No se tavallinen tarina. Näin kauniin tytön ja yritin hiukkasen lähennellä. Kuinkas ollakkaan eihän se meikäläisestä innostunut mutta kaveristani kyllä. Mä en ymmärrä kun tää meikän kaveri on oikea naismagneetti. No nyt mulle selvisi et tää tyttö on viikon viestitelly kaverilleni. Kaverini meinaa lopettaa koko jutun kun ei vie kaverin muijaa. EIHÄN SE MISSÄÄN VÄLISSÄ KERENNYT MEIKÄLÄISEN MUIJAKSI. Vaikka vähän vituttaakin voin silti rehellisesti sanoa kaverilleni anti mennä vaan. Sitäpaitti eikös se niin ole että USKOVAISTEN omaisuus on yhteistä:O
Vähäsen kuiteskin vituttaa
tupu1771
2
966
Vastaukset
- Jos saa kysyä... :)
Vihjaa ihan varovasti.....
- tupu1771
Onhan se hyvä jos edes toinen meistä sen saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042