Tulipa mieleeni tuosta edellä olevista keskustelusta että monilla neitsytnaisilla on pömpöttävä vatsa, johon on kerääntynyt rasvaa. Neitsyillä on muodokas vatsa, ja rinnatkin yleensä suuret.
Lisäksi lyhyet sääret ja aika pitkä selkä ja hieman lyllertävä mutta suloinen kävelytyyli.
Neitsyillä pömppömaha?
16
3429
Vastaukset
- hööö
Tällä hetkellä hieman "pömppöä" kun pääsi viime kevään aikana pömpöttään.Tällä hetkellä sulatellaan sitä pois. Rinnat C75, mutta nekin kasvoi tuommoisiksi, kun aloitin e-pillerit. Mutta mulla on kyllä pitkät sääret..selkää löytyy, mutta mielestäni en kyllä lyllerrä.
- neitsyliini***
pitkät sääret...peppuani kehutaan, sellainen kapea lantio mutta pysty peppu...melko hoikka vyötörä, vatsa ei pömpötä muuten kuin kuukautisia ennen vähän...rinnat ovat C80 ja olen niihin tyytyväinen, myös kumppanit ovat olleet ! Silmät kauniit ja tummansiniset ja niitä kehutaan aina, mutrusuu ja aina punatut huulet, puolipitkät hiukset, vaaleat sellaiset ( miehet tykkää pörröttää ! )...hyväryhtinen olen ja kävelyäni on aina kehuttu seksikkääksi, kumppanit tykkää kävellä takanani ja katsella kun kävelen...ja huomasin viimeksi eilen ostoskeskuksessa että miesten katseet kääntyivät...olen yli 170cm pitkä ja painoa taitaa olla nippanappa 65 kg...olen tyytyväinen itseeni !
- kuten Salma Hayek tai M. Le...
neitsyliini*** kirjoitti:
pitkät sääret...peppuani kehutaan, sellainen kapea lantio mutta pysty peppu...melko hoikka vyötörä, vatsa ei pömpötä muuten kuin kuukautisia ennen vähän...rinnat ovat C80 ja olen niihin tyytyväinen, myös kumppanit ovat olleet ! Silmät kauniit ja tummansiniset ja niitä kehutaan aina, mutrusuu ja aina punatut huulet, puolipitkät hiukset, vaaleat sellaiset ( miehet tykkää pörröttää ! )...hyväryhtinen olen ja kävelyäni on aina kehuttu seksikkääksi, kumppanit tykkää kävellä takanani ja katsella kun kävelen...ja huomasin viimeksi eilen ostoskeskuksessa että miesten katseet kääntyivät...olen yli 170cm pitkä ja painoa taitaa olla nippanappa 65 kg...olen tyytyväinen itseeni !
...mutta sille ei lahjaton eikä rahaton mies kelpaa. Pitää osata sitä, tietää tätä ja omistaakin jotain.
- pömppömahaa
ja suuret rinnat mutta kävelytyylini ei lyllertävä.
Raajojen suhteen olen ns.normaalin näköinen.Läskimaha ei kyllä ainakaan miehiä haittaa,ovat heikkona mun kauniisiin sinisiin silmiin,upeisiin,pitkiin blondihiuksiini.Lisäksi olen ns.persoonallinen pukeutuja joka huomataan.Ei valittamista!Kyllä me neitsyet osataan kehua itseämme ,tässä taas oli yksi esimerkki siitä.- täh?
jaaa..
mä tunnen neitsyt miehiä ja jokaisella on iso maha.. - hymysuu***
täh? kirjoitti:
jaaa..
mä tunnen neitsyt miehiä ja jokaisella on iso maha..hymyä hymyä
- Hansku83
Juu, maha kyllä vähnä pömpöttää mutta ei liikaa. Rintavarustustakin on aivan sopivasti :)
Lyllertää? Toivottavasti en sentään. Eipä muuta kuin kävelykouluun,heh. Lyhyet sääret...kyllä näillä koivilla eteenpäin pääsee, vaikka sitten lyllertäen :D - Adawasson
Minun täytyy ilmoittaa, että minulle tulee todella herkästi pömppövatsa, jos lopetan kuntoilun ja syömisen tarkkailemisen edes viikoksi! Nyt taas joulun alla on näin tapahtunut, ja täytyykin ottaa itseään niskasta kiinni heti klo 00 jälkeen :)
rintani ovat melko pienet.... johtuu geenitekijöitsä.
kävelytyyli on aika nopea, minua ovat monet kutsuneetkin Täti Tomeraksi. :D - Lilie
pömppömaha jollen sitä treenaisi,lyhyet sääret ja pitkä selkä löytyy ^^ Mutta tissit on pienet ;P
- blondi
Minä olen ton äskesen kuvauksen vastakohta. Mulla on piiiiitkät jalat ja vatsassani ei ole rasvaa.... En halua kehuskella mutta voisin olla ruumiinrakenteeltni kuin malli joten todellakaan kaikilla neitsyillä ei ole pömppistä.
- tln
Neitsythän on tarkka ruokavaliostaan ja harrastaa liikuntaa. Ei sellaistä pömppöä ehdi siinä vauhdissa kertyä.
- orvokki
testi meneekö läpi.
- helli
minun mielestäni neitsyet ovat yleensä hyvän näköisiä!!!
- Etelän Neitsyt
Ite olen neitsyt mut mulla ei kyl mitään lyllerö vatsaa ole ja jalatkin on kyl aika pitkät. Mut jos ne Suomalaiset neitsyet on vaa niit lyhyt jalkaisii.
- Sophia Loren ei tiimalasi?
...juu rumia ovat Greta Garbosta Armi Aavikkoon ja Kirsi Syrjäsestä Sophia Loreniin ja Sirpa Viljamaahan!? T o s i r u m i a kaikki syyskuussa syntyneet:Liam Gallager, Leonard Chosen ja Mickey Rourkekin ovat ihan kaamean näköisiä.
- Iiiiiiris
pömppis on kaikilla tuntemillani neitsytmiehillä... sen oon huomannu. mut se on hieno, äijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384