Onko kellään ollut ongelmia ko devarin kanssaa?
Meillä ei ensimmäinen kappale toiminut ollenkaan, kokeiltiin kolmessa tietsikassa ja yhdessä dvd-soittimessa.
Toinen kappale meinasi toimia tietsikassa, mutta ei sitten toiminutkaan... ;-) Mutta onneksi toimii kumminkin tossa oikeessa dvs-soittimessa...
Muistaaks kukaan oliks näissä uusissa devareissa jotain uusia kopiosuojausjuttuja tms???
PS Nyt kun toimii edes jossain niin: U-P-E-A.
DVD U2 Vertigo Live from Chicago
6
578
Vastaukset
- Bill Mullen
Ihan loistavasti ainaski mulla toimii.
- u2man
Hienosti on toiminut DVD-soittimessa ja tietokoneessa ainakin extrat toimii hyvin. Varsinaista konserttia en ole yrittänytkään katsoa tietsikalla.
Hauskaa uuttavuotta kaikille!!! - myös
ja on kyllä U-P-E-A :)
- dick
Mulla myös ajoittain eka biisin alussa soitin "herjaa" levyä eikä aina lähde pyörittää sitä.
Itse luulin tosin, että levy olis viottunut koska kun tilansin sen ulkomailta niin yksi kiinnike oli irronnut levy kotelosta. Mikä lie, olisko viallisia kappaleita liikenteessä??? Mistä muuten itse ostit ko. dvd:n?- staadiumi
Hyvin pelittää.Upeeta kuunnella/katsella.Tulee kuin elettyä Ullevi uudelleen viime kesältä.On muuten pieniä poikkeamia konsertissa ja spiikeissä.Jenkeille ei ilm.ihan kaikkee ole soveliasta suoltaa toisin kuin meille skandinaaveille...
- musiikkidiggari
Ostin sitten minäkin Vertigo -livekiekon ja onhan siinä paljon hyvääkin, mutta miksi h-vetissä Bonon täytyy pilata typerillä maailmanparannussaarnoillaan sellaiset klassikot kuin Pride ja Sunday Bloody Sunday. Suorastaan raivostuttavaa on myös Bonon penikan typerä tättäkuilu ennen Zoo Stationia. Jeesustelu, afrikkalaisista uikuttaminen ja kakaroiden mammattelut pois ja keskittyisivät musiikin tekemiseen. Onneksi eivät sentään olleet tärvelleet New Year´s Daytä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882