Kiropraktikko

pipipää

Hei!

Onko kenelläkään lukijoista kokemuksia Porissa toimivasta kiropraktikosta Reijo Rinne? Onko apua niskavaivaiselle?

24

8748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvää

      koulutetuista kiropraktikoista jotka ovat Suomen kiropraktikkoliiton jäseniä.Laillistettuja ei montaa löydy,kaikenmaailman jäsenkorjaajia löytyy kyllä.Suomessa mättää se,että kuka tahansa voi kutsua itseään kiropraktikoksi,esim. Reijo Rinne.

    • Herra Kersantti

      Rauno Rinne on porilainen kiropraktikko, jolta olemme saaneet asiantuntevaa apua monenlaisiin vaivoihin. Selkäkivut, jalkakivut, niska- ja hartiavaivat ovat jääneet hänen vastaanotolleen.

      Todella alansa huippuammattilainen, joka ei tukahduta kipuja puranalla.

      • Anni

        Harri Mäki-Pesola on porissa toimiva OIKEA kiropraktikko. Älkää missään nimessä menkö "puoskari"-kiropraktikon käsittelyyn.


      • Niskavikainen
        Anni kirjoitti:

        Harri Mäki-Pesola on porissa toimiva OIKEA kiropraktikko. Älkää missään nimessä menkö "puoskari"-kiropraktikon käsittelyyn.

        Tuolla kanssa käynyt ja sain apua niskavaivoihini...


      • Pettynyt.......
        Anni kirjoitti:

        Harri Mäki-Pesola on porissa toimiva OIKEA kiropraktikko. Älkää missään nimessä menkö "puoskari"-kiropraktikon käsittelyyn.

        Minä en Mäki-Pesolalta saanut apua. Kaveri puhui puhelimessa kun piti minua hoitaa. Etevä täytyy olla kun parissa minuutissa koskematta minua näkee jo vaivat. Ikävä maku jäi kaveriin.


      • Ei pettynyt
        Pettynyt....... kirjoitti:

        Minä en Mäki-Pesolalta saanut apua. Kaveri puhui puhelimessa kun piti minua hoitaa. Etevä täytyy olla kun parissa minuutissa koskematta minua näkee jo vaivat. Ikävä maku jäi kaveriin.

        Kiropraktikot näkee aika nopeesti ihmisen ryhdistä, mistä kiikastaa. Leuka pitkällä kehosta kertoo paljon nikamaongelmasta ja siitä aiheutuvista niskakivuista myös.


      • Anonyymi
        Pettynyt....... kirjoitti:

        Minä en Mäki-Pesolalta saanut apua. Kaveri puhui puhelimessa kun piti minua hoitaa. Etevä täytyy olla kun parissa minuutissa koskematta minua näkee jo vaivat. Ikävä maku jäi kaveriin.

        Minä en myöskään saanut mitään apua, kun että rahat meni kankkulan kaivoon, käynneistäni Mäki-Pesolan "hoidoissa"? Kolmannen käyntikerran jälkeen en saanut aamulla herättyäni askeltakaan ilman tukea. Ja mikä mielipuolisinta kivut yltyivät yötä päivää oleviksi. Ja kävely vaikeutui entisestään. Täytyy ottaa Rauno Rinteeseen yhteys häneltä olen saanut täydellisen avun vuosikymmeniä sitten jo kolmannen kerran jälkeen. Ei kylläkään Kiropraktikon "hommista" vaan ihan muunlaisesta käsittelystä ja se juttu alkoi toimimaan jo muutaman minuutin päästä ja oikein täydellä teholla ja elimistö ilmoitteli kaikenlaisia myös koomisia juttuja, luulin, että olin tullut hulluksi jne. oireita joista tiesin, että homma toimii. Siinä asiassa ei epäilystäkään, että todella toimi. Tiedä sitten onko Kiropraktikkona yhtä pätevä oikomaan viturallaan olevaa kroppaa ja saamaan elämän raiteilleen. Sitä se ei nyt missään tapauksessa ole millään aspektilla mitattuna.


      • Anonyymi
        Anni kirjoitti:

        Harri Mäki-Pesola on porissa toimiva OIKEA kiropraktikko. Älkää missään nimessä menkö "puoskari"-kiropraktikon käsittelyyn.

        On tuo Harri Mäki-Pesola niin hyvä, että 1 ja 2 kerralla ei saanut minkäänlaista parannusrefleksiä aikaan, Mutta kolmannen kerran jälkeen seuraavana aamuna en herättyäni en saanut askeltakaan ilman tukea. Ja olotila vaan pahenee, Karmeat kivut tuli yötä / päivää ja asento yhtä epäsymmetrinen kuin sinne" HOITOON" mennessäkin. Se äijä ei ole mikään oikea kiropraktikko. Ei pysty edes rankaa suoristamaan? Mutta rahanlypsytaidon kyllä näyttää osaavan. Eikös oikean kiropraktikon tehtävänä ole ihmisten auttaminen eikä pelkän rahan lypsäminen. Vitut maksaa vaan hirveitä hintoja ja kivut ja olotila sen kun pahenee. Kyllä täällä virka lähtee päteviltä lääkäreiltäkin jotka hoitavat ihmisiä oikeilla keinoilla ja TERVEIKSI. Mutta nämä jotkut epämääräiset "huijarihoiturit" saa rellestää, kuin pellossa ja tekevät ihmisen terveydelle pelkkää hallaa ammattitaidottomilla "hoidoillaan." Täytyypä ottaa selvää onko tämä kyseinen edes OIKEA kiropraktikko ja samalla tarkistaa muidenkin pätevyys jotka ovat vain pelkästään lypsäneet rahaa ammattitaidottomilla hoidoillaan. Ainakin helvetin härski sairaiden kustannuksella ratsastava äijä on olipa oikea tai feikki. Eikä ole ainoa näillä markkinoilla.


    • Poris tapahtuu

      Kaikki kiropraktikothan ovat tavallaan "puoskareita", heissä on monen sorttista joukkoa, joten hoidon kirjossa varmaan löytyy laidasta laitaan. Mielestäni tuo OIKEA kiropraktikko mainostus on vähän ylimielistä muita alan harjoittajia kohtaan, jos on olevinaan ainoa oikea, niin hälytyskellot alkavat yleensä terveen järjen omaavalla kilisemään, eikös niin, vaikka en väitä yhtään mitään. Olen kuullut, että Rauno Rinne on oikein asiantunteva kaveri, mutta itse asiassa olen menossa tämän (OIKEAN) Pesolan käsittelyyn juuri piakkoin, joten katsotaan nyt ennen kuin tuomitaan. Mutta peräst kuuluu.
      Tämmösii Porist tänää.

    • pidän

      Rinteeltä on apua tullut moneen vaivaan.
      Mutta ei hänkään mikään jumala ole, eikä kaikkia sairauksia korjaa.
      (Vaikka eihän jumalakaan korjaa kaikkia)

      Käsittelyaika vaan on lyhentynyt ja hinta on noussut, mikä on huonoa.
      Ammattitaitoinen ihminen alallaan.
      Tämä on minun kokemukseni, positiivinen kokemukseni.

    • potilasX

      Matti Kuuririutta on hyvä.

    • ihaa_006

      Olen myös menossa Mäki-Pesolan luokse. Vähän hirvittää tuo Hoitosopimus, hinta on aika päätähuimaava ja sitoutuminen huitoon puoleksitoista vuodeksi mietityttää. En varsinaisesti epäile hänen taitojaan, mutta väistämättä tulee mieleen, että joutuu allekirjoittamaan sopimuksen, jota ei voi keskeyttää, jos vaikka esim. vaivat ovat parantuneet tai poistuneet kokonaan. Voinhan saada avun jo esim. kuudennella kerralla, mutta sopimus pitää sisällään 50 kertaa, jotka on sitten maksettava, kävi hoidossa tai ei. Filosofia, jota yritys koittaa myydä on se, että hoidossa tulisi käydä loppuelämä, jotta vaivat pysyvät pois. Sinänsä ei huono idea lainkaan oman terveyden kannalta ja bisnesidean kannalta erinomainen idea: sitouttaa asiakas maksamaan hamaan tulevaisuuteen x-määrä rahaa. Kysymys siis luonnollisesti vaivojen ja niiden seurauksena sairauksien ennaltaehkäisystä. Hmmm...niin miksei. Mutta voiko tällaiseen sitten kuitenkaan luottaa. En tiedä. Onko kellään kokemuksia tällaisen pidempiaikaisen hoitosuhteen hyödyistä ja muuten kyseisen kiropraktikon avusta?

      • Hämmästynyt

        Hetkinen, kävin tänään hänen esittelytilaisuudessaan ja sitten hän myös teki skannauksen ja hoitotoimenpiteen. Vähän hämmästyin kun sain sen sopimuspaperin eteeni en ollut tästä tietoinen ennen. Paljon kysymyksiä ja rastitettavaa mutta ei niissä mielestäni lukenut mistään sitoutumisesta 50 kertaan jos luki niin hyvin epäselvästi. Mikä juttu tämä oikein on eihän näin voi ketään sitouttaa?


      • kiropraktiikkaaaa

        Kannattaa mennä jollekin muulle jos aletaan sopimuspapereita lyömään naaman eteen. Hovi ja Juhanpelto on molemmat hyviä. Jälkimmäinen sai hyvillä ohjeilla ja otteilla kauan vaivanneen selän niin hyvään kuntoon ettei ole tarvinnut käydä vuosiin. Huono pisneksille mutta hyvä potilalle.
        En mä anna mitään arvoa tollasille pakkosopimuksille. Voivat perustella sitä jollakin hoitoon sitouttamisella ja työn loppuunsaattamisella mutta maallikon on vaikea sanoa onko kyse siitä vai liiketoiminnan jatkuvuudesta. Se menee joka menee ja se allekirjoittaa joka haluaa mutta itse pidän päätäntävallan itseäni koskeviin asioihin.


      • Anonyymi

        Jo onneksi en tehnyt Näki-Pesolan kanssa mitään ehdotettuja maksu sopimuksia. Todellakin vain hyvä bisnesidea ja "lypsylehmiähän" riittää. Tässä nyt kärvistelisin kivuissani satoja euroja köyhempänä ja tuskin siitä "firmasta" minä apua olisin saanut, kun sitä ei kolmanteen kertaankaan mennessä minkäänlaista apua ollut. Ja viimeinen niitti tuli sitten kolmannen kerran jälkeen. Kävelykyky huononi entisestään ja kivut yltyivät yötä päivää jatkuviksi.. Oli intuitio paikallaan ja kerrankin luotin siihen. Ja tästä lähtien luotan siihen AINA.


      • Anonyymi
        Hämmästynyt kirjoitti:

        Hetkinen, kävin tänään hänen esittelytilaisuudessaan ja sitten hän myös teki skannauksen ja hoitotoimenpiteen. Vähän hämmästyin kun sain sen sopimuspaperin eteeni en ollut tästä tietoinen ennen. Paljon kysymyksiä ja rastitettavaa mutta ei niissä mielestäni lukenut mistään sitoutumisesta 50 kertaan jos luki niin hyvin epäselvästi. Mikä juttu tämä oikein on eihän näin voi ketään sitouttaa?

        Mä luulen, että se skannaus on feikki juttu. Näyttää vaan mahdollisimman tramaattisia valmiiksi punaisella väritettyjä kuvia. Kyllä minulta ainakin on luotto mennyt hänen "hoitopraktiikkaansa." Raha haisee päälimmäisenä niissä aika pahasti. Ja sentään luoja varjeli minuakin, etten sortunut ostamaan niitä monen sadan euron hoitotarjouksia. Nyt olisin satoja euroja köyhempi ja lisäetuna helvetinmoiset kivut jota lisääntyivät hänen "hoidoillaan En kyllä suosittele häntä edes pahimmalle vihamiehellenikään.


    • Suosittelen

      Olen kärsinyt selkä ongelmistani 25 vuotta ja käynyt kiropraktikoilla ympäri suomea.
      16 vuotiaasta vaivannut välilevyn pullistuma katosi kerralla kun olin keskisuomessa käsittelysä,
      Oli muistaakseni Pollari niminen entinen keihäänheittäjä. Nyt on alaselkä vaivat ollut yli 20 poissa.
      Rauno Rinne on avannut yläselkäni aina kun on vaivannut ja olen käynyt ennen Rinnettä muillakin Porissa mutta kokemukset ovat joko liian lepsua tai liian väkivaltaista.
      Suosittelen kokeilemaan Rinnettä ja itse käyn rinteellä tarpeen mukaan noin parin vuoden välein.
      Rinne on opettanut minulle venytysliikkeitä ja siksi tarve on noin vähäinen nykyään.
      Tämä keskustelu löytyi kun hain Rinteen numeroa netistä.

    • iso äijä

      Minä kävin sillä niksauttajalla ja tiedän nykyään miten hyvä auto iso Peugeot on. Ensin laittoi kakkosnelosen pätkän selän alle ja koetti painaa ruodon siihen kulman päälle. Minulla on ollut aina alaselässä vähän korkeampi nikama, sisäpuolelta varmaankin kohdallaan, koska ei koskaan ole kipeä. Pelästyin aika perhanasti, ettei tästä kävellen enää lähdetä. Pistin käsillä hanttiin ja jäkitin sen verran, ettei selkä katkennut. Ei ilman röntgen-kuvia aleta painelemaan nikamia sileeksi. Seuraavaksi alkoi hieroa vasenta rintalihastani . Hieroi niin lujaa että sattu oikein perhanasti. En tiedä oliko tarkoitus saada potilas huohottamaan, sen verran kauan se jatkui. Apua ei vaivaan tullut, mutta lihas kipeeksi. Ja maksu parinkymmenen minsan "hoidosta" oli suolanen.

    • peukutusta

      menkää Koivuselle, hngggh uh uh :D

    • Ryskis

      Kävin niksauttajalla pari kertaa noin 10 vuotta sitten. Se otti päästä kiinni ja rusautti niskat. Sen jälkeen on niskat rutissu päätä kääntäessä. Älkää helvatissa menkö rikkomaan nikamianne sinne. Aivan humpuukia on.

    • Anonyymi

      Ei ole kokemusta

    • Anonyymi

      Onko kiropraktikko hän joka tekee pedikyyrejä🤔

    • Anonyymi

      Toimiiko se?

    • Anonyymi

      Juu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2873
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      261
      1206
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1201
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      983
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      46
      875
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      858
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      769
    Aihe