Mikä Robin Cookin kirja?

jaffat

Olen lukenut tämän kirjan, mutten muista nimeä enää. Se oli se kirja, missä Laurie Montgomery on 1. kerran. Tapahtumia oli mm. Laurie joutui tekemisiin mafian kanssa ja joutui muistaakseni ruumisarkkuunkin. Muistaako joku tän kirjan nimeä? Olen yrittänyt etsiä kirjastosta, divareista lukemalla takasivut, mutta ei ole osunut käsiini.

7

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fennicafani

Cook, Robin

Kooma    1978
      Sfinksi      1980
      Aivot      1982
      Kuume   1983
      Kuoleman ruhtinas   1985
      Tahdon valtiaat   1986
      Virus      1988
      Kuoleman kello edistää (Kirjavaliot) 1989
      Tuomio   1989
      Mutantti   1990
      Pahan valta    1991
      Elämän merkit   1992
      Sokea piste    1992
      Aivoklinikka    1993
      Kohtalokas hoito    1994
      Pahuuden paluu    1995
      Tappava tartunta    1996
      Kromosomi 6    1997
      Hyökkäys    1998
      Myrkky    1999
      Vektori    2000
      Kaappaus    2001
      Shokki    2002
      Soluhautomo    2003

http://fennica.linneanet.fi/webvoy.htm

• Hellan lettu

En ole lukenut Cookia, mutta Pikin asiasanahaulla Laurie Montgomery esiintyy mm. kirjoissa "Vektori " ja "Kromosomi 6", joista jälkimmäinen on ilmestynyt 1998.

• jaffat

Mul on ne molemmat. Se on vielä aikaisemmin ilmestynyt. Mulla oli joskus se kirja missä Laurie 1. kerran esiintyi ja tyhmyyksissäni vein sen divariin. Nyt harmittaa, kun olen nuo muut osat säästänyt ja se 1. puuttuu ja nimikin hukassa vielä. :/

• Hermea

Hakemasi kirja, jossa Laurie Montgomery esiintyy, on Sokea piste

• jaffat

Ihanaa, kiitos tiedosta. :) Ehdin jo ajatella, ettei kukaan muista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3276
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1549
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe