Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miesten bi-kokemuksia?

varattu

Moi kaikki nuoret varatut bi-miehet.
Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia biseksistä. Itse olen varattu ja joudun toimimaan salaa mutta seksi miehen kanssa on mielessä jatkuvasti. Onko muita samassa tilanteessa? Miten hoidatte hommat tyylikkäästi? Kuinka usein olette miehen kanssa? Ja mistä löydätte seuraa? Millainen oli ensimmäinen seksikokemus miehen kanssa? Voidaan jatkaa jutustelua vaikka ihan privaattimaililla jos et halua täällä julkisella kertoa. Mä haluaisin kuulla muitten nuorten varattujen bimiesten elämästä ja seksielämästä. Olen 35v ja asun Helsingissä.

16

11976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeesti nuori 17v.

      Sähän oot wanha ku taivas. Aika ihmeellistä et te seniorikerholaiset kehtaatte vielä kutsua itteenne "nuoriksi". Herättää lähinnä sääliä tuollanen.

      • varattu

        Voi voi kuules nyt poju.
        Ensinnäkin sä olet liian nuori tälle palstalle ja nuori/vanha on suhteellinen käsite. Haluan kuulla kun itse olet 35v että oletko omasta mielestäsi WANHA vai NUORI. Mutta kyllä mä toisaalta ymmärrän että sinä nyt hämmentyneenä 17v biseksuaalina olet sitä mieltä että 35v on vanha. Mä olen sitä mieltä että 50v on vanha. Että sillä tavalla.
        Mulla on se etulyönti asema että mä olen noin kymmenen vuotta nuoremman näköinen ja mulla on nuorekas mieli mutta jo paljon elämänkokemusta. Siihen sulla on vielä pitkä matka. Onnea kuitenkin vuodelle 2006. Toivottavasti saat paljon mukavia biseksikokemuksia.


      • alle20vjanamu

        Hirveän monet papat luule olevansa nuoremman näköisiä... ja ihmettelee, kun pakkeja satelee nuorilta miehiltä.


    • jess

      ..bi-kokemuksia vielä, mutta mielessä on usein myös. Samanikäisiä ollaan ja nuorekas olen minäkin. Ja varattu, pk-seutu. Oliskin mukava kun löytäis jonkun yhtä kokemattoman ja varmasti terveen (eli varattu, normaali parisuhteessa oleva). Ootko kokeillut tuota jo?
      Suuseksi kiinnostaa kovasti, olisi mukava maistella kalua... ;)
      No joo, laittele meiliä jos jaksat. Taidan lähteä lumitöihin. Mukavaa vuodenvaihdetta !!!

      [email protected]

    • on kyl

      itte en ole nuori 40, mutta mieleltäni nuori ja
      perheellinen,mul on kaveri jonka kans satunnaisesti
      "puuhaillaan" tarkoitan , että nähdään n.5kertaa
      vuodessa ja täytyy sanoa , että on ihan OK.kumpikin
      on perheellisiä ja sitäkautta terveys ja luottamus on OK.jos vain saatte vastaavan ystävän kokeilkaa
      kaikkea , sillä kerranhan täällä ollaan!

    • Bijäbää

      Lol näähän on kirjotuksesta päätellen kaikki jotain stereotyyppihomoja!
      Miks nää ei oo keskenään vaan yrittää miehiä joita eineidit kiinnosta?

    • Hjklmnoo

      Miehet on mielessä jatkuvasti ja olet varattu -naiselle ilmeisesti.

      Miksi et ole vapaa niin saat imeskellä miestä niin paljon kun haluat? Miltä tuntuu elää valheessa ja pettää sitä ihmistä jonka kanssa jaat elämäsi?

      Naisellasi on oikeus tietää millainen olet ja päättää haluaako jakaa elämänsä sun kanssa. Ehkä naisesi jo miettii mikä vie energiasi muualle ja miksi pimppi ei maita. Toivon että jäät jonakin päivänä kiinni kuten mun mieheni jäi. Sataprosenttinen luottamus petti.

