Sellaset isopyllyset, reitevät, vatsakkaat.
Aina jos sellasia kadulla näkee - valitettavan harvoin- niin kyllä aina ihaillen katselen.
Laihat rimppakintut eivät viehätä olleskaan.
Lihavat naiset kiihottaa
58
4957
Vastaukset
- FatFani
Jes, kyllä lihavat naiset on tosi ihania, mulla ei ala ees kulli seisoon laihojen naiste seurassa, laihat on jotenki ihan poikamaisia.
- bbw-lovers
-totta tosiaan kyllä tukevammat naiset kiihottaa, on mukavaa ku on jotain mistä ottaa kiinni! ei tosiaan ruipelot naiset sytytä.
- kuulla
Kiva kuulla et jotkut on totakin mieltä. Ei voi kuin todeta, että onneks makuja on monenlaisia.
- Rowen82
Minusta hoikkakin nainen voi kyllä olla viehättävä, mutta lihavat naiset ovat kuitenkin enemmän mieleeni.
- Lihava
Täällä olisi nainen 167 cm/154 kg ja mahtavat rinnat,,,,
Kiihotanko teitä??? Ihan oikeasti sitten kanssa olen !!- manTurku45
Olet todella kiihoittava, ihan oikeasti haluaisin sinut
- Anonyymi
sinä nainen 167cm ja 145kg lähetä minulle postia koska haluisin todella tutustua sinuun ja ihanan reheviin muotoihisi, osoite on [email protected] odotan viestiäsi, olen 52v mies ja tykkään yli kaiken rehevistä naisista
- kake1954
Kyllä on mistä kiinni ottaa ja suudelmat Kake
- ote_saatava
Lihavat on parempia seksissä. Luisevien vegaanien henki haisee kuolemalta ja alapää mädältä.
- 95D
Täällä 160 cm / 100 kg / 95D. On mistä pitää kiinni. Mitä mieltä?
- 95D
Laitan sulle huomenna meiliä.
- manTurku46
Olet todella upea
- suleiman
Wautsi, on sulla varmaan ihanan uhkeat muodot, kyllä kovasti tykkäisin. Laita kesällä kukkamekko päälle ja tuu torille.
- 95D
suleiman kirjoitti:
Wautsi, on sulla varmaan ihanan uhkeat muodot, kyllä kovasti tykkäisin. Laita kesällä kukkamekko päälle ja tuu torille.
On niitä muotoja ihan tarpeeksi. Ainakin rinnoista olen saanut kuulla positiivista kommenttia.
- dffgtyy
Niin varmaan loppupeleissä nauravat tuollaselle laardikasalle
- suleiman
95D kirjoitti:
On niitä muotoja ihan tarpeeksi. Ainakin rinnoista olen saanut kuulla positiivista kommenttia.
No ihan varmasti, voin vaan kuvitella ... En ehkä sais silmiäni irti. Mutta se on ikävää, että täällä jotku urpot heittää niin rumaa kommenttia.
Joo niin, lähettäs sitte sieltä torilta jortsuihin - 95D
suleiman kirjoitti:
No ihan varmasti, voin vaan kuvitella ... En ehkä sais silmiäni irti. Mutta se on ikävää, että täällä jotku urpot heittää niin rumaa kommenttia.
Joo niin, lähettäs sitte sieltä torilta jortsuihinSe on jännä juttu (ja tietysti ikävää) että netissä ihmiset luulevat voivansa kirjoittaa ihan mitä hyvänsä. Onneksi se on kaksisuuntainen tie - nimimerkin takaa voi huudella mutta samalla niihin kommentteihin voi suhtautua niinkuin mihin tahansa muuhun roskaan.
Se olisi mukavaa jos et saisi silmiäsi irti. - suleiman
Niin just noihin huonosti kasvatettuihin pojankloppeihin pitää suhtautua, ei välittää ollenkaan.
Sinä kyllä tiedät, mistä miehet tykkää, sun uhkeat ihanat muodot mua niin kiihottaa. - 95D
suleiman kirjoitti:
Niin just noihin huonosti kasvatettuihin pojankloppeihin pitää suhtautua, ei välittää ollenkaan.
Sinä kyllä tiedät, mistä miehet tykkää, sun uhkeat ihanat muodot mua niin kiihottaa.Kieltämättä mua kihelmöi ajatus siitä että mun muodot kiihottaa sua.
- suleiman
Joo kyllä ihan oikeesti mua kiihottas sun isoja rintoja ja lihavia muotoja hyväillä, suukotella, kyllähän sä tiedät
- Namnamnam
95D kirjoitti:
Kieltämättä mua kihelmöi ajatus siitä että mun muodot kiihottaa sua.
Voi jospa istuisit naamalleni. Ennen ja jälkeen aktin.
- avohoitopotilaat.pois
dffgtyy kirjoitti:
Niin varmaan loppupeleissä nauravat tuollaselle laardikasalle
Kuka häiriintynyt näitä lihavien haukkumaviestejä kirjoittelee? Jos ei lihavat naiset kiinnosta, niin miksi pitää kommentoida. Jotain tapoja sentään. Antaa toisia kiinnostaa lihavat ja toisia laihat naiset.
Ja jos on kovin paha olla, niin psykiatrin kanssa juttelu on silloin oikea taho. - Anonyymi
Mä haluisin tutustua suhun
- sirhami1
Millaisia ovat nämä miehet kun pitää isoista tytöistä?
- JanneDax
Me ollaan kuule monenlaisia, on pukumiehiä, sporttimiehiä ja sitte tällasia vaan tavallisia miehiä, jotka tykkää ihanista rehevistä naisista. Onneksi täällä netin maailmassa on paljon sivuja , bbw , ssbbw, ihania muotoja ...
- kiitosmuutaeikiitos
Lihavat akat kuulemma löyhkää helvetin pahalle helle kelillä..sellanen hien ja kusen sekoitus ja piereskelevät yhtenään..en helvetissä edes pussi päässä nais sellasta laardiläjää
kiitosmuutaeikiitos kirjoitti:
Lihavat akat kuulemma löyhkää helvetin pahalle helle kelillä..sellanen hien ja kusen sekoitus ja piereskelevät yhtenään..en helvetissä edes pussi päässä nais sellasta laardiläjää
Mutta kiinnostuit kuitenkin otsikon aiheesta niin paljon, että luit kirjoituksen? Taitaa kuitenkin kiinnostaa päästä kokeilemaan paksumpaa reittä.
- suleman
Taiggu kirjoitti:
Mutta kiinnostuit kuitenkin otsikon aiheesta niin paljon, että luit kirjoituksen? Taitaa kuitenkin kiinnostaa päästä kokeilemaan paksumpaa reittä.
Just näin, meitä miehiä on niin moneksi, tosi monet tykkää isoista rehevstä , ihanista pullukoista naisista
- xxxlnaiva
Oli todella mahtava naida xxxxl rouvaa, isot rinnat , upea pyöreä peppu, kireä kiimainen posliini pillu
- mies_idästä
Parempi olla huutelematta mitään ulkonäöstä ku käytöstapojenne puute rumentaa teitä ihmisinä.
Ei muuten tarvia olla edes "kinky" taipumus pyöreyteen, kyllä tuollainen tukevampi nainen miellyttää ihan ilman läskifetissiäkin. Saa halatessa naista sylin täydeltä, tuntuu pehmeältä hyväillä ja on niitä naisellisia muotojakin joista nauttia.
Laiha luuhäkki tuo kylmän tunnun. Kova, pehmusteeton käsi ei hyvää tee miehenkään vartalolle tai herkille paikoille..- janneDaxh
No niin siellä idänmies osui ihan asian ytimeen, kyllä ne rehevät , ihanan isot naiset ovat niin seksikkäitä ja mukavia, että jotta
lihavat naiset on ihania, voi kun löytäisi jostain lihavan naisen
Kyllä pyöreä nainen saa kaluni kovaksi helposti,kyllä haluun,yhteyttä vain
Kiimaiset kelpaa silkkarille ,yhteyttä vain
- aapeli1100
Itse asiassa itsestään huola pitävällä miehellä EI ole kaljamahaa,
Ja käytän edelleen löylykauhaa sen alkuperäiseen tarkoitukseen.- kjlihrhbrhouhrou
Minäkin aloitin kontaktini homouden saloihin aivan kuin sinäkin, LÖYLYKAUHALLA. Sen jälkeen ostin suuren dildon. Seuraavaksi pitäisi varmaan juoda kunnon kännit, ja lähteä homobaariin katsastamaan, jos joku sopiva homppeli avittaisi anaalineitsyyden poistamisessa. Ihan samoin kuin sinäkin, löylykauha HOMO. Olet kaapissa oleva HOMO, joka purkaa paineita huutelemalla löylykauhasta vuodesta toiseen. AUTA itseäsi, ja tule kaapista. HOMO!!!!!
No edellisessä suhteessa tuli naitua lihavan kanssa. Hänellä on isot tissit ja muutenkin pyöreä. Mutta ihan normaali pillu.
Kyllä kiinnostaa löytyskö tampereen ympäristöstä NAISTA joka haluaa ... laittakaa yht tiadot s.posti suomi 24
- prinsessavaan
Itse oon 170cm ja noin 95 kiloa. Ja 18-vuotias. Isot reidet mut pienet rinnat. Kiihottaaks tää jotakuta?
- janneDax
No kyllä todella kiihottaa, isot reidet muhkea peppu ja masu, pienet ihanat tisut. Sä oot supersexy.
- semmost
Mites 163/80? Jäänkö vielä liian ripakintuksi jos 75E rinnat ja 105 lantio? ;)
Ittelle vaikee tajuta miten muodot viehättääkin niin paljon miehiä... Pyllystä oon saanu kommentteja paljonki ja tissejä katottiin jo yläasteella. Mullon vaa tosi arpinen tai semmonen iho missä on niitä ns venymisarpia nii en tiiä onko se "kivannäkönen" - Näitäonpaljonnykyään
Eilen just kattelin (näiden ikää vaikea arvioida), mutta noin 20-45v. Äiti ja tytär tai sisarukset?!? Toisella kävelysauvat ja toisella teipit jaloissa. Terveydelle ei hyväksi, mutta rakkautta hekin tarvitsevat, joten ole rohkea ja tee aloite.
- Näitähänon
Juuh, ja yksi kurvilyyli tyhjensi baarissa pöydän pepullaan. Ei pystynyt siellä muuten liikkumaan ja sitten kun nousi ylös ja lähti liikkeelle, niin pyyhkäisi kaikki lasit takapuolellaan pöydältä ja pöytä tyhjeni. Eikä kyllä jäänyt ihmettelemään jälkiään vaan purjehti ulos ovesta tyylikkäästi nenä pystyssä. Huh, teki kyllä vaikutuksen tällaiseen rimppakinttuun.
- Anonyymi
Näitähänon kirjoitti:
Juuh, ja yksi kurvilyyli tyhjensi baarissa pöydän pepullaan. Ei pystynyt siellä muuten liikkumaan ja sitten kun nousi ylös ja lähti liikkeelle, niin pyyhkäisi kaikki lasit takapuolellaan pöydältä ja pöytä tyhjeni. Eikä kyllä jäänyt ihmettelemään jälkiään vaan purjehti ulos ovesta tyylikkäästi nenä pystyssä. Huh, teki kyllä vaikutuksen tällaiseen rimppakinttuun.
Missäköhän päin tämä nainen mahtoi vaikuttaa, olisi kiva tietää mihin päin itse suuntaa matkansa.
- Anonyymi
Isot vanhemmat naiset kiinnostaa, olen 42v mies pohjois-Savosta [email protected]
- Anonyymi
Olikohan tässä ketjussa 4 vai 5 naista mukana niistä taisi olla yksi ssbbw ,reilusti yli 100kg eipä nuo alle sadan ole kummosia neitoja jos pituus 170 hujakoilla. Lyhemmilläkin saisi olla yli sadan . Ssbbw poperry olisi yksi malli upeudesta.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121680En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331108SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2051048Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7287938Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35822Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33764- 40754
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6731+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9702