Voit teitä s'äälittäviä, jotka laitatte rahaa johonkin Lada rotteloon. Ei kukaan järkevä osta mitään sosialismiyhteiskunnasssa tehtyä autoa -ettekö te tajua? Miksi laittaa johonkin Ladaan rahaa? Minä en edes kehtais ajella ko. merkillä metriäkään. Terveisin Bmw 535dA -05 ja Audi A8 4.0TDI:llä ajeleva.
Ostakaa nyt auto
14
685
Vastaukset
- Snautser
sen huomaa jo kirjoitusvirheistäsi.
Diesel-Bemari olisi muuten säälittävä auto. Bemarin pitää olla bensakoneella.- Bmw 535dA
Eikö ole varaa ostaa kunnon autoa vaan pitää tyytyä Ladaan. Ladan varusteetkin on syvältä myös lisävarustelista -ei ole edes saatavilla nahkaverhoilua,ei ole vakionopeudensäädintä, ei ole navigointia, ei ole sportpaketteja, ei ole sähköpenkkien saantimahdollisuutta ja eikä automaattivaihteistoa. Mutta mitä noilla tekis ees Ladas ku ne ei olis toimintakunnossa koskaan - rikki aina. Mutta vois kuvitella vaan unissa, että minkälaista nahkaverhoilua se Lada tarjois, varmasti kirkonpenkilläkin on parempi istuinmukavuus, ku Ladassa. Itse vaadin autoltani laatua.
- tippaakaan
Bmw 535dA kirjoitti:
Eikö ole varaa ostaa kunnon autoa vaan pitää tyytyä Ladaan. Ladan varusteetkin on syvältä myös lisävarustelista -ei ole edes saatavilla nahkaverhoilua,ei ole vakionopeudensäädintä, ei ole navigointia, ei ole sportpaketteja, ei ole sähköpenkkien saantimahdollisuutta ja eikä automaattivaihteistoa. Mutta mitä noilla tekis ees Ladas ku ne ei olis toimintakunnossa koskaan - rikki aina. Mutta vois kuvitella vaan unissa, että minkälaista nahkaverhoilua se Lada tarjois, varmasti kirkonpenkilläkin on parempi istuinmukavuus, ku Ladassa. Itse vaadin autoltani laatua.
kateellisia. Eikä ole sinulla Bemaria tai Audia olmi. Kuten ei minullakaan ole Ladaa.
- Bmw 535dA
tippaakaan kirjoitti:
kateellisia. Eikä ole sinulla Bemaria tai Audia olmi. Kuten ei minullakaan ole Ladaa.
Odottaa. Mut jos ei teillä ole varaa ostaa sitä kunnon autoa/autoja niin sille minä en taas voi mitään.
- Ladalla halpoja kilometrejä
Bmw 535dA kirjoitti:
Odottaa. Mut jos ei teillä ole varaa ostaa sitä kunnon autoa/autoja niin sille minä en taas voi mitään.
Sääliksi käy miestä, jonka tallissa seisovat Bemari 535 ja Audi A8. Ei taitaisi olla ruuvit ihan kohdallaan jos "alentuisi" Lada palstaa noin ahkerasti seuraamaan.
Taitaa koko Bemari/Audi juttu olla sanoman vaikuttavuuden lisäämisen tehokeinoksi keksitty valkoinen valhe. Veikkaan, että tallissa seisoo korkeintaan joku karvanoppa-Toyota tms. - Bmw 535dA
Ladalla halpoja kilometrejä kirjoitti:
Sääliksi käy miestä, jonka tallissa seisovat Bemari 535 ja Audi A8. Ei taitaisi olla ruuvit ihan kohdallaan jos "alentuisi" Lada palstaa noin ahkerasti seuraamaan.
Taitaa koko Bemari/Audi juttu olla sanoman vaikuttavuuden lisäämisen tehokeinoksi keksitty valkoinen valhe. Veikkaan, että tallissa seisoo korkeintaan joku karvanoppa-Toyota tms.Suomalainen kateus ilmenee niin monenlaisina purkauksina ja tämä teidän tapa ilmaista suuri kateus Audi/Bmw:llä ajavia kohtaan on ihan sairaalloista. Harmillinen tilanne teillä, jos ei ole varaa kun Ladaan. Kyllähän se tiedetään, että Ladalla ajelevat haluaisi vähän paremman kiesin alle mutta ei ole mahdollisuuksia sellaseen mitä esim. Audi ja Bmw on.
- Ladalla halpoja kilometrejä
Bmw 535dA kirjoitti:
Suomalainen kateus ilmenee niin monenlaisina purkauksina ja tämä teidän tapa ilmaista suuri kateus Audi/Bmw:llä ajavia kohtaan on ihan sairaalloista. Harmillinen tilanne teillä, jos ei ole varaa kun Ladaan. Kyllähän se tiedetään, että Ladalla ajelevat haluaisi vähän paremman kiesin alle mutta ei ole mahdollisuuksia sellaseen mitä esim. Audi ja Bmw on.
Mine ei ilmaista suuri suomi kateus ;)
Minä vai pidän sinua hiukan tyhmänä ja yksinkertaisena kun viitsit tuollaisten luksusautojen tallissa pitäjänä keskustella köyhien ladailijoiden Lada palstalla. Eihän sellainen voi olla ihan tervettä. Ei tässä tarvitse meidän köyhien ladailijoiden puolelta olla mitään kateellisuutta. Emme vain halua tulla koko ajan parempiosaisten puolelta tulla muistutetuiksi siitä, millaisia surkeita luusereita olemme.
Tai sitten sinun egosi tarvitse tuollaista jatkuvaa luusereiden piikittelyä. Sitäkään en pitäisi ihan terveenä.
Kateus on näihin verrattuna sittenkin aika lievä sairaus. - Bmw 535dA
Ladalla halpoja kilometrejä kirjoitti:
Mine ei ilmaista suuri suomi kateus ;)
Minä vai pidän sinua hiukan tyhmänä ja yksinkertaisena kun viitsit tuollaisten luksusautojen tallissa pitäjänä keskustella köyhien ladailijoiden Lada palstalla. Eihän sellainen voi olla ihan tervettä. Ei tässä tarvitse meidän köyhien ladailijoiden puolelta olla mitään kateellisuutta. Emme vain halua tulla koko ajan parempiosaisten puolelta tulla muistutetuiksi siitä, millaisia surkeita luusereita olemme.
Tai sitten sinun egosi tarvitse tuollaista jatkuvaa luusereiden piikittelyä. Sitäkään en pitäisi ihan terveenä.
Kateus on näihin verrattuna sittenkin aika lievä sairaus.Ja teille tulee taas jotkut "säästöjen säästö" kilometrit. Minä olen valmis maksamaan kilometreistäni vähän enemmän ja samoin mukavuudesta -miltä tuntuisi istua jossain Ladan kyydíssä sellanen 6 tunnin ajo yhtämittää ja en kyllä halua kokea sitä, koska executive varusteilla olevillakin autoilla pääsee, eikä tarvitse säästellä mukavuudessa. Ajatelkaa, että miltä tuntuu istua ihanan pehmeillä nahkapenkeillä ja saa nauttia ihan täydellisesti hienoista koristelistoista jne. Mutta Ladassa saa jo jousituksenkin takia varmaan niskat kipeeksi, kun auto pomppaa joka kolon kohdalla ilmaan.
Ps. yritän valistaa teitä turvallisemman auton puolesta. - Pullistelu
Bmw 535dA kirjoitti:
Ja teille tulee taas jotkut "säästöjen säästö" kilometrit. Minä olen valmis maksamaan kilometreistäni vähän enemmän ja samoin mukavuudesta -miltä tuntuisi istua jossain Ladan kyydíssä sellanen 6 tunnin ajo yhtämittää ja en kyllä halua kokea sitä, koska executive varusteilla olevillakin autoilla pääsee, eikä tarvitse säästellä mukavuudessa. Ajatelkaa, että miltä tuntuu istua ihanan pehmeillä nahkapenkeillä ja saa nauttia ihan täydellisesti hienoista koristelistoista jne. Mutta Ladassa saa jo jousituksenkin takia varmaan niskat kipeeksi, kun auto pomppaa joka kolon kohdalla ilmaan.
Ps. yritän valistaa teitä turvallisemman auton puolesta.Mitähän kuule jos menisit ottamaan ne nappisi, milloin muuten pääsit pois suljetulta?
Aivan käsittämätöntä bullshittiä jauhaa, ja varmaan vielä ihan tosissaan? Jos sinulla on pari rautaa tallissa, pitää olla melkoisen tyhmä, että tulee sitä toitottamaan tänne, meitä ei vallan paljoa kiinnosta.
Itelläni ei ladaa ole, eikä kyl bemua tai audiakaan, eikä taida koskaan tullakaan. Mutta ennen kyllä sen ladan ostan, kuin alan tuollaiseksi ääliöksi :P - Bmw 535dA
Pullistelu kirjoitti:
Mitähän kuule jos menisit ottamaan ne nappisi, milloin muuten pääsit pois suljetulta?
Aivan käsittämätöntä bullshittiä jauhaa, ja varmaan vielä ihan tosissaan? Jos sinulla on pari rautaa tallissa, pitää olla melkoisen tyhmä, että tulee sitä toitottamaan tänne, meitä ei vallan paljoa kiinnosta.
Itelläni ei ladaa ole, eikä kyl bemua tai audiakaan, eikä taida koskaan tullakaan. Mutta ennen kyllä sen ladan ostan, kuin alan tuollaiseksi ääliöksi :PJärjestetäänkös vielä niitä
Ladojen kokoontumisajoja? Olisi kiva tietää, jos järjestetään niin voisin tulla näyttään oikeitakin autoja sinne. Vaimo voisi tulla Bemarilla ja minä Audilla. Tai ei viitsi viedä Ladamiesten märkiä yöunia sen takia, että ne näkee kerrankin laadukkaita autoja ja vielä executive-tason varusteilla. Ai ai, kun on nannaa ajella Audilla ja Bmw:llä. - Ladalla halpoja kilometrejä
Bmw 535dA kirjoitti:
Ja teille tulee taas jotkut "säästöjen säästö" kilometrit. Minä olen valmis maksamaan kilometreistäni vähän enemmän ja samoin mukavuudesta -miltä tuntuisi istua jossain Ladan kyydíssä sellanen 6 tunnin ajo yhtämittää ja en kyllä halua kokea sitä, koska executive varusteilla olevillakin autoilla pääsee, eikä tarvitse säästellä mukavuudessa. Ajatelkaa, että miltä tuntuu istua ihanan pehmeillä nahkapenkeillä ja saa nauttia ihan täydellisesti hienoista koristelistoista jne. Mutta Ladassa saa jo jousituksenkin takia varmaan niskat kipeeksi, kun auto pomppaa joka kolon kohdalla ilmaan.
Ps. yritän valistaa teitä turvallisemman auton puolesta.Minä olen ainakin päässyt ihan mukaviin sisätöihin eikä tarvitase tuntikaupalla istua auton ratissa nauttimassa "executive"-kilometrejä. Onko se mitta joku uusi penikulman nimitys vain mikä?
Ja vielä joudut raukka jossain koloisilla kyläteilläkin ajelemaan. Minä ajan vain hyvillä teillä niin ei tartte auton kolojen kohdalla pomppia. Ei edes Ladan.
Kyllä minä saan koristelistojen sijasta viboja paljon paremmista jutuista.
Ja koristelistatko ajelusta turvallisen tekevät? Kun väität valistavasi turvallisemman ajelun puolesta niin miten sen teet - ilkkumallako?
En tiedä miten pehmeitä penkkejä sinun autoissasi on mutta ei ainakaan minun ajamissani Audeissa tai Bemareissa mitään upottavia sohvia ole ollut vaan hyvin tukea antavia aika kovia nahkapenkkejä. Joissakin luuseriystävieni köyhäily-Audeissa on ollut vain plyysipenkit mutta luuserimainen takapuoleni on nekin kestänyt.
ottaisin Ladan kuin kumpaakaan kehumaasi. Tosin penkit kelpaisivat BMW:stä. Ehkä jotain muutakin, mutta mitä?
- Exladaisti
Nyt taisi BMW 353dA:lla vähän lipsahtaa. Saksassa oli viimevuoden loppupuolelle asti sosiaalidemokraattien johtama hallitus. Putin:ia ei varmaan kukaan voi kutsua sosialistiksi.
Eiköhän voisi jo unohtaa Venäjän kohdalla tämän sosialismi söpötyksen.
Muutes, voisitko kerätä lattialta lelukoriin sen Bemarisi ja Audisi, ettei kukaan tallaa niiden päälle. - Lada 1200s
Kuulemma naiset ja homot ajaa vaan dieseleillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317