PALJAS PIMPPI PARAS

Ei koske karvapesään

En voi ymmärtää, miten jotkut naiset saattaa olla ajelematta pimpsansa. Tosi ajattelematonta miestä kohtaan, mies sitten nuolee karvat suussa, YÄK! Karvaiset vitut on ihan yököttäviä, en koskaan edes huvikseen panis typyä jolla karvat rehottavat siellä. Ulos joutuis ja vauhdilla jos olisi kehdannut jättää ajamatta. Posliinit on seksikkäitä, saavat veden kielelle...

28

6245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tupe

Kaikki rehkolaiset karvapillusiat on rumia ja joutais vankilaan...

• Telle

ei katos järki sano, että mies hakee posliinia muualta jos ei kotoa saa.

• Ennemmin

ilman pillua kuin että karvasta tuotetta.

• Ei koske kar...

Kommentteja karvaiset ja karvattomat!

• Vanha pervo

sen posoliinia olla pitää,ainakin suuri osa ajeltu, hyi hyi karvaperrseitä..

• Ei koske kar...

toisin ajatteleva mörököllivituista tykkääväkö ei uskalla kertoa että tykkää nussutella jöröjukkapiparia!!?

• Tobi

Mä en koskis karvarömpsään vaikka maksettaisiin. En päissäänkään. Kerran menin yhen muijan kans hässiin, ja kun huomasin, että rehotti, niin kyllä sai muija kyytiä,

vähän toisenlaista kyllä kun odotti...

• Juu

Palijas sen olla pittää
      kostea kolo iliman karvansetkuleita.

• Älä vastaa

"Vain posliini kelpaa"-tyyppien äidinkielen taito korreloi vahvasti heidän älykkyytensä kanssa.

Älkää kommentoiko tähän mitään!

• -Rocco-

Täytyyhän se siiderillä turvotettu karvapillun kantaja kelvata aikuisella miehelle.
        muut on pervoja

• Ei koske kar...

parempaan pystynyt? Takeella osaan kirjoittaa paremmin kuin sinä, jos haluan. Nyt puhuttiinkin posliineista, ei äidinkielestä. Hei sulla oli väärä palsta.

• RMas_ter

Ei ole posliinin voittanutta . . .eivät edes hyvin trimmatut pärjää

• olet

olen nyt päässyt itsekin posliinin makuun ja vau...! Kyllä se on namia.

• ada

Onko siis täysposliini parempi kuin trimmattu? Itse n28 ja joskus ajan kaikki karvat pois, joskus taas jätän keskelle hiukan lyhyitä karvoja. Miehelle molemmat kelpaa... ;)

• -mies-
        ada kirjoitti:

Onko siis täysposliini parempi kuin trimmattu? Itse n28 ja joskus ajan kaikki karvat pois, joskus taas jätän keskelle hiukan lyhyitä karvoja. Miehelle molemmat kelpaa... ;)

kyllä se posliini on aina parempi..ei oo kiva nuolla karvasta pillua ku saa räkiä joka toinen sekuntti karvoja pois suusta..kyllä naisten pitää älytä ajaa karvat pois..edes siistiä sen verran ettei tukehdu karvoihin kun nuolee..

• Nuoleskelija

Kerran eksyin sänkyyn naisen kanssa, jolla häpykarvat kasvoivat koko alavatsan alueelle... se oli karvasempi kuin minä! :( En tykänny...

• Vain posse p.

otsikossasejolukee

• panomies

Oikea MIES ei valkkaa sitä jota panee!!
      Karvoilla tai ilman ihan sama millai on,pankaa kun kerran saatte raukat!

• joku raja

Voi luoja teitä miehiä. Itse oon reilu parikymppinen nainen ja harrastanut seksiä sekä miesten että naisten kanssa. On tullu siis myös nuoltua naista, ja en kyllä ymmärrä miten te sitä pillua oikein syötte jos suu on sen jälkeen täynnä karvoja (tai oikeestaan ymmärrän, koska harva mies osaa antaa kunnollista suuseksiä naiselle). Ottakaa ne sormet avuks ja levittäkää vähän. Ei siellä sisäpuolella mitään karvoja ole. (Toki siistitty karvoitus on aina parempi, mutta posliinista en henk.koht. tykkää, en itselläni enkä muilla.)

• Kiitos asiallisesta mielipiteestä!
        Oon vanhempi Sinua mutta jokin vastauksessasi kolahti...

• öööööööööööööööööööö

joku raja on aivan oikeassa. En kyllä mäkään tajua miten niihin karvoihin voi tukehtua jos pimppi on vähintään siistitty. Rehottaviin karvoihin voikin jo tukehtua jos päältäkin tykkää nuoleskella.

• Moi vaan

Hohhoijjaaa...
      On se kumma jos edes siistitty ei kelpaa vaan pitää olla täys vauvapimppi...
      Itse kyllä tykkään vetää joskus posliiniksi, se on kiihottavaa itsellekkin ja kumppanille, mutta ihan sairaita sikamiehiä sellaset jotka tyyliin SUUTTUU siitä ettei nainen ole täydellinen?
      Kuinka moni mies täällä siistii omaa karvoitustaan? Olis se meille naisillekkin mukavampi imeä ja kosketella karvattomia kiveksiä ja penistä. Parisuhteessa ainakin minusta se on pieni lisämukavuus, eikä mikään ehdoton pakko.
      Voisi vähän kunnioittaa tyttöjäkin näkemällä sama vaiva, eli MIEHET, AJELKAA ITSE OMAT KARVAPERSEET JA PALLIT VÄLILLÄ KIITOS

• penk

Mulla on peniksen päällä karvatupsu. Varressa ei mitään, kivekset ja peräaukon ympärystä on ajeltu eli oon todellakin SIISTITTY.
      Muija tykkää nuolla peppua samalla kun runkkaa mua. Huh huh ;)

• Hermot menee

VITTU ärsyttää ku jostain karvoituksesta tehdään elämää suurempi asia!
      SAAKELI nainen on nainen karvoilla tai ilman.
      ÄLÄ MIES VALITA.
      HANKI ITSE ISOMPI MUNA jos muka nainen ei kelpaa niiden karvojensa kera.

• Molempi parempi

Hei kaverit. Homma on niin, jos valkkaamaan alkaa niin jää pian ilman.

• maria_mama_magdalena

Kai sitä kaikelle on ottajansa :)
      Siistin itseni mieluusti...mutta pidän miehissä asenteesta, että turhista ei kitistä ja nirsoilla.
      Ja mielellään mieskin saisi siistiä itteensä...kivempi katsella ja kosketella...

• Kokeneempi polvi

Itse en kyllä osaa ajatella, että posliinipimppi olisi erityisen miellyttävä, siistttyi toki olisi hyvä olla. En tajua mitä viehättävää tuollaisessa pikkutyttölookissa on. Valitetaan, että jää karvoja suuhun...No tuon nyt joten kuten ymmärränkin, mutta ettei uskalleta k*yrpääkään käyttää, jos on karvainen reikä, voi jessus sentään.

No jaa, nykyajan nousevalle polvelle nyt on moni muukin asia vaikeaa.

• Sheivattu karvaperse

Vaimoni on sheivattu. Käydessämme Katinkullan saunamaailmassa vieraat miehet eivät saa silmiään irti vaimoni haarovälistä. No välillä hän ärsyttääkseen nostaa jalat ylös lauteille ja saa vastapuolella istuvat miehet kuolaamaan valtoimenaan.

Joskus takavuosina oli tilaisuus viettää intiimi hetki vieraan ladyn kanssa. Se tyssäsikin sitten siihen kun aloitettiin takaapäin, herttinen sentään mitkä 10 cm perskarvat lady oli onnistunut kasvattamaan. Pikkuveitikka sanoi yhteistyösopimuksen heti irti ! Kyllä, halut kaikkos taivaan tuuliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7383
    2. 78
      4903
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4799
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4218
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2998
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2629
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2531
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46
      2176
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2171
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1810
    Aihe