Kuinka toimis? Suhde kaikilta kannilta? Kertoilkaa pliis, olisin kiitollinen vastauksista.
Härkä (n) + kauris (m)
14
10234
Vastaukset
- Kauris M
..olet härkä-nainen, niin voitais testata kuis se toimii,
varmaan parikuukautta menis vällyjen välis ;)- aloittaja
mutta en etsi seuraa. vain mielipiteitä tälläisestä yhdistelmästä ;)
etköhän löydä omasi. ja hyvää synttäriä, eikös kauriin aika ole nyt? :) - iita
aloittaja kirjoitti:
mutta en etsi seuraa. vain mielipiteitä tälläisestä yhdistelmästä ;)
etköhän löydä omasi. ja hyvää synttäriä, eikös kauriin aika ole nyt? :)Olen ollut härkämiehen kans naimisissa 52 vuotta
Elämä on ollut kovaa ei samanlaista päivää
Ensimmäisinä kymmeninä vuosina riideltiin
nyt sekin ilo on huvennut pois jökötystä mutta ihan hyvää sellaista.
Jos otatte kaurisnaiset härkämiehen niin luulot heti pois ei ollenkaan tasa-arvoista elämää
joko minä tai hän . - Miss Taurus
Täällä yks härkä nainen ja todellakin oltais vällyjen välis viikost toiseen! ;)
- Härkä (n)
Härän itsepäisyys voi ottaa kaurista pannuun, mutta on kauriskin aika tarkka omista linjoistaan. Tunteet räiskähtelee puolin ja toisin, mutta tulisuus tuo positiivistakin sävyä suhteeseen ;). Ja on myös omasta asenteesta kiinni antaako periksi tietyissä asioissa vai ei..Napit vastakkain saa toki olla jatkuvasti jos haluaa. Mutta ei sitä kauaa jaksa...Uskon, että kauris ja härkä yhdistelmä on hyvä koska tietääkseni molemmat ovat hyvin sitoutuvia ja lojaaleja parisuhteessaan.
- cauris
Kyllä sitä tulisuutta on, ainakin alussa. Kauris tuppaa ajanmittaa rauhoittumaan ja ei ota enää asioita niin vakavasti kuin nuorempana. Sitä mukaa hän ei myöskään ole kaikessa napit vastakkain härän kanssa. Uskoisin, että kun nämä kaksi todella oppivat tuntemaan toisensa, he myös oppivat ymmärtämään toisiaan paremmin. Ainakin omassa suhteessani härkämiehen kanssa on käynyt niin. Ennen riideltiin vähintään kerran viikossa, nykyään ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Pientä napinaa ei oteta lukuun.;)Mutta silti tunteiden palo ja intohimo väliltämme ei ole sammunut minnekään, joten se tulisuus toteutetaan sitten villeissä sänkypuuhissa;)
- elisa.bet
hei !
Olemme olleet yhdessä 12 vuotta ,n härkä m kauris.me riitelemme n. kerran vuodessa.rakastamme toisiamme tosi paljon , silti kummallakin on omia harrastuksia.tärkeintä välillämme on luottamus toiseen ja seksi sujuu hyvin !
- härkä-nainen31
Olen ollut kauris-miehen kanssa 14 vuotta,niistä ykstoista vuotta naimisis.Kyllä edelleen kipinöi ja seksi edelleen mahtavaa vaikka oltu näin kauan yhdessä.
- irita härkä
Olin naimisissa 17 v kaurismiehen kanssa ja ero tuli. Sarvet kalisivat ja molemmat olivat itsepäisiä.
- jonica
Heippa olen kaksi kertaa ollut rakast. kaurisn.
ja en kadu kumpaakaan sattumaa on ne niin paljon ottanut ja antanut etten voi muuta sanoa kuin rakastakaa olkaa rehellisiä ja uskollisia toisillinne niin voitte vaikka puhua ja rakastella unissannekin. - härkänainen
lähes mahdoton yhtälö...Härkä on maanläheinen nautiskelija ja kauris kurkottaa taivaisiin,eikä ehdi rahan metsästykseltään hellimään tunteellista härkää.Molemmat mustasukkaisia.Kauris mies on pirullisimpia kumppaneita kun ne saa suuttumaan.Ja härkähän osaa suututtaa,joten sarvet paukkuu yhteen .Lyhyesti suhde on intohimoa,uskomatonta seksiä ja rajuja riitoja...Mun kokemuksella.
- Nuppu
Minä olen härkä ja mieheni kauris. Ollaan yhdessä oltu 6 vuotta, niistä naimisissa vajaa vuosi. Molemmat ollaan itsepäisiä, mutta osataan myös antaa periksi ja tehdä yhdessä molempia tyydyttäviä kompromisseja. Onnellisia ollaan. Kumpikin viihtyy enemmän kotona kuin kylillä, mutta tietenki myös kylillä käydään yhdessä ja erikseen. Lasten kasvatuksessa mennään samoilla linjoilla ja muutenki ajatusmaailmamme kohtaavat. Tottakai erimielisyyksiäki on, mutta tuskin "normaalia" enempää.Yleensä se on vain pientä inttelyä. Yleensä horoskoopit lupaa hyvää härkä/kauris parille.
- mut ajan kans saa toimii...
Eli meillä niin et minä härkänainen ja isäntä kaurismies. Yhdessä oltu 3,5vuotta ja kyllä aina välillä on hermoja koeteltu... Meidän kauris kun on sellainen erakko luonne ja tekee sit just niinku tahtoo. Luottamus on molemmille tärkeetä, mulla menee välillä hermot ja sen kyllä kuulee sekä huomaa. Sängyssä ei oo koskaan ollut valittamista ja molemmat haluu ku hullu puuroo... Kyllä sen kans oppii elää, mut vaatii kovaa tahdonlujuutta ja jaksamista, ni kulmat hiontuu vähän pehmeemmiksi...
- Nimetön
Olen lukenut että härän paras kumppani on toinen härkä tai kauris; onnea siis matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982