Housuun lorahti eilen ja tänäaamuna vuotoa, joka oli normaalia valkovuotoa vetisempää. Tänään vuotoa on tullut päivälläkin, väriltään vaalean rusehtavaa. Soitin äitipolille ja kysyin voiko vuoto olla tihkuvaa lapsivettä. Kätilön mielestä kyseessä on ihan normaali ennen synnytystä tuleva vuoto. (ei sanonut tuohon lapsivesiasiaan mitään) Hän neuvoi, että jos vuoto muuttuu kirkkaan veriseksi tai vihreäksi, pitää lähteä sairaalaan.
Onko muilla ollut tällaista, ja onko vuotoa kestänyt kauan vai enteileekö alkavaa synnytystä?? Tänään on myös tuntunut hieman menkkamaista jomotusta alaselässä. (Laskettuun aikaan on siis 6 päivää)
ruskea vuoto
3
6728
Vastaukset
- 3xäiti
että vois olla vaikka limatulppa...se ei aina tuu kerrallaan ja housuihin voi ilmestyä omituista limaa ja klönttejäkin..toisilla se enteilee synnytystä n.viikon sisällä, mutta sehän on yksilöllistä..usko vaan ihan rauhallisin mielin kätilöä :)
- äiti
mun tarina: yhtenä lokakuisena sunnuntaina aamuna tuli ihan tosi niukkaa rusehtavaa vuotoa.sitä sit tuli koko päivän vähäsen ja n.klo 16.30 rupes tulemaan lapsivettä. tyttö synty sit yöllä varttia vaille kaks.eli hyvinkin mahdollista että saat kohta masu-asukkisi ensimmäistä kertaa syliin.saattaa olla et siinä menee vielä vähän aikaa mut voi olla et rupeaa synnytys käynnistymään.uuden vuoden vauva! =)
- Tipi
Ruskehtavaa niukkaa vuotoa alkoi minulla tulla sunnuntaia ja maanantaia syntyi pikku poika. Ehkä sinulla on sama juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994