Bell boy

Liquid

Voisi sanoa. että aika vikatikki se piccolon homman ottaminen oli sinä kesänä. Hotelliasiakkaissa ei ollut mitään vikaa, sainpa harjoitella vieraiden kielten taitoani, mutta muulle hotellihenkilökunnalle alle kaksikymppinen ”bell boy” oli alinta mahdollista kastia, jolle kurjinkin vastaanottovirkailija, hotellin siivooja, ravintolan vahtimestari tai tiskaaja saattoi äyskiä miten parhaaksi näki.

Vastaanoton tummahiuksinen Tiina oli kai ainoita poikkeuksia, ja vaikka hän olikin minua ehkä kaksi vuotta vanhempi, osasi hän kohdella minua ihmismäisesti. Vanhempi receptionisti Reino oli toista maata. Hän passuutti minua, koko hotellin kynnysmattoa kantamaan aamiaisenkin itselleen vastaanottoon hotellin ravintolasta tietäen, että oikeasti henkilökunnan olisi pitänyt maksaa siitä. Reinon takia sain keittiöllä varkaan leiman.

Oli piccolon hommassa hyvätkin hetkensä ajaessani uusimpia automerkkejä asiakkaan pyynnöstä hotellin talliin. Saattoipa joskus yrittää flirttailuakin selvässä puutteessa matkustavien tyttösten kanssa. Jos nyt ketään tällainen laukunkantaja rivinapitetussa takissaan kiinnosti... Kesäpäivien kauneutta ei vienyt edes paska kesätyö.

Kun lopulta aloin löytää paikkani tässä riitaisassa erilaisten käskytysportaiden työyhteisössä, tapahtui se hyvin nopeasti.

Eräänä heinäkuun iltana hotellille saapui yllättäen lukioaikainen luokkakaverini Susanna. Tuon uhkean, aina ihailemani ruskeaverikön silmät rävähtivät ammolleen auki hänen tuntiessaan piccolon takkia kantavan 3 B:n naapuripulpetin pojan. Muisti varmaan, kuinka olimme koulun diskossa joskus pussailleetkin.

-Antti, hei!, Susanna ihmetteli suureen ääneen selvästi ilahtuneena. Hänen mukanaan oli taksilla saapunut joku vaaleatukkainen pienikokoinen tyttö ja kaksi teiniviiksikundia, ilmeisesti tyttöjen poikaystävät. Tunsin pienen mustasukkaisuuden pistoksen, olinhan monasti runkkaillut Susannan muhkeita D-kupin rintoja ajatellen toivoen saavani ruiskauttaa mällini hänen kasvoilleen...

Selvisi, että oltiin viettämässä kaverin, sen pienen Hannele-nimisen tytön 20-vuotissynttäreitä. Pojat olivat Olli ja Veka, tyttöjen poikakaverit. Oli päätetty tempaista ja vuokrata hotellin allasosasto saunoineen ja viettää oikein kivat synttärit.

Kaluni kovettui Susannan sanoista ajatellessani heitä neljää yhteissaunassa, heidän saunannahkeita vartaloitaan alasti, poikien jäykkiä kaluja heidän katseidensa vaeltaessa Susannan alastomalla vartalolla. Yhtäkkiä teki valtavasti mieli päästä mukaan saunomaan!

-Nähdään varmaan illan aikana!, Susanna huikkasi vielä kerrottuani heille miten kolmannen kerroksen saunaosastoille pääsi. Takuulla, toivoin ja ajattelin.

Iltapäivä meni ajatus synttäriporukan ympärillä pyörien. Mitenhän pitkällä saunaosastolla oltiin? Jokohan siellä naitaisiin ihan täysillä kimppakivana...

Kiireisenä lampsin pitkin hotellin pitkiä käytäviä ravintolan puolelle, jossa palestiinalainen tarjoilijamme Hamid puuhasteli. Hänen kanssaan olin ehtinyt ystävystyäkin, koska hänelle en ollut talon nuorimpana työntekijänäkään sellainen lattiamatto kuin esimiehilleni. Joskus olin tehnyt Hamidille palveluksiakin, kun hotellin puolelta oli tilattu huoneisiin iltapalaa tai kuohuviiniä ja vienyt ne hänen puolestaan, olinhan kuitenkin usein menossa hotellin puolelle. Nyt tätä kautta tulikin tilaisuuteni.

-Antti, salaam!, Hamid huikkasi, - Kiire on, kiire! Saunaosastolle tilattiin neljä olutta, mä olen kiinni tossa ruotsalaisessa pöytäseurueessa. Pystyisitsä viemään nää kaljat niille?

Myönnyin Hamidille, että totta kai. Hamid kiitti ja lupasi että mahdolliset tipit saisin pitää. Otin tarjottimen kaljoineen ja nousin hissillä saunaosaston kolmoskerrokseen. Susannan seurue oli tilannut juotavaa, nyt saisin ainakin tilaisuuden jutella Susannan kanssa, ja...

Koputin sydän pamppaillen saunaosaston ovelle, ja oven avasi lopulta itse Susanna.

-Ai hei, Antti! Sinäkö meille kaljatkin kuskaat?

-Lupasin jelppiä huonepalvelua...

-Tuu sisään, Susanna usutti, -Ei kai sulla oo kiire?

-Ei ole, valehtelin tietäen Reinon respassa kohta polttavan kääminsä kuten aina viipyessäni jossain hänen vahtivan silmänsä ulottumattomissa. No, olihan minulla vyöllä piipparini, se tuonaikainen hakulaite, joka edelsi nykyisiä kännyköitämme.

Hannele, Susannan kaveri, ja pojat Veka ja Olli juttelivat väitellen jostain tyhjänpäiväisestä saunaosaston laajan pukuhuoneen nurkan takana. Tulivat sentään hakemaan oluensa.

-Kaljaa!, Olliksi esittäytynyt huokaisi janoisena ja tyytyväisenä, - Niin, sä olet kuulemma ollu Suskin luokalla?

Myönsin näin olleen, ja Olli, joka ilmeni muuten olevan Susannan poikaystävä, sanoi että olisi ollut kiva jos mullekin olisi ollut oma olut, niin olisin voinut juoda seurassa.

-Mä en jaksa varmaan juoda nyt kovin paljoo, Susanna sanoi luvaten että saisin hänen pullostaan. Avattuaan pullonsa Susanna hörppäsi siitä itse tarjoten sitten saman, kosteiden huuliensa koskettavan huurteisen olutpullon minulle. Toivoin, että tuo eroottiseksi tulkitsemani ele jäisi Ollilta huomaamatta, ja niin kävikin hänen keskittyessään kiistelemään Vekan kanssa TPS:n ja Lukon viimeisestä matsista.

Katsoin Susannaa silmiin ja huomasin hänen katsovan takaisin lähes samalla kiihkolla. Voi Susanna, sinun kanssasi jos pääsisi...mutta samassa piippari vyölläni hälytti. Reino kaipasi takai-sin respaan.

-Pakko lähteä, työt kutsuu, sanoin Susannalle enemmän kuin harmissani.

-Ikävää, olisi voitu jutella täällä...

Mutta lähdettävä oli. Ihmettelin kyllä vähän Suskia, eikö hänellä ollut tarpeeksi seuraa omasta poikaystävästään kun piti tähän vielä minutkin houkutella, ja työajalla vieläpä. Hyvästelin porukan ja painuin hissillä alakertaan harppoen viimeiset portaat respalle. Hieman hengästyneenäkin yritin olla hönkimättä Reinoon päin, jottei tämä haistaisi juuri juomani oluen tuoksua.

-Missä vitussa sä oot lorvinu? Asiakkaat saa odottaa!, Reino tervehti tavanomaisen ystävällisesti tietenkin asianomaisten asiakkaiden ollessa poissa paikalta. Tiina hänen takanaan loi minuun ymmärtäväisen silmäyksen, muttei voinut asettua itseään vanhempaa Reinoa vastaan.

Ilmeni, että ne asiakkaat, joiden puolesta Reino raivosi, olivat tulleet ja menneet pienine kantamuksineen ja olivat ehdoin tahdoin kieltäytyneet avusta. Reino rähisi turhaan.


Pari tuntia myöhemmin touhutessani Reinon näköpiirissä alkoi mieleni taas siirtyä saunaosaston suuntaan. Jokohan siellä naitaisiin ihan täysillä? Kuvittelin alastoman Susannan saunan lauteilla ja Ollin hänen jalkojensa välissä tunkemassa pitkää kaluaan tytön uumeniin. Pelkäsin, että minulla seisoisi niin, että Tiina vastaanotossa näkisi etumukseni pullotuksen. Oli pakko lähteä taas kolmoskerrokseen ja tehdä vaikka tikusta asiaa.

Koputin saunaosaston ovelle sydän pamppaillen, ja pienen taon jälkeen Susanna tuli avaamaan. Yllätyksekseni hän ei ollut ehtinyt riisua vielä ollenkaan saunaan mennäkseen. Hänen kaverinsa metelöivät kulman takana selvästi humaltuneina. Ei tainnut viemäni kalja olla ainoa juoma tällä porukalla. Susannakin haiskahti hieman jotain väkevämpää ottaneelta, vaikkei hän selvästi humalassa ollutkaan.

-Moi, yritin keksiä, - Mä tulin hakemaan sitä tarjotinta takaisin ja kysymään otatteks te vielä jotain juotavaa...

Ikään kuin tarjotin ei olisi saanut jäädä saunaosastolle, josta sen olisi voinut siivooja palauttaa ravintolan puolelle...

Suski ei näyttänyt yllättyneeltä, vaan tarttui käsivarteeni ja kiskoi minut käytävästä sisälle.

-Kiva kun tulit, täällä on ollut ikävä sua.

Oleskeluhuoneessa ilmeni, että Olli oli juonut itsensä sammuksiin ja saunassa oli käynyt vain Veka ja Hannele yhdessä. Nyt selvästi kännipäissään he olivat riitaantuneet jostain ja inttivät jotain keskenään vain kylpytakkeihinsa kietoutuneina. Susanna oli jäänyt ilman juttuseuraa.

-No, voinhan mä hetken olla..., lupasin ja istuin Susannan vierelle. Susanna tarjosi oitis olutta, jota hörppäsin sitä suuremmalla himolla kun tiesin tekeväni sitä työajalla ja Reinon olevan siitä saatanan vihainen jos saisi tietää.

Aikamme hörpittyämme olutta samasta pullosta Susanna tarjosi myös pienestä taskumatista kossua ja ryypimme sitäkin. Hieman varuillani yritin vilkuilla nukkuiko mahdollisesti mustasukkainen Olli vielä, mutta hätää ei näyttänyt olevan, sen verran äänekkäästi hän taukohuoneen sohvalla kuorsasi keskellä päivää sammuneena.

Jossain vaiheessa Veka ja Hannele päättivät lähteä ravintolaan ja sulkivat oven takanaan jättäen meidät kaksi kahdestaan. Mietin kauanko olin jo tässä istunut. Reino hermostuisi.

Samat humalaisen älykkäät mielijohteet taisivat juolahtaa Susannankin mieleen, sillä aloimme yhä avoimemmin ja kysyvämmin katsoa toisiamme silmiin. Päätin pelata peliäni yhä rohkeammin panoksin.

-Kas vain, Susanna, tota Ollia mä en oo koskaan nähnykään. Oliks se meidän rinnakkaisluokalla?

-Ei, se oli yks toinen Olli. Tää on...yks Olli vaan.

Rohkaistuin heittämään yhä uskaliaampia avauksia:

-Jos sä et seurustelis niin mä voisin vaikka ruveta piirittään sua. Oot sä meinaan tosi seksikäs pakkaus...

Susanna hihitti hiljaa sanoilleni.

-Vai niin...miten niin seksikäs?

-No silleen kurvikas, tosi muodokas...mä oon aina halunnu suudella sua...jo silloin lukiossa...

Susanna hymyili.

-Ai siinä kaikki? No, ei kai toi nyt ollu liikaa vaadittu....

Samassa huulemme yhtyivät ja Susanna suuteli minua ahnaasti suoraan suulle. Hän pyöritteli kieltään suussani ja sai aikaan melkoista villiintymistä myös virkahousujeni vangitsemassa kalussani, joka alkoi vääjäämättömästi jähmettyä housunlahjetta pullistaen. Hommaa ei edistänyt sekään, että Susannan käsi lepäsi reidelläni puristaen sitä hellästi. Kuinka vähän hänen olisikaan tarvinnut siirtää kättään, että se olisi puristanut kovana jököttävää jortikkaani, joka niin himoitsi hänen kätensä puristusta!

Susannalla oli jaloissaan kapeat siniset farkut, jotka toivat hänen naiselliset muotonsa hyvin esille, mutta olisivat kai aika hitaat riisua. Hänen ylävartaloaan verhosi Lappi-aiheinen keltainen t-paita, jonka alta hänen rintojensa kutsuvat D-kupit pullottivat anteliaina.

Nostin käteni Susannan rinnoille lupaa kysymättä, eikä Susanna vastustellut yhtään. Hieroin ohuen, poroa esittävän paidan lävitse pehmeitä tissejä ja suutelin Susannaan uudelleen. Sillä hetkellä tunsin myös Susannan levottomien käsien aloittaneen vaeltelunsa ja päätyneen puristamaan etumustani. Vehkeeni oli rikkoa housujeni kankaan ulos pyrkiessään.

Käteni Susannan selän taa nostaen käärin hänen keltaisen paitansa helmaa saaden paljaan ja lämpimän tytönselän käsieni hyväiltäväksi. Susanna auttoi minua riisumaan koko paitansa, jonka hän näppärästi vetäisi päänsä yli paljastaen minulle rintsikoita lukuun ottamatta ihanan paljaan ylävartalonsa. Tästä ei olisi paluuta, tiesin.

Suutelimme uudemman kerran ja levottomat käteni hakeutuivat Susannan rinnoille. Pyörittelin kämmenissäni pehmeitä puskureita ja Susanna vastasi suudelmaani innokkaasti. Entisen luokkakaverini suuret rinnat pullistelivat uhmakkaasti rintaliivien alla. Hieman ylöspäin harhaillen käteni tavoittivat tytön rintaliivien hakaset avaten pienen kömpelön yrittämisen jälkeen rintaliivien lukon. Lukko antoi periksi ja liivit ponnahtivat eteenpäin jääden roikkumaan Susannan tissien ympärille muhkeiden rintojen yhä kannatellessa liivejä ylhäällä. Tätä ei kestänyt kauaa, sillä Susanna itse tarttui liiveihinsä ja heitti ne lattialle paljastaen koko alastoman naisellisen suloutensa. Susannan tissit ponnahtivat vapauteen tummanpunaisten nännien osoittaessa viistosti ylöspäin.

Kaluni alkoi pullistella iänikuisten työhousujeni lahkeessa ja yritin peittää kohoumaa kädelläni. Peittely lieni turhaa, sillä myös Susannan käsi oli kohta etumuksellani kyrpääni housunkankaan läpi silittäen. Toisella kädellään vetoketjuni kuuluvasti aukaisten Susanna sujautti kapoisan kätensä alushousujeni sisään kovalle kalulleni ja puristi sitä tuttavallisesti. Pelkäsin viereisessä huoneessa nukkuvan Ollin heräävän vetoketjuni avaamisesta aiheutuneeseen ääneen.

Vastasin Susannan yhä kosteampiin ja kuumempiin suudelmiin. Se tyttö osasi suudella! Vedin Susannaa lähemmäs ja tartuin tytön muhkeisiin meloneihin pyöritellen niitä hellästi. Puristelin nännejä, jotka hetkessä ehkä myös ilman viileyteen reagoiden kovettuivat pikku kirsikankiviksi. Keskeytin Susannan suutelemisen vieden huuleni hänen nänneilleen alkaen imeä ja näykkiä niitä. Susanna tarttui päähäni kaksin käsin painaen päätäni tiukemmin vasten ihania rintojaan.

Susannan käsi kävi kovaa työtään kaluni kimpussa. Pian hänen oli vaihdettava otettaan ja revittävä kullini esiin, ja siinä onnistuttuaan tyttöä ei pidätellyt enää mikään. Hänen kätensä runkkasi kaluni jäykkää vartta ja toisella kädellä tyttö punnitsi pallejani. Välillä hän piti kaluani kevyessä kolmen sormen otteessa ja välillä tarttui siihen oikein voimallisen rankasti sitä runkaten.

Tankoni oli Susannan varmassa otteessa pian kiitettävästi pystyssä. Tytön utelias käsi hyväili kaluni jäykkää vartta unohtuen välillä pyörittelemään kiveksiäni. Toisella kädellään tyttö riuhtaisi housuni kerralla polvitaipeisiini asti alas, mikä oli mahdollista vain siksi, että auliisti nostin peffaani penkiltä. Tietäen mitä tehdä aikoinaan villisti himoitsemani entinen luokkakaverini veteli esinahkaani edestakaisin saaden liputtoman tankoni todella juhlakuntoon.

Housut kintuissani yritin vuorostani keskittyä suutelemaan Susannan upeita tissejä. Kauniit ja sopusuhtaiset ikäiseni teinitytön c-kuppiset pyöreät rinnat olivat upeinta mitä olin nähnyt. Edes Helsingin Hietaniemen rannalla ei kesäisin nähty tuollaisia kiihottavia taideteoksia! Susannan nänninpihat olivat laajat ja nännit ulkonevat kuin kaksi imeskelemiseen tarkoitettua tuttia, jotka tuntuivat kutsuvasti huutavan huuliani suutelemaan niitä.

Huuleni koskettivat Susannan pehmeää rintaa ja tyttö värähti hieman. Suutelin hänen naisellisia ihanuuksiaan siirtyen kohta alemmas suukottelemaan tytön kiinteää vatsaa ja työnsin leikilläni kieleni hänen napaansa. Susanna kikatti leikillisyydelleni, mutta taisi vakavoitua, kun asetin kämmeneni hänen lanteilleen vetäen määrätietoisesti tytön farkkuja alas.

Susanna avitti suuresti avaamalla farkkujensa napin ja vetoketjun, jolloin sain helposti hänen farkkunsa tipautettua ihan nilkkoihin asti. Aavistuksen taisin saada tytön hentoisesta karvoituksesta, jonka hän ahkerana uimapuvun käyttäjänä oli pitänyt aisoissa.

Käsilläni hyväilin Susannan pakaroita ja suutelin tietäni kuin tunnustellen vatsalta alas kohti vaarallisia alueita. Susanna levitti jalkojaan ilmeisen hyväksyväisenä toimilleni.

Ikkunasta paistava kesäaurinko helli paljaita valkeita rintoja joiden väliin halusin jälleen uppoutua. Ruskeat kiharat hiukset laskeutuivat olkapäille ja lantion kaari kutsui vastustamattomasti kupeitani tulemaan lähemmäksi ja lähemmäksi...

Susanna painoi minut hellästi selälleni ja tarttui hieman vasemmalle kallistuvaan seisovaan kaluuni.

-Ei voi olla totta, Susanna sanoi hämmästyen, - Sulla seisoo ihan täysillä!

-Niin, myönsin, - Ja se on sun syytä.

-Mun?, puolialaston viettelijäni kysyi kiusoitellen, - Enhän mä tee mitään!

-Teetpäs, sanoit, - Olet siinä…

Susanna otti kivespussini käteensä alkaen punnita niitä uteliaana. Sitten hän otti tukevan otteen kovana seisovan kaluni varresta.

- Mä en voi olla ihmettelemättä, miten sä teet sen, ihailit.

- Odotas hetki, haluatko nähdä sen maksimissaan?

Susanna sanoi mielellään näkevänsä. Tartuin itse omaan vehkeeseeni hetkeksi, käänsin sitä väkisin oikealle, jonne se tuntui huonommin kääntyvän, vetelin sitä pari kertaa ja työnsin lantiotani ylöspäin kohti kattoa. Nyt tuntui että kaluni oli räjähtämäisillään, mutta olin tällä tempulla saanutkin kaluuni ehkä viisi senttiä extrapituutta. Susanna katsoi näkyä haltioituneena.

- No? Mitä olet mieltä?, kysyin. – Iso, pieni, tavallinen?

Diplomaattisesti Susanna ei vastannut vai lienevätkö vertailukohdat olleet hieman liian kaukana. Onneksi Olli ei herännyt mukaan kilpailuun.

- Saanks mä laittaa siihen kondomin?, Susanna kysyi koskien varovasti sormenpäilläsi kaluani. Ja tottahan minä sallin. Tissit heiluen Susanna syöksyi käsilaukulleen ja haki sen pohjattomista uumenista sinisen kortsun, avasi paketin hampaillaan ja minulle riettaasti hymyillen kokenein ottein rullasi sen epätoivoisena seisovan kaluni päälle. Nyt kaluni saisi toimia himoitsemani amatsonin leikkikaluna, jonka hän oli kumiin kahlehdittuna tehnyt itselleen vaarattomaksi.

Jatkoimme kiihkeätä suutelua ja kellistyimme molemmat vierekkäin saunan vilvoitteluhuoneen sohvalle. Hyväilin Suskin kiinteitä mutta suuria rintoja ja puristelin niitä muistaen myös välillä suudella niitä. Entistä kiinnostuneempi Suski oli tänään kuitenkin seisovasta, kumin peittämästä kalustani, sillä hänen kätensä hakeutuivat vähän väliä kiveksilleni ja nappasivat välillä napakan otteen kaluni varresta.

Kumarruin nuolemaan Susannan jalkoväliä, jossa suuri punainen pillu osoitti taas kostumisen ja aukeamisen merkkejä. Pyörittelin sormiani Susannan ruusunnuppumaisella klitoriksella ja työntelin aina välillä paria sormea sisälle hänen pilluunsa. Mielessä käväisi, että nyt olisi kaikki edellytykset käyttää muutakin kuin sormea…

Nousin ylemmäs suutelemaan Susannan valkeita tissejä ja käännyin makaamaan hänen alastoman kuuman vartalonsa päälle. Tunsin selvästi, kuinka kumisena tappina sojottava vehkeeni heilui Suskin reisien välissä koskettaen tytön molempia pehmeitä reisiä. Kiimainen tyttöni puristi reisiään yhteen niin että kaluni puristui lämpimien reisien pehmeään väliin juuri hänen kostean, kuuman pillunsa alapuolella. Karvoituksemme koskettivat toisiaan. Tästä olisi vain vaaksa vaaraa…tai oikeammin muutama sentti Suskin kuumana odottavaan aukkoon…

Susanna varmaan tiesi miesten aina fantasioivan hänen suurista D-kupin rinnoistaan, ja päätti ilmeisesti nyt antaa minulle spesiaalikäsittelyn niillä, kun ne kerran olivat niin hyvin hulluna seisovan kaluni ulottuvilla. Susanna taivutti jäykkää vehjettäni, joka ei enää helpolla ottanutkaan kääntyäkseen kattoa kohti kovana sojottaessaan, ja painoi terskaa pehmeää tissiään vasten alkaen silittää sillä nesteistäni liukkaita rintojaan ikään kuin se olisi ollut suuri sivellin. Tuijotin tilanteen hallintaansa ottaneen tytön toimia voimatta uskoa silmiäni.

Paras tuli viimeiseksi: Susanna nojasi hieman lähemmäs, kiskaisi kortsuni pois, ja sujautti seisovan ja jäykän kullini jättiläismäisten meloniensa väliin alkaen nostella yläkroppaansa ylös ja alas niin että kalu liukui touhutippojen pian kostuttamassa rintavaossa. Pitkä kapea tappini hukkui rintojen väliin kuin lyijykynä pullataikinaan.

Kohta en kestänyt enää. Sykkivä kaluni alkoi värähdellä ja nykiä Susannan varmasti runkkaavassa otteessa ja kohta tiesin, ettei siemennesteen lentämistä voinut enää estää.

-Suski...varo vähän...nyt tulee....

Tulin rajusti spermaa ruiskuttaen. Pitkät pruittatukset lämmintä siementäni lensivät pitkinä kaarina piccolo-takilleni joka sotkeutui nyt peruuttamattomasti. Jostain syystä en nyt jaksanut siitä välittää.

Avattuani viimein silmäni huomasin koko kauniilla nappirivillä varustetun takkini olevan aivan spermassa. Hassua, että takki oli ollut päälläni koko ajan, vaikkei minulla housuja enää ollutkaan. Susanna hymyili minulle riettaasti. Onneksi nukkuva Olli ei ollut herännyt ääntelyyni.

Kaluni valutti vieläkin spermaa Susannan runkkaavalle kädelle, kun tyttö päätti ihan mielijohteesta nuolaista märkänä kiiltelevän terskani kärkeä. En mitenkään Susannaa estellyt, päinvastoin levitin enemmän reisiäni päästääkseni Susannan paremmin jalkoväliini, Susanna rohkaistui ottamaan jo koko kalun suuhunsa. Halukas seksisubjektini pyöritteli kieltään terskani ympäri ja tunnusteli sormillaan kiveksiä ja runkkasi kalun vartta sen juuresta.

Susannan vapauttaessa kaluni ja ottaessa sen taas armottomasti lutkuttavaan lämpimään suuhunsa halusin jo saada lisää, eikä Susannalla näyttänyt olevan mitään sitä vastaan! Ja minne se tuhlattu kortsukin jäi?

