Kuka on mielestänne Porin bändien/soolona kaikkien aikojen paras laulaja ?
Porin paras laulaja ?
143
12398
Vastaukset
- alkoi lopeta
ajoissa
- Takatukkajumala
Mikä on pointtisi ? Et vastannut edes avaukseen.
- täällä on
ROCK-poliisi heti valittelemassa kun joku avaa musiikkiavauksen... Tiedetään kyllä mitä se pelkää, mutta ei sanota ääneen. HYS, hys ....
- koska
se otti ja lähti...
- Takatukkajumala
ole Porista ? Vai onko muka asunut joskus täällä ?
- Annikki
Takatukkajumala kirjoitti:
Tähti. Syntyisin ainakin Helsingistä.
http://www.yle.fi/suuretsuomalaiset/100_suurinta/index.php?top100_id=91&nominee_id=0&place=0&gender=0&alive=0&province=0 - Paavo
Annikki asuu Vantaalla, jos oikeen muistelen.
- top1
kiitos?
- Takatukkajumala
on ?
- Paavo
on ?
Tuottiha se Dinkooki sillo ku ne oli isoja.
Eli melkee niinku Pori oma poika.
Paavo - ei tasan oo
Paavo kirjoitti:
Tuottiha se Dinkooki sillo ku ne oli isoja.
Eli melkee niinku Pori oma poika.
PaavoPave Maijanen Porilaine??? Vaikka ois tuottanu kaikki Dingon levyt nii ei savolaisesta Porilaista tuu, sano mun sanoneen.
- Jurpo
ei tasan oo kirjoitti:
Pave Maijanen Porilaine??? Vaikka ois tuottanu kaikki Dingon levyt nii ei savolaisesta Porilaista tuu, sano mun sanoneen.
No ei varmasti oo. Se o Lappeenrannasta eli Karjalainen. Eikä varmasti oo Porilaine.
- on mun
suosikki.
Ja bändinsä Serene.
Ovelaa musaa ja hyvä ääni.- Takatukkajumala
Näin On the Rocksissa keikalla viime kesänä.
- ????????
maija saari?
- Takatukkajumala
???????? kirjoitti:
maija saari?
solisti. Ja hyvä ääninen/näköinen.
- Appendix
seonsiinä
- Tietäjänä
No nii.. Vai oliko se Mikki Burgersson kaikilla mausteilla
- Raikku
No Raikku on pop. "Se on salaisuus" on yliveto biisi !!!
- Takatukkajumala
Raikku enää laula iskelmää ??
- Jees
Rainer Friman on paras. Sais vetää vieläkin iskelmää. Se on salaisuus voitti syksyn sävelen vuonna 1990 jotain.
- AnonyymiUUSI
Jees kirjoitti:
Rainer Friman on paras. Sais vetää vieläkin iskelmää. Se on salaisuus voitti syksyn sävelen vuonna 1990 jotain.
Silmun Simo parempi.
- se on
kuulemma koko suomen paras laulaja?
- teurastaja27
ylppö ei ole porilainen!!!! joten painu sinne!!!!
- Pera
Se osaa tosin laulaa vaa omia biisei, mut niis se on yliveto.
Muitte biisei se ei oikeen osaa......- Takatukkajumala
Nipa on hyvä Dingon biiseissä, mutta kun kerran näin telkkarista jonkun ohjelman missä Nipa lauloi muitten biisejä niin ei EIIIIIII...
- Pedkele
On se Jyrtzä... :P
- Kata
Se on MM:n huippuvokalisti Jyrtzä !!!!!!!
Eli Jyri on kaikkien aikojen Porin paras vokalisti, ei epäilystäkään.
Kiva ett säkin "Pedkele" oot samaa mieltä :) - ilmoitus
Kata kirjoitti:
Se on MM:n huippuvokalisti Jyrtzä !!!!!!!
Eli Jyri on kaikkien aikojen Porin paras vokalisti, ei epäilystäkään.
Kiva ett säkin "Pedkele" oot samaa mieltä :)Kata MM:n provokaattori ja lähipiirin innokas ja lipevä kielijä iski jälleen. Ei SAA TEHDÄ TÄLLÄISTA !
- Kata
ilmoitus kirjoitti:
Kata MM:n provokaattori ja lähipiirin innokas ja lipevä kielijä iski jälleen. Ei SAA TEHDÄ TÄLLÄISTA !
En ole provoilija :(
Jos tykkää ja diggaa hyvää bändiä ja laulajaa niin kait sen saa ilmaista ? Ihme porukkaa niinku edellisessä kitaristipollissaki. Tosi ahdasmielisii :(
Mene poliisi pois ja anna mun olla !!!!! - Herajuoma
ilmoitus kirjoitti:
Kata MM:n provokaattori ja lähipiirin innokas ja lipevä kielijä iski jälleen. Ei SAA TEHDÄ TÄLLÄISTA !
Sinua ainakin sattuu kyseinen bändi aika lailla?!
- sen suunnaton...
Herajuoma kirjoitti:
Sinua ainakin sattuu kyseinen bändi aika lailla?!
HUONOUS.............
- kiinnostunut asiasta
sen suunnaton... kirjoitti:
HUONOUS.............
Miten bändin todellinen huonous mitataan? Vaikka nyt tämä paljon kohua herättynyt MM? Mitä on niinkuin "suunnaton huonous"? Itse en juurikaan tiedä porilaisista bändeistä mitään, mutta tämä mm on herättynyt kyllä mielenkiintoani nyt ja taidan mennä seuraavalla keikalle katsastamaan!
- lähipiirin
kiinnostunut asiasta kirjoitti:
Miten bändin todellinen huonous mitataan? Vaikka nyt tämä paljon kohua herättynyt MM? Mitä on niinkuin "suunnaton huonous"? Itse en juurikaan tiedä porilaisista bändeistä mitään, mutta tämä mm on herättynyt kyllä mielenkiintoani nyt ja taidan mennä seuraavalla keikalle katsastamaan!
tyyppejä, jotka ei muka tiedä mitään mutta heti kiinnostuu... meethän sä keikalle kuiteski ku on vippassi...
- Pedkele
lähipiirin kirjoitti:
tyyppejä, jotka ei muka tiedä mitään mutta heti kiinnostuu... meethän sä keikalle kuiteski ku on vippassi...
Lapselliset ja kateelliset taas soimaa bändiä. Ihanaa että herättää kiinnostusta ;)
Bändille vaan hyvää mainetta kun joku "puusilmä" jaksaa vaahdota täällä. Taitaa olla paha seriffi pistänyt sanat suuhun :D - Ihmettelijä
ilmoitus kirjoitti:
Tällä palstalla musiikkia tai bändejä käsittelevissä avauksissa näyttää kaikki järkevä keskustelu loppuvan siihen, kun joku mainitsee Merkatun Maan nimen.
Vähän sama juttu, jos joku ottaa keskustelussa Hitler kortin esiin, niin järkevyys loppuu myös siihen. - siitä...
Ihmettelijä kirjoitti:
Tällä palstalla musiikkia tai bändejä käsittelevissä avauksissa näyttää kaikki järkevä keskustelu loppuvan siihen, kun joku mainitsee Merkatun Maan nimen.
Vähän sama juttu, jos joku ottaa keskustelussa Hitler kortin esiin, niin järkevyys loppuu myös siihen.että MM:llä on omat multinikkarit ja provoilijat valjastettuna netin keskutelupalstoja varten.
Kaikki ei tykkää niitten syöttämästä hyvä MM saastasta. - mariia
siitä... kirjoitti:
että MM:llä on omat multinikkarit ja provoilijat valjastettuna netin keskutelupalstoja varten.
Kaikki ei tykkää niitten syöttämästä hyvä MM saastasta.Tää bändi alkoi kyllä muakin kiinnostaa nyt, ihan on pakko päästä näkemään, täytyy olla hyvää kun näin närääkin herättää?
