Olen lukenut tämän kirjan, mutten muista nimeä enää. Se oli se kirja, missä Laurie Montgomery on 1. kerran. Tapahtumia oli mm. Laurie joutui tekemisiin mafian kanssa ja joutui muistaakseni ruumisarkkuunkin. Muistaako joku tän kirjan nimeä? Olen yrittänyt etsiä kirjastosta, divareista lukemalla takasivut, mutta ei ole osunut käsiini.
Mikä Robin Cookin kirja?
7
600
Vastaukset
- fennicafani
Cook, Robin
Kooma 1978
Sfinksi 1980
Aivot 1982
Kuume 1983
Kuoleman ruhtinas 1985
Tahdon valtiaat 1986
Virus 1988
Kuoleman kello edistää (Kirjavaliot) 1989
Tuomio 1989
Mutantti 1990
Pahan valta 1991
Elämän merkit 1992
Sokea piste 1992
Aivoklinikka 1993
Kohtalokas hoito 1994
Pahuuden paluu 1995
Tappava tartunta 1996
Kromosomi 6 1997
Hyökkäys 1998
Myrkky 1999
Vektori 2000
Kaappaus 2001
Shokki 2002
Soluhautomo 2003
http://fennica.linneanet.fi/webvoy.htm- jaffat
Ei valitettavasti auta. Ei yhtään tule mieleen, että mikä kirja se olikaan. Mut ennen Tappavaa tartuntaa se on kuitenkin ilmestynyt. Juuri olen lukemassa uusinta kirjaa Merkityt. Siksikin yritän saada selville sen 1. kirjan nimen.
- Hellan lettu
En ole lukenut Cookia, mutta Pikin asiasanahaulla Laurie Montgomery esiintyy mm. kirjoissa "Vektori " ja "Kromosomi 6", joista jälkimmäinen on ilmestynyt 1998.
- jaffat
Mul on ne molemmat. Se on vielä aikaisemmin ilmestynyt. Mulla oli joskus se kirja missä Laurie 1. kerran esiintyi ja tyhmyyksissäni vein sen divariin. Nyt harmittaa, kun olen nuo muut osat säästänyt ja se 1. puuttuu ja nimikin hukassa vielä. :/
- Hermea
Hakemasi kirja, jossa Laurie Montgomery esiintyy, on Sokea piste
- jaffat
Ihanaa, kiitos tiedosta. :) Ehdin jo ajatella, ettei kukaan muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758