hiiri ja kirahvi

jusa

A mouse was sitting in a bar having a drink when a beautiful giraffe came in and sat down at the end of the bar. The mouse looked over at her and ordered her a drink. Soon he had moved down beside her and ordered her another drink. After a third round, the bartender looked up and they were leaving the bar together. The next day the mouse limped into the bar, barely crawled up on the barstool and sat there gasping for air. His whiskers were bent and broken, tail was crooked and patches of hair were falling out. The bartender wandered over and asked, "How did it go last night?" The mouse said, "Man, that was the best sex I ever had!" The bartender smiled. "Well, you sure look the worse for wear!" "No kidding," the mouse replied. "Between the kissing and the foreplay, I must have run 10 miles!"

2

1406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käännöstä

Käännöskoneella suomeksi käännettynä:

Hiiri sijaitsi lasillisen ottavassa baarissa, kun kaunis kirahvi tuli sisään ja istuutui baarin lopussa. Hiiri silmäili juomaa hänessä ja määräsi häntä. Pian hän oli laskeutunut toisen juoman hänen vieressänsa ja määräsi häntä. Kolmasosan jälkeen ympärillä baarimestari haki, ja ne jättivät baaria yhdessä. Seuraavana päivänä hiiri ontui baariin, tuskin ryömi ylös barstool?lla ja sijaitsi siellä haukkoen henkeä. Hänen poskipartojansa taivutettiin ja mentiin rikki, häntää koukistettiin, ja hiuksien paikat irtosivat. Baarimestari vaelsi yläpuolella ja kysyi, "Miten se meni viime yönä"? Hiiri sanoi, "Miehitti, että oli paras sukupuoli, joka koskaan minulla oli"! Baarimestari hymyili. "Katsotaanpa, te varma ilme pahempi käyttöä varten!" "Ei Mitään hämäystä", hiiri vastasi. "Suutelun ja esileikin välillä minun on täytynyt johtaa 10 mailia!"

• Too Weird to Live

Tuo käännös oli kyllä loistava. Itse vitsi oli muutenkin ihan hyvä, mutta tuo käännös oli parhautta.
        "Miehitti, että oli paras sukupuoli, joka koskaan minulla oli"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe