onko kellään e39 mallissa alkuperäistä bmw hälytintä, ledi vilkkaa taustapeilissä. Ottaako sisätilan lämpötilan vaihteluista tutka hälytyksen esim. jos käyttää sisälämppäriä ? onko käyttäjät olleet tyytyväisiä hälyttimeen ?
bmw hälytin
7
3884
Vastaukset
- tiedä mutta
Ehkä vähän off topic mutta sen verran tiedän että se vilkkuva pellen nenä on aika korni ilmestys. Omasta autostani maalasin sen pienoismallivärillä osittain mustaksi.
- on...
Itselläni e39 530 D malli -99, jossa alkuperäinen hälytin. Alkuperäistä Webastosa käytän jatkuvasti ja ei aiheuta hälytyksiä. Olen ollut erittäin tyytyväinen - ei ole aiheuttanut turhia hälyjä. Lisäksi kun itselläni on koira, saa sisätutkan ohitettua ohjekirjan kuvaamalla tavalla, jos rekku jää autoon.
- kienne
onko sulla sillee että kun kytket napista ovet auki niin jos ledi jää vilkkumaan niin silloin on ottanut hälyn jostain.
- ollut sellaista
kienne kirjoitti:
onko sulla sillee että kun kytket napista ovet auki niin jos ledi jää vilkkumaan niin silloin on ottanut hälyn jostain.
ongelmaa
- Hyvä peli
Alkuperäinen hälytin toimii erinomaisesti, mutta sisätutka on herkkä. Kesällä kylmäboksin pyörivät siivet laukasivat hälyttimen. Sisälämmittimen sijoitus ja malli voi vaikuttaa hälyyttimeen. Lämitin kannataa sijoittaa siten että mahdollisesti näkyvät pyörivät siivet on tunnistimesta poispäin. ilmavirta ei laukaise hälytintä vaan liikuvat osat.
Hälytin testataan esim. pudottamalla a4-paperiarkki ikkunanraosta autoon jolloin hälytyksen tulisi laueta, samoin näkyvä propelli lämitimestä laukaisee hälytyksen.
Hälyttimessähän sisähälyttimen voi kytkeä pois jos autossa on liikettä esim. koira tai muuta liikkuvaa.
Hälytimen saa myös kytkettyä ns, laivakuljetusta varten jolloin auton kallistelu ei aiheuta hälytystä.- kienne
terve
itselläni on tämä bmw hälytin e39 touringissa, kesällä laitettiin bmw liikkeessä. On varmaan muutamana yönä ottanut lämmittimen rupelista hälyn koska ledi on vilkkunut 10s kun ovet on napista aukaistu. Lämmitintä käytän vaihdekepin edessä konsolilla ja rupeli on ylöspäin eli pyörii aika lailla hyvin tutkaan päin joka on katossa keskellä autoa. Olen kuullut että bmw:een oma hälytin toimii moitteettomasti e39 mallissa. Näitten muitten merkkien kanssa defa,cobra jne... on ongelmia. BMW asentaja sanoi että bemarin oma häly on helppo laittaa ja nopea, 6,5h häneltä meni asennukseen, 900euroa oli paketti asennettuna. - 330D E46
kienne kirjoitti:
terve
itselläni on tämä bmw hälytin e39 touringissa, kesällä laitettiin bmw liikkeessä. On varmaan muutamana yönä ottanut lämmittimen rupelista hälyn koska ledi on vilkkunut 10s kun ovet on napista aukaistu. Lämmitintä käytän vaihdekepin edessä konsolilla ja rupeli on ylöspäin eli pyörii aika lailla hyvin tutkaan päin joka on katossa keskellä autoa. Olen kuullut että bmw:een oma hälytin toimii moitteettomasti e39 mallissa. Näitten muitten merkkien kanssa defa,cobra jne... on ongelmia. BMW asentaja sanoi että bemarin oma häly on helppo laittaa ja nopea, 6,5h häneltä meni asennukseen, 900euroa oli paketti asennettuna.Kyllä säännöllisesti sisätilan lämppäri aiheuttaa hälyn orginaali liiketunnistimella. Varsinkin kun tolpassa aika loppuu ja propelin vauhti hiipuu niin heti rillauttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197