Sinun ja lemppari artistin/bändin eka

Pike

keikkapaikka ,jossa olit mukana ja silloin hän/he "kolahtivat" juuri sun kohdalle.Ja siit asti olet ihaillut häntä/heitä.Olis kiva kuulla kokomuksia .

9

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amppari

T.Kansan näin keikalla ekan kerran syksyllä 1997 Teeriharjun tanssilavalla.
      Sitä ennen olin kuunnellut häntä vaan levyiltä ja nänyt telkkarissa ja lehdissä.

Tykästyin kyllä heti tällä ensinäkemällä ja kuulemalla, ja sen jälkeen olen käynytkin jo useita kertoja Tapsan keikoilla ja konserteissa. Ja joka kerta hän vaikuttaa vaan paranevan.

• Pavilla olin ekan kerran Tapsan keikalla ja heti siitä se innostus sitten lähti, eikä loppua näy :)
      Tuosta ekasta keikasta on varmaan aikaa jotain 6 vuotta.

• lavanreuna

Liki kymmenen vuotta sitten olin Kari Tapion ekalla keikalla ja silloin se kolahti ja eikä loppua näy...Karia ollaan käyty sen jälkeen moikkaamassa niin lavalla kuin laivalla, kirkossa ja konsertissa lukemattomat kerrat...ja ei kun taas jatketaan...

• Mintukka 2345

J Sillanpään Kaustisen keikalla.

• Saapas

Eka keran olen kuullut lempiartistiani Janne Tulkkia hänen ollessaan kymmenvuotias. Pidin esityksestä. Tuntenuthan olen hänet tosi kauan. Levyiltä kuuntelin sittemmin hänen alkaessaan levyttää. Joka ikinen laulu niissä kolahti. Sittemmin suuntasin hänen keikalleen jossakin vaiheessa viisi vuotta sitten eräälle Etelä-Suomalaiselle talvilavalle ja sillä tiellä olen!

• blackmagictiger

saija varjusta mä kuuntelin cdeeltä.elävänä olen nähnyt dannyn 60-v juhlakonsertissaan.samoin popedan jne

• T.K-fani

Kolme vuotta sitten menin Tapsan keikalle ekan kerran. Mulla oli myös sama juttu kuin aika monilla muillakin täälä tuntuu olevan omien suosikkiensa kohdalla ,eli se oli ihastusta ensi kuulemalla ja näkemällä.
      Siitä keikasta mun jäi mieleen mm. sellanen juttu, että olin siinä lavan edessä jännityksestä ihan jäykkänä. Se oli jotenkin niin jänskä tilanne nähdä ja kuulla Tapania ensimmäistä kertaa livenä. Olin ilmeisesti aika totisen näköinen, kun Tapsa yhden laulun aikana katsoi minua kohti pitkään ja veti suupieliä sormillaan ylöspäin eli näytti, että hymyä kiitos . Se oli niin hauskan näköinen , että mua alkoi väkisinkin naurattamaan ja Tapsa oli tyytyväinen.

Nyt siitä lähtien aina kun vaan tilaisuus on siunaantunut olen Tapsan keikalle mennyt ja hauskaa on ollut aina. Ihme ,juttu että ne keikat voivatkin tuntutua kerta kerralta vaan paremmilta ja paremmilta.

• <<<<<

ARON MARKKU EKAN KERRAN CDEELTÄ KUULTUNA JA SITTEN TIETYSTI ESPAN LAVALLA NIMMARIKEIKALLA NÄHTYA < EN MUISTA LAULOIKO SAMAAN AIKAAN

• Inkeri

Kerrasta kolahti minullakin. Olin aikaisemmin suhtautunut Jari Sillanpäähän neutraalisti, mutta keväällä 2000 sitten päätin, että "pitäähän se sekin kerran elämässä nähdä", kun työkaverit olivat kehuneet, kuinka loistava esiintyjä hän on.

Kuopion viinijuhlilla 4.7.2000 näin Jarin "elävänä" ensi kerran, ja se olikin sitten menoa. Minuun teki vaikutuksen hänen musiikillinen monipuolisuutensa, mahtava huumorintajunsa, taitonsa saada aikaan hyvä kontakti yleisön kanssa ja se, että hän kuulosti lavalla vielä paremmalta kuin levyllä. Energistä esitystä oli myös hauska katsella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      242
      7473
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      235
      4430
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1795
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      73
      1664
    5. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1164
    6. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      134
      1142
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1067
    8. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      128
      966
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      941
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      103
      904
    Aihe