MISTÄ?! Synnin Viemää

Poison_Girl666

Joo, elikkä mistäs sais ostettua kirjan synnin viemää??! Mistä ostitte omanne? (tiedän siis että kirjakaupasta voi löytyä, mutta onko mitään paikkaa netissä) itse en löytänyt googlella)

18

2867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pedon luku

      on joidenkin villien huhujen mukaan... tadaa... TELEVISIO!? En ymmärä, pitäis pyytää selvennystä lestadiolaisilta.

      Ja leikki edellen leikkinä.

      • Poison_Girl666

        öö?


    • him or die
      • Poison_Girl666

        Kiva olis varmasti toi, jos jostain sais repästyä nyt yht' äkkiä rahaa... Täytyy varmaan palvoo mummua (rahan jumalaa) jos se vaikka heittäis muutaman kympin ;D Eihän ne nimmarit oo käsin kirjotettu? Siis että varmaankin on kirjotettu johonkin paperille, ja siitä painettu kaikkiin kirjoihin. Toisaalta hauska olis nähdä minkälaiset ylipäätään on muitten poikien nimmarit. Vaikka ei oliskaa 'aidot'. Villen nimmarin tiedänkin


      • -Ska-
        Poison_Girl666 kirjoitti:

        Kiva olis varmasti toi, jos jostain sais repästyä nyt yht' äkkiä rahaa... Täytyy varmaan palvoo mummua (rahan jumalaa) jos se vaikka heittäis muutaman kympin ;D Eihän ne nimmarit oo käsin kirjotettu? Siis että varmaankin on kirjotettu johonkin paperille, ja siitä painettu kaikkiin kirjoihin. Toisaalta hauska olis nähdä minkälaiset ylipäätään on muitten poikien nimmarit. Vaikka ei oliskaa 'aidot'. Villen nimmarin tiedänkin

        Noista nimmareista, että toi taisi tarkottaa että siihen omaan kirjaansa oli antaja hankkinut nää nimmarit. Omassa synnin viemässäni niitä kun ei oo, minkä muuten oon ostanu muutama vuos sitten Turun kirjamessuilta... Loistava kirja


      • him or die
        Poison_Girl666 kirjoitti:

        Kiva olis varmasti toi, jos jostain sais repästyä nyt yht' äkkiä rahaa... Täytyy varmaan palvoo mummua (rahan jumalaa) jos se vaikka heittäis muutaman kympin ;D Eihän ne nimmarit oo käsin kirjotettu? Siis että varmaankin on kirjotettu johonkin paperille, ja siitä painettu kaikkiin kirjoihin. Toisaalta hauska olis nähdä minkälaiset ylipäätään on muitten poikien nimmarit. Vaikka ei oliskaa 'aidot'. Villen nimmarin tiedänkin

        niin isosisko ja isoveli ne nimmarit järkkäs siihen kirjaan


      • Poison_Girl666
        him or die kirjoitti:

        niin isosisko ja isoveli ne nimmarit järkkäs siihen kirjaan

        Joo ;D Täytyispä itekkin sitten hankkia varmaan ainakin Villen Ja Burtonin


      • him_goddess

        3.painos jo menossa...


      • him or die
        him_goddess kirjoitti:

        3.painos jo menossa...

        3. painos jo menossa?


      • him_goddess
        him or die kirjoitti:

        3. painos jo menossa?

        Niin tuossa wsoy:n linkissä luki =) Mulla onneksi ensimmäinen painos =)


      • ...
        him_goddess kirjoitti:

        Niin tuossa wsoy:n linkissä luki =) Mulla onneksi ensimmäinen painos =)

        Onks sillä jotakin väliä mikä painos se oN?


      • him_goddess
        ... kirjoitti:

        Onks sillä jotakin väliä mikä painos se oN?

        ensimmäiset painokset ovat kaikissa kirjoissa arvokkaimmat mitä enemmän tehdään painoksia..


      • him or die
        him_goddess kirjoitti:

        ensimmäiset painokset ovat kaikissa kirjoissa arvokkaimmat mitä enemmän tehdään painoksia..

        mitä niillä on eroa tai mistä tietää mikä painos itsellä on. mulla on hankittu julkaisemis tilaisuudesta joten se vois olla se 1. painos


      • him or die
        him_goddess kirjoitti:

        ensimmäiset painokset ovat kaikissa kirjoissa arvokkaimmat mitä enemmän tehdään painoksia..

        siinä luki joka paikassa 2002 ei 2004. 3. painoshan julkaistiin vuonna 2004


      • Poison_Girl666
        him or die kirjoitti:

        siinä luki joka paikassa 2002 ei 2004. 3. painoshan julkaistiin vuonna 2004

        on aihe muuttunut ;D


      • him_goddess
        him or die kirjoitti:

        mitä niillä on eroa tai mistä tietää mikä painos itsellä on. mulla on hankittu julkaisemis tilaisuudesta joten se vois olla se 1. painos

        ihan ekalla sivulla jossa on tekstiä..mm.tekijä missä ja milloin painettu. Siinä lukee 2.painos, 3.painos, ja jos on kyse ensimmäisestä painoksesta, ei siinä lue mitään mikä painos on kyseessä.
        Ehkei eka painos vielä ole arvokas, odetelkaas joitain vuosia, eiköhän se sitten ala olemaan(ja tietty HIM on vielä silloinkin pinnalla) =)


      • him or die
        him_goddess kirjoitti:

        ihan ekalla sivulla jossa on tekstiä..mm.tekijä missä ja milloin painettu. Siinä lukee 2.painos, 3.painos, ja jos on kyse ensimmäisestä painoksesta, ei siinä lue mitään mikä painos on kyseessä.
        Ehkei eka painos vielä ole arvokas, odetelkaas joitain vuosia, eiköhän se sitten ala olemaan(ja tietty HIM on vielä silloinkin pinnalla) =)

        on se 1. painos


    • lyyli

      hae sieltä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe