Mikä Robin Cookin kirja?

jaffat

Olen lukenut tämän kirjan, mutten muista nimeä enää. Se oli se kirja, missä Laurie Montgomery on 1. kerran. Tapahtumia oli mm. Laurie joutui tekemisiin mafian kanssa ja joutui muistaakseni ruumisarkkuunkin. Muistaako joku tän kirjan nimeä? Olen yrittänyt etsiä kirjastosta, divareista lukemalla takasivut, mutta ei ole osunut käsiini.

7

715

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fennicafani

Cook, Robin

Kooma    1978
      Sfinksi      1980
      Aivot      1982
      Kuume   1983
      Kuoleman ruhtinas   1985
      Tahdon valtiaat   1986
      Virus      1988
      Kuoleman kello edistää (Kirjavaliot) 1989
      Tuomio   1989
      Mutantti   1990
      Pahan valta    1991
      Elämän merkit   1992
      Sokea piste    1992
      Aivoklinikka    1993
      Kohtalokas hoito    1994
      Pahuuden paluu    1995
      Tappava tartunta    1996
      Kromosomi 6    1997
      Hyökkäys    1998
      Myrkky    1999
      Vektori    2000
      Kaappaus    2001
      Shokki    2002
      Soluhautomo    2003

http://fennica.linneanet.fi/webvoy.htm

• jaffat

Ei valitettavasti auta. Ei yhtään tule mieleen, että mikä kirja se olikaan. Mut ennen Tappavaa tartuntaa se on kuitenkin ilmestynyt. Juuri olen lukemassa uusinta kirjaa Merkityt. Siksikin yritän saada selville sen 1. kirjan nimen.

• Bookmark

• Hellan lettu

En ole lukenut Cookia, mutta Pikin asiasanahaulla Laurie Montgomery esiintyy mm. kirjoissa "Vektori " ja "Kromosomi 6", joista jälkimmäinen on ilmestynyt 1998.

• jaffat

Mul on ne molemmat. Se on vielä aikaisemmin ilmestynyt. Mulla oli joskus se kirja missä Laurie 1. kerran esiintyi ja tyhmyyksissäni vein sen divariin. Nyt harmittaa, kun olen nuo muut osat säästänyt ja se 1. puuttuu ja nimikin hukassa vielä. :/

• Hermea

Hakemasi kirja, jossa Laurie Montgomery esiintyy, on Sokea piste

• jaffat

Ihanaa, kiitos tiedosta. :) Ehdin jo ajatella, ettei kukaan muista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1063
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1040
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      725
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe