Kampaamo hairlekiini

Ärri

Tiimarin vieressä sijaitseva hairlekiini, onko jollain kokemuksia kampaajien leikkaustaidosta?Ihan vaan kiinnostaa kun en ennen ole käynyt ja sinne ajan varasin.

11

5640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono.

Kävin siellä kesäkuussa ilman ajanvarausta. Nuori kampaaja tyttö ei uskonut etten ole värjännyt hiuksiani, vaan tokaisi vain että itsestäänhän ne vaalenee...kesällä yleensä niin käykin (muillekkin kuin minulle).. Hyvä ettei suoraan sanonut valehtelijaksi... No, tiedän ainakin etten tule siellä asioimaan enää. Kokenut kampaaja kyllä myöhemmin sanoi että sen näkee heti onko värjätty vai ei. Mutta onhan siellä varmasti hyviä ja kokeneita ihmisiä töissä, minulle nyt sattui vain huono tuuri.

• Ärri

mutta millainen oli sitten hiustenleikkauksen lopputulos? Mua hämää se, että ne leikkaa ilman ajanvarausta ja tulee vähän sellainen liukuhihna-fiilis. Miten ne sit malttaa keskittyä hommaansa. Ärsyttää kun hyvän kampaajan löytäminen on niin vaikeeta.

• tunnistat
        Ärri kirjoitti:

mutta millainen oli sitten hiustenleikkauksen lopputulos? Mua hämää se, että ne leikkaa ilman ajanvarausta ja tulee vähän sellainen liukuhihna-fiilis. Miten ne sit malttaa keskittyä hommaansa. Ärsyttää kun hyvän kampaajan löytäminen on niin vaikeeta.

siitä, että hänen aikansa ovat varattu vähintään kuukausi eteenpäin. Huonoille pääsee lyhyellä varoitusajalla. Asiakkaat kasaantuvat hyville, huonoja kokeillaan kerta. Kampaajan tyyli näkyy hänen omasta lookistaan. Esim. Mummokiharat =konservatiivinen, ei uskalla toteuttaa räväköitä ideoita.

• myös kerron

Eikös tuo paikka ollut muutama vuosi sitten "hittipaikka". Eivät ole onnistuneet. Nykyään käyn tosin leikkaamassa tukkani Helsingin Liisankadulla....

• lissu

ella k. ja heidi l. on mun tukkani leikanneet ja käsitelleet - he ovat hyviä ainakin siellä hairlekiinissa.

• Ärri

...jotain positiivistakin :).

• rööö
        Ärri kirjoitti:

...jotain positiivistakin :).

Hairlekiini (tiimarin vieressä) on mielestäni hyvä :) oon useammankin kerran leikannu siellä ja ammattitaitoisia ovat. ja tuosta ilman ajaunvarausta jutusta niin SIELLÄ on YKSI parturi joka on silleen että ottaa sen joka on jonossa seuraavana. eli jonotusperiaatteella. jos ei oo muita niin pääset suoraan. itse meni vaan suoraan ja kyllä malttoi leikata huolella koko pään :)

• Joulukarkki
        rööö kirjoitti:

Hairlekiini (tiimarin vieressä) on mielestäni hyvä :) oon useammankin kerran leikannu siellä ja ammattitaitoisia ovat. ja tuosta ilman ajaunvarausta jutusta niin SIELLÄ on YKSI parturi joka on silleen että ottaa sen joka on jonossa seuraavana. eli jonotusperiaatteella. jos ei oo muita niin pääset suoraan. itse meni vaan suoraan ja kyllä malttoi leikata huolella koko pään :)

Sinne saa kyllä varata ajankin. Itse teen aina niin, koska tiedän, että malle kampaajalleni ei hevin pääse noin vain ovesta sisään tupsahtamalla.

• Juhlanutturat

Minnan Hairlekiinissä Hanna tekee upeita juhlakampauksia ja hiustuuhennuksia!!! Muutenkin ykköspaikka. Osaavat myös värjätä upeasti!

• Joulukarkki

Hei! Kyselit Hairlekiinin tyttöjen hiustenleikkuutaitoja. Olen käynyt koko ajan sen jälkeen kun se Tiimarin viereen avattiin; seurasin omaa kampaajaani, kun hän sinne työhön meni.
      Olen saanut pelkkiä hyviä kokemuksia. Monta on tyttöä töissä, itse käyn vain sillä omallani, mutta siinä sivussa olen seurannut toisten tyttöjen työskentelyä ja lopputuloksia, hyvältä näyttää ja kiirettä näyttää olevan. Eivät ole tuolit tyhjinä. Kannattaa kokeilla!

• Anonyymi

On kokemusta. Asiantuntevat kampaajat ja ammattitaitoa riittää.

Tietysti hulluimpiinkin ehdotuksiin, mutta mulla se nyt oli melko iisiä, tavallista asiointia.

Hyvin ne senkin homman hoitivat:).

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe