Selvinpäin vai Maistissa?

kysymysteljiä

Meneekö uusivuosi täysinselvinpäin vai meinatteko ottaa kännit?

18

2539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määäää

      eiköhän se selvinpäin mene

      • ssä

        tottakai:)hulluna raketteja ja pommeja


      • fjfjfjfjfjfj

        no jaa! enköhän minä yritä juhlia vain...:)


    • Körmy

      Ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Ei muuta kun känni päälle ja torille tappelemaan !!

    • ASSer*

      Selvästi kännissä

    • juopot on

      aina kännissä!!! suomi on juoppojen maa!

      • CFH-SFH

        ..muualla maailmassa ihmiset juhlivat ja pitavät hauskaa. Itse tarkoituksena en ole koskaan kuullutkaan olevan känni...ja olen sentaään 20 vuotta asunut ulkomailla. Mutta suomalaiset pitävät visusti yllä mainettaan...ya ollanhan me maailmankuuluja rähisevästä kännikultturistamme...mutta eihän suomalainen huomaa omaa virhettään, vaan haukkuu muun maalaisia...ja tunnetusti esim Helsinki on rasistinen kaupunki...


      • suomipoika
        CFH-SFH kirjoitti:

        ..muualla maailmassa ihmiset juhlivat ja pitavät hauskaa. Itse tarkoituksena en ole koskaan kuullutkaan olevan känni...ja olen sentaään 20 vuotta asunut ulkomailla. Mutta suomalaiset pitävät visusti yllä mainettaan...ya ollanhan me maailmankuuluja rähisevästä kännikultturistamme...mutta eihän suomalainen huomaa omaa virhettään, vaan haukkuu muun maalaisia...ja tunnetusti esim Helsinki on rasistinen kaupunki...

        Miten vitussa jotku saa AINA sotkettua suomalaisiin asioihin ton rasisti- sanan. Puhuttiinko nyt SAATANA rasismista. Äläkä yleistä. Aina sanotaan että suomalaiset yleistävät kun puhutaan ulkomaalaisista. Mutta kyllä te anti-rasistitkin osaatte yleistää. Kyllä meitä suomalaisiakin kohtuujuojia tai raittiita on.


      • olet
        CFH-SFH kirjoitti:

        ..muualla maailmassa ihmiset juhlivat ja pitavät hauskaa. Itse tarkoituksena en ole koskaan kuullutkaan olevan känni...ja olen sentaään 20 vuotta asunut ulkomailla. Mutta suomalaiset pitävät visusti yllä mainettaan...ya ollanhan me maailmankuuluja rähisevästä kännikultturistamme...mutta eihän suomalainen huomaa omaa virhettään, vaan haukkuu muun maalaisia...ja tunnetusti esim Helsinki on rasistinen kaupunki...

        eikö esim..englannissa juoda perseet olalle uutena vuotena?puhumattakaan venäjästä?
        hiton helluntalainen älä yleistä koko maailmaan,paratiisiin pääset sit joskus!


    • Jussi

      Korkeintaan pari kaljaa tulee otettua muuttohommien lomassa.

    • viettäjä

      Ajattelin ottaa tänään perjantaina kännit ja huomena olla van humalassa. Sa nyt nähä

    • A. B. Solutisti

      En juo.

      • En juo minäkään. "mutta vanhoina hyvinä aikoina ja reippaasti".


      • aaa
        Hannes163 kirjoitti:

        En juo minäkään. "mutta vanhoina hyvinä aikoina ja reippaasti".

        Jotain siltä väliltä..ei se känni siinä pääasia oo vaan et on hauskaa ja näkee kavereita! sen näkee sit mutta tuskinpa paljoa juon, ehkä kuitenkin hieman..


    • pulis

      iloakin voi olla viinaa!

    • juoda

      Kännit vedän ! Hauskaa uutta vuotta!

    • Anonyymi

      selvinpäin maistissa

    • Anonyymi

      Eiköhän se hutikassa mene

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe