hieman yli teini-ikäinen poikani yrittää lähennellä

äiti kummissaan...

Ongelmani on hieman erikoinen, ainakin omasta mielestäni? Oma lapseni yrittää välillä lähennellä. Saunassa ollessamme olen huomannut hänen erektionsa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia, vai olenko aivan uniikkitapaus?
Tarkkailtuani olen myös huomannut hänen käyneen nettisivuilla, jotka ovat pullollaan vanhempien naisten kuvia.

ps.hän on 18-vuotias.

8

2682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..mielestäni on se että käyt vielä poikasi kanssa yhdessä saunassa, vaikka hän on jo 18- vuotias...
      ne ajat ovat ohi kun koko perhe nukkui samassa sängyssä uunin vieressä..

• mää

onkohan juttu edes totta?
      anna pojalle. monet antaa lapsen ottaa kotona myös ensimmäisen kännin.

• Vesi

eipä ole normaalia käydä saunassa poikansa
      kanssa tossa iässä =/ itse lopetin 11 vuotiaana
      isäni kanssa saunomisen.. ja sitäpaitsi
      poikasi ei tule saamaan naisia niin hyvin kuin
      pojat jotka eivät sauno äitinsä kanssa..itse
      ainakin kammoksun poikia jotka tekevät niin.

• jussi

Olen nyt jo reilusti aikuinen mies. Joskus myöhäisessä teini-iässä tunsin kovasti vetoa tuttuihin ja jo täysi-ikäisiin naisiin. Joidenkin kanssa ystävyys kehittyi hyvinkin pitkälle, mutta varovaiset seksuaaliset lähestymisyritykseni aiheuttivat katastrofaalisen noloja tilanteita puolin ja toisinkin. Usein puhuimme myös kavereiden kanssa avoimesti toistemme äiteihin kohdistuneista haaveista ja ns. runkkaus-unelmista. En usko olevani kauhean väärässä, jos epäilen poikasi olevan tunne-elämältään vähän epävarma. Hän näkee sinussa äitinsä lisäksi myös sen aikuisen naisen, jonka muutkin miehet näkevät. Ja ikävä kyllä hän ei pysty erottamaan "äidillisiä" tunteitasi ja läheisyyttäsi vieraan naisen vastaavista. Suosittelisin asian tarkkaa miettimistä ja ehkäpä neuvon kysymistä joltain asiantuntijataholta. Asiasta keskusteleminen poikasi kanssa voi olla hankalaa. Ja traumaattista puolin ja toisin. Helpointa olisi tietty välttää tilanteita, jolloin poika voi "ymmärtää" väärin viestisi, mutta aika hiton väärin, jos joudut elämään koko ajan varoen.
      Lopuksi tuli mieleen se, että mahdatko olla yksinhuoltaja tai elää miehen kanssa, jonka kanssa poikasi ei tule kauhean hyvin juttuun. Hän voi myös yrittää täyttää miehen paikkaa elämässäsi.
      Paljon lämpöisiä ajatuksia ja toivottavasti tilanne selviää mahdollisimman nopeasti ja kivuttomasti.

• oscar

On hiirellä himot.kun omaa äitiä lähentelee.Vanhemmat naiset on monilla sexi objekteina.Se ei ole niin varallista,mutta että äitiä tuon ikäisenä?.

• oscar

Ei tuon ikäisenä käydä äidin kanssa saunassa, samaan aikaan.

• minä

Minunkin mielestäni on jokseenkin outoa että tuon ikäinen poika käy kanssasi vielä saunassa!
      Ehkä kannattaisi pohtia oletko kenties itse aiheuttanut tuon poikasi käyttäytymisen... ehkä tiedostamattasi!
      Olen kuullut että oma isäni kävi todella pitkään äitinsä kanssa saunassa ja ei se ollut hyväksi. Onhan se tietty hyvä että on vanhemmilla ja lapsilla läheiset välit mutta raja täytyy tulla vastaan!

