Kaveri on lähdössä nyt tammikuun loppupuolella marokkoon, ei muistanut paikkaa, mutta muisteli kuitenkin sen olevan agadir.
Kyseli, onko niin lämmin että pääsee uimaan ym.
entäs yöt?
sen verran luin aiempia tekstejä että kylmä taitaa olla..
marokkoon tammikuussa
3
1045
Vastaukset
- marokossa matkaillut
tosi huono paikka! Ei sinne enään koskaan
- kylmäkuhitto
kylm on useimmat ei tarkene uida edes marraskuussakaan
- Käynyt
Agadirin uimaranta ei ole aktiiviuimarin paratiisi, sillä virtaukset ovat voimakkaat ja uimareita varoitetaan menemästä kovin kauas. Vesi ei todellakaan ole kovin lämmintä tähän aikaan vuodesta ja rannalla on yleensä melko kova ja kylmä tuuli.Itse kyllä kävin uimassa vaikka hieman kylmää olikin. Muuten matkailukohteena paikka on hyvä. Viileän tuulen vaikutus ei vaivaa kuin ranta-alueella joten ei Agadirissa tarvitse päivällä palella, iltaisin tosin voi olla viileääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854920- 1912310
- 402281
- 852071
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231728- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161441Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461227- 351136