Voisikojoku ehdottaa vinkin miten tapetit saa hyvin ja helposti seiniin. Olen aika laiska ja haluaisin päästä helpolla.Pysyiskö jos laittaisi sinitarraa paljon tai liimalla, ei ehkä nastoilla kuitenkaan? Liisteri on niin hankalakäyttöistä.Ei sitten mitään tyhmiä ideoita tolloilta.
Tapetin kiinnitys
4
1568
Vastaukset
Nitojaa....Se on helppo ja siisti tapa.Eräs nimeltä mainitsematon rak.liike asensi kaverilleni tapetit näin kun eivät muuhun pystyneet.Tarina on sit oikeesti tosi.Mikset sinäkin voisi tehdä näin!!!!!!!
- Gigtantta
tullutkaan ajatelleeksi.Kiitos! Jos kokeilisin niin, kai se jälki on tarpeeksi siistiä.
- ei takuulla
Gigtantta kirjoitti:
tullutkaan ajatelleeksi.Kiitos! Jos kokeilisin niin, kai se jälki on tarpeeksi siistiä.
milläs betoniseinään kiinität tapetin nitoja ei kyllä pidä siinä,hiltiä kannattaisi kokeilla ainakin menisi betoniin.
- woody
Jos nitominen olisi helpoin, paras ja nopein tapa tapetoida, olisivat kaikki tapetit niiteillä seinässä. Ehdotukseni on, että käytät ehdottomasti helpointa, nopeinta ja parasta tapaa kiinnittää tapetit seinään: liisterillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886