• Anonyymi

Olin 18v ja nainen aina mielessä, tädin mies pyysi korjaamaan laituria kun itse n töissä olin yksin niiden mökillä kaksi päivää kun täti tuli käymäään iltapäivällä. Kaahlailin laiturin kupeessa ja uusin kiinnitys tolppia. Marja tuli laiturille bikinit päällä rehevät rinnat ja paksuhkot jalat kuten reilu nelikymppisellä on. laskeutu veteen katselemaan mitä teen ja jäi avuksi. Tehtiin varmaan kolme tuntia töitä ja noustiin ruuan laittoon Marja nauroi on täällä vähän juopoteltukkin ja nosti viini astian pöytään,
      Marja sanoi Untolla jää kaikki tekemättä kun on aina töissä nytkin tulee vasta sunnntaina koneella helsinkiin.
      Lämmitin saunan ja istuttiin terassilla Marja sanoi yllättäen nuo pillukarvatkin tursuaa sanoin voin ajaa ne pois Marja nauroi ei sinun kaikkia pidä tehdä.
      Menin saunaan Marja huuteli ovelta otatko juomaa ja tuli sisään kysyi haluatko nauroin haluan vaikka mitä.
      Marja nauroi pikku aperitiivissä ja riisui alasti ja tuli viereen, hymyili niin taidat haluta nännit oli pitkinä kalu vain kasvoi Marja sanoi ei se haittaa kivakun sulla edes seisoo Untolla pätkii.
      Istuttiin vierekkäin Marja kääntyi ja katsoi minua, no haluatko koskettelin rintoja ja marja oikein oikaisi selkää maistoin huokasi heti kyllä tuntuu hyvältä katsoin karvapehkoa kysyin ajanko karvat sain naurua vastaukseksi aja vaan ei Unto sitä edes huomaa.
      Marja laskeutu alemmas istuin penkille ja ajoin koneella kun pidin huulista kiinni ja ajoin sievästi niin sileäksi kuin voin ja viruttelin vedellä. Marja kysyi joko on valmis maistoin pillua kuului huokaus tuota en ole saannut kuin nuorena työnsin sormea sisään pillu oli märkä kokeilin kuinka iso on työnnin sormet suppuun ja työnnin käsi vain meni sisään Marja huokasi voi luoja työnnä vain liikutin kättä ei näkynyt sormia ollenkaan Marja näytti tuosta hiero nuolin nipukkaa Marja ulvoi jo kunnolla vielä vielä sitten parkaisi ottikädestä ja yönsi lisää ensi kerran näin kun nainen saa orgasmin vavahteli pitkään nousin ja pesin kättä Marja tuli taakse isot rinnat painoi selkää vasten käsi tarttui kaluun kuiskas sisnun vuoro istuin lauteelle Marja imi sievästi nauroi on sinulla kova kalu ihanaa soitan Untolle tee vain töitä.
      Marja otti pikku hiljaa kalun kokonaan kurkkunsa nuoli ja imi tunsi että kohta tulee imi sievästi silloin räjähti spermaa lensi rinnoille ja suuhun imi sievästi pitkään.
      Kuiskas saanhan pestä kun pahin kiihko on tehty.
      Päästiin mökkiin Marja nakkasi pyyhkeen sanoi ollaan alasti. Ei mennyt kuin hetki kalu nousi pystyyn Marja veti sänkyyn kuiskas tule pääsin ensi kertaa pillun päälle Marja halasi ja kuiskas ollaan näin monta kertaa panin voimalla Marja huokasi osaat sinä sanoin ensi kerta Marja halasi ja minä olen se suuteli sievästi voi kulta onko kalu ensi kertaa syvällä pillussa sanoi pane kulta pane Marja tuli taas hoputti laske sisään ihan vapaasti kun laukesin pillu kuin tarttui kiinni ja Marja kiljahteli kuiskas pidä siellä tunsin miten supisteli kalun ympärillä.
      Laitettiin takkaan tuli ja istuttiin tulen lämmössä Marja katseli tulta ja sanoi hyvä että tulin kyllä minä haaveilinkin vaikka mistä mutta tämä on hurjempaa.

Kysyin haluttiko Marja nauroi hakutti ja haluttaa vieläkin tartuin rintoihin Marja sanoi tätä saat niin paljonkuin haluat tuntuu pillussa asti kun imet kosketin pillua samalla kun imin pillu supisteli. Marja pyysi lattialle imi kalua ja tuli päälle istui liikkumatta hymyili haluasisin että ruiskit koko ajan se on ihana tunne ja alkoi keinumaan kertoi että noin syvällä on ihanaa laskeutu tässä sulle näitä mitä olet vahannu koko päivän ihanaa olla haluttava kuiskas olenko huono nainen jos panet takaa ja nousi pillu kiilsi kun koskettelin kalulla huulia ja työnnyin Marja kiljahti pane pae pidin pakaroista kiinni ja nain vain läiske kuului kun laukesin pidintiukasti syvällä nostin melkein pois ja painoin rajusti sisään tunsin kuinka pillu supisteli ja halusi lisää Marja laskeutu alas kuiskas haluan olla tässä ja nauttia olosta.
      Meillä on ainakin kasi päivää aikaa. Annoin Marjalle lasin viiniä ja toin tyynyn makoili seljällää nauroi olen täynnä sinun siittiöitä tunnen kun valuu.
      Kalu alkoi taas nousta seisoin jalka päässä Marja katsoi ja hymyili tule vaan ja taas oli kiihkeää mutta nyt oltiin rauhallisemmin pitkään.
      Kaksi päivää naitiin aika usein missä vain vedessäkin kun työt oli kesken.

Marjasta tuli koko kesän rakastaja jos oli mahdollisuus ei kieltäytynyt koskaan harmitteli kun lähdin kauemmas töihin. Sain viestejä ja kiihkeitä puheluja aiak usein olin sen toinen mies syksyyn asti. Löysin kivan tytön se jäi sitten. Talvilomalla tavatiin oltiin kaksi päivää toisten kinpussa Marja kysyi onko se tyttö hyvä sanoin sinä olet haluttavampi sain kunnon suudelman . Sanoin en unohda kun tulen Marja laittoi sormen huulille ja hymyili kuiskas panet kunnolla ja pyllyyn se on kokematta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      122
      5659
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      64
      4000
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      45
      3666
    4. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      31
      3049
    5. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2902
    6. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2419
    7. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      13
      2266
    8. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      2237
    9. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1727
    10. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1654
    Aihe