kumpaakohan uskois?

neitsyt vai skopu?

Juu luin minäkin yhteishyvän uuden artikkelin horoskooppien uusista jaoista ja kävin ursan sivuilla katsomassa "uuden horoskooppini", jonka mukaan olenkin neitsyt enkä skopu. Tosin mulla on kyllä tyypillisen skopun piirteet ja nousumerkki vanhassa jaossa olisi yllätys yllätys - neitsyt! (neitsyenkin piirteitä löytyy paljon). Mutta ajanlaskun alussa aurinko olisi ollut skopun ja vaa:an tähdistön välimaastossa syntymäajan perusteella. Kumpaakohan siis uskoa, tätä uutta jakoa vai vanhaa?

11

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomu neitsyt

Olet sitä mitä uskot olevasi , sano yv mitä sano. Sitä kutsutaan astrologiaksi. Ja juuri siksi. Älä ole epäuskova. Eikä sitä paitsi neitsyt ja skorpioni paljon poikkea toisistaan.

• vesmies

olen perinteisen mukaan kalat ja aina pitäny itseäni tosi kalana. vesimiehen piirteitäkin olen itsestäni jonku verran löytäny, mut mulla on muuten kartassa tosi moni planeetta vesimiehes. pitäydyn silti perinteessä, kalat on kalat vaikka voissa paistas, ja silloin varsinki tosi nam!

• kerros

siis mistä sieltä voi kattoo ton "uuden" horoskoopin.. mä en löytäny. heh, kiinnostas tietää tekeekse mustki neitsyen ku olen skorppari. (olenko... ?)

• the real scorpio

no tietty tätä uudempaa joka perustuu todellisuuteen eikä pelkkään n.3000 vuotta vanhaan tähtitivaán maan ja auringon suhteeseen.. äly hoi oma järki on keksitty...itsekin uskon tähän uuteen yksinkertaisesti se pitää enemmän paikkaansa!!

• aito skorppari

minäs päivänä oot muuten syntynyt?? mietin vaan et jos oot enne ollu skopu ni nythän sun pitäis olla vaaka, ei neitsyt..

• No itse päätät käytätkö tätä vanhaa järjestelmää vaiko uutta!Minä itse olen tämän vanhan kannattaja koska olen tottunut sitä käyttämään ja opiskelen sitä vasta!En ainakaan vielä viitsi sekoittaa päätäni tuolla uudella järjestelmällä!

• skorpionista neitsyihin

Olen minäkin lukenut Yhteishyvän juttua. Olin myös lukenut kirjaa "Astrologia uusiksi" Kirjoittaja Panu Myllynen. Jotenkin vierastin joitakin asioita, mutta tietääkseni skorpioni ja neitsyt muistuttavat toisiaan.
      Vain au-, nousu- ja kuu-sijainnit poikkeavat länsimaisesta ja sideerisesta.
      Loput planeetat ovat sittenkin samoja kuin länsimaisessa.

Jotenkin minusta tuntuu, että sideerinen merkki pitää enemmän paikkaansa minun kohdallani, mutta vielä edelleen tutkin ja pähkäilen. Enempää en uskalla kertoa, koska olen yhä ämätööri.

• sanelma

täällä myös ollaan tietoisia tuosta uudesta horoskooppi vaihdoksesta.Ei siitä ole kyllä vielä niin paljon tietoa että uskoisin näin olevan.Mutta kun miettii kaikkea mitä on tapahtunut,niin jotenkin on ihmeellistä että kaikilla muuttuisi horoskoopit.Se kaikki mikä on tapahtunut kauan sitten ja nyt keksitään kaikkea uutta niin uskoisin että osa on ehkä juuri sitä uutta ja ihmeellistä,niin sanottua murrosaikaa.Eli olemme murroksen edessä.Maailma on muuttumassa.

• alkuperäiseltä
        sanelma kirjoitti:

täällä myös ollaan tietoisia tuosta uudesta horoskooppi vaihdoksesta.Ei siitä ole kyllä vielä niin paljon tietoa että uskoisin näin olevan.Mutta kun miettii kaikkea mitä on tapahtunut,niin jotenkin on ihmeellistä että kaikilla muuttuisi horoskoopit.Se kaikki mikä on tapahtunut kauan sitten ja nyt keksitään kaikkea uutta niin uskoisin että osa on ehkä juuri sitä uutta ja ihmeellistä,niin sanottua murrosaikaa.Eli olemme murroksen edessä.Maailma on muuttumassa.

Joku halus tietää mun syntymäpäivän? se on 26.10 -81 eli kun ursan sivuilta tarkistaa vielä tarkan syntymäajan (klo 1.30) niin kyllä tuo aurinko kovasti neitsyen tähdistössä näyttää olevan tuona aikana, ellen ihan sokea ole. Ja tiedoksi sille joka kyseli ursan sivuja: www.ursa.fi/auringonsijainti niin tuolta löytyy kyseiseen asiaan liittyvää tietoa.

• alkup.
        alkuperäiseltä kirjoitti:

Joku halus tietää mun syntymäpäivän? se on 26.10 -81 eli kun ursan sivuilta tarkistaa vielä tarkan syntymäajan (klo 1.30) niin kyllä tuo aurinko kovasti neitsyen tähdistössä näyttää olevan tuona aikana, ellen ihan sokea ole. Ja tiedoksi sille joka kyseli ursan sivuja: www.ursa.fi/auringonsijainti niin tuolta löytyy kyseiseen asiaan liittyvää tietoa.

Kyllä minä mieluusti skorpioni vielä olisin ;)

Uusia vuosia kaikille merkistä riippumatta!

• topi
        sanelma kirjoitti:

Miten niin uudesta. Tämähän on ollut tiedossa ties kuinka kauan. Paitsi horoskooppeihin uskovilla, joita tähtitiede ei kiinnosta pätkääkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      85
      5392
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      42
      3581
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2965
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2181
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1926
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      289
      1753
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1606
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1412
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      8
      1312
    Aihe