harkita UUDENVUODEN lupauksia!
Vaikka ei taida meikäläisellä olla mitään (suurempia) syntejä.
Voiskoos luopua suklaasta ,ei sittenkään ,sanovat että sekin on terveellistä ,sillon tällöin.
Nukkumaan voisin kyllä ruveta aikaisempaan ,nämä valvomiset eivät tee hyvää ,ainakaan ulkonäölle .Taikka jos ottaisi päiväunet joka päivä ,sillähän sekin olisi korjattu.
Ei taida löytyä mitään uudenvuoden lupausta , kun sain sen konjakkipullonkin joululahjaa,ja tissuttelukin on kuulemma väärin --mutta sen kyllä tissuttelen ensivuoden aikana.:=)
Kyllä sitä jotain voi vielä löytyä --on vielä tätä vuotta paripäivää ajatella.
nyt olisi aika
14
787
Vastaukset
- mummeliini2
Olikos se näin, että tie helvettiin on katettu hyvillä lupauksilla?
Niinpä en tee mitään uudenvuodenlupauksia. Ainahan voi yrittää kiltimpi olla. Lääkkeeksi aion ottaa joskus konjakkitilkan, siitä ei pääse mihinkään.
Valvomista voisi kyllä vähentää, kuten sanoit,
lyhyet yöunet eivät taida kaunistaa.
Tännekin aion kirjoitella silloin tällöin ajankulukseni tai myöhäisillankulukseni.
Juu, jatketaan vain entiseen malliin ensi vuonnakin. Eihän tämä elämä hassumpaa ole näinkään. - fiiuliN
UudenVuoden lupaukseni alkaa itsestäni.
Olen nimittäin niin pahanilkinen ettei kukaan tällä palstalla tule toimeen kanssani, ja siksi aionkin olla jatkossa oikein herttainen.
Ei pahan pahaa, eikä totuuden sanaa, halailua vain.edelleenkin sanoa mitä ajattelen,
koska jo lapsena päätin etten valehtele jos voin asiani suoraankin kertoa, ja olen voinut, omatunto ei syytä mistään.
Sano Sinäkin Fiiulin suoraan vain, ja jos ei tykätä, se on vastapuolen asia. Kyllä me aina jostain palautettakin saamme.
Rakastaa lupaan, itseäni ja läheisiäni, sanoa sen ja hoitaa henkilökohtaisia suhteitani paremmin.. koska olen taas vahvempi.
Hoitaa kuntoani entistä paremmin, sillä vuodet eivät kulje ohi jälkiä jättämättä, taistelen kuitenkin niitä vastaan.
Herkuttelen enemmän kaikilla elämän nautinnoilla, koska tulee aika (vai tuleeko) etten siihen enää kykene.
Kirjoitan palstoille kun huvittaa.... asiasta ja asian vierestä, kun villi luonto vie joskus sivupoluille.
Ja... joidenkin harmiksi, viritän yhä verkkoni ystävälle (entisten lisäksi) joka vie minut mielihyvän maailmaan, kohottaa jalat maasta ja laskee alas minua satuttamatta.Minäkin lupaan olla just' yhtä hellä ja herttainen koko vuoden, kuin kuluneenakin vuonna.
Minun kanssani on ihan hyvä elää ja olla, kunhan tekee just' niin kuin minä sanon. Ei vaan se oli vitsi. Taitaa olla paremminkin päin vastoin, että minä teen aina kuinka käsketään.
- Sinikynä
ja Jerrylle myös.
Siitä konjakista sanoisin vaan sen verran, että se on oikein nautittuna hyvä sydänlääke, niin että siitä vaan tissuttelemaan.
Mitä tulee uuden vuoden lupauksiin, niin minä päätin olle lupaamatta mitään.
Sillä tavoin ei tarvitse rasittaa muutoinkin jo ylirasittunutta omaatuntoaan.
Onhan perin tuttua se, että uuden vuoden lupauksia rikotaan usein jo vuoden ensimmäisenä päivänä.- Sinikynä
Oikein hyvää Uutta Vuotta 2006 Ullalle ja kaikille palstan ihmisille.
Lupaan jatkaa ensivuonna kirjoittamista, myös täällä. Hyvää Uutta Vuotta ja hellät halaukset kaikille. Pusukin vielä. Olette te kaikki ihania ihmisiä.
- pullaulla
me Jerryn kanssa otetaan kaikki halaukset ja pusut vastaan riemulla--vaikkakin näin virtuaalisesti. Mutta ilman jäätäis ,jos ei olisi tätä ihanaa konetta!
Hyvää uuttavuotta Kaikille ---ilman ilotulituksia
niistä me Jerryn kanssa ei tykätä! - Anu.1
pullaulla kirjoitti:
me Jerryn kanssa otetaan kaikki halaukset ja pusut vastaan riemulla--vaikkakin näin virtuaalisesti. Mutta ilman jäätäis ,jos ei olisi tätä ihanaa konetta!
Hyvää uuttavuotta Kaikille ---ilman ilotulituksia
niistä me Jerryn kanssa ei tykätä!Hyvää Uutta Vuotta pullaulla, ja Jerrylle myös.
Kerrankin on sellainen joka ei halua raketteja paukutella, ei minunkaan Nelly halua niitä kun paukkuvat niin kovin.
Ja turhaa sitä on näitä euroja taivaantuuliin ampua, iloa saa vähemmälläkin.
teille Jerrylle ja ullapullalle.
Onnekasta Uutta Vuotta ja terveyttä.
Lupauksista,,, lupaan opetella ihmisyyttä, miksi sen nyt sitten käsitänkin,yritän olla suvaitsevainen,myös heille,joilta en saa vastakaikua;))Minulla on tapana kirjoittaa lista mitä
yritän tehdä tai saavuttaa tulevan vuoden aikana.
Ne asiat, mitkä jäävät puolitiehen tai toteuttamatta, siirrän seuraavan vuoden listaan ja jatkan muutamalla uudella asialla.
On toiminut hyvin.
Jos aion tehdä suurempia muutoksia elämässäni niin päätän niistä uudenvuoden aikaan.
Vuoden 2006 omistan terveelliselle elämälle!- Katleija
Menen nyt järjestyksessä näitä ketjuja ja kirjoitan omiani muiden sekaan.
Asiaan:
Hienoja lupauksia teillä. Koska olen rikkonut ennenkin lupauksia, niin siihen panen toivoni nyt lupaamalla lihoa 5 kg kesään mennessä.
Toivon että rikon lupaukseni viisinkertaisesti.
Sanoo "ikuinen laihduttaja."- katleija+
Rikkomuksen seurauksena 5 kg olisi miinusmerkkinen.
- Pääsky64
katleija+ kirjoitti:
Rikkomuksen seurauksena 5 kg olisi miinusmerkkinen.
miettiä mitä päättäisi,on kyllä yksi iso työ joka pitäisi tehdä loppuun.
Se pitäisi, niin moni sitä odottaa.Alkuvaimistelut olen jo alottanut kaksi vuotta sitten.
Tänä vuonna en ole tehnyt sen eteen mitään.
Kiltimmäksi on turhaa yrittää ja tuhmempaa ei kukaan jaksa katsoa kauaa,joutuisi tien päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.202605Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant982499- 2021354
- 941261
- 1211238
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2891184Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,18984Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211959Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12957- 60877