Hyppäsin pystyyn seisomaan kalu yhä pystyssä ja suutelin Susannaa suoraan suulle. Oma spermani maistui selvästi Susannan huulilta ja nuolin anteeksipyytävästi myös tytön poskille roiskuneet spermapisarani. Hyvitykseksi hänen kasvoilleen roiskimisesta päätin antaa myös Susannan saada nautintoa. Susanna asettui istumaan hyvään takanoja-asentoon, ja antoi minun sukeltaa tytön jalkoväliin etsien hänen märkiä pillunhuulia nuoltavikseni.

Nuolin Susannan pillua hullaantuneena sen metalliseen makuun ja tytön valuviin pillunnesteisiin ja hain kieleni kärjellä klitoriksen imettäväkseni. Susannan klitta seisoi pienen peniksen lailla ja pyöritin kieltäni sen ympärillä ja työnsin aina välillä kieltä niin syvälle kuin Susannan nesteitä valuva pillu vain antoi myöten. Susanna voihki nautinnosta ja päästeli alkukantaisia ääniä.

Koko kiinnostukseni oli nyt Susannan kosteassa pillussa, joka avonaisena edessäni täytti kaikki ajatukseni. Pyöritin ja hivelin Susannan klitorista peukalollani ja mietin samalla miten tästä edetä. Susanna painoi ainakin 90 kiloa, joten tyttöä ei uskaltaisi päästää päälle ratsastamaan. Lienisi parasta päätyä perinteiseen lähetyssaarnaaja-asentoon…

Tungin sormeni Susannan pilluun vedellen sitä edestakaisin tytön limaisessa aukossa. Mitä limaisemmaksi Susannan ihana pillu kävi, sitä ahnaammin sitä antauduin nuolemaan. Lopulta työnsin jo toisenkin sormen Susannan pilluun, ja kohta sinne mahtui kolmaskin yrittäessäni työntää niitä yhä syvemmälle seksikumppanini uumeniin.

Susanna alkoi voihkia ja heittelehtiä ja kaatui puoli-istuvasta asennostaan kokonaan makaamaan pitkin pituuttaan. Tunsin kaluni seisovan kovana vatsaani vasten ja himoten sukellusta Susannan valmiina odottavaan aukkoon. Lopetin nuolemisen ja nousin ylös asettaen suojaamattoman terskani Susannan pillunsuulle. Yhdellä työnnöllä kalu liukui nautinnosta inahtelevan Susannan sisään, ja vaivoin malttaen jätin kaluni ikään kuin portille odottamaan vain muutama sentti tytön sisässä katsoen anelisiko tyttö enemmän.

- Lisää…tule jo, äkkiä…,Susanna kohta jo hoputtikin, ja tein toki työtä käskettyä pukaten kaluni vielä sentin syvemmälle. Susanna yritti työntää lantiotaan minua kohti saadakseen kalua enemmän sisäänsä, mutta vastaavasti väistin ulospäin ihan vain Susannaa kiusatakseni.

Susanna tarttui hellin käsin kiveksiini ja uhkasi puristaa kunnolla jollen heti työntäisi kaluaan pohjaan asti! Pakkohan tyttöä oli totella. Kaluni upposi juurtaan myöten Susannan lämpimään pilluun vieläkään sen pohjaa tavoittamatta. Tyttöhän oli aika isokokoinen, leveälanteinen ja monien poikien leveäperseiseksikin haukkuma, enkä ollut kellään nähnyt mittakaavaltaan niin suurikokoista pilluakaan kun Susannalla oli. Sitä nuoleskellessa oli välillä tuntunut, että paitsi kieli sinne olisi mahtunut yhtä aikaa myös nenä. Miten isolla hevosenkyrvällä tätä naista olisi naitava, ennen kuin Susanna tuntisi kalun oikein täyttävän pillunsa seinästä seinään?

Kaluni hinkkasi Susannan pillunseinämiä milloin ylhäältä milloin sivulta. Näin suurta lemmenkirnua ei voinut olla kellään! Nousin Susannan päälle makaamaan ja jyystin entistä hartaammin kaluani kosteaan onkaloon ja suutelin samalla Susannaa suulle. Susannan suuret rinnat painautuivat pehmeinä rintakehääni vasten ja otin Susannan melonit uudelleen hierottavikseni nipistellen ja suudellen niiden nänninpäitä.

