corolla-85

latauaongelma

on kysymys kaverin autosta .auto ei lähtenyt käymään.sanottiin ettei starttaa.oli akku tyhjä,eli laturi ei ladannut?.laitoin ladatun akun.ei lähtenyt käymään.silloin tällöin hörähti.ja kun laitoin ladatun akun latausrele räpsähti(mitä ymmärtääkseni ei kuulu tehdä).vaihdoin laturin tämä ongelma häipyi.muttei edelleenkä käynyt.latausvalo sammui jo startatessa.koska kärkien välissä oli piikki ja avatessa kipinöi ,vaihdoin uudet kärjet ja kondensaattorin,minkä jälkeen auto kävi normaalisti,muttei ladannut.vaihdoin vielä edellisen korjaamani laturin(hiili vika)sama ongelma.ei lataa,mutta käy hyvin.en tiedä lataako mutta valo palaa.ei oo mittaria millä kattoo.onko yhtään käsitystä mikä mättää?

8

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm -85

kuurullassa vielä katkojan kärjet? Muistaakseni 12-venttiilisessä ainaskin elektroninen sytkä.

• kärjet

en tiiä onko vanhempaa mallia tai sun muuta ,mutta en minä valehtele toi kaikki on totta.jos ei löydy apua ei kannata uhrata vuoden viimeisiä hetkiä tähän.

• carina
        kärjet kirjoitti:

en tiiä onko vanhempaa mallia tai sun muuta ,mutta en minä valehtele toi kaikki on totta.jos ei löydy apua ei kannata uhrata vuoden viimeisiä hetkiä tähän.

mulla oli -85 carina ,niin siinä oli erillinen jännittensäädin ja toi vika vaikuttaa samalta kuin siinä oli,em.säädin sijaitsee konehuoneen kulj.puolella lokarissa ,on tikkuaskin kokoinen .

• latausongelma
        carina kirjoitti:

mulla oli -85 carina ,niin siinä oli erillinen jännittensäädin ja toi vika vaikuttaa samalta kuin siinä oli,em.säädin sijaitsee konehuoneen kulj.puolella lokarissa ,on tikkuaskin kokoinen .

oli sama mielessä,mutta kun päälisinpuolin näytti ook.ja ennen kondensaattorin vaihtoa latasi.pitää hakea jostain vaihtovehe.maksaa uusi maltaita.kiitti asiallisesta vastauksesta.

• latausongelma kirjoitti:

oli sama mielessä,mutta kun päälisinpuolin näytti ook.ja ennen kondensaattorin vaihtoa latasi.pitää hakea jostain vaihtovehe.maksaa uusi maltaita.kiitti asiallisesta vastauksesta.

kuitenkin halvemmaksi mittauttaa ensin latausjärjestelmä, voi olla ettei tarvi uutta "vehettä"? Ja jos käytetyn ostat tilalle, voit silti joutua mittauttamaan, kun sekään ei toimi.

• latausongelma
        sitroen kirjoitti:

kuitenkin halvemmaksi mittauttaa ensin latausjärjestelmä, voi olla ettei tarvi uutta "vehettä"? Ja jos käytetyn ostat tilalle, voit silti joutua mittauttamaan, kun sekään ei toimi.

pitää huomenna kun päivä valkenee hakee mittari ja kattoo mitä näyttää.tuli ihmeen paljon asiallisia vastauksia ,yleensä täällä vinoillaan.kiitos.

• taffel
        latausongelma kirjoitti:

pitää huomenna kun päivä valkenee hakee mittari ja kattoo mitä näyttää.tuli ihmeen paljon asiallisia vastauksia ,yleensä täällä vinoillaan.kiitos.

mulla paloi latausvalo, mutta se latas siita huolimatta (toyota corolla 1984 erillisellä säädinyksikölla) . Ajoin ja ajoin ja ihmettelin mikä on kun ei lataus lopu.

Latausjännitteen säädin oli rikki, se sytytti valon vaikka laturi latas. Vaihdoin turhaan laturin.

• latausongelma
        taffel kirjoitti:

mulla paloi latausvalo, mutta se latas siita huolimatta (toyota corolla 1984 erillisellä säädinyksikölla) . Ajoin ja ajoin ja ihmettelin mikä on kun ei lataus lopu.

Latausjännitteen säädin oli rikki, se sytytti valon vaikka laturi latas. Vaihdoin turhaan laturin.

käyn tossa kelt. pörssin sivuilla jos ois tällainen tarjolla.katotaan auttaako,jos ei ajan sen kaatopaikalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7334
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4712
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4654
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3388
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1985
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1789
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1776
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1637
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1537
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1297
    Aihe