lueskelin palstaa missä ihmiset kysyy millainen parisuhde on tietyillä horoskooppimerkeillä ja miten tulee toimeen esim jousimies(m) ja skorppioni(n)?sitten sinne vastaillaan entisten ja nykyisten parisuhteiden perusteella käykö vai ei.aika älytöntä mielestäni.ihmisen luonteeseen ja elämään vaikuttaa mielestäni eniten perimä,elinolosuhteet,kotoa saatu malli elää ja monet muut kokemukset elämässä.en minä ainakkaan valitse kumppania horoskoopin mukaan.lisäksi ihmisten välisiin kemioihin ei vaikuta horoskooppimerkit.
uskotteko ihan tosissaan
kala
2
264
Vastaukset
- rapu
No mitäs sinä sitten teet täällä tietoteorioittesi kanssa? Mitä se sinulle kuuluu uskooko joku horoskooppeihin vai perimäpsykologiaan. Ei kaikkea selitetä vanhempien kasvatuksella tai elinympäristöllä. Joten kiittimoi!
Milloinkahan olen ruvennut valitsemaan ystäviäni astrologian perusteella?Vastaus EN MILLOINKAAN!Satun olemaan vain utelias yksilö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554