Kokeillaan vielä tätäkin ajattelin taivuttaen Susannan toisen jalan koukkuun ja kääntäen sen vatsani yli kalun silti irtoamatta Susannan lempeästä kirnusta. Nyt Susanna oli istumassa poikittain sylissäni tavallaan seisovalle kalulleni pyllistäen ja panin Susannaa jännästi sivuttain. Jäykkä kullini ja Susannan sitä omistuksenhaluisesti syleilevä pillu pystyivät tässäkin asennossa erottamattomaan yhteistyöskentelyyn, ja Susanna meni tästä vielä pitemmälle kääntyen vatsalleen, jolloin paninkin tyttöä takaapäin.

Kaluni upposi Susannan laajan vitun syvyyksiin, ja näytti tyttö pitävän tästäkin asennosta. Kohta uskoin voivani antaa kaluni laueta tytön kutsuviin syvyyksiin. Minua ei jostain syystä ollenkaan huolettanut ehkäisyn unohtaminen. Sitä paitsi jo kertaalleen lauenneella vehkeellä jyystäminen oli jo nyt saattanut aiheuttaa sen, että siemennesteitäni seikkaili Susannan sisällä tehden siellä peruuttamattomia tekoja. Kaipa tyttö käytti pillereitä, tai…

Sivelin Susannan muhkeita lanteita ja pakaroita käsillään hivellen tytön pitkää ja leveää selkää. Kylkien sivuitse tartuin myös tytön tässä asennossa sänkyä vasten nojaaviin tisseihin, ja Susanna nosti ylävartalonsa kyynärpäittensä varaan, jotta saisin hyvän otteen molemmista rinnoista. Susannan massiiviset rinnat hölskyivät työntöjeni tahtiin kuin suuret mutta pehmeät nyrkkeilysäkit tai jauhopussit. Nännit sojottivat kovina ja nipistelin niitä sormissaan saaden Susannan voihkimaan.

Lopulta Susannaa vasten painautuen en kestänyt enää. Orgasmi lähti jostain selkäytimestä ja kohta tunsin kalun nytkivän Susannan kuumassa kirnussa ja heittävän annos annokselta kuumaa lastiaan tytön litisevän pillun uumeniin. Susanna voihki äänekkäästi ja kierähteli sängyllä kuin pyristellen pakoon, mutta lysähti sitten sängylle vatsalleen täysin voipuneena. Kaluni luiskahti ulos Susannan sisältä ja sen mukana valui vuoteen lakanalle suuri määrä Susannan pillunnesteitä sekoittuneena valkeaan spermaani.

Hetken huohotettuaan Susanna käänsi kylkeä ja tulin hänen vierelleen makaamaan saunaosaston kapealle sohvalle. Silitin tyydytetyn näköisen Susannan poskea, ja näyttipä siltä, että Susanna tirautti pienen kyyneleenkin, onnesta vai surusta, sitä en miehenä osannut arvioida.

Kulutetun ajan perusteella oli aika pukeutua ja kiirehtiä takaisin respaan. Siellä Reino odotti, vihaisena kuten aina. Tiina hänen takanaan katsoi minua kysyvästi ikään kuin ihmetellen missä todellakin olin viipynyt. Ehkä hän aavisti jotain häthätää pyyhkimäni piccolotakin märästä olemuksesta.

No, vielä tulisi Tiinankin vuoro.

3

5745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei uusintoja

      Ei ole edes sun kirjoittama. Muista mainita lähde. Häpeä!!!

      • Liquid

        Kertaus opintojen äiti. Lähteenä Liquid, eli omaa on.


    • Lissukka

      Moi Liquid! Onko sulla omat nettisivut, joilta löytyis koko sun tuotanto? Tykkään kovasti lukea tarinoitasi, ja ne tuovat aina tyydytyksen. Olisi vaan kiva nähdä ne kaikki yhdessä paikassa eikä tälleen siroteltuna (niinkuin täällä) eri palstoille, joista niitä saa aina ettiä, ja jos haluais lukea jonkin erityisen hyvän stoorin uudelleen, se on tosi vaikeaa löytää, jos ei muista laittaa palstaa mieleensä, missä se on ollut...

      Jatka ehdottomasti kirjoittelua, sillä jutuillesi on vaikea löytää voittajia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe