Mikä on cmx:n paras biisi? Entä paras levy? Kertokaahan se.
Paras biisi?
25
8616
Vastaukset
- vuoden
vaikein rasti. Jatkoajale menee.
- niin...
Kun ei suunnistukses oo jatkista vaan jalikses ja fudikses.
Timangirumpu on muuten huonoin kappale ja huonoin levy on Disco. - Ellu]
Biisit:
Minun sydämeni on särkynyt, melankolia, palvelemaan konetta
Levyistä en osaa sanoo mikä olis paras..
- ake
On sellasta paskaa että vaan homot kuuntelevat sitä jos hekään.
- ...
Oliko perustelujakin?
Ja onko homoissa mielestäsi jotain pahaa?
- tietysti
kolmikärki ja biisi nahkaparturi.
- ja yksi biisi??
Pinnalliseksi jää yhden biisin etsiminen ja muiden yli nostaminen. Yksi parhaista puolista CMX:n musiikissa lienee, että ainankin omalla kohdallani musiikki on kantanut läpi elämänvaiheiden, olisi naurettavaa nimetä vain "yksi hyvä tai lempibiisi"...
Monta on hyvää ja toisinaan vanhatkin biisit avautuvat jälkeenpäin uudella tavalla..mukavaa huomata musiikin koskettavan eri tavalla kuin lähes parikymmentävuotta sitten..ihmisen paras ikä on kuitenkin se jota kulloinkin elää:) - RubyW
Nahkaparturi on hyvä biisi, mutta paras on Nimetön ja paras levy on Isohaara, vaikkei Nimetön siltä olekaan
- henri
cmx.n paras biisi on "olet tässä" ja paras levy on pedot
- ---
Niitä on niin paljon.
- biisi...
...on siivekäs
- minäkin tykkään
siittä ihan erityisesti. Voiii kumpa mun rakas ajattelisi musta sillai... huokaus... :)
- viisu
minäkin tykkään kirjoitti:
siittä ihan erityisesti. Voiii kumpa mun rakas ajattelisi musta sillai... huokaus... :)
..on minne paha haudattiin,kertsi varsinki mahtava.
Kirosäkeet on kans hyvä. - Teppo
Todellakin Siivekäs. Iski tajuntaan ilmestyessään ja aiheuttaa tipan linssiin vieläkin. Upea kappale.
Paras levy on vaikeampi rasti.. (heh heh) Isohaara, Aura, Dinosaurus Stereophonicus, joku noista.
- monni
on vallat ja väet
- ........................
minussa hengittää ja tahtoo vapauteen... varokaa vaan! :)
- Discoinferno
Mut sanotaan nyt vaikka, et paras biisi on joko Minne paha haudattiin tai Yöllisiä...äh, en tiiä! :) Mut paras albumi on joko Aion tai Rautakantele...:)
- Unna
Muutama loistava kipale:
- Helvetin hyvä paimen
- Talvipäivänseisaus
- Fysiikka ei kestä
- Seittemän jeesusta
- Ei yksikään
- Päänsärkijä
- Surunmurhaaja
- Pohjoista leveyttä
Kai tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Levyistä aion on hyvä kokonaisuus
- VIEMÄRI PUTKI
raivo ep on paras levy, sit kolmikärki ja veljeskunta! paras biisi on matti, tai butterfly... on niitä kyllä mahtavia biisejä paljon, tällä bändillä!
- Peltipää
Parhaat biisit ovat varmaankin Turkoosi, Tähteinvälinen ja Talvipäivänseisaus. Saatana on myös aika vahvoilla. Paras levy on aikamoisen ehdottomasti Aura.
- Tipi
Parasta biisiä tai levyä on tosi vaikea sanoa.. huippuralleja on nii paljon, ja jokaisessa levyssä on paljon eri puolia et joissakin mielentilassa kuuntelee mielummin toista, ja sit jonku ajan päästä joku toinen onki parempi(tai jotain sinnepäin).. mut pyörivät sähkökoneet toimii aina!
- Anonyymi
Kaikki CMX:n levyt Raivo ep:stä Rautakanteleeseen on täyttä timankia. Myöhemmistä, Pedot, Iäti ja Seitsentahokas on kovia. Ykkösbiisejä on vaikea valita. Anathema, Pimeä Maa, Tanssin Jumala, Pornogeneraattori, Hiljaisuuden Pelko, (koko Kolmikärki miinus Johdatus salatieteisiin, Kolmas Johannes ja Liekkisusi &Sulkakäärme. Ääni ja Vimma, Helvetin hyvä paimen, Neljäs Valtakunta, Metallipurkaus, Kuu, Rytmitehdas, Musiikin Ystävälliset Kasvot, Pyhiinvaeltaja, Härjät, Aivosähköä, Tähteinvälinen, Talvipäivänseisaus, Rautakantele, Yöllisiä, Kirosäkeet, Linnunhammas, Hiljaisuuteen, Vallan Haamut, Auringon Kultainen Kaupunki.
- Anonyymi
Niin joo ja Raivo -biisi tietysti vielä.
- Anonyymi
Auralta vielä Sametinpehmeä, Nainen Tanssii Tangoa, Turkoosi ja nimibiisi.
- Anonyymi
1.Katariinanpyörä 2.Yö ei ole pimeä päivä 3.Turkoosi 4.Tähteinvälinen 5.Aivosähköä 6.Neljäs valtakunta 7.Pilvien kuningas 8.Ruoste 9.Työt ja päivät 10.Marian ilmestys
Kaikkein paras on siis katariinanpyörä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473