Härkä (n) + kauris (m)

Vastatkaa pliis..

Kuinka toimis? Suhde kaikilta kannilta? Kertoilkaa pliis, olisin kiitollinen vastauksista.

14

9847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris M

      ..olet härkä-nainen, niin voitais testata kuis se toimii,
      varmaan parikuukautta menis vällyjen välis ;)

      • aloittaja

        mutta en etsi seuraa. vain mielipiteitä tälläisestä yhdistelmästä ;)
        etköhän löydä omasi. ja hyvää synttäriä, eikös kauriin aika ole nyt? :)


      • iita
        aloittaja kirjoitti:

        mutta en etsi seuraa. vain mielipiteitä tälläisestä yhdistelmästä ;)
        etköhän löydä omasi. ja hyvää synttäriä, eikös kauriin aika ole nyt? :)

        Olen ollut härkämiehen kans naimisissa 52 vuotta
        Elämä on ollut kovaa ei samanlaista päivää
        Ensimmäisinä kymmeninä vuosina riideltiin
        nyt sekin ilo on huvennut pois jökötystä mutta ihan hyvää sellaista.
        Jos otatte kaurisnaiset härkämiehen niin luulot heti pois ei ollenkaan tasa-arvoista elämää
        joko minä tai hän .


      • Miss Taurus

        Täällä yks härkä nainen ja todellakin oltais vällyjen välis viikost toiseen! ;)


    • Härkä (n)

      Härän itsepäisyys voi ottaa kaurista pannuun, mutta on kauriskin aika tarkka omista linjoistaan. Tunteet räiskähtelee puolin ja toisin, mutta tulisuus tuo positiivistakin sävyä suhteeseen ;). Ja on myös omasta asenteesta kiinni antaako periksi tietyissä asioissa vai ei..Napit vastakkain saa toki olla jatkuvasti jos haluaa. Mutta ei sitä kauaa jaksa...Uskon, että kauris ja härkä yhdistelmä on hyvä koska tietääkseni molemmat ovat hyvin sitoutuvia ja lojaaleja parisuhteessaan.

      • cauris

        Kyllä sitä tulisuutta on, ainakin alussa. Kauris tuppaa ajanmittaa rauhoittumaan ja ei ota enää asioita niin vakavasti kuin nuorempana. Sitä mukaa hän ei myöskään ole kaikessa napit vastakkain härän kanssa. Uskoisin, että kun nämä kaksi todella oppivat tuntemaan toisensa, he myös oppivat ymmärtämään toisiaan paremmin. Ainakin omassa suhteessani härkämiehen kanssa on käynyt niin. Ennen riideltiin vähintään kerran viikossa, nykyään ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Pientä napinaa ei oteta lukuun.;)Mutta silti tunteiden palo ja intohimo väliltämme ei ole sammunut minnekään, joten se tulisuus toteutetaan sitten villeissä sänkypuuhissa;)


      • elisa.bet

        hei !

        Olemme olleet yhdessä 12 vuotta ,n härkä m kauris.me riitelemme n. kerran vuodessa.rakastamme toisiamme tosi paljon , silti kummallakin on omia harrastuksia.tärkeintä välillämme on luottamus toiseen ja seksi sujuu hyvin !


    • härkä-nainen31

      Olen ollut kauris-miehen kanssa 14 vuotta,niistä ykstoista vuotta naimisis.Kyllä edelleen kipinöi ja seksi edelleen mahtavaa vaikka oltu näin kauan yhdessä.

      • irita härkä

        Olin naimisissa 17 v kaurismiehen kanssa ja ero tuli. Sarvet kalisivat ja molemmat olivat itsepäisiä.


    • jonica

      Heippa olen kaksi kertaa ollut rakast. kaurisn.
      ja en kadu kumpaakaan sattumaa on ne niin paljon ottanut ja antanut etten voi muuta sanoa kuin rakastakaa olkaa rehellisiä ja uskollisia toisillinne niin voitte vaikka puhua ja rakastella unissannekin.

    • härkänainen

      lähes mahdoton yhtälö...Härkä on maanläheinen nautiskelija ja kauris kurkottaa taivaisiin,eikä ehdi rahan metsästykseltään hellimään tunteellista härkää.Molemmat mustasukkaisia.Kauris mies on pirullisimpia kumppaneita kun ne saa suuttumaan.Ja härkähän osaa suututtaa,joten sarvet paukkuu yhteen .Lyhyesti suhde on intohimoa,uskomatonta seksiä ja rajuja riitoja...Mun kokemuksella.

    • Nuppu

      Minä olen härkä ja mieheni kauris. Ollaan yhdessä oltu 6 vuotta, niistä naimisissa vajaa vuosi. Molemmat ollaan itsepäisiä, mutta osataan myös antaa periksi ja tehdä yhdessä molempia tyydyttäviä kompromisseja. Onnellisia ollaan. Kumpikin viihtyy enemmän kotona kuin kylillä, mutta tietenki myös kylillä käydään yhdessä ja erikseen. Lasten kasvatuksessa mennään samoilla linjoilla ja muutenki ajatusmaailmamme kohtaavat. Tottakai erimielisyyksiäki on, mutta tuskin "normaalia" enempää.Yleensä se on vain pientä inttelyä. Yleensä horoskoopit lupaa hyvää härkä/kauris parille.

    • mut ajan kans saa toimii...

      Eli meillä niin et minä härkänainen ja isäntä kaurismies. Yhdessä oltu 3,5vuotta ja kyllä aina välillä on hermoja koeteltu... Meidän kauris kun on sellainen erakko luonne ja tekee sit just niinku tahtoo. Luottamus on molemmille tärkeetä, mulla menee välillä hermot ja sen kyllä kuulee sekä huomaa. Sängyssä ei oo koskaan ollut valittamista ja molemmat haluu ku hullu puuroo... Kyllä sen kans oppii elää, mut vaatii kovaa tahdonlujuutta ja jaksamista, ni kulmat hiontuu vähän pehmeemmiksi...

    • Nimetön

      Olen lukenut että härän paras kumppani on toinen härkä tai kauris; onnea siis matkaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe