Juu luin minäkin yhteishyvän uuden artikkelin horoskooppien uusista jaoista ja kävin ursan sivuilla katsomassa "uuden horoskooppini", jonka mukaan olenkin neitsyt enkä skopu. Tosin mulla on kyllä tyypillisen skopun piirteet ja nousumerkki vanhassa jaossa olisi yllätys yllätys - neitsyt! (neitsyenkin piirteitä löytyy paljon). Mutta ajanlaskun alussa aurinko olisi ollut skopun ja vaa:an tähdistön välimaastossa syntymäajan perusteella. Kumpaakohan siis uskoa, tätä uutta jakoa vai vanhaa?
kumpaakohan uskois?
11
942
Vastaukset
- luomu neitsyt
Olet sitä mitä uskot olevasi , sano yv mitä sano. Sitä kutsutaan astrologiaksi. Ja juuri siksi. Älä ole epäuskova. Eikä sitä paitsi neitsyt ja skorpioni paljon poikkea toisistaan.
- vesmies
olen perinteisen mukaan kalat ja aina pitäny itseäni tosi kalana. vesimiehen piirteitäkin olen itsestäni jonku verran löytäny, mut mulla on muuten kartassa tosi moni planeetta vesimiehes. pitäydyn silti perinteessä, kalat on kalat vaikka voissa paistas, ja silloin varsinki tosi nam!
- kerros
siis mistä sieltä voi kattoo ton "uuden" horoskoopin.. mä en löytäny. heh, kiinnostas tietää tekeekse mustki neitsyen ku olen skorppari. (olenko... ?)
- the real scorpio
no tietty tätä uudempaa joka perustuu todellisuuteen eikä pelkkään n.3000 vuotta vanhaan tähtitivaán maan ja auringon suhteeseen.. äly hoi oma järki on keksitty...itsekin uskon tähän uuteen yksinkertaisesti se pitää enemmän paikkaansa!!
- aito skorppari
minäs päivänä oot muuten syntynyt?? mietin vaan et jos oot enne ollu skopu ni nythän sun pitäis olla vaaka, ei neitsyt..
No itse päätät käytätkö tätä vanhaa järjestelmää vaiko uutta!Minä itse olen tämän vanhan kannattaja koska olen tottunut sitä käyttämään ja opiskelen sitä vasta!En ainakaan vielä viitsi sekoittaa päätäni tuolla uudella järjestelmällä!
- skorpionista neitsyihin
Olen minäkin lukenut Yhteishyvän juttua. Olin myös lukenut kirjaa "Astrologia uusiksi" Kirjoittaja Panu Myllynen. Jotenkin vierastin joitakin asioita, mutta tietääkseni skorpioni ja neitsyt muistuttavat toisiaan.
Vain au-, nousu- ja kuu-sijainnit poikkeavat länsimaisesta ja sideerisesta.
Loput planeetat ovat sittenkin samoja kuin länsimaisessa.
Jotenkin minusta tuntuu, että sideerinen merkki pitää enemmän paikkaansa minun kohdallani, mutta vielä edelleen tutkin ja pähkäilen. Enempää en uskalla kertoa, koska olen yhä ämätööri.- sanelma
täällä myös ollaan tietoisia tuosta uudesta horoskooppi vaihdoksesta.Ei siitä ole kyllä vielä niin paljon tietoa että uskoisin näin olevan.Mutta kun miettii kaikkea mitä on tapahtunut,niin jotenkin on ihmeellistä että kaikilla muuttuisi horoskoopit.Se kaikki mikä on tapahtunut kauan sitten ja nyt keksitään kaikkea uutta niin uskoisin että osa on ehkä juuri sitä uutta ja ihmeellistä,niin sanottua murrosaikaa.Eli olemme murroksen edessä.Maailma on muuttumassa.
- alkuperäiseltä
sanelma kirjoitti:
täällä myös ollaan tietoisia tuosta uudesta horoskooppi vaihdoksesta.Ei siitä ole kyllä vielä niin paljon tietoa että uskoisin näin olevan.Mutta kun miettii kaikkea mitä on tapahtunut,niin jotenkin on ihmeellistä että kaikilla muuttuisi horoskoopit.Se kaikki mikä on tapahtunut kauan sitten ja nyt keksitään kaikkea uutta niin uskoisin että osa on ehkä juuri sitä uutta ja ihmeellistä,niin sanottua murrosaikaa.Eli olemme murroksen edessä.Maailma on muuttumassa.
Joku halus tietää mun syntymäpäivän? se on 26.10 -81 eli kun ursan sivuilta tarkistaa vielä tarkan syntymäajan (klo 1.30) niin kyllä tuo aurinko kovasti neitsyen tähdistössä näyttää olevan tuona aikana, ellen ihan sokea ole. Ja tiedoksi sille joka kyseli ursan sivuja: www.ursa.fi/auringonsijainti niin tuolta löytyy kyseiseen asiaan liittyvää tietoa.
- alkup.
alkuperäiseltä kirjoitti:
Joku halus tietää mun syntymäpäivän? se on 26.10 -81 eli kun ursan sivuilta tarkistaa vielä tarkan syntymäajan (klo 1.30) niin kyllä tuo aurinko kovasti neitsyen tähdistössä näyttää olevan tuona aikana, ellen ihan sokea ole. Ja tiedoksi sille joka kyseli ursan sivuja: www.ursa.fi/auringonsijainti niin tuolta löytyy kyseiseen asiaan liittyvää tietoa.
Kyllä minä mieluusti skorpioni vielä olisin ;)
Uusia vuosia kaikille merkistä riippumatta! - topi
sanelma kirjoitti:
täällä myös ollaan tietoisia tuosta uudesta horoskooppi vaihdoksesta.Ei siitä ole kyllä vielä niin paljon tietoa että uskoisin näin olevan.Mutta kun miettii kaikkea mitä on tapahtunut,niin jotenkin on ihmeellistä että kaikilla muuttuisi horoskoopit.Se kaikki mikä on tapahtunut kauan sitten ja nyt keksitään kaikkea uutta niin uskoisin että osa on ehkä juuri sitä uutta ja ihmeellistä,niin sanottua murrosaikaa.Eli olemme murroksen edessä.Maailma on muuttumassa.
Miten niin uudesta. Tämähän on ollut tiedossa ties kuinka kauan. Paitsi horoskooppeihin uskovilla, joita tähtitiede ei kiinnosta pätkääkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504