adsl ei pätki ja nopeudet ei vaihtele niinkun kaapelilla,, ulkomaiset nettisivut latautuvat kaapelilla paljon hitaammin kuin adsl:llä
monta kuukautta käytin kaapelia ja yhteys katkeili vähän väliä,, sit kun vaihdoin 1mb/512 adsl niin netti rupes toimii ku junan vessa
ja p2p ohjelmat lataavat paljon nopeemmin kun kaapeli
adsl parempi
3
1327
Vastaukset
- ex adsl
eli ennen oli adsl 2mt nyt on kaapeli 2mt
latausnopeus on tällä noin kakskymppii nopeempi ku entisellä adsl
Peleissä ping parani entisestä n:60 neljäänkymppiin (ut2004,painkiller jne jne)
katkeillu ei ole sen enempää kuin entinen adsl.
Ulkomailta lataaminenhan on muutenkin aina kaapelilla nopeempaa, joten sekin parani.
Että näin meillä :) - pätki :::::::::::
Olen kuullut aivan päinvastaista. Kyllä se vaan on vähintäin yhtä nopea. Kyllä sulla on ollu jotain muuta häikkää. Vertailusssa ei ainakaan omieni kaverieni asdl:t ole yhtään nopeampia, päinvastoin muutamalla on tökkinyt asdl pahastikin. Ehkäpä nämä asiat riippuu siitä palvelun tarjoajasta enemmänkin.
- operaattorista
Ei ole ainakaan Elisan kaapelimodeemissa Riihimäellä mitään valittamista.
Nopeus on aina juuri se, mitä sopimuksessa lukeekin.
Katkoksia on vuoden sisällä ollut vain 2kpl ja nekin sellaisia, joissa koko kaapeliverkko kaatui. Eli oli myös TV pimeänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530