panee keskenään.hyi hitto.

• hah

vituttaako jos muut saa???? hah

• impolalainen

lasten hiekkalaatikoilla ei ole pullon siruja,neuloja eikä edes tumppeja.me järjettömät vanhemmat pidämme siitä huolen.ja koiria täällä ei ole auki näkynyt.jopa se pieni musta koira on ollut nyt kiinni.rajalantie5 ei oo mitään vikaa,ei ole poliiseita näkynyt.pommi asiasta sormet osoittavat rajalantie14 päin!!!!

• bilehile

sama hemmo taas vertailee impolaa ja sampolaa.. onko elämänsä niin köyhää ettei muuhun riitä energia.. tsaijai. Joo, tämä on pieni kaupunki jossa ei suuremmin ole eroa asuuko itäporissa vaiko länsiporissa.. samanlaista on!!

• mie80

En ole kyllä ennen koskaan tänne Impolasta kirjoittanut mitään!! Ja huomasin että saattoi olla virhetämäkin kun yleensä otin sen asuin paikan puheeksi! Pari ihmistä on ollut kanssani samaa mieltä, mutta suuremmaksi osaksi olen saanut haukkuja!!

• tilastomies

impolassa käy poliisi 1-2 krt päivässä.

• juha235

se ole ihan tarpeeksi 2-3 kertaa päivässä on minusta ihan tarpeeksi siihen että alue saa huonon kuvan ja sen asukkaat siinä samalla! asumalähiö on sellainen millaiseksi siinä asuvat ihmiset sen tekevät! Eivät sen mainetta usein ulkopuolisetkaan pilaa!!

• julle.a
        juha235 kirjoitti:

se ole ihan tarpeeksi 2-3 kertaa päivässä on minusta ihan tarpeeksi siihen että alue saa huonon kuvan ja sen asukkaat siinä samalla! asumalähiö on sellainen millaiseksi siinä asuvat ihmiset sen tekevät! Eivät sen mainetta usein ulkopuolisetkaan pilaa!!

Koko impolan porukka luulevat olevansa enemmän mitä oikeasti olevat!

• pwc....,,
        julle.a kirjoitti:

Koko impolan porukka luulevat olevansa enemmän mitä oikeasti olevat!

näin on!! kaikki ovat niin täydellisiä!! se vaan siinä asiassa mättää että he ovat sitä vain omasta mielestään!!!!

• "kamu"
        pwc....,, kirjoitti:

näin on!! kaikki ovat niin täydellisiä!! se vaan siinä asiassa mättää että he ovat sitä vain omasta mielestään!!!!

kyllä se nyt niin on nähtävä,et impola on ok paikka.tääl palstal on paljon kirjoiteltu eri asuialueista ja näemmä impola vetää puhtaasti voiton!! niin se on että siitä puhe mistä puute.....

• Sikapossun poika

Joskus yritin asua Impolassa, mutta se oli täynnä epäluotettavia ja surkeita valehtelevia ihmisiä. Tein vuoden vuokrasopimuksen ja maksoin kaiken etukäteen, silti olivat kaljaveikot ajamassa pois opiskelija-asunnosta ja sitä suun soittoa ja kiroamisen määrää. Hirveitä vanhoja ja nuoria ämmiä siellä, rumiakin kuin pirut.

• repa86

olen opiskelija ja asun impolassa.ei minun kotiin ole ainakaan ketään ylimääräsiä tullut minua pois ajamaan.ja mun mielestä impolassa on parhaimmat naiset! hyvännäköisiä ja todella mukavia

• Markus 69
        repa86 kirjoitti:

olen opiskelija ja asun impolassa.ei minun kotiin ole ainakaan ketään ylimääräsiä tullut minua pois ajamaan.ja mun mielestä impolassa on parhaimmat naiset! hyvännäköisiä ja todella mukavia

Ja todellaki Porin parhaat punapäät =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4756
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3155
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2641
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2615
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2348
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1559
    Aihe