kumpaakohan uskois?

neitsyt vai skopu?

Juu luin minäkin yhteishyvän uuden artikkelin horoskooppien uusista jaoista ja kävin ursan sivuilla katsomassa "uuden horoskooppini", jonka mukaan olenkin neitsyt enkä skopu. Tosin mulla on kyllä tyypillisen skopun piirteet ja nousumerkki vanhassa jaossa olisi yllätys yllätys - neitsyt! (neitsyenkin piirteitä löytyy paljon). Mutta ajanlaskun alussa aurinko olisi ollut skopun ja vaa:an tähdistön välimaastossa syntymäajan perusteella. Kumpaakohan siis uskoa, tätä uutta jakoa vai vanhaa?

11

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomu neitsyt

      Olet sitä mitä uskot olevasi , sano yv mitä sano. Sitä kutsutaan astrologiaksi. Ja juuri siksi. Älä ole epäuskova. Eikä sitä paitsi neitsyt ja skorpioni paljon poikkea toisistaan.

    • vesmies

      olen perinteisen mukaan kalat ja aina pitäny itseäni tosi kalana. vesimiehen piirteitäkin olen itsestäni jonku verran löytäny, mut mulla on muuten kartassa tosi moni planeetta vesimiehes. pitäydyn silti perinteessä, kalat on kalat vaikka voissa paistas, ja silloin varsinki tosi nam!

    • kerros

      siis mistä sieltä voi kattoo ton "uuden" horoskoopin.. mä en löytäny. heh, kiinnostas tietää tekeekse mustki neitsyen ku olen skorppari. (olenko... ?)

    • the real scorpio

      no tietty tätä uudempaa joka perustuu todellisuuteen eikä pelkkään n.3000 vuotta vanhaan tähtitivaán maan ja auringon suhteeseen.. äly hoi oma järki on keksitty...itsekin uskon tähän uuteen yksinkertaisesti se pitää enemmän paikkaansa!!

    • aito skorppari

      minäs päivänä oot muuten syntynyt?? mietin vaan et jos oot enne ollu skopu ni nythän sun pitäis olla vaaka, ei neitsyt..

    • No itse päätät käytätkö tätä vanhaa järjestelmää vaiko uutta!Minä itse olen tämän vanhan kannattaja koska olen tottunut sitä käyttämään ja opiskelen sitä vasta!En ainakaan vielä viitsi sekoittaa päätäni tuolla uudella järjestelmällä!

    • skorpionista neitsyihin

      Olen minäkin lukenut Yhteishyvän juttua. Olin myös lukenut kirjaa "Astrologia uusiksi" Kirjoittaja Panu Myllynen. Jotenkin vierastin joitakin asioita, mutta tietääkseni skorpioni ja neitsyt muistuttavat toisiaan.
      Vain au-, nousu- ja kuu-sijainnit poikkeavat länsimaisesta ja sideerisesta.
      Loput planeetat ovat sittenkin samoja kuin länsimaisessa.

      Jotenkin minusta tuntuu, että sideerinen merkki pitää enemmän paikkaansa minun kohdallani, mutta vielä edelleen tutkin ja pähkäilen. Enempää en uskalla kertoa, koska olen yhä ämätööri.

      • sanelma

        täällä myös ollaan tietoisia tuosta uudesta horoskooppi vaihdoksesta.Ei siitä ole kyllä vielä niin paljon tietoa että uskoisin näin olevan.Mutta kun miettii kaikkea mitä on tapahtunut,niin jotenkin on ihmeellistä että kaikilla muuttuisi horoskoopit.Se kaikki mikä on tapahtunut kauan sitten ja nyt keksitään kaikkea uutta niin uskoisin että osa on ehkä juuri sitä uutta ja ihmeellistä,niin sanottua murrosaikaa.Eli olemme murroksen edessä.Maailma on muuttumassa.


      • alkuperäiseltä
        sanelma kirjoitti:

        täällä myös ollaan tietoisia tuosta uudesta horoskooppi vaihdoksesta.Ei siitä ole kyllä vielä niin paljon tietoa että uskoisin näin olevan.Mutta kun miettii kaikkea mitä on tapahtunut,niin jotenkin on ihmeellistä että kaikilla muuttuisi horoskoopit.Se kaikki mikä on tapahtunut kauan sitten ja nyt keksitään kaikkea uutta niin uskoisin että osa on ehkä juuri sitä uutta ja ihmeellistä,niin sanottua murrosaikaa.Eli olemme murroksen edessä.Maailma on muuttumassa.

        Joku halus tietää mun syntymäpäivän? se on 26.10 -81 eli kun ursan sivuilta tarkistaa vielä tarkan syntymäajan (klo 1.30) niin kyllä tuo aurinko kovasti neitsyen tähdistössä näyttää olevan tuona aikana, ellen ihan sokea ole. Ja tiedoksi sille joka kyseli ursan sivuja: www.ursa.fi/auringonsijainti niin tuolta löytyy kyseiseen asiaan liittyvää tietoa.


      • alkup.
        alkuperäiseltä kirjoitti:

        Joku halus tietää mun syntymäpäivän? se on 26.10 -81 eli kun ursan sivuilta tarkistaa vielä tarkan syntymäajan (klo 1.30) niin kyllä tuo aurinko kovasti neitsyen tähdistössä näyttää olevan tuona aikana, ellen ihan sokea ole. Ja tiedoksi sille joka kyseli ursan sivuja: www.ursa.fi/auringonsijainti niin tuolta löytyy kyseiseen asiaan liittyvää tietoa.

        Kyllä minä mieluusti skorpioni vielä olisin ;)

        Uusia vuosia kaikille merkistä riippumatta!


      • topi
        sanelma kirjoitti:

        täällä myös ollaan tietoisia tuosta uudesta horoskooppi vaihdoksesta.Ei siitä ole kyllä vielä niin paljon tietoa että uskoisin näin olevan.Mutta kun miettii kaikkea mitä on tapahtunut,niin jotenkin on ihmeellistä että kaikilla muuttuisi horoskoopit.Se kaikki mikä on tapahtunut kauan sitten ja nyt keksitään kaikkea uutta niin uskoisin että osa on ehkä juuri sitä uutta ja ihmeellistä,niin sanottua murrosaikaa.Eli olemme murroksen edessä.Maailma on muuttumassa.

        Miten niin uudesta. Tämähän on ollut tiedossa ties kuinka kauan. Paitsi horoskooppeihin uskovilla, joita tähtitiede ei kiinnosta pätkääkään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe