Hei,
olen kauan kärsinyt ns. jännitysniskasta joka välillä oireilee käsissäkin puutumisena ja pistelynä. Nyt olen huomannut myös lievää käsien vapinaa ja voimattomuutta. Voivatko nämäkin oireet johtua niskasta?
pitkittynyt niskakipu
5
14883
Vastaukset
- Eve 37
Kyllä voi johtua. Kantsii mennä kiropraktikolle, joka myös hieroo (kaikki eivät hiero). Ja jatkossa jokapäiväiset venyttelyt ja oikea liikunta ehkäisee.
Tässä yks hyvä paikka:
http://www.palvelin.com/timonen/- linjoilla
Kannatan, ainakin kokeilla kannattaa todennäköisesti saa apua
- kokemuksesta kertoen
Kyllä voivat ja kun ne pahenee niin saattavat jopa oireila hampaistoon asti. Kokemusta on asiasta. Yritän aina taukojumpata töissä ja kävellä paljon ja näin lisätä liikkuvuutta. Hyvä kikka on myös että kun oikein särkee, otan luutun ja pyyhin seiniä ja ovia niin tulee venytystä. Keppijumppa on myös ok. Sauvakävelyä en ole vielä kokeillut mutta väittävät sen olevan hyvä kikka helpottamaan oireita. Kannattais käyvä lekurilla jos sulla on olkapäissä vikaa. Oireet viittaavat siihenki.
- Casey
Mul on myös niskatkipeät ja huimausta tää vaiva on ollu jo pitkään, Eilen illalla tuntu pää puutuneelta ja tuntuu vieläkin, mitä tää on?
Eilen illalla niskoista kuulu rusahduksia.
Kävin lääkärissakin ne sano että mulla on niskat jumissa ja raudan puute.Mikä tähän auttatais?
- Katsoppa
Kerrot oireista, joita voisi aiheuttaa esim. amalgaamipaikat! Onko sinulla niitä?
Jos on, katsoppa COOGLESTA sanalla AMALGAAMI, ja katso mitä tulee esiin!
Jos ei ole näitä paikkoja, katso siitä huolimatta, joskus nämäkin tiedot voivat olla tarpeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483