Tässä totuus Ravusta

katkera nainen

"et tule koskaan varmaan olemaan rapumiehen "ykkönen" sillä on aina muita naisia, puheluita ja tekstareita ex:lle ja uusille, flirttailija, selityksiä, aina miksi ei voi tavata tänään tai viikonloppuna..kaikki muut menevät sinun edelle, työ, muut asiat, jos kerran kuussa löytää aikaa sinulle, hyvä niin..? itsekeskeinen, loukkaantuu erittäin helposti, jos sanot oman mielipiteen jostain asiasta, ei kerro mitään missä on ja mitä tekee ja kenen kanssa, jos ei muita saa, soittaa sitten "kakkoselle" ja sen jälkeen pitää taas pitkän tauon seuraavasta tapaamisesta..kokemusta on ravusta.. "


Herranjumala, toivottavasti emme puhu samasta rapumiehestä.

Ravut, selittäkää miksi olette tuollaisia?
"Anyone would rather be alone than be used..."

57

13721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu

      On jutussa paljon tottakin, rapumiehenä tunnistan itsessäni samoja piirteitä. Tällä hetkellä seurustelen rapunaisen kanssa ja hän pystyy vastaamaan tunteisiini niin että luonteeni huonot puolet eivät ole esiin päässeet. Seurustelut muiden merkkien kanssa ovat saaneet kyllä mielialat vaihtelemaan, esim. vesimies sai minut kyllä sortumaan omintakeisiin temppuihin. Rapu on kyllä vaikea merkki, uskoin ettei kaksi rapua sovi yhteen mutta ainakin tällä hetkellä erittäin tyytyväinen.

    • leijonainen

      ...minäkin asian näen. Ei voi tietysti yleistää,mutta tuo osui kyllä erään ravun kohdalla aivan nappiin.Olkoonkin hänelläkin oma ihmisarvonsa,mutta useamman vuoden katseltuani tämän ravun tapaa elää,en voi muuta kuin todeta,että minä leijonana en voi olla muuta kuin ystävä hänelle.Häntä ei voi muuttaa muuksi ja suokoon luoja hänelle ihmisen,joka ymmärtää hänen oikkunsa.Mie en jaksa,väsyn itse,koska hän on energiasyöppö.Ja hän on kolmas tuntemani rapumies...joihin aina törmään.

      • hänelle

        tosiaan; kun et tule toimeen. Miksi hänen pitäisi muuttua (häntä ei voi muuttaa muuksi).

        Suhteessa ei ole tarkoitus muuttaa toista ihmistä. Jos tarve muuttaa suhdetta on muututtava itse.

        Mutta parasta on että rapumies löytää sen ihmisen jonka kanssa menee OK - heitä on.


      • Rapu rapurallaa

        Ravut ovat suoria ja rehellisiä..Leijonat taas kaipaavat kaikenaikaa kehuja ja palvontaa, jollei sitä saa - alettava itsekehumaan itseään ja pröystäilemään olemattomalla. Jos mitään- Rapu inhoaa eniten juuri tälläistä..
        Ja Leijonalla on myös huonoitsetunto, vaikka kaikenaikaa pyrkiikin olemaan esillä, juuri tuo paremmuutensa korostaminen kertoo juuri siitä..Kaksi ihan erilaista merkkiä..Olen Rapu, enkä kestäis päivääkään Leijonan pröystäilyjä..Päällepäin Leijona on iloinen ja aurinkoinen, mut auta armias jollei häntä huomata..


    • HäRkÄ(N)

      No johan kuullosti tutulle :D en tunne sen ihmeemmin sitä rapumiestä, mutta nyt voin kuvitella ja arvata että tuollainen hän on...liian monta selitystä ja turhia lupauksia. No eipä ollut yllätys. Muutaman kerran olen nähnyt hänet jonkun typynkin kans. Mut mikähän se on kun ei sit voi millään lopettaa yhteydenottoja. Itse olen monesti sanonut että nyt tää loppuu, niin ei kulu ku muutama päivä ja kohta taas viestejä tulvii... otappa näistä selvää!!

      • Anonym

        Mistä päin sinun rapututtavuutesi on?


      • HäRkÄ(N)
        Anonym kirjoitti:

        Mistä päin sinun rapututtavuutesi on?

        täältä savon sydämmestä :D


    • chili

      Olen rapunainen...tällä hetkellä kuvioissa kaksi miestä, useampaakin voisin tapailla, mutta kun ei oo aikaa. Syynä omalla kohdallani on varmaan huomionkipeys ja se, että en luota keneenkään.

      • Todellinen Rapu

        Sama täällä. Tapailen kahta miestä Suomessa, yksi on ulkomailla. Syynä voisin kuvitella olevan epävarmuus ja läheisyyden kaipuu. Liian monta kertaa on joutunut pettymään ja tullut loukatuksi. Jotenkin varminta on pitää monta ihmistä lähellä, jos joku jättää tai pettää, on aina toinen kehen turvautua. Näihin ei tosin saa vain kiintyä liikaa, se on kohtalokasta.


      • en ole huomannutkaan tuota
        Todellinen Rapu kirjoitti:

        Sama täällä. Tapailen kahta miestä Suomessa, yksi on ulkomailla. Syynä voisin kuvitella olevan epävarmuus ja läheisyyden kaipuu. Liian monta kertaa on joutunut pettymään ja tullut loukatuksi. Jotenkin varminta on pitää monta ihmistä lähellä, jos joku jättää tai pettää, on aina toinen kehen turvautua. Näihin ei tosin saa vain kiintyä liikaa, se on kohtalokasta.

        olen rapunainen, sinkku aikana pyöritin 1-6 miestä samaan aikaan.. jos johonkin kyllästy tms.. heitin meneen 'unohdin'.. ja uutta kehiin.. piti olla koko ajan sutinaa ja menossa.
        kun rauhoutuin..löysin oikean, tai hän löysi minut..oinas mies joka veti itsepäisyydellään puoleensa.. olen uskollinen. muita en katsele.
        sinkkuna saa rellestää.


      • rrapu

        En ole kovinkaan monessa suhteessa elämäni aikana ollut...tämä ensimmäinen "kunnollinen" on ollut vireillä nyt puolisen vuotta. Itse en voisi kuvitellakkaan pyörittäväni montaa miestä samaan aikaan. Eiei. Tässäkin suhteessa herra sai minua aika kauan lämmitellä ennenkuin uskalsin heittäytyä mukaan, koska pelkäsin jätetyksi ja petetyksi tulemista niin paljon :D Nytkin ero pelottaa minua, vaikka siitä on tuskin pelkoa lähitulevaisuudessa. Rapu piiloutuu kuorensa taakse ja tulee sieltä kokonaan esiin vain harvoin, harvoille ja valituille.


    • nyt..

      yleistä yhden ihmisen takia muutkin ravut?? itse ainakin rakastan eniten sitä naista joka minut hurmaa.

    • Nimetön

      en usko että ongelma on rapumies vaan häneen takertuva nainen. Tällä kertaa hän laittaa horoskooppimerkin tiliin sen ettei homma suju. Etsipä peili ja katso sitä ja mieti miksi olet niin ahdistavan itsekästä seuraa,miksi katkeroidut siitä ettet pysty täysin hallitsemaan toista ihmistä.

      • joccu

        Itse olen jo seurustellut rapu-miehen kanssa jo kohta 4 vuotta ja todella hyvin pyyhkii=).En voisi löytää ihanempaa ja rakastettavampaa kumppania=).Että ei se kaikki luonne johdu aina horoskoopista,vaan siitä mitä ihmiselle itselle on tehty ja mitä hän on tehnyt muille.
        T:Onnellinen härkä-nainen=)


      • rapu 60
        joccu kirjoitti:

        Itse olen jo seurustellut rapu-miehen kanssa jo kohta 4 vuotta ja todella hyvin pyyhkii=).En voisi löytää ihanempaa ja rakastettavampaa kumppania=).Että ei se kaikki luonne johdu aina horoskoopista,vaan siitä mitä ihmiselle itselle on tehty ja mitä hän on tehnyt muille.
        T:Onnellinen härkä-nainen=)

        Rapu ja härkä tulevat yleensä loistavasti toimeen keskenään:))


    • anneli

      totta puhut!!!!!!!!aivan kuin omasta elämästäni,,,ja varmaa on et kaikki tosiaan menee sinun ohi ,ja uskallappas joskus huomauttaa,niin möllötystä ja kaikkea muuta nöyryytystä,,,,,,ei rapumies osaa rakastaa kuin itseään ja äitiään,,,,,meilläkin äiti ja eksä ym, muut menee ohi ,,,,,,,aina

    • yellowsun

      olen aivan samaa mieltä rapumiehestä. Pettää, valehtelee ja juonii just näitä juttuja et saa pyörittää muutamaa naista kerralla.Pilaavat miesten maineen. Ei paljon huvita hetkeen seukata.

      • pettynyt myös n34

        samaa mieltä ravuista... eivät ilmoita mitään,tekevät mitä lystää ja pettävät senkun kerkeävät.

        Horoskoopit ei pidä paikkaansa rapu miesten kohdalla pätkääkään.


      • yellowsun
        pettynyt myös n34 kirjoitti:

        samaa mieltä ravuista... eivät ilmoita mitään,tekevät mitä lystää ja pettävät senkun kerkeävät.

        Horoskoopit ei pidä paikkaansa rapu miesten kohdalla pätkääkään.

        ruikuttaa vielä pitkään perään näköjään ja on niinku ei ois ikinä mitään pahaa teheny. Aivan tosi että horoskoopit uskollisista ravuista on täyttä puppua. Niin minäkin luulin et tässä on kultakimpale kunnes ravun toinen tai kolmas muija faxas mulle totuuksia. Eikä tavat muuttunu ei ei ja ei.


      • Rapu
        yellowsun kirjoitti:

        ruikuttaa vielä pitkään perään näköjään ja on niinku ei ois ikinä mitään pahaa teheny. Aivan tosi että horoskoopit uskollisista ravuista on täyttä puppua. Niin minäkin luulin et tässä on kultakimpale kunnes ravun toinen tai kolmas muija faxas mulle totuuksia. Eikä tavat muuttunu ei ei ja ei.

        ja piste.

        Itse pysyin Ex-vaimolle koko avioliittomme ajan uskollisena. Ja voin sanoa, että oli monesti tilaisuuksia pettää!


      • suhteessa
        Rapu kirjoitti:

        ja piste.

        Itse pysyin Ex-vaimolle koko avioliittomme ajan uskollisena. Ja voin sanoa, että oli monesti tilaisuuksia pettää!

        uskollinen olin, silloin en petä.. mutta kun olin vapaalla 'tapailin' useita ihmisiä samanaikaisesti.. seurustelu on erikseen kun treffailu/tapailu.


    • n3409

      toivonmukaan emme todellakaan puhu samasta rapumiehestä!!

    • skorppari34

      timo johon olen ihastunut...

      • -rQz-

        No niin ja sitten rauhotutaampas kaikki. Itse olen rapunainen, enkä kyllä ole juurikaan huomannut itsessäni kuvailemianne luonteenpiirteitä. Juu juu, muistan kyllä, että kyse oli rapuMIEHESTÄ, mutta silti. Seurustelin kolme ja puoli vuotta rapumiehen kanssa, eikä suhteemme todellakaan kaatunut siihen, että hän oli rapu.
        Horoskoopeista puhuttaessa on pidettävä aina mielessä, etteivät luonnehoroskoopit ole mikään ehdoton totuus. Lisäksi on itse mietittävä, miten paljon toisen käytöstä voi selittää horoskoopilla, ja miten paljon s4e johtuu hänen luonteestaan.
        Minun kohdallani löydän luonteestani tiettyjä yhtäläisyyksiä horoskooppimerkkini kanssa, mutta toisaalta on minussa paljon sellaistakin, mitä ei pidetä ravulle "ominaisena". Eli se siitä.
        Ei kuitenkaan ole mukavaa, että akkalauma hyökkää yhdessä haukkumaan jonkun merkin tai sen miehet lyttyyn. Miettikääpä hetki, mitä juuri aikaisemmin sanoin.


      • auts

        mistä päin ja minkä ikäinen on tää timo?


      • skorppari34
        auts kirjoitti:

        mistä päin ja minkä ikäinen on tää timo?

        s.-68 ja 09alue


      • auts
        skorppari34 kirjoitti:

        s.-68 ja 09alue

        kiitos. ei o sit sama ku mulla!


      • skorppari34
        auts kirjoitti:

        kiitos. ei o sit sama ku mulla!

        no hyvä juttu,ei näitä voi kaikkiin yleistää. Onnea teille :)


      • auts
        skorppari34 kirjoitti:

        no hyvä juttu,ei näitä voi kaikkiin yleistää. Onnea teille :)

        kiitos! hyvää jatkoa Sinullekin!


    • Miina

      kun rapumies päättää sitoutua, on täysin varma sinusta..on hyvä, lämmin, hellä, uskollinen, usko pois:))

    • mii

      Kylläpä piti paikkaansa. Rapu, jonka kanssa juuri katkesi suhde, käyttäytyi ½ vuotta noin.

    • skorpparinna

      minusta on turhaa yleistää että jonkin horoskooppimerkin edustajat olisivat epärehellisempiä tai itsekkäämpiä.oma käyttäytymisemme vaikuttaa myös hyvin suurelta osin parisuhteen kulkuun ja harvalla meistä on kokemusta jokaisesta horoskooppimerkistä kumppanina. uskon, että meidän jokaisen kykyyn olla parisuhteessa vaikuttaa suurelta elämänkokemuksemme ja kasvatuksemme. horoskooppimerkillä on paljon pienempi merkitys. ja astrologia on paljon monimutkaisempaa kuin pelkkä aurinkomerkki (horoskooppimerkki).

    • kesän neito

      että varmasti jokaisessa horoskoopissa on ihmisiä, jotka eivät ole silloin niin ihania, lämpimiä ja rakastavia jos ei oikeasti ole sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa tosiaan haluaa olla ja jota todella rakastaa. ja kuten tämä rapumies, niin se on harmillista jos ei pysty suoraan sanomaan, ettei oikeasti kiinnosta tai halua olla toisen kanssa ja se on kyllä ala-arvoista.

      tunnen yhden, jonka horoskooppi on leijona ja hän seurustelee sellaisen kanssa jonka kanssa ei oikeasti haluaisi olla mutta ei pysty toiselle suoraan sanomaan sitä. (en tiedä miksi ei pysty) mutta käy toista sääliksi hieman kun toinen (leijona) kohtelee toista melkein kuin tiskirättiä.

    • Jarkka

      Kyllähän sitä tiettyä säätämistä oli nuorempana joo.., mutta sitten kun löytyi se nainen johon pystyi luottamaan täysin niin säätäminen jäi ja tässä yli parkymmentä vuotta yhdessä oltu ja matka jatkuu...

    • KUSETETTU NAINEN

      Siis toi oli kyllä täysin paikkaansa pitävää...mulla eräästä rapumiehestä aivan vastaavanlainen kokemus...toivottavasti ei ole sama..

      • Annelie* * *

        ..siis miehet ja naiset. Ikään ja kokoon katsomatta. Suuttuvat jollei asiat mene kuten he haluavat.. On kokemusta.. Aika ahdistavia ihmisiä, kaikki menee hyvin kun mielistelet heille. Hyvin harva rapu on erillainen mitä tässä kerron. Mutta pohjimmiltaan toinen toisensa kaltaisia. Kuten kaikki merkit omassa ryhmässään.


    • antonina82

      Huh huh....
      toivottavasti emme tarkoita samaa rapumiestä kaikki.... ois liian kamalaa ollakseen totta!
      Mutta rapumiehellä on seittemän rautaa tulessa koko ajan, kauheeta säätöä ja kikkailua! Itse luulin olevani KAKSI pitkää vuotta ykkönen mutta karu totuus paljastui parin vme viikon aikana.. En todellakaan ole ainut...:( En ole koskaan hänelle sitä ollut!!!!!!! Ja itse kaksosena olen intohimoinen ja tosissani kaikessa mihin ryhdyn. Joten otin itse suhteen vakavissani sen kaikilla tasoillan ja ihmettelen itseäni ettei hälytyskellot soineet aikaisemmin! Mutta kaipa olin niin rakastunut! Mutta positiivista tässä kaikessa on se että rapu oli rehellinen ja kertoi touhuistaan itse, ei tarvinnut tulla nolatuksi ja kuulla kaikkea muualta... Luojan kiitos!
      Ja kiitos siitäkin että se on nyt ohi :)

    • ton

      pitää pitkälti paikkaansa! olen rapu ja huomasin pitkälti oikeita seikkoja. omasta mielestä johtuu siitä,että haluan olla vapaa,vaikka seurustelen.ei tarkoita ettenkö olsi uskollinen ja halu pettää,siihen en pystyisikkään! olen tietysti ollut yhteydessä muihinkin naisiin,mut se ei tarkoita mitään. nyt olen lopettanut täysin sen. muitten silmissä rapu näyttää itsekeskeiseltä,mutta se vain näyttää... loukkaudun erittäin helposti ja syvään. mutta silti tiedän aina mitä haluan ja olen määrätietoinen. ulkopuolisten silmissä en vähääkään. tunnustan joskus olevani todella outo... olen tyytyväinen itseeni,koska olen niin paljon erilainen,positiivisesti.

    • on näin

      Olen tuntenut aivan samanlaisen rapumiehen, kaiken lisäksi tämä vielä joi ja oli erittän hankala humalassa. Reissumies jolla oli hoitoja ympäri maata, sen lisäksi haki senssipalstoilta uusia tuttavuuksia. Humalassa niistä kehuskeli ja oli olevinaan hurmuri viimeisen päälle. Hänessä ei ollut mitään vikaan, kun naiset vaan perään soittelivat, niin minkäs sille voi. Lisäksi oli ahne, käytti kyllä hyväkseen aina kun oli mahdollista. Sitten kun leväytin eteen kaikki hänen juttunsa niin kehtas vielä kieltää ja väitti että kuvittelen kaiken. Ainoa selitys minkä sain oli, että kun hän johonkin joskus rakastuu niin hän ei siitä irti pääse koskaa. Niitä rakkauksia oli sitten kertynyt keski-ikäiselle miehelle aika paljon rouvashenkilöistä lähtien. Loukkaantui jostakin ja häipy muutamaksi päiväksi, kun tuli takaisin oli kuin hangon keksi. Koskaan ei mitään selitystä tai keskusteluja, asiat jätettiin vaan niin. Jos kysyi, vastaus oli jotain epämääräistä syyttelyä. Hänessä itsessä ei koskaan ollut mitään vikaa. Onneksi tuo kaikki on takanapäin sitä kesti noin 3 vuotta ja selvisin suht vähällä, kiitos hyvien ystävien. En ikinä edes pahimmissa painajaisissa kuvitellut että noin hankalia ihmisiä on olemassa ja että se tulee juuri minun kohdalle. Hänen mielestään me oltiin ihan hyvä pari ja suhde toimiva.

    • vieeeelä

      parempi juttu,siiillälailla joo.

    • Nimetön

      oletko kenties vesimies. Vesim. ja rapu ei sovi millään.

    • kaksi/kaksi....

      Minulla on rapumies ystävänä, ollut lapsesta asti ja nyt olemme 50 , Hän ainakin on ihana ihminen, tekee toisten puolesta kaikenlaista, jaksaa olla iloinen, symppis, ymmärtäväinen, kuunteleva, eikä osaa sanoa ei, antaa toisten käyttää hyväksi hänen hyväntahtoisuuttaan, huumorimies, mutta on myös vanhanaikainen, koti ja perhe lapsenlapsineen ovat todella tärkeitä, ykkösiä kuten sanotaan. Hän onkin niitä äsken mainitsemiani vanhanajan ihmisiä, nykyajan ihmiset ei jaksa eikä halua elää pitemmällä tähtäimellä, vaan eletään niinkuin viimeistä päivää. Huono juttu...

    • RAPU-LEIJONA

      Olen rapu-horoskoopissa, mutta nouseva leijona, joka korostuu vanhemmalla iällä. Minulla samanlaisia kokemuksia leijonista: 1) leijona kuuluu ja näkyy 2) leijona on mielestään synnynnäinen johtaja #) leijona säilyttää vanhoja puhelin numeroita ja valokuvia lopun ikäänsä 4) leijona voi pilata jopa rakastelun -annan pisteitä tästä niin ja niin paljon, mutta ex-äni kanssa meillä oli tapana . Ilmeisesti kyse on jonkinlaisesta luonnehäiriöstä ei niinkään horoskooppimerkistä, olen myös seurustellut kala-horoskooppimerkkiin kuuluvan kanssa , ei minkäänlaisia ongelmia. Leijonan kanssa tulee ongelmia , jos ei saa olla suuna päänä asioita järjestämässä, leijonilla menee mielenterveysongelman puolelle käytös osittain, ovat liian sikamaisia, siksi useimmiten pääsevät vain keskijohtajiksi.

      • venus2

        Jos rapu - mies tai nainen - on kova menemään ja flirttailemaan, tykkää tanssista ja pitää useita partnereita, on hänellä venus todennäköisesti kaksosissa jota pidetään kaikista ailahtelevaisimpana venus-merkkinä. Myös kuu-merkki vaikuttaa siihen miten hän käsittelee tunteita ja kuinka rakastuu. Näin venus-kaksonena kuitenkin muistuttaisin, että pettyä ei voi muuta kuin omiin odotuksiinsa...


    • nolove

      Mullakin on ollut jo melkeen vuoden kuvioissa yksi ihana rapumies! Ensin sanoi minulle lähtevänsä ulos kanssani, mutta parin viikon kuluttua miehen mieli kerkesi jo muuttua. Sen jälkeen olin aivan huumassa häneen. Aina kun näin hänet, hän hymyili minulle ja katteli oikee nätisti silmii muttei tullu sitte juttelemaa. Yhesssä vaiheessa tekstailin ihan frendipohjalla hänen kaverinsa kanssa ja sitten rapumies hyökkäsi ja tuli mustasukkaisena juttelemaan mulle kaikkea, luuli varmaan että mulla oli jotain säätöä kaverinsa kanssa. Juttu kuitenkin taas hyytyi. Aina välillä tämä lähettelee viestä ja on kiinnostunut. Toisinaan taas kohtelee mua ku ilmaa ja torjuu mut.
      Eli haluaa omistaa, mutta ei kuitenkaan. Olen yrittänyt ymmärtää häntä niin paljon, hänellä on ollut erilaisia ongelmia perheessään jne. Mutta vaikeata tämä on ja silti hän on vahvasti mielessäni. En tiedä mitä tuollaisen ihanan, mutta noin vaikean ihmisen kanssa pitäisi tehdä!
      Ja itse olen neitsyt !

    • 09090

      Älä yleistä pettymyksiesi vuoksi, että kaikki rapumiehet ovat samanlaisia!!

      Joka merkeissä on hyviä , vähemmän hyviä ja täysiä paskoja..

      Näitä on elämässä kaikkialla..

    • huhhuh-

      Rapu on onneksi pääasiassa todella luotettava, perhekeskeinen ja rakastava kumppani, kunhan on löytänyt sen ainoansa. Ja siihen hän myös elämässään yleensä pyrkii tähtäämään :) huonoja puoliakin tietysti on, kuten meillä kaikilla.

    • Miiiiisa

      Ohhoh, kyllä on paljon tuttua kirjotettu tänne, tunnistan kyllä rapumiehen. Alussa juuri tuommosta säätämistä, nyt kuitenkin kun useampi vuosi on vierähtänyt säätöjen parissa, puhuttiin seurustelusta ja kaikki alkoikin mennä ihan mahtavasti, monta kuukautta ihan loistavaa aikaa, Kunnes yksi riita muutti taas kaiken ja nyt tämä rapu mies haluaa omaa aikaa ja miettiä mitä tekee tämän kauris-tyttösen kanssa. Itsekkään en tietenkään ihan viaton aina ole, rapumies pelkää suorapuheisuutta joka taas on tälläkauriilla veressä.

