Onko pattayalta mahdollisuus lähteä kalastusrtkelle? Mistä sieltä ja mitä maksaa?
pattaya KALASTUSRETKI
4
771
Vastaukset
- oo menossa kuitenkaan!!
Vaan kärkeä kastamaan karvatupsuun!! :( : (:
- kalustaja
Mahdollisuudet ovat kuulemma joskus huonot mutta jos niitä on niin halpaa on. Tai sitten kallista.
- Täältä
Paikka on Jussin Hotelli eli Yume Corner
Hotellin kyltissä ei ole mainintaa Jussin Hotelli, ainoastaan Yume Corner. Mutta suomenlippu helpottaa tunnistamista.
Tarkempi osoite on:
Yume Corner
Pattaya Klang
Soi Yume 237 35
Huoneita voi varata ja lisätietoja saa:
[email protected]
Puh 6663988132
Fax 6638716790
Mopo/Taksikuskille sanoo ton "Soi Yume" niin pääsee kohdille.
Hinnoista en osaa sanoa, mutta kyllä itse isäntä (Jussi Ryhänen) kertoilee niistä. - Anonyymi
Onko Jussi vieläkinelossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835