      Jos haluat kaikki kakut etkä voi fantasioida naisesi kanssa tai edes kertoa toiveistasi naiselle
      läheisyytennekin on varmaan outoa ja etäistä. Kulissia pitävät kaappihomot ansaitsevat tulla paljastetuiksi.
      Kyllä läheisyys ja luottamus pitää parilla olla sukupuolisesta suuntautumisesta huolimatta.

      Ps. 35v ei ole nuori vaan.keski-ikää lähestyvä äijä, jonka toivoisi saavan rauhan identiteettinsä kanssa johonkin suuntaan.
      MIKSI ELÄT NAISEN KANSSA?

    • Hjklmn

      Kertoilkaa nyt ns.bi-miehet; jotka "joutuu" toimiin salaa ja joilla muna "jatkuvasti mielessä", miksi moinen kaksoiselämä? Eikö käy mielenterveyden päälle huijata läheisintä ihmistä. Ei kumma että ahdistaa.

    • Bi-Waari

      Meitä bi-miehiä riittää moniin lähtöihin. Avioliitto rajoittaa varsin usein intiimien toiveitten toteuttamista. Pulison kanssa eivät asiat aina osu synkrooniin. Ja valitettavasti monesti käy niin, että itsekunkin omat erityistoiveet tulevat pinnalle liian myöhään eli "Tahdon"-sanomisen jälkeen. Tämä myöhäisen herännäisyyden ilmiö muuten pätee sekä monien naisten että useitten miesten kohdalla eli sukupuoleen katsomatta. Monet rouvatkin käyvät vieraissa ja monet rouvatkin halajavat lesboseksiä salaa miehiltään.

      Varsin runsaasti esim. kontaktipalstoilla seuraa hakee ukkomiehiä, jotka hakevat toisen miehen kaveruutta. Ja kovin monasti siihen tilanteeseen liittyy vaimolta salaa liikenteessä oleminen. Parastahan se olisi, jos puolisoitten lelsen vallitsisi yhteisymmrrys ja vaikkapa molemmat puolisot voisivat harrastaa intiimisuhteita omien toiveittensa mukaisesti, mutta semmoinen aviosuhde tai ylipäätään vakiosuhde lienee valitettavan harvinaista. Yksin ilman emännyyksiään bi-seuraa hakevat miehet ovat meitä waari-ikäisiä ja nuoria aikuisia ja kaikenikäisiä siltä väliltä. Nähtävästi bi-suhteet ovat vähitellen yleistymässä niin miesten kuin naistenkin keskuudessa.

    • häilyväinen

      Mulla ei ole emäntää ja kulli kiinnostaa. Oon miettinyt voisiko se elämänkumppani olle naisen sijasta mieskin eikä ajatus tunnu ihan mahdottomalta. Ehkä jos löytyykin kundi johon rakastuisi. Ei kai se selviä kuin kokeilemalla.

    • Nipsu12345

      "Itsekunkin erityistoiveet nousevat esiin " kun on jo sitoutunut (naiseen). Tarkoittanet, että moni homo kutsuu itseään bi:ksi kun elää naisen kanssa, vaikka seks.mielenkiinto kohdistuukin muuhun. Bi seksuaali haluaa molempia, kaappihomo haluaa vaan miestä mutta huijaa naisen emämään kanssaan.
      Mites sujuu seksinne naisen kanssa? Veikkaan et naisen näkökulmasta aika heinosti.

      • vaikeaaon

        Pakko myöntää että mulla ei ole monesti seissut ollenkaan naisen kanssa mutta pidän kyllä nuolemisesta ja muuten läheisyydestä naisen kanssa.


      • biystävä

        Se siinä onkin ironista, että naiset rakastaa seksiä kaappihomojen kanssa ja miksei myös homojen. Tätäkin on epäilty yhdeksi syyksi homoseksuaalisuuden yleisyydelle, koska naiset on niin myötämielisiä parittelemaan bi- ja homomiesten kanssa. Kun homo- tai bimies harrastaa naisen kanssa seksiä, se muistuttaa aika paljon lesboseksiä. Eli naiselle se on vähän sama kuin sekstailisi parhaan ystävän kanssa ja sillä ystävällä on penis. Sitä ei ohjaa niinkään kiihko vaan ystävyys ja rakkaus.


    • TiedänMistäPuhunMä

      Kyllä kokemukseni kaappihomon kanssa on täysin vastakkainen.biystävän.näkemykselle. Naisten välistä seksiä tai heteromiehen tarjoamaa seksiä ei ahdistuneen ja identiteettiään itseltäkin peittelevän kaappihomin tarjoama seksi myistuta hiukkaakaan.
      Seksi on.aina vaikeaa ja etäistä ja ponnistelevaa ja liitetään jotenkin muka rakkauteen. Himo on suunnattu sinne miesten.imemiseen. salailu ja ahdistus on koko näiden kaappihomojen elämä. Synkkää on siihen.sotkuun.kodinhoitajaksi ja äidiksi naista vetää.

      • kaniinivietti

        Yhden ison asian unohdat. Miehilläkin on yhtä suuri tarve lisääntyä kuin naisilla ja se on asia joka saa suurimman osan kahden vaiheilla olevista bisseistä valitsemaan naisen. Tai voihan se olla myös toisin päin että muuten lesbouteen kallellaan oleva nainen menee miehen kanssa yhteen. Onhan tämä halu niin voimakas joillakin puhtaasti homo miehilläkin että suostutaan spermanluovuttajaksi jollekin lapsen haluavalle lesbonaiselle. Itse katselen enemmän naisia mutta salaisuuteni on että olen perverssi joka nauttii kivusta ja alistumisesta, tyttöilystä ja tiedän myös että en ole ihan puhdas hetero.


    • TiedänMistäPuhunMä

      Hei kaniinivietti
      pystyt ajattelemaan asioita ja kirjoittamaan.anonyymina, toivon.että jaat ne myös läheisen.ihmisen.kanssa kun.sellainen.tulee. Näin.teillä.on.yhteinen.salaisuus jonka toteutukset ja suhteen.rajat voitte yhdessä miettiä.
      Muussa tapauksessa molemmat tulevat etäisiksi ja onnettomiksi.
      Ette.ole ne toisillenne lähimmät ihmiset.
      Kyllä seksuaalisuus on.niin iso yhdistävä tai erottava tekijä.että.siitä on voitava puhua.

      Lue uudestaan.edellinen kirjoitukseni: siinä on tiivistettynä monen kaappihomon itsepetos, elämänpetos ja elämänvalhe.
      Ei ole ihme että ahdistaa kun.koko elämä on salailua ja huijausta, ja hoivaa tarjoavan naisen.kanssa.elämisen.takia kutsutaan itseä heteroksi. Vaikka muna on se mikä ajatukset ja kiinnostuksen vie.
      Sellainen.ihminen.on.kaappihomo ja nainen kulissi.

      Mun tapauksessa lisääntymisellä ei.ollut mitään tekemistä, miehellä oli jo lapsi ja lapsia ei aiottu.tehdä.
      Eikä mikään lapsentekohalukaan voi antaa anteeksi sitä valhetta.mihin viattoman ja tietämättömän naisen kanssaan vetää.

      Mikä oikeasti on tärkeintä ja mitä tahtoo riskeerata. Onko imut ja runkut sen.arvoisia että kannattaa romuttaa kaikki. Jos on, kannattaa jättää naiset rauhaan.
      Kukaan ei.usko jäävänsä kii näistä miesten väöisistä100%luottamuksellisista suhteista jotka ovat oman naisen.100% pettämistä.

      Kiinn kuitenkin jäädään ja jälki on.rumaa.


      Oma elämänpetos ja itsekkyys ei perustele läheisimmän ihmisen.huijaamista. ksikelta hyvältäkin.menee kii.ni jäädessä pohja.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe