Kaivuri traktoriin

Lapinmies1.

IH-784/1979 nelivetoon haluaisin esim. tuppisovitteisella kiinnityksellä kaivurin.
Mitä nyt tarjotaan tällaiselle remonttimies/harrastelijalle.

13

19862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaivuulaite

Minulla on 70 hv:n takapotkussa sellainen Mara-kaivuri (se järeämpi malli). Tämä on sopivankokoinen minun käyttöön. Kaivelen pientä ojaa kaapelille ja salaojalle ja ojan juoperoa vesille. Tupet tein itse. Tämä mahtuu kaivamaan myös pienessä tilassa ja "nurkan taakse", koska siinä puomi taittuu tarvittaessa vinkkeliin. Voimaa traktorin hydrauliikassa riittää aikamoiseen vääntöön.

Nelivetokaivuriin kävisi hiukan järeämpi kaivuri , esim Esa-merkkinen.

• Lapinmies1.1

hyvä ehdotus kiitti

• nekto.net

olisin tosi kiinnostunut sinun MARASTA.Minkälainen traktori ja tekniikka/toiminnot yleensä.Olen havittelemassa saman kokoluokan peliä. Vaivautuisitko hieman antamaan minulle enemmän vinkkejä kyseisestä härvelistä. Terv--MASA. 0400-617510

• varastossa

Intarnational käytti omia kaivulaitteita ainakin USA:n markkinoilla. Näitä valmistettiin myös Englannissa. Varastossani on yksi tällainen. Myyn pois koska myin Natikan.

• Lapinmies1.1

lähetä hintatietoa ja ehkä digikuva kaivurista. missä päin suomea

• riukuvammas ..

olisi koko kaivuri myynnissä , tollanen 10/60 ppisen nufvin päällä riuku eli riukuvammas jos kiinnostaa ..

• Lapinmies1.

se palveli aikoinaan suomea kunniotettavasti. Minä olis nykyinen hinta

• sellanen
        Lapinmies1. kirjoitti:

se palveli aikoinaan suomea kunniotettavasti. Minä olis nykyinen hinta

2500e

• tuomasa

Terve Minulla on juuri täyskunnostettu Ahma 450 tuppisovituksella myös tukisylinteri tallessa jos haluaa nostolaitteessa roikottaa. Uusi pumppu, uudet letkut, uusi maali, kaapeli-, kuokka- ja ojakauha.
      2800 €. Tuli ostettua Bröyt

• miten on

mikset samantien hanki kaivurikuormaajaa esim. Case 580 Super M

• kaivuri

Tässä minun tapauksessa pyritään yhteen käyttökoneeseen. Muuta syytä ei ole kaivurin hankintaa. Yhtään hankintatyötä en tee, kunhan kaivelen itselleni kuoppia, kaiken varalta.
        Ehdottamasi kaivurikuormaaja jo edellyttäisi menemistä vieraalle töihin ja laskuttamaan, ja arvonlisäveroja maksamaan, sitoutumaan työhön, ja tekemään laatua ettei kaivuusta tule jälkimaininkia ja huomioimaan kaiken maailman maanalaiset salaiset kaapelit ja maksamaan katkennesita kaapeleista omaisuuksia. EI EI EI

Nyt leikitään omalla lusikalla omia juttuja omalla tontilla (180 ha). Etsin vaikkapa kultaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2973
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2574
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2235
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1712
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      20
      1222
    Aihe