Rosvot linnaan

160 viestiä eilen

No, eihän E-posti rosvoja linnaan saa mutta pakotetaan heidät ainakin vaihtamaan alaa.
Pannaan viestin hinnaksi viisi centtiä.
Rskapostit loppuisi kerralla. Tulisi paljon halvemmaksi, varmemmaksi ja ennen kaikkea helpommaksi kuin nykyiset torjunta järjestelmät tavalliselle käyttäjälle.
Entinen systeemi saa olla, mitä sitä ronkkimaan. Saisi lähettää joukkopostia kuka haluaa. Olisi vaan helppo karsia pois heti kättelyssä.
Uudessa olisi @ tilalla € jotta sen helpolla tuntisi. Ja maan tunnus. Ehdottomasti maan tunnus. On maita joissa E-posti rosvoilu on täysin laillista.
Hyvää uutta vuotta toivoo: Roskis€taynna.se

7

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ossi

      Laitetaan kaikelle nettiliikenteelle vero (tai kasettimaksu). Vaikkapa kymmenen senttiä megatavulta. Kyllä turha waretus katoaisi.

      • tuiu

        Kaikille autoille vero, 2€/km ja loppuisi turha pörrääminen kaduilla. Ja Subbareille erikoisvero, 10.000€. Ja lisäksi keskustelupalstoille kirjoitusmaksu. Esim 100€/kirjoitus.


      • 160....
        tuiu kirjoitti:

        Kaikille autoille vero, 2€/km ja loppuisi turha pörrääminen kaduilla. Ja Subbareille erikoisvero, 10.000€. Ja lisäksi keskustelupalstoille kirjoitusmaksu. Esim 100€/kirjoitus.

        Noi verot on politiikojen asia hallita. Hyvin vaikea saada tulosta maailman laajuisesti.
        Tarkoitin halpaa rinnakkais vaihtoehtoa niille jotka eivät erityisemmin kaiken maailman madoista, kirpuista sun muista saivareista erityismemmin pidä.
        PS Eikö tosiaan kukaan halua tulla miljonääriksi.
        Minä ainaskin ostaisin € posti osoitteen heti.
        KIppis oikein sampanjakaljalla toivoo:
        roskis€taynna.se


    • Ramppa
      • 160....

        Minulla on varma ja turvallinen internet operatööri joka seuloo E-postin. Ilmaista se ei ole. Kuulemma jopa siivoojatkin vaativat palkkansa. Lähettävät varmistuksen takaisin käännytetyistä rosvo meileista. Että postia tulee. halusi tai ei.
        Enhän minä joukko postia yritäkään kieltää, vaan kehittää rinnalle turvallisen ja tehokkaan
        yksityis posti järjestelmän.
        Minä kun en madoista sun muista turkiskuoriaisista oikein tykkää


      • Ramppa
        160.... kirjoitti:

        Minulla on varma ja turvallinen internet operatööri joka seuloo E-postin. Ilmaista se ei ole. Kuulemma jopa siivoojatkin vaativat palkkansa. Lähettävät varmistuksen takaisin käännytetyistä rosvo meileista. Että postia tulee. halusi tai ei.
        Enhän minä joukko postia yritäkään kieltää, vaan kehittää rinnalle turvallisen ja tehokkaan
        yksityis posti järjestelmän.
        Minä kun en madoista sun muista turkiskuoriaisista oikein tykkää

        Roskapostia tuli aikanaan ja tulee vieläkin kun operaattori laittoi kysymättä roskapostisuojan.
        Seurauksena erään tuttavani postit ei enää tule perille, Hotmailiin ja Gmailiin kyllä tulevat.
        Tein pikku kokeen: lähetin itselleni postia erinäisistä ilmaisista postipalvelimista. Viidestä viestistä 3 katosi kuin tina tuhkaan eikä edes tullut niitä tiedotteita toimittamattomista posteista. Ja mikä erikoisinta, se suojaus filtteröi myös omat lähetetyt postit, elikkä jos lähetin itselleni Hotmailiin viestin, jossa oli liitteenä Messagemates-hupiliite, niin taas katosi, eikä sitä tiedotetta taaskaan tullut. Sama viesti kyllä osasi perille, kun sen lähetti Yahoosta Hotmailiin.
        Että semmoisia ne palvelimien roskapostisuojat. Nykyään on käytössä Gmail, koska sinne tulee viestit perille (ilman exe-päätteisiä liitteitä) ja nekin, jotka todetaan roskaksi kuitenkin löytyvät aikansa omasta kansiostaan.
        Onhan tuo palvelimenkin osoite vielä voimassa, mutta sinne ei enää tule muuta, kuin roskapostia ja ehkä operaattorin omia tiedotteita.

        Ennen tuota suodatusta roskaa tuli ja välillä kovastikin, mutta oma suodatus osasi erotella viestit siten kun itse halusin, eikä se 5:n sekunnin viive niiden vastaanotossa paljoa kiusannut. Ystävien viestit kyllä silloin tuli perille.


    • hotmaili

      eikä ole koskaan tullu roskaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe