Neitsyillä pömppömaha?

kukaan muu huomannut?

Tulipa mieleeni tuosta edellä olevista keskustelusta että monilla neitsytnaisilla on pömpöttävä vatsa, johon on kerääntynyt rasvaa. Neitsyillä on muodokas vatsa, ja rinnatkin yleensä suuret.
Lisäksi lyhyet sääret ja aika pitkä selkä ja hieman lyllertävä mutta suloinen kävelytyyli.

16

3409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hööö

      Tällä hetkellä hieman "pömppöä" kun pääsi viime kevään aikana pömpöttään.Tällä hetkellä sulatellaan sitä pois. Rinnat C75, mutta nekin kasvoi tuommoisiksi, kun aloitin e-pillerit. Mutta mulla on kyllä pitkät sääret..selkää löytyy, mutta mielestäni en kyllä lyllerrä.

      • neitsyliini***

        pitkät sääret...peppuani kehutaan, sellainen kapea lantio mutta pysty peppu...melko hoikka vyötörä, vatsa ei pömpötä muuten kuin kuukautisia ennen vähän...rinnat ovat C80 ja olen niihin tyytyväinen, myös kumppanit ovat olleet ! Silmät kauniit ja tummansiniset ja niitä kehutaan aina, mutrusuu ja aina punatut huulet, puolipitkät hiukset, vaaleat sellaiset ( miehet tykkää pörröttää ! )...hyväryhtinen olen ja kävelyäni on aina kehuttu seksikkääksi, kumppanit tykkää kävellä takanani ja katsella kun kävelen...ja huomasin viimeksi eilen ostoskeskuksessa että miesten katseet kääntyivät...olen yli 170cm pitkä ja painoa taitaa olla nippanappa 65 kg...olen tyytyväinen itseeni !


      • kuten Salma Hayek tai M. Le...
        neitsyliini*** kirjoitti:

        pitkät sääret...peppuani kehutaan, sellainen kapea lantio mutta pysty peppu...melko hoikka vyötörä, vatsa ei pömpötä muuten kuin kuukautisia ennen vähän...rinnat ovat C80 ja olen niihin tyytyväinen, myös kumppanit ovat olleet ! Silmät kauniit ja tummansiniset ja niitä kehutaan aina, mutrusuu ja aina punatut huulet, puolipitkät hiukset, vaaleat sellaiset ( miehet tykkää pörröttää ! )...hyväryhtinen olen ja kävelyäni on aina kehuttu seksikkääksi, kumppanit tykkää kävellä takanani ja katsella kun kävelen...ja huomasin viimeksi eilen ostoskeskuksessa että miesten katseet kääntyivät...olen yli 170cm pitkä ja painoa taitaa olla nippanappa 65 kg...olen tyytyväinen itseeni !

        ...mutta sille ei lahjaton eikä rahaton mies kelpaa. Pitää osata sitä, tietää tätä ja omistaakin jotain.


    • pömppömahaa

      ja suuret rinnat mutta kävelytyylini ei lyllertävä.
      Raajojen suhteen olen ns.normaalin näköinen.Läskimaha ei kyllä ainakaan miehiä haittaa,ovat heikkona mun kauniisiin sinisiin silmiin,upeisiin,pitkiin blondihiuksiini.Lisäksi olen ns.persoonallinen pukeutuja joka huomataan.Ei valittamista!Kyllä me neitsyet osataan kehua itseämme ,tässä taas oli yksi esimerkki siitä.

      • täh?

        jaaa..

        mä tunnen neitsyt miehiä ja jokaisella on iso maha..


      • hymysuu***
        täh? kirjoitti:

        jaaa..

        mä tunnen neitsyt miehiä ja jokaisella on iso maha..

        hymyä hymyä


    • Hansku83

      Juu, maha kyllä vähnä pömpöttää mutta ei liikaa. Rintavarustustakin on aivan sopivasti :)
      Lyllertää? Toivottavasti en sentään. Eipä muuta kuin kävelykouluun,heh. Lyhyet sääret...kyllä näillä koivilla eteenpäin pääsee, vaikka sitten lyllertäen :D

    • Adawasson

      Minun täytyy ilmoittaa, että minulle tulee todella herkästi pömppövatsa, jos lopetan kuntoilun ja syömisen tarkkailemisen edes viikoksi! Nyt taas joulun alla on näin tapahtunut, ja täytyykin ottaa itseään niskasta kiinni heti klo 00 jälkeen :)
      rintani ovat melko pienet.... johtuu geenitekijöitsä.
      kävelytyyli on aika nopea, minua ovat monet kutsuneetkin Täti Tomeraksi. :D

    • Lilie

      pömppömaha jollen sitä treenaisi,lyhyet sääret ja pitkä selkä löytyy ^^ Mutta tissit on pienet ;P

    • blondi

      Minä olen ton äskesen kuvauksen vastakohta. Mulla on piiiiitkät jalat ja vatsassani ei ole rasvaa.... En halua kehuskella mutta voisin olla ruumiinrakenteeltni kuin malli joten todellakaan kaikilla neitsyillä ei ole pömppistä.

      • tln

        Neitsythän on tarkka ruokavaliostaan ja harrastaa liikuntaa. Ei sellaistä pömppöä ehdi siinä vauhdissa kertyä.


    • orvokki

      testi meneekö läpi.

    • helli

      minun mielestäni neitsyet ovat yleensä hyvän näköisiä!!!

    • Etelän Neitsyt

      Ite olen neitsyt mut mulla ei kyl mitään lyllerö vatsaa ole ja jalatkin on kyl aika pitkät. Mut jos ne Suomalaiset neitsyet on vaa niit lyhyt jalkaisii.

    • Sophia Loren ei tiimalasi?

      ...juu rumia ovat Greta Garbosta Armi Aavikkoon ja Kirsi Syrjäsestä Sophia Loreniin ja Sirpa Viljamaahan!? T o s i r u m i a kaikki syyskuussa syntyneet:Liam Gallager, Leonard Chosen ja Mickey Rourkekin ovat ihan kaamean näköisiä.

    • Iiiiiiris

      pömppis on kaikilla tuntemillani neitsytmiehillä... sen oon huomannu. mut se on hieno, äijä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe