Haluasin viettää uuden vuoden jonkun kanssa,yleensäkin elämään jotain sisältöä. Lopetin koulunikin kun menetin elämäni rakkauden, ainoan ystäväni ja itseni puoliskon. Ei mitään järkeä tässä enää. Aiemminkin oli niin vaikeaa mutta turvauduin häneen, hän oli kaikki mitä minulla oli. Viime uuden vuoden olimme kahdestaan raittiina, saunoimme ja juttelimme ja pelailimme. Enää minulla ei ole mitään. Herään aamulla ja istun koko päivän tuijottaen seinää. En tiedä kauan jaksan enää
18vuotias tyttö: aina yksin
62
6095
Vastaukset
- kohta 18v myös
minä voin olla kanssasi:)
- Ujo mies 26
Yksinäisyyttä joutuvat monet kokemaan. Saatat kuitenkin olla myös masentunut, joka tekee olosi monin verroin pahemmaksi. Jos olo on todella paha, kannattaa mennä juttelemaan lääkärille - tai jollekin muulle, jos sopiva ihminen vain on olemassa. Olethan vielä todella nuori ja elämä edessä, ei mitään hätää sen suhteen!
- yksinäinen 86
olen koht parikymppinen tyttö ja kans tosi yksinäinen.olen päivät yksin koton ku ei oo muutakaa paikkaa missä olla.mulla ei oikeestaa koskaa oo ollu parasta kaverii.välillä tulee tunne että olenko outo mut usein se menee ohi ja yksin oon viihtyny tähänki asti hyvin mut tulevaisuudessa haluisin löytää ystäviä ja mahdollisesti myös poikakaverin.mite jotkut ihmiset voi olla näin ujoja??
- tyttö87
yksinäinen 86 kirjoitti:
olen koht parikymppinen tyttö ja kans tosi yksinäinen.olen päivät yksin koton ku ei oo muutakaa paikkaa missä olla.mulla ei oikeestaa koskaa oo ollu parasta kaverii.välillä tulee tunne että olenko outo mut usein se menee ohi ja yksin oon viihtyny tähänki asti hyvin mut tulevaisuudessa haluisin löytää ystäviä ja mahdollisesti myös poikakaverin.mite jotkut ihmiset voi olla näin ujoja??
kirjoita mulle vaikka mailia jos kiinnostaa, [email protected]?? :)
- Tipsu
tyttö87 kirjoitti:
kirjoita mulle vaikka mailia jos kiinnostaa, [email protected]?? :)
Olen saman ikäinen eikä minunkaan elämässäni taida pahemmin sisältöä olla. Päiväni kohokohta on se, kun surffaan lueskelemaan näitä palstoja. Miten arki voi olla näin harmaata? Minua oksettaa kun katson aamuisin ikkunasta ulos; vettä tai räntää sataa ja ilma on aina harmaa. Ei kiinnosta tehdä yhtään mitään, yököttää koko elämä.
- yksinäinen86
yksinäinen 86 kirjoitti:
tämäkin uusi vuosi menee porukoitten kans ollessa,todella tylsästi.mä haluisin jotai sisältöö mun elämää.tää on aina sitä samaa,koneella olemista tai telkkaa katellessa.joskus kyl tulee ruokaa laiteltuu mut siinäpä ne mun päivittäiset puuhat onkin.en uskalla tutustua uusiin ihmisiin ja shoppailemassaki käyn yksin tai siskon kans.elämä on nii tylsää.nytkin ootan synttäreitä jotka on kolmen viikon päästä,sentakii et saan lahjoja.ei niitä muulla tavalla oikee juhlita vaik ois kiva juhlia kavereitten kans mut ku niitä ei oo :(
- tupu1771
Koettakkee ymmärtää et täällä olisi ihan vapaasti omittavissa ujoista pitävä hölösuu poika. Yhtään en vastustele jos minut kaappaa ihastuttava tyttönen.
- yksinäinen86
olen todella ujo tyttö ja haluaisinkin kysyä että onko yhtä ujoja poikia olemassa?? miten te ujot pojat jos teitä nyt on niin iskette tyttöjä tai miten tutustutte uusiin ihmisiin??
- poikanen83
yksinäinen86 kirjoitti:
olen todella ujo tyttö ja haluaisinkin kysyä että onko yhtä ujoja poikia olemassa?? miten te ujot pojat jos teitä nyt on niin iskette tyttöjä tai miten tutustutte uusiin ihmisiin??
Kyllä niitä todella ujoja poikia varmaan löytyy yhtäpaljon kuin tyttöjäkin. Itse en pidä itseäni todella ujona, mutta ujona kuitenkin. Jaa miten isketään tyttöjä? Hmm...siinäpä se ongelma onkin, itse en ole ainakaan ikinä uskaltanut ketään tyttöä iskeä, eikä kyllä minuakaan ole ikinä isketty. Ihmisiin muutenkaan en ole kovin hyvä tutustumaan. Sellaisia uusia "naamatuttuja" onnistun saamaan välillä (esim. koulussa ryhmätöissä), mutta en ole ikinä oikein osannut edetä siitä naamatuttu vaiheesta kaveri vaiheeseen. Melkein kaikki kaverini olen saanut parin muun kaverin kautta, eli kun on heidän kanssaan pyöriskellyt niin on sitten samalla puoliväkisin tutustunut niihin muihin. Ilman niitä paria kaveria minulla ei varmaan olisi tällä hetkellä yhtään kaveria, eli kiitos heille!
- tupu1771
yksinäinen86 kirjoitti:
ei ujo kävisi? Mä en edes oikein ymmärrä mikä mua niin ujoissa tytöissä kiinnostaa. Se salaperäisyys tietynlainen kiltteys vaiko semmoinen ihana puna poskilla ja hämmennys. Mä vaan olen niin hölpötes itse että ujot tytöt menee mua aina piiloon. Toinen vaihtoehto on että en vaan ole ujoa tyttöä koskaan onnistunut löytämään. Tai no ollaan realisteja. Kaikki tytöthän mua karkuun juoksee :O
- yksinäinen86
tupu1771 kirjoitti:
ei ujo kävisi? Mä en edes oikein ymmärrä mikä mua niin ujoissa tytöissä kiinnostaa. Se salaperäisyys tietynlainen kiltteys vaiko semmoinen ihana puna poskilla ja hämmennys. Mä vaan olen niin hölpötes itse että ujot tytöt menee mua aina piiloon. Toinen vaihtoehto on että en vaan ole ujoa tyttöä koskaan onnistunut löytämään. Tai no ollaan realisteja. Kaikki tytöthän mua karkuun juoksee :O
ole yhtää kaverii ja en uskalla uusiin tyyppeihin tutustua.mä en tiiä mite voin olla näin ujo,kuitenki muut perheenjäsenet on 'normaaleja' ne uskaltaa ja osaa jutella toistenkin kanssa mut mä en.oon aina tai useimmiten hiljaa ja alkaa tympiä.haluisin saada kavereita mut mite se onnistuu ku oon näin ujo ja hiljane?! ei jaksais enää kotonakaa aina olla.kukaan poika ei koskaa oo iskeny mua eli taidan kaiken lisäks olla myös ruma :(
- tupu1771
yksinäinen86 kirjoitti:
ole yhtää kaverii ja en uskalla uusiin tyyppeihin tutustua.mä en tiiä mite voin olla näin ujo,kuitenki muut perheenjäsenet on 'normaaleja' ne uskaltaa ja osaa jutella toistenkin kanssa mut mä en.oon aina tai useimmiten hiljaa ja alkaa tympiä.haluisin saada kavereita mut mite se onnistuu ku oon näin ujo ja hiljane?! ei jaksais enää kotonakaa aina olla.kukaan poika ei koskaa oo iskeny mua eli taidan kaiken lisäks olla myös ruma :(
Näytä mulle kuvasi niin annan puolueettoman lausunnon.
- Ujo mies 26
yksinäinen86 kirjoitti:
Moi,
se, että kukaan ei ole sinua "iskenyt" ei tarkoita sitä, että olisit ruma. Ujompaa/hiljaisempaa ihmistä eivät nämä "iskijät" usein lähesty. Hieman saman kaltaisemmat ihmiset taas eivät uskalla lähestyä sinua omasta ujoudestaan tms. johtuen. - ujo vm.86
Ujo mies 26 kirjoitti:
Moi,
se, että kukaan ei ole sinua "iskenyt" ei tarkoita sitä, että olisit ruma. Ujompaa/hiljaisempaa ihmistä eivät nämä "iskijät" usein lähesty. Hieman saman kaltaisemmat ihmiset taas eivät uskalla lähestyä sinua omasta ujoudestaan tms. johtuen.Ujo mies 26 sen jo tiivisti mitä meinasin kirjoittaa. Näin se asia on, eipä oo tullu iskettyä ketään. Uusiin ihmisiin tutustuminen kyllä onnistuu, jotenkuten. Kuvakin meikäläisestä löytyy netistä, jos kerran kiinnostaa nähdä ujoja miehiä.
- yksinäinen86
ujo vm.86 kirjoitti:
Ujo mies 26 sen jo tiivisti mitä meinasin kirjoittaa. Näin se asia on, eipä oo tullu iskettyä ketään. Uusiin ihmisiin tutustuminen kyllä onnistuu, jotenkuten. Kuvakin meikäläisestä löytyy netistä, jos kerran kiinnostaa nähdä ujoja miehiä.
nähhä sun kuvan? sä kyllä puhuit asiaa et mua ei uskalleta lähestyy ku oon ujo/hiljanen.pitäs vaa uskaltaa lähestyä uusia tyypejä mut se ei oo helppoa.ootko ite sit kui ujo?
- poitsu
Täällä olis ujo ja yksinäinen 22v poika. Mulle voi laittaa viestiä osoitteeseen: [email protected]
- yksinäinen86
ujot pojat kuvia netissä? olisin kiinnostunut näkemään millasii poikii te oikee ootte vaik eihä ulkonäkö hirmu tärkee oo mut kuitenki ois kiva nähhä :)
- Ujo mies 26
yksinäinen86 kirjoitti:
ujot pojat kuvia netissä? olisin kiinnostunut näkemään millasii poikii te oikee ootte vaik eihä ulkonäkö hirmu tärkee oo mut kuitenki ois kiva nähhä :)
Niin, kyllä sillä ulkonäöllä aina on merkitystä, jos seurustelusta puhutaan. Se ei tarkoita sitä, että vaadittaisiin jotakin missiä tai misteriä, vaan sitä, että poikakaverin/-tytön pitää näyttää "omalta jutulta", samoin kuin haluamme asua tietynlaisessa asunnossa, pukeutua tietyllä tavalla jne. Halusin vain tuoda oman mielipiteeni tähän vanhaan "onko ulkonäöllä väliä"-keskusteluun :)
- yksinäinen86
Ujo mies 26 kirjoitti:
Niin, kyllä sillä ulkonäöllä aina on merkitystä, jos seurustelusta puhutaan. Se ei tarkoita sitä, että vaadittaisiin jotakin missiä tai misteriä, vaan sitä, että poikakaverin/-tytön pitää näyttää "omalta jutulta", samoin kuin haluamme asua tietynlaisessa asunnossa, pukeutua tietyllä tavalla jne. Halusin vain tuoda oman mielipiteeni tähän vanhaan "onko ulkonäöllä väliä"-keskusteluun :)
paljon ulkonäkö sit sulle merkkaa ja panostatko omaan ulkonäköös minkä verra? mun mielest ulkonäkö merkkaa liianki paljon seurustelumieles.luonnehan se tärkee on et tulee juttuun toisen kans,eikä seurustella vaa sentakii ku toine on komee/kaunis.siin ei oo mitää järkee.
- Ujo mies 26
yksinäinen86 kirjoitti:
paljon ulkonäkö sit sulle merkkaa ja panostatko omaan ulkonäköös minkä verra? mun mielest ulkonäkö merkkaa liianki paljon seurustelumieles.luonnehan se tärkee on et tulee juttuun toisen kans,eikä seurustella vaa sentakii ku toine on komee/kaunis.siin ei oo mitää järkee.
Paha sanoa, paljonko merkkaa. Mutta eihän siinä tietenkään ole mitään järkeä seurustella ulkonäön perusteella. Oletko huomannut, että seurustelevat parit ovat usein hieman samasta muotista olemukseltaan? Eli kyllä jo ulkonäkö kertoo usein siitä, onko kyseiset ihminet samalla aaltopituudella. Kuten sanoin, kysymys ei ole pelkästään kauneusarvoista, vaan tyylistä, pukeutumisesta, olemuksesta yleensä.
- yksinäinen86
Ujo mies 26 kirjoitti:
Paha sanoa, paljonko merkkaa. Mutta eihän siinä tietenkään ole mitään järkeä seurustella ulkonäön perusteella. Oletko huomannut, että seurustelevat parit ovat usein hieman samasta muotista olemukseltaan? Eli kyllä jo ulkonäkö kertoo usein siitä, onko kyseiset ihminet samalla aaltopituudella. Kuten sanoin, kysymys ei ole pelkästään kauneusarvoista, vaan tyylistä, pukeutumisesta, olemuksesta yleensä.
kyllä huomannu sen.seurustelevat parit pukeutuvat aikalailla samanlaisesti ja puhuvatki useimmite samalla tavalla.kai ne sit kasvaa nii yhtee ku tarpeeks kaua on seurustellu ja seurustelukumppanilta kysellää makua vaatevalinnoissa.sen kyllä tosiaan näkee ketkä seurustelee.
- Ujo mies 26
yksinäinen86 kirjoitti:
kyllä huomannu sen.seurustelevat parit pukeutuvat aikalailla samanlaisesti ja puhuvatki useimmite samalla tavalla.kai ne sit kasvaa nii yhtee ku tarpeeks kaua on seurustellu ja seurustelukumppanilta kysellää makua vaatevalinnoissa.sen kyllä tosiaan näkee ketkä seurustelee.
Ja on se niinkin, että yleensä ihmiset sopivasti hakeutuvat kaltaiseensa seuraan. Vielä ulkonäön merkityksestä sen verran, että kyllähän minun mielestäni moni on myös "liian" hyvännäköinen/ulkonäköönsä panostava, joka kertoo juuri siitä, että kysymys on enemmän siitä, mikä tuntuu omalta jutulta.
- yksinäinen86
Ujo mies 26 kirjoitti:
Ja on se niinkin, että yleensä ihmiset sopivasti hakeutuvat kaltaiseensa seuraan. Vielä ulkonäön merkityksestä sen verran, että kyllähän minun mielestäni moni on myös "liian" hyvännäköinen/ulkonäköönsä panostava, joka kertoo juuri siitä, että kysymys on enemmän siitä, mikä tuntuu omalta jutulta.
tytöistä sä tykkäät tai millasten kans tuut parhaiten juttuun?? haluun vaa tietää millasist tytöist pojat yleensä tykkää.
- toinen yksinäinen
yksinäinen86 kirjoitti:
tytöistä sä tykkäät tai millasten kans tuut parhaiten juttuun?? haluun vaa tietää millasist tytöist pojat yleensä tykkää.
Tuskinpa on mitään tietyn tyyppisiä tyttöjä joista kaikki pitäisi. To each their own, ja sillei.
- tupu1771
yksinäinen86 kirjoitti:
Vastaan kuiteskin vaikken saisikaan. Mun juttu on ruskeet simmut ja eritoten pisamat. Pidän hoikista ja lyhyistä tytöistä. Tytöllä pitää minun mielestäni EHDOTTOMASTI olla pitkät hiukset mutta persuuksiin ylettyvät on taasen liian pitkät. Olkapäille ja siitä ehkä hiukkasen pidemmät on aivan upeat. Mustat tai sitten oikein vaaleat on kauniit. EI LÄVISTYKSIÄ. No korvikset ja sellainen söpö pieni nenänappi on ihan . Kaikki onkin jo lukeneet minkälaisen luonteen tytölle haluaisin että siihen taitaapi olla turha palata. Tässä monta syytä miksi taidan olla edelleen yksin.
- yksinäinen86
tupu1771 kirjoitti:
Vastaan kuiteskin vaikken saisikaan. Mun juttu on ruskeet simmut ja eritoten pisamat. Pidän hoikista ja lyhyistä tytöistä. Tytöllä pitää minun mielestäni EHDOTTOMASTI olla pitkät hiukset mutta persuuksiin ylettyvät on taasen liian pitkät. Olkapäille ja siitä ehkä hiukkasen pidemmät on aivan upeat. Mustat tai sitten oikein vaaleat on kauniit. EI LÄVISTYKSIÄ. No korvikset ja sellainen söpö pieni nenänappi on ihan . Kaikki onkin jo lukeneet minkälaisen luonteen tytölle haluaisin että siihen taitaapi olla turha palata. Tässä monta syytä miksi taidan olla edelleen yksin.
että olet tupu1771 sentakii yksin koska et oo tavannu sitä oikeaa vielä mutta joku päivä tapaat sen :) vai uskotko siihen et jokaiselle on olemassa se yksi oikea?
- tupu1771
yksinäinen86 kirjoitti:
että olet tupu1771 sentakii yksin koska et oo tavannu sitä oikeaa vielä mutta joku päivä tapaat sen :) vai uskotko siihen et jokaiselle on olemassa se yksi oikea?
Uskon sillä lailla että kohdalleni on osunut se yksi tosi rakkaus joka päättyi tosi huonosti. Toista ei taideta meikäläiselle suoda ainakaan tässä elämässä.
- yksinäinen86
tupu1771 kirjoitti:
Uskon sillä lailla että kohdalleni on osunut se yksi tosi rakkaus joka päättyi tosi huonosti. Toista ei taideta meikäläiselle suoda ainakaan tässä elämässä.
vielä tolleen sano.sulla on viel edessäsi toinen tosi rakkaus,nimittäi voiha niit olla enemmänki eikä vaan yksi.mun kohdalla luulen et mulle on tarkoitettu vaa yksi se oikea jos se nyt ikin ilmestyy.sen näkee sit tulevaisuudessa :)
saanko udella miten edelline rakkaus päättyi?? - tupu1771
yksinäinen86 kirjoitti:
vielä tolleen sano.sulla on viel edessäsi toinen tosi rakkaus,nimittäi voiha niit olla enemmänki eikä vaan yksi.mun kohdalla luulen et mulle on tarkoitettu vaa yksi se oikea jos se nyt ikin ilmestyy.sen näkee sit tulevaisuudessa :)
saanko udella miten edelline rakkaus päättyi??Otti ja lähti toisen matkaan. En mä taida olla mies helpoimmasta päästä ja sitten mulla on reissu työ. Ei sen tarkenmin ole selvittänyt miksi lähti.
- yksinäinen86
tupu1771 kirjoitti:
Otti ja lähti toisen matkaan. En mä taida olla mies helpoimmasta päästä ja sitten mulla on reissu työ. Ei sen tarkenmin ole selvittänyt miksi lähti.
höh.mä luulin et miehet yleensä pettää mut että naisetki.mä en ainakaa vois pettää ketää,enkä haluis tulla petetyks.
millane luonne sul on? - tupu1771
yksinäinen86 kirjoitti:
höh.mä luulin et miehet yleensä pettää mut että naisetki.mä en ainakaa vois pettää ketää,enkä haluis tulla petetyks.
millane luonne sul on?Iso kokoinen mutta hyvä tapainen
- tupu1771
yksinäinen86 kirjoitti:
millane luonne sul on?En mä mikään niin iso ole. USKOLLINEN kiltti työnarkomaani. Kun suutun huudan kuin hinaaja fyysiseksi ei mene. Yhden prinsessan vkl isi
- yksinäinen86
tupu1771 kirjoitti:
En mä mikään niin iso ole. USKOLLINEN kiltti työnarkomaani. Kun suutun huudan kuin hinaaja fyysiseksi ei mene. Yhden prinsessan vkl isi
ikäinen prinsessasi on?
- tupu1771
yksinäinen86 kirjoitti:
ikäinen prinsessasi on?
3,5v . Hei sinä luistit ja et sanonu missä asustat ;O
- yksinäinen86
tupu1771 kirjoitti:
3,5v . Hei sinä luistit ja et sanonu missä asustat ;O
sua kiinnostaa nii paljo mis mä asun??
- ujo -86
yksinäinen86 kirjoitti:
Niin... ulkonäkö merkkaa tietysti jotain mutta ei oo se pääasia. Siin oot oikeessa et ulkonäkö merkkaa liikaa seurustellessa, siihen se viimeks kaatu ku oon kuulemma liian tavallisen näkönen, enkä semmonen sliipattu solariumineekeri. Omaan ulkonäköön panostan jonnin verran, en seuraa muotia mutta päällä yleensä ne farkut ja nahkarotsi. Yksinäisyyteenkin tottuu, mut silti välillä tulee vähän orpo olo.
- ujo vm.86
ujo -86 kirjoitti:
Niin... ulkonäkö merkkaa tietysti jotain mutta ei oo se pääasia. Siin oot oikeessa et ulkonäkö merkkaa liikaa seurustellessa, siihen se viimeks kaatu ku oon kuulemma liian tavallisen näkönen, enkä semmonen sliipattu solariumineekeri. Omaan ulkonäköön panostan jonnin verran, en seuraa muotia mutta päällä yleensä ne farkut ja nahkarotsi. Yksinäisyyteenkin tottuu, mut silti välillä tulee vähän orpo olo.
unohtui tosta äskisestä... jos kiinnostaa niin kuvia (huonoja!) osoitteessa:
[url]http://public.fotki.com/ChevySTW/[url\]
ja sieltä kansio Muut. - yksinäinen86
ujo -86 kirjoitti:
vaatteita pitää ja kannattaa käyttää joissa viihtyy,eikä sellasii jotka näyttää hyvältä mut ne ei tunnu päällä ollessa mukavilta.mä en ainakaa viihtys sellasis ja käytänki usein vaatteita jotka miellyttää mua.
kuka päättää vaatevalinnoissasi,sinä vai joku muu? - Kasiviis
yksinäinen86 kirjoitti:
vaatteita pitää ja kannattaa käyttää joissa viihtyy,eikä sellasii jotka näyttää hyvältä mut ne ei tunnu päällä ollessa mukavilta.mä en ainakaa viihtys sellasis ja käytänki usein vaatteita jotka miellyttää mua.
kuka päättää vaatevalinnoissasi,sinä vai joku muu?Mun mielestä hyvännäköisissä vaatteissa viihtyy paljon paremmin. Se, et panostaa pukeutumiseen ei tarkota sitä et pitäis aina olla uusimman muodin mukaset vaatteet, mut kyl silti kannattais vähän kiinnittää huomiota siihen mitä päälleen laittaa.
"Mukava" tuntuu usein tarkoittavan verkkarit 10 vuotta vanhat lenkkarit toppatakki linjaa, mitä näkee ihan liikaa. Itse kunkin kannattais löytää se itselleen sopiva tyyli. - yksinäinen86
Kasiviis kirjoitti:
Mun mielestä hyvännäköisissä vaatteissa viihtyy paljon paremmin. Se, et panostaa pukeutumiseen ei tarkota sitä et pitäis aina olla uusimman muodin mukaset vaatteet, mut kyl silti kannattais vähän kiinnittää huomiota siihen mitä päälleen laittaa.
"Mukava" tuntuu usein tarkoittavan verkkarit 10 vuotta vanhat lenkkarit toppatakki linjaa, mitä näkee ihan liikaa. Itse kunkin kannattais löytää se itselleen sopiva tyyli.oikeessa et liikaa näkyy katukuvassa verkkarit,lenkkarit sekä toppatakki linja.
mä käytän sellasii vaatteita joista tykkään eikä niihi todellakaa kuulu noi yllämainitut.en oo koskaa tykänny verkkareista ja ne kyl on kauheen näköset varsinki jos on useita vuosia vanhat.
kaikki ei vaa tiedä omaa tyyliään mut silti pitäs kattoo mitä päällensä laittaa. - kasikytluvun edustaja
yksinäinen86 kirjoitti:
oikeessa et liikaa näkyy katukuvassa verkkarit,lenkkarit sekä toppatakki linja.
mä käytän sellasii vaatteita joista tykkään eikä niihi todellakaa kuulu noi yllämainitut.en oo koskaa tykänny verkkareista ja ne kyl on kauheen näköset varsinki jos on useita vuosia vanhat.
kaikki ei vaa tiedä omaa tyyliään mut silti pitäs kattoo mitä päällensä laittaa.Jaa ja mitä vikaa on verkkareissa? Ite urheilijana viihdyn reenien ja tapahtumien ulkopuolella verkkareissa/tuulipuvussa paljon enemmän kuin farkuissa. Onko ihan kamalaa jos ihmiset käyttää siistejä ja puhtaita urheilukamoja vapaa-ajallaan, mitä hä?
"liikaa näkyy katukuvassa..." Just. - Kasiviis
kasikytluvun edustaja kirjoitti:
Jaa ja mitä vikaa on verkkareissa? Ite urheilijana viihdyn reenien ja tapahtumien ulkopuolella verkkareissa/tuulipuvussa paljon enemmän kuin farkuissa. Onko ihan kamalaa jos ihmiset käyttää siistejä ja puhtaita urheilukamoja vapaa-ajallaan, mitä hä?
"liikaa näkyy katukuvassa..." Just.Siistit verkkarit on asia erikseen, mut nekin näyttää lähinnä siltä että on menossa salille/treeneihin. Onhan se ihan jokaisen oma asia, mut mä en ainakaan käytä verkkareita muuten kun lenkillä. Niissä on väkisinkin vähän rähjäinen fiilis.
- yksinäinen86
Kasiviis kirjoitti:
Siistit verkkarit on asia erikseen, mut nekin näyttää lähinnä siltä että on menossa salille/treeneihin. Onhan se ihan jokaisen oma asia, mut mä en ainakaan käytä verkkareita muuten kun lenkillä. Niissä on väkisinkin vähän rähjäinen fiilis.
jotenki rähjäine fiilis ku verkkarit jos niitä käyttäsin ni olis päällä.en kyl ilkeis laittaa niitä ulos mentäessä.
- Ujo mies 26
yksinäinen86 kirjoitti:
Pitäisin varmaankin älykkäästä (ei siis mistään "bimbobilettäjistä"), rauhallisesta ja sopivan kivan näköisestä ei-pinnallisesta tytöstä.
- ujo vm.86
yksinäinen86 kirjoitti:
jotenki rähjäine fiilis ku verkkarit jos niitä käyttäsin ni olis päällä.en kyl ilkeis laittaa niitä ulos mentäessä.
ei kuulu kyllä munkaan vaatekaappiin. Kun en voi edes juosta. Farkkuihin on vaan tottunu, tottakai niitäkin tulee hommattua ettei samat oo aina ja ikuisesti jalassa. En tietty verkkareita paheksu, mutta täälläpäin niitä käyttää vaan urheiluhullut. Tyylinsä kullakin.
- yksinäinen86
ujo -86 kirjoitti:
että on tavannu Sen Oikean??
miksi haluisit seurustella ja miksi haluisit olla sinkku? yksinäinen86 kirjoitti:
että on tavannu Sen Oikean??
miksi haluisit seurustella ja miksi haluisit olla sinkku?Tietää. Se vaan vie mukanaan. Silloin se kestää pientä kolhuakin se liitto jo seurustelu asteella, eikä mennä heti eri suuntiin.
- yksinäinen86
anssi.p kirjoitti:
Tietää. Se vaan vie mukanaan. Silloin se kestää pientä kolhuakin se liitto jo seurustelu asteella, eikä mennä heti eri suuntiin.
ajattelette sellasista tytöistä jotka syö kuin hevoset eli tosi paljon? vai tykkäättekö sellasista jotka syö tosi vähän? kummista enemmä vai onks sil mitää välii? :)
- Kasiviis
yksinäinen86 kirjoitti:
ajattelette sellasista tytöistä jotka syö kuin hevoset eli tosi paljon? vai tykkäättekö sellasista jotka syö tosi vähän? kummista enemmä vai onks sil mitää välii? :)
Eikös liialla syömisellä yritetä yleensä korjailla muita ongelmia. Niin että jos on vaikka yksinäinen niin vetää pari kiloa sipsejä että olisi vähän aikaa parempi fiilis. Vaik eihän se ihan noin yksinkertaista ole, niin kyllä ylensyönti antaa kuvan itsekunnioituksen puutteesta. Eikä roikkuva maha myöskään näytä hyvältä.
Semmoinen puol-anorektikko laihuus on kyllä ihan yhtä paha. Parasta on kun paino pysyy terveellä tasolla. - yksinäinen86
Kasiviis kirjoitti:
Eikös liialla syömisellä yritetä yleensä korjailla muita ongelmia. Niin että jos on vaikka yksinäinen niin vetää pari kiloa sipsejä että olisi vähän aikaa parempi fiilis. Vaik eihän se ihan noin yksinkertaista ole, niin kyllä ylensyönti antaa kuvan itsekunnioituksen puutteesta. Eikä roikkuva maha myöskään näytä hyvältä.
Semmoinen puol-anorektikko laihuus on kyllä ihan yhtä paha. Parasta on kun paino pysyy terveellä tasolla.sellasii tyttöi jotka syö paljo mut ei liho.mitä mieltä pojat ootte sellasista?
mulla nimittäi on tapana syödä tosi paljo mut en liho. - yksinäinen86
Kasiviis kirjoitti:
Semmoinen puol-anorektikko laihuus on kyllä ihan yhtä paha. Parasta on kun paino pysyy terveellä tasolla.tyttöi jotka syö paljo mut ei liho.mitä mieltä pojat ootte sellasista?
mulla nimittäi on tapana syödä tosi paljo mut en liho. - Kasiviis
yksinäinen86 kirjoitti:
tyttöi jotka syö paljo mut ei liho.mitä mieltä pojat ootte sellasista?
mulla nimittäi on tapana syödä tosi paljo mut en liho.Sulla on tosi hyvä tuuri. :D
Voi kyl olla ettei tuo kestä. Mäkin pystyin aikaisemmin syömään ihan miten tahansa, mut se loppu ehkä kaks vuotta sitten. Nyt pitää oikeesti kattoa mitä syö ja treenata, muuten paino lähtee nousee. - anssi.
Kasiviis kirjoitti:
Sulla on tosi hyvä tuuri. :D
Voi kyl olla ettei tuo kestä. Mäkin pystyin aikaisemmin syömään ihan miten tahansa, mut se loppu ehkä kaks vuotta sitten. Nyt pitää oikeesti kattoa mitä syö ja treenata, muuten paino lähtee nousee.Toiset on sellaisia, että niitä häiritsee toisen jatkuva syöminen. Älä niistä välitä. Tärkeintä on kuitenkin syönnin ja kulutuksen tasapaino. Muista kuitenkin syödä sitten terveellisesti myös.
- yksinäinen86
anssi. kirjoitti:
Toiset on sellaisia, että niitä häiritsee toisen jatkuva syöminen. Älä niistä välitä. Tärkeintä on kuitenkin syönnin ja kulutuksen tasapaino. Muista kuitenkin syödä sitten terveellisesti myös.
syönki siis terveellisesti.enkä koko ajan oo syömäs ettei hampaat kärsi mut aina ku syön ni syön aivan sikana :)
- tupu1771
yksinäinen86 kirjoitti:
syönki siis terveellisesti.enkä koko ajan oo syömäs ettei hampaat kärsi mut aina ku syön ni syön aivan sikana :)
Voi syödä paljon ja olla lihoamatta :o Mäkin haluaisin olla sellainen. Mun vaan pitää olla tarkkana. Het näkyy vyötäröllä jos oikein herkuttelee:( ihme juttu
- yksinäinen86
tupu1771 kirjoitti:
Voi syödä paljon ja olla lihoamatta :o Mäkin haluaisin olla sellainen. Mun vaan pitää olla tarkkana. Het näkyy vyötäröllä jos oikein herkuttelee:( ihme juttu
aineenvaihdunnasta tai ainaki luulisin niin. mulle on kyllä käyny hyvä tuuri ku en liho,en ainakaa helposti :)
- mies83
yksinäinen86 kirjoitti:
tyttöi jotka syö paljo mut ei liho.mitä mieltä pojat ootte sellasista?
mulla nimittäi on tapana syödä tosi paljo mut en liho.jos et syö muidenkin ruokia...;)
- yksinäinen86
mies83 kirjoitti:
jos et syö muidenkin ruokia...;)
possu oo et menisin toisten ruokia syömää ;)
- yksinäinen86
jos joku tuntematon nauraa teille kun olette jossain?
- yksinäinen86
liian kauniita tyttöjä? ja tytöt liian komeita poikia?
- yksinäinen-88
tuskin pojat pelkää kauniita tyttöjä mutta ite ainakin ajattelen et ei todella kaunis tyttö välitä tämmösestä ujosta tavallisen näkösestä pojasta ku se saa ulkonäöllään ihan kenet vaan itelleen....
- joku mies
luonnollisen kauniisiin (ja olemukseltaan mukaviin) tyttöihin tietysti ihastuu helposti, mutta liian hyvällä ulkonäöllä alkaa miettiä että tyttö on tietenkin jo varattu tai niin täydellinen, että minulla ei ole mahdollisuuksia ja siksi lähestymiskynnys nousee.
Jos tyttö itse osoittaisi kiinnostuksena, ehkä siinä hyvä ulkonäkö aiheuttaisi hieman enemmän jännitystä muttei suoranaista pelkoa. Sellainen keinotekoinen ulkonäkö jopa karkoittaisi minut, se ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170