Hei,
olen kauan kärsinyt ns. jännitysniskasta joka välillä oireilee käsissäkin puutumisena ja pistelynä. Nyt olen huomannut myös lievää käsien vapinaa ja voimattomuutta. Voivatko nämäkin oireet johtua niskasta?
pitkittynyt niskakipu
5
14783
Vastaukset
- Eve 37
Kyllä voi johtua. Kantsii mennä kiropraktikolle, joka myös hieroo (kaikki eivät hiero). Ja jatkossa jokapäiväiset venyttelyt ja oikea liikunta ehkäisee.
Tässä yks hyvä paikka:
http://www.palvelin.com/timonen/- linjoilla
Kannatan, ainakin kokeilla kannattaa todennäköisesti saa apua
- kokemuksesta kertoen
Kyllä voivat ja kun ne pahenee niin saattavat jopa oireila hampaistoon asti. Kokemusta on asiasta. Yritän aina taukojumpata töissä ja kävellä paljon ja näin lisätä liikkuvuutta. Hyvä kikka on myös että kun oikein särkee, otan luutun ja pyyhin seiniä ja ovia niin tulee venytystä. Keppijumppa on myös ok. Sauvakävelyä en ole vielä kokeillut mutta väittävät sen olevan hyvä kikka helpottamaan oireita. Kannattais käyvä lekurilla jos sulla on olkapäissä vikaa. Oireet viittaavat siihenki.
- Casey
Mul on myös niskatkipeät ja huimausta tää vaiva on ollu jo pitkään, Eilen illalla tuntu pää puutuneelta ja tuntuu vieläkin, mitä tää on?
Eilen illalla niskoista kuulu rusahduksia.
Kävin lääkärissakin ne sano että mulla on niskat jumissa ja raudan puute.Mikä tähän auttatais?
- Katsoppa
Kerrot oireista, joita voisi aiheuttaa esim. amalgaamipaikat! Onko sinulla niitä?
Jos on, katsoppa COOGLESTA sanalla AMALGAAMI, ja katso mitä tulee esiin!
Jos ei ole näitä paikkoja, katso siitä huolimatta, joskus nämäkin tiedot voivat olla tarpeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740