Etsiskelen kuvaa M/s Annukka Aarniosta, kuvan on ottanut saksalainen laivakuvaaja Kesäkuussa 1971 Emdenissä, laiva on tulossa laituriin lossaamaan bauksiitti lastia. Siihen maailman aikaan minulla ei ollut rahaa ostaa kuvaa, mutta muistan että muutamilla kavereilla oli sen verran markkoja jälkellä että pystyivät ko. kuvan ostamaan. Jos joku heistä sattuisi lukemaan tämän, niin olisin enemmän kuin kiitollinen kopiosta, ja eiköhän nyt ole jo sen verran rahaakin että pystyn siitä jotain maksamaankin :)
M/s Annukka Aarnio
11
4347
Vastaukset
- styyri
Kyselepä Seafoto/Kotka,heiltä saattaa löytyä. Ainakin Saara Aarnion kuva on heillä
- Lauri
Kiitos vinkistä, täytyy kysellä, siinä on vaan se että Saara kävi kerran Suomessa, Annukka ei käynyt kertaakaan, taisi olla Leningrad lähin paikka :) Mutta minäpä kyselen ...
- Styyri
Lauri kirjoitti:
Kiitos vinkistä, täytyy kysellä, siinä on vaan se että Saara kävi kerran Suomessa, Annukka ei käynyt kertaakaan, taisi olla Leningrad lähin paikka :) Mutta minäpä kyselen ...
Katselin tänää kirjaa Suomen kauppalaivasto 1970-1980 ja siinä on eräs kuva Annukasta. Kuva on kotkalaisen seafoto Hannu Laakson kokoelmista
- Lauri
Styyri kirjoitti:
Katselin tänää kirjaa Suomen kauppalaivasto 1970-1980 ja siinä on eräs kuva Annukasta. Kuva on kotkalaisen seafoto Hannu Laakson kokoelmista
Tuon kuvan olen nähnyt samassa kirjassa, mutta tämä etsimäni kuva on siitä minulle "tärkeä" että siinä näkyy keulan töijäysjengi ja olen itse siinä kastliina kourissa...
Harmittaa näin jälkeen päin, että silloin oli se yksikin olut tärkeämpi kuin joku laivan kuva :)
Kiitos sinulle vaivan näöstäsi.
- voi tietää
jotain? Kuuluta kirkossa!
- Lauri
Näinhän se menee :)
Aina on se joku joka osaa ja tietää, onneksi emme ole samassa laivassa :) Toivottavasti koskaan...
- bge
minulla on kuva "annukasta" ,voisin skannata ja lähettää.olin itse annukassa -70.
- Lauri
Olisi todella hienoa jos viitsisit tehdä skannauksen!
Pahoittelen että vastaukseni on viipynyt, mutta olin lomailemassa enkä lukenut postejani sillä aikaa.
- bge
laitan lähipäivinä "annukan" kuvan tulemaan ,kun saan sähköpostiosoitteesi.
- Lauri
Laitan tähän tämmösen hotmaili osoitteen, johon oletan että lähettämäsi kuvan lisäksi saan tukuttain joiltain hörhöiltä sitten "kehuviestejä" :)
Mutta sinulle suurkiitos etukäteen :) - Lauri
Lauri kirjoitti:
Laitan tähän tämmösen hotmaili osoitteen, johon oletan että lähettämäsi kuvan lisäksi saan tukuttain joiltain hörhöiltä sitten "kehuviestejä" :)
Mutta sinulle suurkiitos etukäteen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875