- iski
mariia kirjoitti:
Tää bändi alkoi kyllä muakin kiinnostaa nyt, ihan on pakko päästä näkemään, täytyy olla hyvää kun näin närääkin herättää?
taas ;)
- taas...
iski kirjoitti:
taas ;)
otetaan mm:stä mittaa :))))
- Kata
lähipiirin kirjoitti:
sulle ja nähdään keikalla 13.1. Vaakunassa :)
- åke
taas... kirjoitti:
otetaan mm:stä mittaa :))))
?????
- kiinnostaa nyt ainakin
Ihmettelijä kirjoitti:
Vähän sama juttu, jos joku ottaa keskustelussa Hitler kortin esiin, niin järkevyys loppuu myös siihen.tämä mm bändi, taidan myös mennä kuuntelemaan ja katsomaan, millanen on näin paljon kiinnostusta herättynyt mm
- Pedkele
Kata kirjoitti:
sulle ja nähdään keikalla 13.1. Vaakunassa :)
Kata, Nähdään sillon :) Hyvää tätä vuotta sulle :)
- se taas
kiinnostaa nyt ainakin kirjoitti:
tämä mm bändi, taidan myös mennä kuuntelemaan ja katsomaan, millanen on näin paljon kiinnostusta herättynyt mm
"kiinnostuu" yllättäen... ;)
- ottaa...
åke kirjoitti:
?????
selvää. Ei sen vaivan arvoista...
- Muuttanut
se taas kirjoitti:
"kiinnostuu" yllättäen... ;)
Olen Poriin muuttanut hiljan ja lukenut näitä toistuvia aiheita tästä bändistä, pakko on mennä katsomaan kyllä myös. Täytyy olla jotain, kun näin paljon aktivoi
- mari&tiia
Muuttanut kirjoitti:
Olen Poriin muuttanut hiljan ja lukenut näitä toistuvia aiheita tästä bändistä, pakko on mennä katsomaan kyllä myös. Täytyy olla jotain, kun näin paljon aktivoi
Käytiin kanssa het bändin sivuilla ja musa oli hyvää, ei oltu ennen kuultu kuin nimi vaan. Vaakunaan siis...bile,bile
- hahahahahahahahahahahaha
åke kirjoitti:
?????
Niin, mikähän se on? Mahtaisko se selvitä tässä keskustelussa? ooooorr
- multinikkari...
Muuttanut kirjoitti:
kaksi viestiä 10 minuutin sisään MM:n provoilijalta....
Tosi uskottavaa. Parantakaa nyt vähän edes taktiikkaanne onnettomat, teidät on liian helppo paljastaa..... - Takatukkajumala
mutta en tiedä onko Jyrzä parhaita laulajia. Tämä on sitten mielipide !! Täytyy sanoa näin koska tämä Merkattu Maa näköjään herätää kovasti tunteita puolesta ja vastaan.
- hehku
mutta en tiedä onko Jyrzä parhaita laulajia. Tämä on sitten mielipide !! Täytyy sanoa näin koska tämä Merkattu Maa näköjään herätää kovasti tunteita puolesta ja vastaan.
Kyllä on hyvää musaa, aivan uus tuttavuus mulle tää MM, mutta täältä näköjään voi tehdä LÖYTÖJÄ! Olen varmasti seuraavalla keikalla, toimii!
- jukebossman
Rättö ja Lehtisalo ehdottomasti
- Mun miälipire
S.lein...n
- paras
aikansa porilainen.
- erittäin
porilaishenkinen. Oikein kuvaava.
- Takatukkajumala
erittäin kirjoitti:
porilaishenkinen. Oikein kuvaava.
Jahas, vai Porilaishenkinen. Kaikki Porilaiset ryyppää itsensä hautaan. No joo.
- on hyvä
Ei tarvi vaihtaa radiossa toiselle kanavalle, kun Mambaa kuuntelee.
- Takatukkajumala
minulle tulee vähän vaivautunut olo kun kuuntelen Vaaran sanoituksia ??
Laulajana ihan ok, ei huippu ei paras. Tämä on vain mielipide. - kuin neiti
minulle tulee vähän vaivautunut olo kun kuuntelen Vaaran sanoituksia ??
Laulajana ihan ok, ei huippu ei paras. Tämä on vain mielipide.kauheeta paskaa....neiti!
- hiton
kuin neiti kirjoitti:
kauheeta paskaa....neiti!
hauska artisti, ehkä jotku ei vaa ymmärrä.
- vielä jäljellä
hiton kirjoitti:
hauska artisti, ehkä jotku ei vaa ymmärrä.
Vuoden 2002 suosituin kappale. Turha Vaaraa on haukkua. Mamba on hyvä bändi.
- Räpsööläine
Kyl Eikka o paras.
- tämäkin
porin paras kysely?
- alkujaan
porilainen...siinä paras
- Jurpo
alkujaan kirjoitti:
porilainen...siinä paras
onks kaikki artistit muka alkujaa Porista?
- Olli
On ainakin porilainen ja on hyvä.
- ei ole
on pomarkusta!
- en tosiaankaan
ei ole kirjoitti:
on pomarkusta!
En tieny, luulin sen olevan Porista. Sulla on kyllä kohteliaat tavat ilmaista itteäs. Ei mua harmita ainakaan yhtään, vaik en tiä mist kaikki on kotosi.
- multinikkaaja
ei ole kirjoitti:
on pomarkusta!
Sinä oikein pahainen multinikkaaja
- Takatukkajumala
Olilla on mielestäni aika tavanomainen "Porilainen" lauluääni.
Ei minun makuuni, mutta menestystä on riittänyt. - ootsä aika touhutippa
Olilla on mielestäni aika tavanomainen "Porilainen" lauluääni.
Ei minun makuuni, mutta menestystä on riittänyt.laulappa se porilainen lauluääni!
- sellanen
ootsä aika touhutippa kirjoitti:
laulappa se porilainen lauluääni!
ku sä laulat viiden tuopin jälkeen karaåkea Smiler´s Barissa...
- Jurpo
ootsä aika touhutippa kirjoitti:
laulappa se porilainen lauluääni!
siinä ku Nipa Neumann ja Olli vetää duetoo.
Siinä olis pakko lähtee vessaa. - Ace of Spedes
Aina kun ÄSSÄT tekee maalin niin silloin ainakin soi !
- vetää
Ainakin Joutsenlaulun komeesti. On moni muuki yrittäny, vaan ei oo onnistunu.
- painukaa suohon
pissikset!
- tietäväinenmimmi
painukaa suohon kirjoitti:
pissikset!
Yksi asuu tällä hetkellä Ulvilassa, loput porissa! Joka paikassa lukee Pori kotikaupunkina, vai ootko eri mieltä?
- : ((((((((((
tietäväinenmimmi kirjoitti:
Yksi asuu tällä hetkellä Ulvilassa, loput porissa! Joka paikassa lukee Pori kotikaupunkina, vai ootko eri mieltä?
...............NE ON PERSEESTÄ....................
- opettajasi
: (((((((((( kirjoitti:
...............NE ON PERSEESTÄ....................
Ootko oikeesti eiri mieltä? Opettele nyt uhoaja ekaks kirjoittamaan...Hieno bändi mm on ja sä oot vitun kade niille, äijillä kun levy on myynyt hienosti ja keikoilla on väkee ihan pipona... ymmärrän tuskasi!
opettajasi kirjoitti:
Ootko oikeesti eiri mieltä? Opettele nyt uhoaja ekaks kirjoittamaan...Hieno bändi mm on ja sä oot vitun kade niille, äijillä kun levy on myynyt hienosti ja keikoilla on väkee ihan pipona... ymmärrän tuskasi!
Pidä sä vitun "opettaja" vaan turpas kii. Ja mee sen persebändis keikoille ettei täälä tarvi sitä huudella.
Vittuun koko "mm" näiltä sivuilta. Ja levy on "myyny" varmaan just sen 1 kipaleen minkä sä daiju oot hikisistä viikkorahoistas puolvuotta säästämällä oot saanu ostettuu.
Hajoo "mm":äääääässsssss - se levy
Pidä sä vitun "opettaja" vaan turpas kii. Ja mee sen persebändis keikoille ettei täälä tarvi sitä huudella.
Vittuun koko "mm" näiltä sivuilta. Ja levy on "myyny" varmaan just sen 1 kipaleen minkä sä daiju oot hikisistä viikkorahoistas puolvuotta säästämällä oot saanu ostettuu.
Hajoo "mm":äääääässssssstakas levyliikkeeseen, jos se noin huono oli....
- opettajasi
Hajoo "mm":äääääässsssssEn hajoo, ja tykkään kovasti kyseisestä bändistä, sinä et ja sanotaanko, että osu ja uppos...Täällähän juuri kysellään bändeistä ja laulajista, joten eikös vähän pidä "huudella"? Vai oonko ymmärtänyt ihan väärin ton kysymyksen?
- : (((((((((
opettajasi kirjoitti:
En hajoo, ja tykkään kovasti kyseisestä bändistä, sinä et ja sanotaanko, että osu ja uppos...Täällähän juuri kysellään bändeistä ja laulajista, joten eikös vähän pidä "huudella"? Vai oonko ymmärtänyt ihan väärin ton kysymyksen?
"mm"ääääääääääääääässssssssssss
- on varmasti
Porista ja on hyvä laulaja Dingossa.
- jo lemmparillaan
"Nipa"
- kävi syntymässä..
jo lemmparillaan kirjoitti:
"Nipa"
...porissa joten on porilainen...samoin henry saari.
- Jurpo
kävi syntymässä.. kirjoitti:
...porissa joten on porilainen...samoin henry saari.
Kaikki julkkikset oo PORIST!!!!!!!!!!
Jurpo kirjoitti:
Kaikki julkkikset oo PORIST!!!!!!!!!!
..................MM ON PERSEESTÄ.................
- porilainen***
erkin velipojan serkku asui kerran porissa...
- vahvasti
Porilainen....
- itte repa
repa o paras
- Repa....
kans varmasti Porista....
- laulaa
Jopa paremmin kuin Neumann.
- eikä...
ihme, kun vertailee vaikka miesten soololevyjä.
Dingon uudella Even laulu vähän tökkii. - Jarkko??
;)))))))
- bemarimies
Jarkko?? kirjoitti:
;)))))))
multinikkaamista, aivan soopaa
- tunnustat
bemarimies kirjoitti:
olevasi multinikkari. Sehän hienoa. Ei tarvi arvuutella.
- noni
Ei Jaska mitään laula se vaan huutaa, ja sil o earit nenäs. Se vois muuten perustaa Naikkarien kans trion.
- pelle
tunnustat kirjoitti:
olevasi multinikkari. Sehän hienoa. Ei tarvi arvuutella.
Sama heppu kesät talvet, miks taas aktivoiduit? Astuitko miinaan?
- Takatukkajumala
mutta ei tällä Dingon uutukaisella. Even lauluääni huonontunut vai studiossa vähemmän...
- MM multinikkaaja
pelle kirjoitti:
Sama heppu kesät talvet, miks taas aktivoiduit? Astuitko miinaan?
Ei onnistu toisten syyttely. Tyylisi paljastaa syyllisyytesi. Olet syyllinen MM:n näkymiseen näillä palstoilla. Saatko nyt ilmaisen levyn...
- mä mistää
MM multinikkaaja kirjoitti:
Ei onnistu toisten syyttely. Tyylisi paljastaa syyllisyytesi. Olet syyllinen MM:n näkymiseen näillä palstoilla. Saatko nyt ilmaisen levyn...
mm:stä tiä
- Parittaja
bemarimies kirjoitti:
Onko se sun jatkees riäseli?Millai sin koko perhe mahtuu, koht se saadaa ostaa panttaamost halval pois.
- luki teeveessä
eiku lehdessä
- on paras
laulaa sujuvasti ja selkeesti!
- sydämeni
pohjasta, en tiedä muista mitään
- täyttä iskelmää
sydämeni kirjoitti:
pohjasta, en tiedä muista mitään
jota kuuntelevat yksinhuoltaja-äidit, joilla on elopainoa väh.80kg...ovat työttömiä ja hakevat rahansa sossusta....asuvat vuokralla ja siirtelevät laskujensa eräpäiviä...
- teiniXXX
täyttä iskelmää kirjoitti:
jota kuuntelevat yksinhuoltaja-äidit, joilla on elopainoa väh.80kg...ovat työttömiä ja hakevat rahansa sossusta....asuvat vuokralla ja siirtelevät laskujensa eräpäiviä...
Just siks mä kuuntelen MM:ää.
Mä oon teiniäiti.... - Joo
teiniXXX kirjoitti:
Just siks mä kuuntelen MM:ää.
Mä oon teiniäiti....Kyl on taas. Mikä vittu sitä pumpulinenää vaivaa kun tarvii täällä riehua. Vai onks se saatana jo palkannu jonkun 1 euro/viesti palkalla. HYI HITTO!
- hyippeli
Joo kirjoitti:
Kyl on taas. Mikä vittu sitä pumpulinenää vaivaa kun tarvii täällä riehua. Vai onks se saatana jo palkannu jonkun 1 euro/viesti palkalla. HYI HITTO!
Harmaat aivosolut pelaa keskenänsä noppaa, kohta juodaan viiden teet.
- palkata
Joo kirjoitti:
Kyl on taas. Mikä vittu sitä pumpulinenää vaivaa kun tarvii täällä riehua. Vai onks se saatana jo palkannu jonkun 1 euro/viesti palkalla. HYI HITTO!
Kelpaaks sulle 5 centtii ja viesti???
Voisit levittää ilosanomaa... - simo sisuliini
palkata kirjoitti:
Kelpaaks sulle 5 centtii ja viesti???
Voisit levittää ilosanomaa...Liian vähän, ei kelpaa! Etkö enempää pysty maksamaan?
- kun sä
simo sisuliini kirjoitti:
Liian vähän, ei kelpaa! Etkö enempää pysty maksamaan?
saat jo muiltaki maksua samasta hommasta.....
- yhtään mitään
kun sä kirjoitti:
saat jo muiltaki maksua samasta hommasta.....
ja se tuntuu niin pahalta, jos mä haluan täällä dingoa hehkuttaa, niin se on mun juttu, mä näitä kelaan ja ja ja
- maksaa sulle ????
yhtään mitään kirjoitti:
ja se tuntuu niin pahalta, jos mä haluan täällä dingoa hehkuttaa, niin se on mun juttu, mä näitä kelaan ja ja ja
No sehän kiva ett ees joku.....
- mikä se on?
maksaa sulle ???? kirjoitti:
se dinko? Joku pelaaja?
- herpponen
maksaa sulle ???? kirjoitti:
mahtaako joku viedä sua täällä? Oot aika onneton! Mites "aurinkoo" ?
- Ear
herpponen kirjoitti:
Onks toi se sama basisti? Mut eihä sillä ol päiväduunii lainkaa.
- sehä...
mikä se on? kirjoitti:
se dinko? Joku pelaaja?
on se bändi mis sä soitat.....
Onko muisti jo noi pätkis..... - saatko
herpponen kirjoitti:
iha hyvän hinnan ku jaksat?????
Jokuha sua motivoi..... - se.....
Ear kirjoitti:
se Dinkon playeri?????
- määämääää
Ear kirjoitti:
Mikä basisti? Harmaat aivosolut pelaa keskenänsä noppaa,kohta juodaan viiden tee
- on hyökänny
täyttä iskelmää kirjoitti:
Dingon palstalle bändit osiossa...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001307&posting=22000000013075216 - on hyökännyt hei
on hyökänny kirjoitti:
Dingon palstalle bändit osiossa...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001307&posting=22000000013075216Sua ei muuten näkynyt aikoihin tuolla www.jukeboss.fi -> foorumi-> musiikki->merkattu maa? Mellastatko täällä vain nykyään?
- heti yks
on hyökännyt hei kirjoitti:
Sua ei muuten näkynyt aikoihin tuolla www.jukeboss.fi -> foorumi-> musiikki->merkattu maa? Mellastatko täällä vain nykyään?
ylipainonen yh hyökkäs tänneki. Noiha o vaarallisii, niitä o baaritki täys ku ne ettii elättäjää laumallee..........
- onko exäsi
heti yks kirjoitti:
ylipainonen yh hyökkäs tänneki. Noiha o vaarallisii, niitä o baaritki täys ku ne ettii elättäjää laumallee..........
sut jättänyt? Olet niin katkeran oloinen sille ylipainoiselle exällesi? Tai ei kyllä oo ihme jos löysi uuden miehen? Kai tapaat lapsiasi säännöllisesti?
- se oot...
onko exäsi kirjoitti:
sut jättänyt? Olet niin katkeran oloinen sille ylipainoiselle exällesi? Tai ei kyllä oo ihme jos löysi uuden miehen? Kai tapaat lapsiasi säännöllisesti?
niin monen vuoden jälkeen, muistatko mua...
- laitoin
se oot... kirjoitti:
niin monen vuoden jälkeen, muistatko mua...
XXXL yömekon päälleni ja kuuntelen säälittävää kappaletta...
- sua,
laitoin kirjoitti:
XXXL yömekon päälleni ja kuuntelen säälittävää kappaletta...
.......Elaine. Oli päivä tai synkkä yö, niin muistan ain sinut, armas Elaine...
- kävi kerran porissa
on siis porilainen.
- Porilainen eiks juu
kaikki jotka on eksyny Poriin on Porilaisia!!
- Kaktus.
Paras laulaja on Stone Niemelä, eli omaasukua Jussi.
- on porilainen
jalkautunut porin manneista, veressä kuulemma lisäksi ranskalaista mannea.
- Takatukkajumala
että ei saada edes laulajia käsiteltyä, ettei tästä tule sota Merkatun Maan ja sen vastustajien välille?
- täällä sotii?
aika yllättävää ,jos on noin?!
- vai...
täällä sotii? kirjoitti:
aika yllättävää ,jos on noin?!
Jos joku mainitsee MM:n tai pitemmällä nimellä Merkattu Maa, siihen loppuu kaikki järkevä keskustelu...
- bändi ite täällä
vai... kirjoitti:
Jos joku mainitsee MM:n tai pitemmällä nimellä Merkattu Maa, siihen loppuu kaikki järkevä keskustelu...
sun sanojes mukaan? Eikös tuo ole aika rohkeaa?!En oikein tahdo siihen uskoa...
- Sinäkö?
bändi ite täällä kirjoitti:
sun sanojes mukaan? Eikös tuo ole aika rohkeaa?!En oikein tahdo siihen uskoa...
??????????????????????
- väittää niin
Sinäkö? kirjoitti:
??????????????????????
eli sinä! Ettei tule sota Merkatun Maan ja niiden vastustajien välill... miltäs se sinusta vaikuttaa?
- Anonyymi
Juhani Haanpää on yksi parhaista. Jani Seessalo yksi myös mutta täysin erityylinen laulaja.
- AnonyymiUUSI
Simo Silmu
- AnonyymiUUSI
Deivid hässelhofff sampolasta.näytteli jossain rantasarjassakin.Nykyään solisti KITT yhtyeessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2021774- 981455
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70930
- 250886