Ottakaa suoraan yhteys, mahdollisimman pian ihastukseenne. Älkää etsikö täältä, chateistä, yms vihjeitä ihastukseltanne, että hän kaipaisi teitä. Älkää lähtekö mukaan siihen peliin, lopulta ette enää tosiaankaan tajua, mikä on totta ja mikä ei. Paljon on huijaajia matkassa, jotka tykkäävät alkaa esiintymään jonkun ihastuksena.
Kannattaa ottaa suoraan se yhteys, soittaa tai laittaa tekstiviestiä, jos haluaa saada varmuutta asiaan. Itselleni kävi niin huonosti, että pitkän aikaa kuvittelin, siis suorastaan uskoin, että yksi ihminen kaipaisi minua. Ajattelin häntä usein ja odotin, että näkisin hänet vielä. Sain vastauksia kaipuuseeni näillä kaipuupalstoilla ja niin monesti se tuntui kuin se olisi ollut hän. Kaikki sopi häneen ja tuntomerkit täsmäsi, sain myös kuulla livessä eräältä hänet tuntevalta, että hän ehkä kaipaa minua. Kuinka hassu sitä ihminen voikaan olla, kun uskoo kaiken mitä toivoo:(
Rohkaistuin ottamaan häneen suoraan yhteyttä, olin toiveikas, että voitaisiin nähdä. Mutta kauhukseni hän ei edes kunnolla muistanut kuka olen:( Se oli järkytys, kauhea järkytys sillä hetkellä. Masennuin aivan hirveästi ja koko joulu meni pilalle. Sainpahan kuitenkin vastauksen kysymyksiini. Siksi sanonkin teille muille kaipaajille, että rohkaiskaa mielenne, ottakaa selvää asiasta mahdollisimman pian, jotta vältytte niin pahalta järkytykseltä ja siltä, että toiveenne romahtaa sillä sekunnilla, kun tajuatte, että toinen ei ole edes halukas näkemään. Elämää tämä vain on, ei sen kummempaa, ei kannata liian kauan jumittaa ja miettiä onkohan se minua ajatellut. Ja niin moni näillä kaikenmaailman palstoilla voi vaikuttaa nimettömänä kirjoittaessaan aivan kuin olisi se oma ihastus. Joskus on parempi olla kohtaamatta tosiasioita, mutta itse näin sen parhaaksi että minun on saatava vastaus. Ja tulihan se, mutta ei sellaista kuin olin kuvitellut:(( Ja se sattui niin hirvittävästi, en toivoisi kenenkään joutuvan kokemaan sitä.
Hyvää Uutta Vuotta ja paljon rakkautta ja onnellisia hetkiä teille kaipaajat. Ei se ota jos ei annakaan, ottaa selvää..järkytys voi olla kova, mutta sittenpähän on vapaa jatkamaan taas elämää. Joskus joillekin kyllä on käynyt onnellisestikin, mutta kunhan nyt kirjoitin että älkää viivytelkö, ottakaa yhteys ja ei näitä sivuja kannata lukea:)
pieni vinkki
11
1265
Vastaukset
- Jutta
Kerrankin jotain järkevää asiaa saatiin tännekin! *kumartaa*
- tämä on hauskaa
, mutta viestini lisäksi olen muutenkin yhteyksissä kaipaamaani henkilöön.
- kunhan puhut,
koetko saaneesi pakit täällä,taas, oikaisuliike,oikaisuliike!
- sanotaan...
kaikki jämät menevät nettiin
- puhetta
minä en ainakaan ole jämä ;)
- Petttteri
Lähetin viestin eräälle, kun kuvittelin hänen sitä kaipaavan.
- Petttteri
ollukaan
- Lare
Petttteri kirjoitti:
ollukaan
Onhan näitä tapauksia. Ei kannata täällä itkeä hyvä Petttteri. Tsemppiä ja uutta matoa koukkuun!
- toinen ei muista...
"Rohkaistuin ottamaan häneen suoraan yhteyttä, olin toiveikas, että voitaisiin nähdä. Mutta kauhukseni hän ei edes kunnolla muistanut kuka olen:( Se oli järkytys, kauhea järkytys sillä hetkellä."
- Jos toisen osapuolen ihastus ei ole ollut sinua kohtaan yhtä vahva tai hän ei tiedä kunnolla sinun ihastuksestasi kun kerroit, että hän ei kunnolla edes muistanut sinua, ihmettelen vain, että kuinka toinen voi sanoa, että "en muista sinua" jos on ihastuksesta kertonut,, tietty elämän tilanteet muuttuvat toisilla nopeastikin, oli varmaan ikävä tilanne soittaa ihastuksellesi ja toinen osapuoli ei muistanut sinua, harmi että joulutunnelmat men, voimia :) - hulluinta!
Kirjoittelin tossa loka-marraskuussa erään miehen kanssa täällä jne. entiseltä työpaikaltani luulen ainakin hänenkin olleen. Mun tietojani ei saa mistään, joten hämmästys oli suuri kun sain sähköpostia ja taas mieheltä joka sanoo olleensa samassa työpaikassa ja kirjoitelleensa mun kanssa täällä. No ensin ajattelin että kyseessä on yksi ja sama mies, käyttänyt kekseliäisyyttään todella urkkiakseen mun tiedot, mutta kun eipä olekaan,. Käyttää nimeä firST kun mulle kirjoittelee (terveisiä),
en tiedä kuka on viestejä vaihdellaan hyvässä hengessä, mutta kukas hitto se tyyppi täällä sitten oli? Ja kaikkein koomisinta on että me kaikki oltiin samassa ketjussa sekoilemassa aikapäiviä sitten, enkä vieläkään tiedä kuka se toinen oli, mutta vihainen se mulle oli! kuka? Joten näitä ei kannata ottaa vakavasti, vaan huumorin kannalta! Niin tuohan on se tapa jolla olisi järkevää hoitaa asia. Toisille se ihastuksen kohteen näkeminen saa jo aikaseksi sellaisen tunnetilan että järki on aivan muualla kuin tellus-planeetalla.
Kirjoittamalla asiasta tänne, itse ainakin saan hieman etäisyyttä siihen ihastukseen ja saan ehkä järjesteltyä ajatuksiani. Ja mikäs sen mukavampaa kuin lukea täältä että joku toinenkin tuskailee aivan saman asian kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924627
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843822Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433378Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689