      Sen olen huomannut että rapumies osaa olla romanttinen ja ihana mutta auta armias jos menet häntä loukkaamaan, samantien ollaan taas kovaa ja kylmää.

      Kommentoikaa!

    • loveloveqq

      Come on, people! This is bullshit!

      Ihmisten pitää miettiä tekemisiään eikä ajatella, että "minä nyt olen tällainen, en voi itselleni mitään". Ottakaa itsestänne niskastanne kiinni ja toimikaa oikein. Ja pettäjiä ja epäluotettavia on jokaisessa tähtimerkissä. Itse pitäisin jopa Rapuja hyvin uskollisina, mutta en tiiä sitten tarkemmin muista... no, pointtini tuli selväksi.

      Rakastaa toisianne!

    • kok.ääni

      Voi että, miten rapumiehen tunnistaa näistä useista jutuista.
      Sorruin tällaiseen peruspettäjään.
      Ei soinut hälyytyskellot päässä, vaikka oli ollut kahdesti naimisissa ja uskottomuuteen päätyneet molemmat suhteet.
      Oltiin nuoruudessa vähän aikaa yhdessä ja 20v myöhemmin "tavattiin" uudelleen fb:ssä.
      Taisin rakastua jo viestittelyjemme aikana, hän todella osasi käsitellä naista.
      Tavattuamme olin aivan myyty.
      Alkoi kiihkeä suhde ja uskoin täysin hänen olevan minuun vähintään yhtä rakastunut.
      Sanoikin sen useasti, että rakastaa:/
      Aika pian kuitenkin totuus paljastui.
      Toinen nainen minun lisäkseni koko ajan kierroksessa, sitten vielä kolmaskin.
      Yhtäkkiä muuttui todella kylmäksi ihmiseksi minua kohtaan.
      Aivan kuin ei mitään tunteita olisi ikinä ollutkaan (eikä niitä tainnut oikeasti ollakkaan)

      Asuu nyt yhden näitten naistensa kanssa, mutta säännöllisesti edelleen ottaa yhteyttä minuun, valittaa parisuhdettansa ym.
      Yritää selkeästi pitää minussa takaporttia auki, jos nyk. avoliitto menee pieleen.
      Nyt mittani on niin täysi, etten aio enää vastata yhteenkään viestiin, mitä sieltä taholta tulee.

      Muuten luonteeltaan hän on nuuka, ahne ja itsekäs hyväksikäyttäjä.

      Ja mainittakoon vielä, että uskon täysin horoskooppeihin, itse olen vaaka ja melko nopeasti pystyn tunnistamaan toisen vaaan hetken juttelun perusteella.

      • toinenvaakuli

        poikkeilin lukemaan ja järkytyin onko kuinka yleistä yleensä nykymiehille tommoinen. tarkoitan yli 30 vuotiaista 40 neen. mä olen seurustellut kahden kanssa,kaksosen ja oinaan ja ne oli samallaisia kuin tuo sun rapu mies ! onko syy itsekäs narsistinen aika vai mistä näit miehiä tulee??????


    • Joku vaan

      Tuohon toiseen ketjuun jo kirjoitinkin samaa, mutta itse näin 24-vuotiaana rapumiehenä täytyy kertoa ihan päinvastaista. Itselläni on myöskin venus kaksosissa (olen tehnyt astrologisen kartan), mutta seksi ja parisuhteet eivät kiinnosta yhtään.

      Flirttailu, tanssiminen, viettely, jne. eivät ole koskaan kiinnostaneet minua. Ja homma toimii myöskin päinvastoin, eli naisetkaan eivät lähesty minua koskaan. Yhtäkään naista ei ole ollut koskaan kierrossa, seksiä en ole harrastanut, enkä ole suudellut tai käynyt treffeilläkään. Yksinkertaisesti ei vain kiinnosta.

      Harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita minulla on vaikka muille jakaisi, työurasuunnitelmiakin on pitkälti, tekemistä, kavereita, jne. on paljon. Alkoholia käytän silloin tällöin, viikonloppuisin voin ottaa pari olutta.

      Itsetyydytystä harrastan päivittäin, mutta enempää en haluakkaan. Ei vain kiinnosta seksi kenenkään muun kuin itseni kanssa. Parisuhteet ovat täysin turn-off, että joku tulisi sotkemaan elämäni, haluan olla täysin vapaa ja tulla ja mennä juuri miten minua itseäni huvittaa. Mutta se ei tarkoita, että minulla olisi mitään yhden illan juttuja, niitä ei minulla ole ollut koskaan, eikä tule myöskään olemaankaan. Seksisuhteitakaan en kaipaa yhtään.

      Olen kuullut että tuo venus kaksosissa saa ihmisen pettämään, kiinnostumaan, jne. toisista kumppaneista, voi olla niinkin. Mutta omalla kohdallani ei kyllä ole lainkaan niin, olen hyvin hiljainen tyyppi, joka ei tykkää jutella eikä keskustella. Olen mieluummin hiljaa porukassakin. Olen vain sellainen luonteeltani. Ei minua kiinnosta mikään flirttailu tai naisten viettely vähääkään, vajaaälyisten toimintaa mielestäni sellainen. Itselläni kun on paljon parempaakin tekemistä.

      Eli on meitä rapuihmisiä erilaisiakin :)

    • raputarrrr

      Mulla on myös venus kaksosissa, mutta mulla se ilmenee siten että oon kiinnostunut ja innostunut eri ihmisistä, haluan hirveesti laajentaa tuttava/kaveripiiriäni. Rakastan keskusteluja ja varsinkin älyllisiä keskusteluja eri ihmisten kanssa. Mua vaan kiinnostaa ihmiset. Mut tuo piirre ei heijastu mitenkään pettämiseen. En oo ikinä pettänyt suhteessa, enkä harrasta flirttailua. Enkä pyörittele useaa samaan aikaan. Tykkään kyllä kovasti sosiaalisista tapahtumista, juhlista jne. Mutta ei se musta tee mitään lirkuttelija pettäjää.

    • Joku vaan

      Itse olen myös kiinnostunut ihmisistä, mutta itse taas en tykkää keskustella tai jutella. Esim. jossain illanistujaisissa, missä muut keskustelevat monta tuntia, niin itse saatan olla koko tilaisuuden ajan hiljaa. En vain tykkää puhumisesta. Olen sellainen luonteeltani.

      Ikinä en ole myöskään seurustellut, enkä haluakkaan. Ei vain ole minun juttuni.

      Eli ihmisläheinen olen, koska ihmisten seura kiinnostaa aina, mutta haluan aina olla se kuuntelija.

    • Niinpä....

      Mitä, jos sinä olit vain se syy, miksi hänellä oli toisia? Mitä, jos se olikin Sun syy, että mies kaipasi jotain, joka kuuntelee? Mietippä näinpäin! Ajatteleppa vaikka Prinsessa Dianaa, joka oli rapu, jota hänen mies petti....

    • Rapumies tässä. Mielenkiinnosta näitä horoskooppeja luen, mutta itse en niihin usko.

      Tulen naisten kanssa toimeen, mutta vaan kaverina. En haluaisi eroon nykyisestä.
      Pettäminen olisi minulle kovempi paikka, kun petetyksi tuleminen, vaikka kyllä se tässä siirappisessa ja vakaassa suhteessa olisi maailmanloppu se petetyksi tuleminenkin.

    • meni jo

      Lyhyt,mutta tärkeä vinkki Rapumiehen kanssa alkavalle...säästä sydämesi ja mielenterveytesi ja lopeta suhde ennenkuin nuo menetät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      91
      5895
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      43
      2270
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1587
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1289
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1223
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      113
      1019
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1010
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      930
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      827
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      798
    Aihe