Tuliko töpättyä?

töpö

Niin, kaduttaako? Tuliko sanottua tai tehtyä jotain, mikä nyt olisi kiva saada tekemättömäksi?

9

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keksi

      piparin. Se kaduttaa!!!!!!!!!! :o

    • Kata

      Olin kaveripariskunnilla iltaa viettämässä ja kaveri halusi antaa mihelleen ha hänen ystäville shown.. siinä sit oltiin kuin 2 kissaa toisten kimpussa ja yleisö tykkäs! nyt kyllä vähän nolottaa...

      • -_-_-_-_-_-

        Mitäs teit? oma vika... hahahahah... ;) LäL lÄl LäL lÄl LäÄäÄäÄäÄäÄäÄä....






































































































































        No ei vaa!!! uskosix sä jo??!!!!!!! :) pelleilin.


      • -_-_-_-_-_-
        -_-_-_-_-_- kirjoitti:

        Mitäs teit? oma vika... hahahahah... ;) LäL lÄl LäL lÄl LäÄäÄäÄäÄäÄäÄä....






































































































































        No ei vaa!!! uskosix sä jo??!!!!!!! :) pelleilin.

        Mää tein ton viestin sorry ku pelleilin...


    • juujoo

      No tuli yllättäen juotua aika lail liikaa.Lähdin menee sit baarist.Puhelintiedoist selvis,ett soitin yhdel parhaist kavereist.En muist mitään puhelusta...no ei siinä vielä mitään...

      Sit muistan nähneeni yhen naisen.Keskustelun kulusta ei pienintäkään aavistusta.Tää nainen ei ollut ihan kuka tahansa,vaan täys helmi...siis oikee simpukoide laps..tunsin siis sen ennestään...oon koittanu kevyesti lämmitel sitä siis ihan selvänä...kaikki onki uuteenvuoteen saakka menny hyvin.

      Ongelma on lähinnä siinä,ett en muista yhtään mitään mitä tuli sanottua...luulisin ett en mitään peruuttamatont o tehny mut paha sanoo.

      Se tässä ketuttaa,ett sitä koittaa opettaa ittensä toimimaan juuri päinvastoin nois tilanteis...jotku on vaan sellaisia ihmisiä, ett saa unohtaa kaiken minkä itelleen on opettanu...

      Nyt ei o tietoo missä mennään asian suhteen.Ite haluis vaan unohtaa ja jatkaa eteenpäin...mut sitten kun seuraavaks näen hänet,niin taas hän valuu mieleeni,eikä lähd helpol pois."out-of-sight,out-of-mind"-läppä pätee kyl mun suhtautumiseeni,mut ei sitä jaksas maan allekaan kaivautua

    • kyllä kaduttaa

      Baarissa tuli riitaa erään henkilön kanssa raha asioista, hän siis väitti että olen varastanut häneltä pari euroa, vaikka en kyllä todellakaan ottanut häneltä yhtään hänen rahojaan.. Hän sai tehtyä siitä asiasta todella ison asian(eikä antanut minun edes selittää), no, humalassa kun oltiin.. :/ Kaduttaa, vaikka ei oikeastaan ole edes mitään aihetta katua kun en hänen rahojaan ottanut..

      Enkä nyt sitten ole hänen kanssaan missään väleissä enkä todellakaan kehtaa mennä edes käymään, sen verran vihainen tämä henkilö oli! Ja nyt aion pitää sen tipattoman tammmikuun, ei jaksa riekkua enää baareissa joka viikonloppu..

      Hyvää Uutta Vuotta 2006 kaikille :)

      • sullekin :)

        No mut hei, aattele positiivisesti. Sait hyvän syyn pitää tipattoman tammikuun. Vielä kun pitäisitkin sen ;D


      • kyllä kaduttaa
        sullekin :) kirjoitti:

        No mut hei, aattele positiivisesti. Sait hyvän syyn pitää tipattoman tammikuun. Vielä kun pitäisitkin sen ;D

        koitan ainakin pitää tipattoman tammikuun, tuleekohan olemaan vaikeeta.. ;)

        Joo samoin hyvät uudet vuodet sinulle kans:)


      • Fuuuuu
        kyllä kaduttaa kirjoitti:

        koitan ainakin pitää tipattoman tammikuun, tuleekohan olemaan vaikeeta.. ;)

        Joo samoin hyvät uudet vuodet sinulle kans:)

        Facebook päivityksen töppäminen nyt hävettää miks tein niin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe