Joskus aikanaan laitoin asetuksista päälle välitystietojen esityksen. Nyt yritin ottaa sen pois ja pitkän hakemisen jälkeen Välitystiedot valikko löytyikin kohdasta Multimediaviestit eikä tekstiviestit. Otin sen pois mutta edelleen sms-viestin lähetyksen jälkeen tulee välitystiedot näkyviin. Helppinkivä?
Millä helvetillä saa välitystiedot pois?
3
1288
Vastaukset
- mitään apua
viestiasetukset-tekstiviestit-valitse-lähetysprofiili-valitse-oletusprofiili-valitse-välitystiedot-ei
- 6030
Ei kyllä aina ymmärrä tavallisen tallaajan järjenjuoksulla että mistä mikäkin asetus tai toiminto löytyy. Kerrankin jouduin tarjaamaan koko porukalle kaljat kun sovittiin että puhelimista äänet pois ja se tarjoaa jonka kännykkä soi. No mulla oli uusi puhelin, valitsin käyttöprofiiliksi äänettömän ja hetken päästä alkoi soittaa "Mäkitorppaa". Puhelin soi laukussa vaikka kuinka kauan kun katselin ympärilleni että kenellä nuijalla soi puhelin. No se nuija olikin lähempänä kuin arvasinkaan etenkin kun ko. soittoääntä nyt viimeksi olisin puhelimessani pitänyt. Eli äänetön käyttöprofiili ei ollutkaan äänetön tehdasasetuksilla.
- Anonyymi
Tämä toimii, kiitos! Ja kiitoksia myös Suomi24:lle vanhojenkin keskusteluketjujen säilyttämisestä. Sitä ei koskaan arvaa, milloin tarvitsee näinkin kauan sitten jaettua tietoa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741